Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12677)
Käyttäjä23337 kirjoitti:
olipa kerran kuningas jolla oli sen pituinen se ja kuningatar oli läpeensä tyytyväinen
Ei, vaan:
Olipa kerran kuningatar, joka oli läpeensä tyytyväinen, ja kuningas, jolla oli sen pituinen se.
Vierailija kirjoitti:
Neljä sanaa, joilla nainen saa rakastellessa narsistisen machomiehen itsetunnon täysin nollille: "Onko se jo sisällä?".
Tähän ainoa oikea vastaus on että "en mä tiedä."
Mies ajoi risteykseen. Vasemmalta pyöräili somali, eikä oikealtakaan tullut ketään.
Prostituoitu on saksaksi Volksvagina.
Kuka oli mailman ensimmäinen lehtimies?
-Aatami sillä oli kova juttu viikunanlehdessä
- Isä, mitä tarkoittaa alkoholisti?
- Katsohan tuonne joen toiselle puolelle. Siellä on neljä koivua. Alkoholisti olisi sellainen, jonka mielestä siellä on kahdeksan koivua.
- Isä, minä näen vain kaksi koivua.
Poliisi pysäytti Wartburgin.
- Sammuttakaa radio.
- Ei minulla ole radiota.
- No mistä tuo Porompompero sitten muka kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Neljä sanaa, joilla nainen saa rakastellessa narsistisen machomiehen itsetunnon täysin nollille: "Onko se jo sisällä?".
Tai savolaisittain:
- Koskooko, koskooko?
- On niin pimmeetä ettee niä.
On vain 10 tyyppisiä ihmisiä: Niitä jotka tajuavat binäärilukuja ja niitä jotka eivät.
Kaksi nollaa oli kävelyllä puistossa ja näkivät kahdeksikon.
Toinen kuiskasi toiselle: "Kuinka ne kehtaa!"
-Mä oksalla ylimmällä... Raks! -Mä oksalla keskimmäisellä... Raks! -Mä oksalla alimmalla... Raks! -Maa on niin kaunis!
Onko tuli irti?
Oliskin, mutta kun on tuossa saunan seinässä kiinni.
- Mikä on suosituin ateria Ylen työpaikkaruokalassa?
- Ylen kanavilla.
- Jos saisit viedä jonkun treffeille, elävän tai kuolleen, niin kenet valitsisit?
- Sen elävän.
tyttöö ja poika käveli 60 luvulla järven rannan tuntumassa jää oli juuri jäätynyt, lunta maassa
poika keksi että mennään tuohon jäälle laitan pompan alle ja tyttö siihen ja poika päälle, hetken aikaa nakuteltuaan lasti lähti, tyttö sanoi ett'ä saat panna mut takasin rantaan kun tännekin asti panit
Jos joku ei tiedä missä on Silicon Valley, niin se on Pamela Andersonin rintojen välissä.
Onko rouva Mutrulla usein suu mutrussa?
Mitä sanoi kuolleenmeren arkeologi kollegalleen, tämän lähtiessä etuajassa kahviteltalta kaivauksille?
-Toorilla tavataan
Mitä eroa on ruotsalaisella ja herätyskellolla
- Kun kelloa vedetään takaa se sanoo tik tak
ruotsalainen sanoo tack tack
Miksi Hjallis ei pelaa jääkiekkoa?
Ohjesäännöissä kerrotaan, että kypärä pitää sitoa leuan alle.