Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12677)
Olipa kerran kuningas, jolla oli sen pituinen se ja kuningatar, joka oli läpeensä tyytyväinen ja pikku prinssi, joka juoksi ulkona pienestä pitäen ja hovinarri, joka pani parastaan!
Olipa kerran Suomi, joka aikoi kirjoittaa GeeCeeäM sopimuksen ilman, että moni kansalaisista edes tietää siitä.
Vuoden 1000 ja risat tienoilla joukko Ruotsissa ryöstöretkellä olleita suomalaisia joutui ruotsalaisten viikinkien vangeiksi.
Kuningas Eerik Verinen tuumi mitä tehdä. Helpointa olisi panna päät poikki tai myydä vangit orjiksi. Kuningas ajatteli kuitenkin, että hän voisi suojata valtakuntaansa suomalaisten rosvoretkiltä kiduttamalla näitä ennenkuulumattoman kauhealla tavalla. Sitten heidät voisi päästää kotiin varoittavina esimerkkeinä.
Kuningas Eerik Verinen kutsui luokseen pääkiduttajansa Orm Kyysilmän määräten tämän suunnittelemaan kaikkia entisiä hirveämmän kidutuslaitteen.
Laite valmistui aikanaan. Siinä oli avanto ja rannalle rakennettu pieni hirsimökki, jossa oli tuliseksi kuumennettu kivikasa ja lautatelineet. Lautatelineillä oli kasa oksakimppuja, jotka oli tuotu lampaille varatusta kerppuvarastosta.
Kidutus alkoi kuningas Eerik Verisen edessä. Suomalaiset pakotettiin riisuutumaan ja ajettiin keihäillä pistellen lautatelineille. Kivikasalle heitettiin vettä, jolloin suomalaiset olivat läkähtyä höyryyn. Savun ja höyryn seassa heidän oli pakko ruoskia toisiaan oksakimpuilla.
Vähän ajan kuluttua suomalaiset ajettiin kuumuudesta avantoon uimaan. Muutamat pakotettiin jopa pyörimään lumessa. Sitten suomalaiset ajettiin taas kuumaan hirsipirttiin ruoskimaan toisiaan ja sieltä jälleen avantoon.
Näin jatkettiin kymmenkunta kertaa. Kun kidutus loppui ja vähissä hengissä olevat suomalaiset lähetettiin uhkausten saattelemina kotiin, kuningas Eerik Verinen otti ranteestaan kultarenkaan, antoi sen Ormille ja sanoi:
- Mainiota työtä! Tätä opetusta suomalaiset eivät tule unohtamaan ainakaan tuhanteen vuoteen.
Mikä on kirkasta ja haisee pahalle?
Kirkan kakka.
Kaksi Suomalaista miestä haki hevosen Virosta. Tilanpuutteen takia he saivat erikoisluvan kuskata hevonen Suomeen hytissä. Illalla he päättivät ottaa pöhönät ja ehkä kuksia jotain naista. Kun flaksi ei muuten käynyt, he hommasivat prostituoidun rahasta kuksimaan. Kävellessään laivan käytävällä toinen miehistä sanoi että haluavat pitää valot sammuksissa hytissä. Tämä tietysti siksi että prostituoitu ei säikähdä hevosta. Känniselle itseään myyvälle naiselle ei hevosesta oltu kerrottu. Kun hommat oli hoidettu, nainen sanoi hytin edessä: "Teiltä kahdelta se on satanen mieheen, mutta tuo hyttiin jäänyt mokkatakkinen saa ilmaiseksi".
Mikä on pontikankeittäjien lempivirsi?
- Kirkasta oi Kristus meille.
Mikä on englanniksi "Riisiserkku kahden kanssa"? Vastaus: "Rice cousin with two".
Mikä on englanniksi "Meritina"? Vastaus: "Sea tin".
Joulun aikoihin järjestettiin eräässä suomalaisessa kaksikielisessä kunnassa näyttelyfestivaali kauneimmista joulukuusista. Festivaalin nimi oli suomeksi "Kuusifestivaali" ja ruotsiksi "Sex festival".
Katolilainen pappi meni hissiin ja painoi nappulaa.
Mikä seuraavista on amerikkalainen lainvalvoja?
- Tämäsoundi
- Tuomelodia
- Seriffi
Mitä saadaan kun risteytetään Henry Saari, amerikkalainen kasvomaalausten taakse kätkeytyvä heavybändi ja ompelukone?
- Henry Kissinger.
Tapahtui aikana jolloin netin käyttö ei ollut niin yleistä kuin nykyään vaan asiat hoidettiin puhelimitse, että eräs herrasmies Kustavista, oli päättänyt tilata erikoisoluita baarikaappiinsa Helsingistä asti. Hän tiedusteli että koskahan se olut olisi Kustavissa.
-No... Se on yleensä siinä pari tuntia nauttimisen jälkeen...
Mikä on punainen ja roikkuu puussa?
Oravien vessa varattuna.
Asuipa aikoinaan eräässä arabivaltiossa hallitsijana sulttaani Ahmed. Eräänä päivänä kun hän oli rukoilemassa moskeijassa, häneltä pääsi kuuluva pieru. Se oli niin suuri pyhäinhäväistys, että Ahmed pakotettiin maanpakoon vielä samana päivänä.
Vuodet ja vuosikymmenet kuluivat. Sulttaani Ahmed, nyt jo vanha mies, oli ollut 40 vuotta maanpaossa ja hän päätti palata kotimaahansa, nähdäkseen tunnistaako häntä enää kukaan ja muistaako kukaan enää hänen noloa pieruaan moskeijassa.
Ahmed asteli vanhan kotikaupunkinsa katuja ja kukaan ei häntä enää tunnistanut. "Hienoa", ajatteli Ahmed, "Nyt minua ei enää tunneta. Voin varmaan jäädä taas pysyvästi tänne asumaan". Hyväntuulisesti vihellellen Ahmed ryhtyi juttusille erään basaarikauppiaan kanssa: "Olen asunut pitkään muualla ja nyt päätin palata kotikaupunkiini. Täällä ei näemmä ole 40 vuoden aikana paljon muuttunut", sanoi Ahmed kauppiaalle. Tähän kauppias vastasi: "No eipä juuri... paitsi tuo moskeija. Se purettiin samalla viikolla kun sulttaani Ahmed pieraisi".
Vierailija kirjoitti:
Kysy, olenko minä kani. -Oletko sinä kani? -Olen. Kysy nyt, olenko minä hevonen. -Oletko sinä hevonen? -En ole, pölvästi. Juurihan sanoin, että olen kani!
😍😍
1. Naiset on älykkäitä . . . .
2. Mitä vttua ? ? ? ! ! !
1. On on, ihan oikeasti, kuulin jostain . . . .
2. Jumalauta ! Nyt otat ne lääkkees ja vähän äkkiä sittenkin !
Vierailija kirjoitti:
Kysy, olenko minä kani. -Oletko sinä kani? -Olen. Kysy nyt, olenko minä hevonen. -Oletko sinä hevonen? -En ole, pölvästi. Juurihan sanoin, että olen kani!
Muuli ja Lada tapasivat.
- Päivää auto, sanoi muuli.
- Hyvää päivää muuli, vastasi Lada.
Muuli suuttui:
- Olisit sinä voinut sanoa minua hevoseksi, sanoinhan minäkin sinua autoksi!
Ruumishuone on englanniksi bodybuilding.
Sano minulle ne 3 sanaa, jotka saavat minut leijumaan ilmassa! Mene, hirtä itsesi!