Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka näyttää valokuvissa erilaiselta kuin luonnossa?

Vierailija
29.01.2017 |

Olen tavallinen tallukka enkä mitenkään upea ilmestys, mutta toisinaan minusta saa kauniita kuvia. Kun tuollaisen kauniin kuvan laittaa vaikka nettiin/sellainen tulee valokuva-albumissa vastaan, muut kommentoivat "etten ollu tunnistaa sua/et näytä itseltäsi". Mitä tästä pitäisi ajatella?

N27

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin näytän läskimmältä ja naama on välillä valottunut muodottomaksi palloksi kuvissa kun ihoni on niin valkoinen.

N23

Vierailija
2/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet oikeasti nätimpi kuin luulet? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi vähättelijät koittaa latistaa sanomalla, ettet oikeasti näytä noin kauniilta. Jostain syystä suomalaisista on kiva lytätä toisia.

Vierailija
4/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihan tavallinen nätti nainen, mutta kuvissa näytän yleensä joltain peikon ja sian risteytykseltä, etenkin jos joku muu ottaa kuvan. En vaan osaa poseerata edustavasti.

Vierailija
5/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän peilissä hyvältä ja valokuvissa kauhealta. En tiedä sitten kumpi on totuus.

Vierailija
6/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat on välähdyksiä ihmisistä. Vähän niinkun vaihtoehtoja miltä kaikelta sitä ihminen voi näyttää. Ei siis ihme, jos näyttää valokuvissa eriltä kuin luonnossa.

Vierailija
7/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä otetut kuvat vääristävät kasvonpiirteet ja ainakaan minua se ei imartele.

Vierailija
8/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot vaan valokuvauksellinen. Luonnossa perusnätti mut tietyistä kulmista pysäytetty kuva tuo esiin jonkun tosi kauniin puolen?

Vierailija
9/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ihan tavallinen nätti nainen, mutta kuvissa näytän yleensä joltain peikon ja sian risteytykseltä, etenkin jos joku muu ottaa kuvan. En vaan osaa poseerata edustavasti.

:DDDDDD

Vierailija
10/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat on oikeampaa, peili vääristää oman kuvan

Vierailija
11/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän peilissä hyvältä ja valokuvissa kauhealta. En tiedä sitten kumpi on totuus.

Jatkan vielä, näytän siis kuvissa "kulmikkaammalta", aika maskuliiniselta, kolholta ja kylmältä. 

Vierailija
12/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sanoisi ääneen, vaikka joku näyttäisi kuvassa erilaiselta kuin kasvotusten. Jokainen haluaa ottaa edustavia kuvia itsestään.

Vierailija
13/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanlainen, musta saa hyvin erilaisia kuvia kuin miltä luonnossa näytän. Mua ei kuulemma tunnista somessa käyttämistäni kuvista. Enkä siis käytä mitään kuvamuokkausta, ellei ihonvärin tasoitusta lasketa.

Vierailija
14/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset voi olla hyvin kauniita luonnossa muttei se välity kuviin, toiset voi olla luonnossa vaatimattomia, mutta valokuvauksellisia. Ehkä olet jälkimmäisiä?

Vierailija
15/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikuva on se jonka itse näet ja valokuva se jonka toiset näkee. Peilikuvaan olet tottunut ja siitä 'peilikuva' näyttää omaan silmään oudolta.

Minusta ei saa kans ikinä hyvää valokuvaa otettua mutta peilin kautta kun katson niin olen komistus :)

Vierailija
16/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilikuva on se jonka itse näet ja valokuva se jonka toiset näkee. Peilikuvaan olet tottunut ja siitä 'peilikuva' näyttää omaan silmään oudolta.

Minusta ei saa kans ikinä hyvää valokuvaa otettua mutta peilin kautta kun katson niin olen komistus :)

Kokeile kääntää valokuvasi peilikuvaksi, komistut heti omissa silmissäsi. :D

Vierailija
17/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ottaisin kettuiluna, jos mulle sanottaisiin etten näytä kuvissa itseltäni...

Vierailija
18/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti järkytyin kun yritin ottaa kuvaa itsestäni.. Mä oon kuvitellu että olen ihan nätti, mutta ei jumalauta :D Ei ainakaan omaa silmää imartele yhtään!

Vierailija
19/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko noiden sinun kuviasi kommentoineiden kuvat onnistuneita? Saattaavat myös olla kateellisia, jos sinusta saa hyviä kuvia...

Vierailija
20/44 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ihan tavis luonnossa mutta valokuvissa taas paljon paremman näköinen huimasti kuin tavis. Outoa minusta nähdä se joka kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi