Super kummaliset menkat (keskenmenoko?)
Hellou, ihmetykseni liittyy kokemaani vuotoon ja oireisiin.
Tällä viikolla olen ollut kummallisen alakuloinen, itkuinen ja kiukkuinen turhistakin asioista, mitä en normaalisti ole. Muistin pätkiminen ja rintakipua.. Myös kohtu on kipeillyt kummallisesti koko viikon.
Ruokahaluttomuutta, mutta vaikka söisin lempiruokaani, se maistuisi hirveän pahalta?
Hajuyliherkkyys; hyvätkin hajut haisivat nenääni pahalta.
Minulla oli kaksi päivää kestänyt äkillinen kuume, joka katosi yhtä nopeasti, kuin oli tullutkin..
Odottelin koko viikon menkkoja alkaviksi edellä mainittujen seikkojen kanssa ja ne tulivat pari kolme päivää myöhässä, vaaleanpunaisena, niukkana vuotona, jonka mukana suht paljon kumman hajuista kirkasta läpinäkyvää nestettä, kuin vettä?
Kyseistä vuotoa kesti reilun päivän, joiden jälkeen kirkkaan punaista ja lievästi paakkuista verta, sitä tuli hieman enemmän, mutta loppui nopeasti.
Yleensä "menkkani" on sellaista ruskeaa tuhrua ja selviän usein vaan siteellä pari päivää, koska minulla on hormonikierukka.
Veikkaan itse, että kyseessä on jokin keskenmeno, olen tehnyt raskaustestin joka näytti kuitenkin negaa.
Mitäpä voisi olla? Näin laajoja oireskaaloja en ole eläissäni kokenut!