Julkaisen kroppakuviani somessa. Mitä pahaa tässä muka on?
Hirveästi kuulen negatiivisia kommentteja tästä esim. tällä palstalla. Mä taas en ymmärrä miksi joku näkee jotain väärää siinä, jos tykkää omasta kropastaan? En yleensä vetoa kateuskorttiin, mutta nyt on pakko kun en muuten käsitä. Minä käyn salilla ja olen tehnyt paljon töitä oman kroppani eteen. Olen siihen todella tyytyväinen. Siispä haluan jakaa tuloksia myös somessa. Miten tämä eroaa siitä, että joku jakaa esim. kuvia onnistuneista kokkauksista tai leipomuksista?
Kommentit (24)
Verolle vois tuon keikistelyvamman laittaa, vois maksaa valtionvelat pois kuukaudessa.
Laita nyt kuva vartalostasi niin voidaan kaikki kehua kuinka timmi olet.
Ei kroppakivissa mitään pahaa ole jos niitä laittaa harvoin eikä ne ole mitään tyrkky pyllistely kuvia. Kun treenaus tuli muotiin niin lähes jokainen joka siihen hurahti on siitä lähtien lisännyt vain sellaisia kuvia itsestään missä pointti on haba vatsa tai perse. Usein myös näissä kuvissa ero entiseen kroppaan on niin pieni ettei sitä huomaa kukaan muu kuin ihminen itse. Mielestäni on sairasta että omasta terveydestään huolehtimisesta piti ensin tulla muotia että se alkoi kiinnostaa..
Jos julkaisen jonkun kakkukuvan (mikä on äärettömän harvinaista ja siinäkään tapauksessa en ole sitä itse leiponut) tai ruokakuvan, se liittyy johonkin muuhun juttuun. Vaikka rippijuhliin, että meillä juhlittiin tänään konfirmaatiota tms. Julkaisen harvoin, että tuo nyt oli vähän tökerösti muotoiltu - ei siis ole mikään mun oikea päivitys. Mutta jos ollaan vaikka jollain tietyllä porukalla syömässä, eikä kukaan halua pärstäänsä kenenkään someen (yleensä kukaan ei halua), niin voin ottaa neutraalin kuvan vaikka siitä ruoasta.
Taidat ap olla aika nuori? Tunnen yhden ihmisen (n. 200 FB-kaveria) joka julkaisee kroppakuvia itsestään, mutta ne liittyy siis hänen harrastukseensa, harrastaa triathlonia ja julkaisee joskus kisakuvia, joissa juoksee tai poseeraa kisan päätteeksi.