Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala stressi, mies lähtee työmatkalle Kanadaan naispuolisen

Vierailija
29.01.2017 |

työkaverinsa kanssa tänään illalla. Lähtevät siis kahdestaan. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies
hiukan ihastunut tähän naiseen, nainen toistuu melko usein miehen puheissa.
Takaisin tulevat perjantaina ja mulla jo nyt mennyt jopa yöunet tuon reissun takia.

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matkustan jonkun verran. Alalla on sekä miehiä että naisia, joten matkakumppani(t) vaihtelee. Työt hoidetaan kuten asialliset työkaverit tekee. Ikinä en pettäisi aviomiestäni, joka on mun elämän rakkaus ja sielunkumppani.

Minusta se on niin että jos haluaa pettää, löytää kyllä mahdollisuuden. Ja jos haluaa olla uskollinen niin silloin on.

Vierailija
182/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työkaverinsa kanssa tänään illalla. Lähtevät siis kahdestaan. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies

hiukan ihastunut tähän naiseen, nainen toistuu melko usein miehen puheissa.

Takaisin tulevat perjantaina ja mulla jo nyt mennyt jopa yöunet tuon reissun takia.

Kyllä mullakin toistuu varmaan kohtalaisen usein puheissa vastakkaistakin sukupuolta olevia työkavereita. Jos tiettyjen ihmisten kanssa viettää päivittäin tuntitolkulla aikaa, heistä saattaa esiintyä mainintoja puheissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sinkkunainen ja ei tulisi mieleenkään lähteä jonkun miehen kanssa työmatkalle edes näin sinkkuna. Varmasti olisi luvassa kiusallisia tilanteita. Ellen sitten olisi itse kiinnostunut miehestä ;)

Minulle oli jo tarpeeksi kiusallista autokoulussa olla miesopella ja soittotunneilla miehen opetuksessa.

En itse matkustaisi vieraan miehen kanssa enkä katselis jos minulla olisi mies ja matkustaisi naisen kanssa. Olen seurustellut miehen kanssa joka teki työmatkoja ulkomaille, miesporukassa tosin ja kyllä siihen aina jotain naisia liittyi, huoriakin kokeiltiin. Oikein ihmettelivät että ovatko tulleet vanhoiksi kerran kun oli että kukaan miehistä ei pettänyt. Joo ei kiitos enää tuota laatua. Naurattaa kun joku sanoo että parisuhde perustuu luottamukseen. Joo ja seurusteluaikoina oikeasti uskoin että vika on minussa kun "olen mustis". Eron jälkeen paljastui yhtä sun toista, eli eipä vika ollutkaan minussa.

Miehet haluaa aina iholle tai vähintään kuolaavat ja tuijottavat kiusallisesti jos niiden kanssa joutuu kahdestaan tekemisiin.

Itse en ymmärrä sitä että työ, ura ja raha, kesämökit laitetaan parisuhteen edelle. Enkä ymmärrä sitä pomoa joka vaatii alaistansa laittamaan työn perheensä edelle. Nytkin seuraan läheltä tilannetta kun pariskunta on ongelmissa ja eroamassa, ja kaikki alkoi työmatkoista aasiaan...mutta kun ura...

Sä et kyllä ole ihan terve. Kannattaisi hankkia apua.

Vierailija
184/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä naisilla kovat luulot miestenne viehätysvoimasta!

Itse olen miesvaltaisella alalla ja reissaan työkseni. Työmatkat on uuvuttavia; palaverit vaatiin keskittymistä, iltaisin pitää valmistautua seuraavaan päivää, käydä läpi sähköposteja ym. ja illalliset on puolivirallisia tilaisuuksia asiakkaiden kanssa. Kun pääsen hotellihuoneen sänkyyn niin mielessä on uni eikä villi seksi jonkun keski-ikäisen insinöörin kanssa.

Toisilla on ilmeisesti vähän erilaisia nuo työreissut kuin minulla tai sinulla. Kertasin huvikseni edellisen Tukholman-reissun aikatauluja äsken. Maanantaiaamuna puoli6 ylös, seitsemäksi kentälle, kahdeksalta koneeseen. Kentältä suoraan asiakkaalle, ensimmäinen palaveri ysiltä. Hätäinen leipälounas puoliltapäivin, puoli kuudelta hotellilla, suihku, syömään ja takaisin hotellille jatkamaan töitä. Tiistai 8-18 asiakkaalla, hotellilla töitä pitkälle yli puolen yön. Keskivikko 8-18 asiakkaalla, syömään ja kahdeksaksi kentälle, kone lähti vaille yhdeksän, kotona puolita öin. Asiakkaalta laskutettavia tunteja kolmeen päivään 39 ja jokunen laskuttamaton tunti päälle. Ja jossakin välissä olisi ilmeisesti pitänyt panemaankin jaksaa ja keretä?

Vierailija
185/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on se että kaikki reissuhommissa olevat miehet käy huoneissa.. muistakaa se naiset. 👆

Vierailija
186/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ukkomies valitteli työmatkalla kuinka oma vaimo kotona haluaa joka päivä seksiä. Kyseli muilta naisilta, onko tuo normaalia. No, sen sijaan että olisi viettänyt lepopäiviä, petti vaimoaan yhden eronneen naisen kanssa. Tämä nainen hieman rakastui ukkoon, mutta kylmää kyytiähän se lopulta oli. En välttämättä lähtisi tuollaisiin mukaan. Nuorempana sanoin näitä juttuja "keski-ikäisten geimeiksi". Tiettyyn ikään kuuluvia ovat, valitettavasti.

Vierailija
187/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän palaa, tee ammetesti; jos kelluvat,osannet päätellä itse loput!

Vierailija
188/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä et kyllä ole ihan terve. Kannattaisi hankkia apua."

Joo tiedän että olen joutunut seksuaalisen häirinnän ja hyväksikäytön uhriksi jo lapsena ja olen avun piirissä kyllä. Kerran tuli tilanne että minun piti mennä miesterapeutin juttusille, kun tapasin terapeutin, hän ilmeni samaksi henkilöksi joka oli ahdistellut minua kännissä konsertissa. Paiskasin oven kiinni sanomatta sanaakaan. En todellakaan käy enää kuin naispuolisilla terapeuteilla.

Muita esimerkkejä; minua alettiin miessukulaisten toimesta kourimaan kun olin 4 vuotta, 14 vuotiaana minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi ja nykyisin tuo mies toimii psykoterapeuttina(psykologi), eräs opettaja johon vuosien mittaan uskaltauduin luottamaan otti minuun yhteyttä treffipalstalla vuosi opetuksen loppumisen jälkeen, entinen soitonopeni paljastui että on lähennellyt toisia oppilaita, minua ei päässyt sillä otin aina kaverin mukaan kun vaistosin limaisuutta. 12-vuotiaana paikkakunnan ukot alkoi seurata autoillaan. 15-vuotiaana minua riisuttiin väkipakolla ja otettiin kuva ja valokuva kiersi pikkupaikkakunnan miesten keskuudessa.

Isäni ja exäni olivat pettäjiä ja alkoholisteja,  jouduin jo 5-vuotiaana kiusallisiin tilanteisiin isäni rakastajattaren kanssa.

Jne. jne. lista voisi jatkua, olen kuule itse joutunut niin monen seurustelevankin miehen ahdistelun kohteeksi, varsinkin jos ovat ottaneet drinkkiä. Ja sinisilmäiset vaimot ei välitä mitään. Onko ihme jos on luottamus miehiin mennyt? Ettei olisi ihan aiheesta mennyt?  Ihan vaan että minäkö se olen sairas eikä miessukukunta. Miksi juuri minun pitää käydä hoidoissa, miksi ei noiden miesten?

Vierailija
189/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän että olen joutunut seksuaalisen häirinnän ja hyväksikäytön uhriksi jo lapsena ja olen avun piirissä kyllä. Kerran tuli tilanne että minun piti mennä miesterapeutin juttusille, kun tapasin terapeutin, hän ilmeni samaksi henkilöksi joka oli ahdistellut minua kännissä konsertissa. Paiskasin oven kiinni sanomatta sanaakaan. En todellakaan käy enää kuin naispuolisilla terapeuteilla.

Muita esimerkkejä; minua alettiin miessukulaisten toimesta kourimaan kun olin 4 vuotta, 14 vuotiaana minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi ja nykyisin tuo mies toimii psykoterapeuttina(psykologi), eräs opettaja johon vuosien mittaan uskaltauduin luottamaan otti minuun yhteyttä treffipalstalla vuosi opetuksen loppumisen jälkeen, entinen soitonopeni paljastui että on lähennellyt toisia oppilaita, minua ei päässyt sillä otin aina kaverin mukaan kun vaistosin limaisuutta. 12-vuotiaana paikkakunnan ukot alkoi seurata autoillaan. 15-vuotiaana minua riisuttiin väkipakolla ja otettiin kuva ja valokuva kiersi pikkupaikkakunnan miesten keskuudessa.

Isäni ja exäni olivat pettäjiä ja alkoholisteja,  jouduin jo 5-vuotiaana kiusallisiin tilanteisiin isäni rakastajattaren kanssa.

Jne. jne. lista voisi jatkua, olen kuule itse joutunut niin monen seurustelevankin miehen ahdistelun kohteeksi, varsinkin jos ovat ottaneet drinkkiä. Ja sinisilmäiset vaimot ei välitä mitään. Onko ihme jos on luottamus miehiin mennyt? Ettei olisi ihan aiheesta mennyt?  Ihan vaan että minäkö se olen sairas eikä miessukukunta. Miksi juuri minun pitää käydä hoidoissa, miksi ei noiden miesten?

Sulla on ihan ymmärrettävät syyt suhtautua epäluuloisesti miehiin. Metsään menet vain siinä, että yleistät omat kokemuksesi koskemaan kaikkia miehiä ja naisia. Toki sekin on ymmärrettävää, mutta väärin silti.

Vierailija
190/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä. Noin exänikin sanoi kun pillastuin kun hänen työmatkansa jälkeen löysin hänen pesupussistaan käytettyjä kondomeja...

Vierailija
191/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on ihan ymmärrettävät syyt suhtautua epäluuloisesti miehiin. Metsään menet vain siinä, että yleistät omat kokemuksesi koskemaan kaikkia miehiä ja naisia. Toki sekin on ymmärrettävää, mutta väärin silti."

Sinä olet varmaan nainen. En yleistä, mutta valitsen oman mieheni sellaisten joukosta joilla ei ole tarvetta matkustella poikien reissulle Leville, ristelyille, Tallinnaan tai Aasiaan. Sellaisiakin miehiä on jotka eivät työmatkusta. Suurin osa miehistä on asiallisia selvinpäin, mutta aika moni päissään tekee asioita joita ei selvinpäin tekisi. Tämän vuoksi rajaan mieheni myös raittiiksi. 

Minulla on aika hyvä vainu miesten suhteen. Itse asiassa kun olen viimeksi käynyt treffeillä niin olivatpa kunnon miehiä. Kyllä minä niihin olisin voinut luottaa. Mutta siitä ei muuten tullut mitään.

Tuli vielä mieleen että olen toiminut hierojana. Asiakkaina meillä oli tietyn uskonkunnan miehiä jotka painottavat elintavoissaan kaikkea siveettömyyttä. Nämä sitten laukesi hierontapöydälle. En enää ottanut asiakkaaksi vaikka ovat kuinka kunnollisia perheenisiä. Ja kerran katolilainen pappi kuolasi vaaleaa ystävätärtäni etelänmaassa. Miehet on miehiä vaikka olisivat kuinka "kunniallisia".

Taidan pysyä sinkkuna. Tiedän että olen liian tiukkapipoinen mutta vastaavasti monet naiset ovat liian sinisilmäisiä. 

Vierailija
192/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys vielä. Noin exänikin sanoi kun pillastuin kun hänen työmatkansa jälkeen löysin hänen pesupussistaan käytettyjä kondomeja...

Taisi jättää ne löydettäväksesi. Kuka pakkaa käytetyt kortsut pesupussiin? Roskis löytyy varmaan joka hotellihuoneesta.

Vierailija
193/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi jättää ne löydettäväksesi. Kuka pakkaa käytetyt kortsut pesupussiin? Roskis löytyy varmaan joka hotellihuoneesta.

Oisko sama henkilö, joka pesee jauhelihankin :)

Vierailija
194/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, onko mies ottanut yhteyttä reissultaan?

Vierailija
195/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on naisia, joille ei ikinä tapahdu mitään tuollaista.

Vierailija
196/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso voi pettää ihan milloin tahansa, etkä mahda sille yhtään mitään. Joten parempi yrittää vaan olla stressaamatta asioita joka ikinen hetki. Suhteessa on kuitenkin aina kaksi ja molemmat voivat tämän tehdä. Vähän luottamusta siis molempiin suuntiin. Tosin en itsekkään pitäisi tuosta tilanteesta. Voithan yrittää jutella siististi tuosta asiasta.

Edes pettäminen ei ole niin sekopäistä, kuin se että vahditaan puolisoa aamusta iltaan ja soitellaan 15 minuutin välein missä on menossa. Tällästen hullujen pitäisi olla laitoksessa tai ottaa itselleen koira.

Vierailija
197/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta. Jos se nainen on nuori, hoikka ja kaunis, niin voin melkoisella varmuudella luvata, ettei sitä AV-mammojen miehet kiinnosta. Kyllä se nainen silloin pitää itse huolen siitä, ettei miehesi pääse sinua pettämään, ei ainakaan hänen kanssaan.

Jos taas se nainen on AV-mamman lookalike itsekin, niin siinä tapauksessa huoleen saattaa olla enemmän aihetta.

Vierailija
198/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski on olemassa. Eiköhän miehesi ole ihan luotettava kuitenkin. Vaadi häntä olemaan selvin päin niin ei mene mieheltä ainakaan viinan sumentamana arvostelukyky. 

Vierailija
199/206 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan ne paneskella keskenään kaiket päivät täällä Suomessakin. Ootko tullut ajatelleeksi tätä?

Vierailija
200/206 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemaan ne lähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän