Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala stressi, mies lähtee työmatkalle Kanadaan naispuolisen

Vierailija
29.01.2017 |

työkaverinsa kanssa tänään illalla. Lähtevät siis kahdestaan. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies
hiukan ihastunut tähän naiseen, nainen toistuu melko usein miehen puheissa.
Takaisin tulevat perjantaina ja mulla jo nyt mennyt jopa yöunet tuon reissun takia.

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten yksinkertaisesti sano miehellesi että ei lähde? Tai että toinen lähtijä täytyy olla joku muu kun kyseinen nainen? 

Tai ihan vaan jätä sitä miestä jos se on ihastunut siihen naiseen...

Jep! Nyt menet ja sanot Raimolle että perkele nyt mä jätän sut kun oot lähössä sen Pirkon kanssa työmatkalle, senkin lurjus! JSSAP!!!

Vierailija
142/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin stressaisi, vaikka meillä hyvä suhde onkin. Onneksi mies ei matkustele. Olen epävarma itsestäni, ollut aina, eikä liity nykyiseen suhteeseen jossa ei voisi asiat paremmin olla. Ymmärrän siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten yksinkertaisesti sano miehellesi että ei lähde? Tai että toinen lähtijä täytyy olla joku muu kun kyseinen nainen? 

Tai ihan vaan jätä sitä miestä jos se on ihastunut siihen naiseen...

Aaaa! Kyllä! Jos olisin esimies, nauraisin työntekijän pihalle jos alkaisi vinkumaan: "Vaimo sanoi etten voi lähtee kun Pirjo tulee kans." tai että "Vaimo sanoi että joku mies pitää lähteä Pirjon tilalta."

Ei ap voi määrätä firman asioita etenkään jos ei ole siellä töissä. Huomaa ettet ole tehnyt duunia päivääkään, idiootti.

Kuules, "idiootti", olen tehnyt töitä koko elämäni, mutta parisuhde on tärkeysasteikolla aika paljon korkeammalla kun joku työpaikka, joten jos puoliso sanoo että joku työmatka vastakkaisen sukupuolen kanssa ei käy niin se ei käy. Tämä toimisi meidän suhteessa kumpaankin suuntaan, ja jos ei toimisi, olisi aika lopettaa selvästi turhanpäiväinen parisuhde. 

Jos pomo on kaltaisesi "idiootti" niin töitä löytyy uusia, mikään työmatka tai -paikka ei pidä olla omaa puolisoa tärkeämpi.

Millainen puoliso sanoo, että ei käy. Millaisen sairaalloisen määräysvallan alla ihmisen pitäs olla, kun ei saa työtään tehdä. Mä ainakin loukkaantuisin, jos mun mies sanois, että joko lopetat työt ja jäät työttömäksi tai sit ero.

Kestäiskö teidän muiden talous tosiaan sen, että mies tai nainen tai molemmat joutuisi jättämään työnsä, koska ei voi matkustaa vastakkaista sukupuolta olevan kanssa? Tai jos saisi vähemmän vastuullisen työn tilalle, jossa ei matkusteta koskaan, mut palkkakin laskisi vaikka puolella toisella tai molemmilla niin se olisi ihan ok? Entä jos ei löydy työtä, jossa ei ole matkustelua ja joku mieskollega lähtee firmasta ja hänen tilalle palkataan nainen, joka matkustaisikin jatkossa puolison kanssa niin taas täytyisi lähteä työpaikasta. Kuinka monta kertaa edes saa uuden työn, jos uusi työnanataja soittaa edelliselle lähdön syyn ja se on aina joko se että on irtisanottu, kun ei hoida tehtäviä tai oma irtisanoutuminen ja vapaaehtoinen työttömyys niin palkattaisko aina vaan uudestaan johonkin. 

Ei sellainen pomo ole idiotti, joka ei hyväksy työtehtävästä kieltäytymisen syyksi, että mies ei halua matkustaa naisen kanssa, vaan sellainen pomo on hyvä sukupuolten tasa-arvoa työelämässä kannattava esimies. Olisi aika lailla loukkaavaa naisena työelämässä, jos mun töitä hankaloitettais ja mun vastuualueita tai työtehtäviä muutettais, koska mieskollega sanoo, ettei voi hoitaa osaa työtehtävistä mun kanssa, koska olen nainen.  Itse asiassa taitais olla ihan laitontakin.

Vierailija
144/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skype-yhteys päälle hotellihuoneeseen 24/7. Ei kai siitä haittaakaan ole, paitsi jos....

Kuulostaa terveeltä.

Vierailija
145/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skype-yhteys päälle hotellihuoneeseen 24/7. Ei kai siitä haittaakaan ole, paitsi jos....

Kuulostaa terveeltä.

Ja on ilmaistakin.

Vierailija
146/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa terveeltä.

Ja on ilmaistakin.

Totta. Se on aina hyvän avioliiton merkki, jos suhteen jatkuminen edellyttää vahtimista 24/7. Osa ehkä oikeestiki kannattais sitä. Ni mietin vaan, jos mä naisena laittasin aloituksen, että mies haluaa vahtia hotellihuonettani skypen kautta 24/7, etten petä, jos olen työmatkalla tai että mies vaatii mua jättää työpaikkani, koska miespuolinen kollega tulis samalle koulutusmatkalle ni suurin osa varmaan laittais, että JSSAP, se haluu vaan kontrolloida sua, toi mustasukkaisuus on sairasta jne. 

Vierailija
147/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vaatisi minua lähtemään työmatkalle kahdestaan miespuolisen kollegan kanssa, niin kieltäytyisin hyvin tiukasti. Onneksi alani on naisvaltainen eikä siihen juuri kuulu reissaamista.

Mieheni alaan kuuluu reissaamista jonkun verran, mutta pääsen itse mukaan matkoille, ja hän taas on hyvin miesvaltaisella alalla enkä usko että edes lähtisi myöskään kahdestaan naispuolisen työkaverin kanssa mihinkään, jos sellaisia heidän firmassa reissutyötä tekevinä olisi.

Voi rakas ihminen, sen jälkeen kun allekirjoitat työsopimuksen, johon on kirjattu, että työ sisältää matkustamista, sinä et voi kieltäytyä matkustamasta. Et ainakaan useammin kuin kerran.

Vierailija
148/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se että jos lähtisi miespuolisen  kanssa niin ne saattaisivat homoilla. Ihme vouhotusta taas.

Vierailija
149/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vaatisi minua lähtemään työmatkalle kahdestaan miespuolisen kollegan kanssa, niin kieltäytyisin hyvin tiukasti. Onneksi alani on naisvaltainen eikä siihen juuri kuulu reissaamista.

Mieheni alaan kuuluu reissaamista jonkun verran, mutta pääsen itse mukaan matkoille, ja hän taas on hyvin miesvaltaisella alalla enkä usko että edes lähtisi myöskään kahdestaan naispuolisen työkaverin kanssa mihinkään, jos sellaisia heidän firmassa reissutyötä tekevinä olisi.

Voi rakas ihminen, sen jälkeen kun allekirjoitat työsopimuksen, johon on kirjattu, että työ sisältää matkustamista, sinä et voi kieltäytyä matkustamasta. Et ainakaan useammin kuin kerran.

Tämä. Jos Leena ja Markku on vetovastuussa asiasta x ja molempia tarvitaan työmatkalla tai molempien on syytä osallistua johonkin koulutukseen niin molemmat lähtee. Jos taas Heikki ja Kalle on vetovastuussa toisesta asiasta, he matkustanee yhdessä. Jos Kalle kuitenkin ylennetään ja hänen tilalleen tulee Liisa niin Heikki ja Liisa matkustaa yhdessä. Jos Leena tai Markku kieltäytyy matkustamasta toistensa kanssa sillä perusteella, että puoliso on mustasukkainen, katsotaan se tehtävästä kieltäytymiseksi. Jatkuva kieltäytyminen johtaa irtisanomiseen. Sama koskee Heikkiä ja Liisaa. 

Yksittäisesimerkkinä: jos Heikki kieltäytyy matkustamasta Liisan kanssa, koska Liisa on nainen ja esimies tällä perusteella karsii Liisalta vastuuta tai siirtää häntä toisiin tehtäviin ilman Liisan halua, esimies toimii laittomasti. Kieltäytyjä voi tietenkin kysellä firmasta alempia tehtäviä toisilla vastuilla, jotain ns. juoksupojan hommia, mutta ne voi olla täytetty eikä firmalla ole sitten käyttöä enää kieltäytyjälle, koska he tarvitsevat tehtävään jonkun, joka hoitaa työsopimuksen mukaiset heille osoitetut tehtävät.

Aikanaan, joissain paikoissa hyvin nopeastikin, kieltäytyjä on työtön, mutta jos tämä sopii kieltäytyjälle niin totta kai sitten voi kieltäytyä työstä. Karenssi siitä tulee ainakin. Itse saattaisin löytää uuden työn, mutta se olisi ikävä vaihdos, koska virka on aina virka. Pätkätöitä saisin varmaan joitain, mutta tuskin helposti nykyisen kaltaista hyvää paikkaa. Onneksi kummankaan työmatka kenenkään kollegan kanssa ei ole meille ongelma. Puoliso menettäisi vielä enemmän kuin minä. Hän itse on esimies ja joutuisi oman naisen kanssa matkustamisen välttämiseksi valitsemaan aina miehiä valtion tehtäviin, mikä olisi aikamoista virka-aseman väärinkäyttöä.

Vierailija
150/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin kerran kaverin kanssa kuinka helppoa olisi pettää jos haluaa. Hämmästyisitte kuinka paljon sitä kiinnostusta on tuolla työpaikoilla ja siellä kohdatuissa naisissa. Toki se vaatii, että olet jonkinverran menestynyt ja ulkonäköäkin. 

Mutta harva pettää vaikka siihen olisi mahdollisuus, tosi helppoa se kuitenkin olisi ja nyt voitte alapeukuttaa kun kerroin totuuden omasta ja kaverin kokemuksista.

Mikäs ihmeen juttu tämä nyt on?

Luuletko että se on kotiin jäävälle vaimolle vaikeampaa? Tälläkin palstalla miehet ulisee että kuinka nainen saa seksiä aina kun vaan haluaa. Ja tottahan se on.

Mies työmatkalle, mahdolliset lapset mummolaan ja menoksi. Vieras kotiin ja kun nainen yleensä kantaa siivouksesta ja esim lakananvaihdosta vastuun , niin ei jää jälkiäkään.

Jos haluaa niin helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
151/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se käytössä kulu, kummallakaan.

Minua eivät syrjähypyt haittaisi, sillä minulle seksi ja rakkaus ovat eri asioita. Olen jo kahdessa liitossa ollut miestäni halukkaampi, ja siksikään uskollisuus ei ole aina ollut ollenkaan helppoa. Minulle on sattunut aidosti yksiavioinen mies, hänen vuokseen pysyn kaidalla tiellä. Ensimmäisessä liitossa pidin rakastajaa.

Vierailija
152/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea kun miehet naureskelevat panevansa vieraita naisia ja kotona odottaa sinisilmäinen vaimo.

Mutta mistä tulevat nämä vieraat naiset joita pannaan?

No tietenkin jostain toisesta parisuhteesta kun ei niitä sinkkunaisia pilvin pimein ole.

Jos ne naiset ovat parisuhteissa niin , uups, siinä menee näitten kerskuvien miesten vaimotkin jossain toisessa työpaikassa, työmatkalla, baarissa pikku huvihetkiä viettämään.

Että ketkähän ne lopulta niitä sinisilmäisiä ovat.

Vierailija
153/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa, mies saa vaan hyvät kyydit ja tulee tyytyväisenä kotiin. No hätä.

Vierailija
154/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se joko panee tai sitten ei pane. Sun on joko luotettava tai sitten sanottava miehelle ettet luota ja hän voi tehdä sen päätöksen että joko hän saa sinut vakuuttuneeksi tai jatkaa yksikseen. Mukavaa se ei ole varmasti sellaisen kanssa olla yhdessä joka ei sinuun luottaisi.

Työmatkat nyt ovat useimmalle pakollisia, eikä miehesi varmasti halua että uransa kärsii koska hänen puolisonsa ei häneen luota.

Vierailija
155/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli juuri reissutöissä ja alkoi sitten viihtyä työkaverin kanssa. Alkoivat pettää ja niin sitten mies hylkäsi minut ja kaksi suht pientä lasta. Minusta tuli yh vaikka en ollut mikään mustasukkainen enkä pirttihirmu. Työpaikalla tämä tuli tietoon mutta niin vaan jatkoivat peliä. Tätä on seurannut monenlainen riitely omaisuudesta ja elatusapua ei halua maksaa. Nyt isä jo hylännyt lapset tämän uuden naisen pyynnöstä. Että ei kannata ottaa reissumiestä itselleen. Minäkin luulin että minulla on hyvä mies mutta taisi olla vaan tyypillinen suomalainen mies.

Ikävä kuulla, että kävi noin, mutta olisiko auttanut, jos "et olisi päästänyt työmatkoille" tms. mitä täällä ehdotetaan?

Et voi tosissaan syyttää reissutyötä avioliiton hajoamisesta. Eiköhän se mies sen ihan itse tehnyt.

Vierailija
156/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta kysy nyt ainakin häneltä josko on ihastunut ko. naiseen ja kerro huolesi. Mitä hän on muutoin puhunut sinulle naisesta?

Vierailija
157/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firman kuluihin ostimme kerran paristoja hieromasauvaan. Sihteerin kysyessä laskusta kerroin, että yrityksen kameraan tuli saada uudet patterit. Toki aina syötiin ja juotiin hyvin näillä matkoilla. Ulkomaanpäivärahoilla oli kiva matkustella kollegan kanssa. Olimme molemmat varattuja ja silmänlumeeksi piti olla kaksi hotellihuonetta, joista toista ei siis käytetty lainkaan.

M 56

Heh heh, mihin tarvitsit hieromasauvaa, eikö itselläsi ollut sellaista

Vierailija
158/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä useampi pappikin saanut kenkää, kun ei halua tsimpysty työskentelemään vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Työnantaja ei saa syyllistyä syrjintään työtehtäviä jakaessa, joten ei jää muuta vaihtoehtoa kuin irtisanoa kieltäytyvä osapuoli.

Ja ilman tätä juridista puoltakin, eikö nyt ole melkoinen kunnianloukkaus olettaa, että vieras ihminen iskee heti himokkaat kyntensä varattuun työkaveriin työtehtävää hoitaessaan?

Vierailija
159/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät niinko varmaste, että tää nainen on Regina x meiltä töistä🙄

Vierailija
160/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat työreissut ovat aina tosi raskaita ja aikataulultaan tiukkoja, että 12+ tuntisen päivän + jetlagin päälle oma sänky kutsuu ja joku kollegan kanssa säätö on kyllä ihan viimeisenä mielessä.

Tämä. En reissaa paljoa, 6-8 viikkoa vuodessa Atlantin toisella puolella, mutta siinäkin on ihan tarpeeksi kun toimistolta päästyä joutuu tekemään iltahommia muutaman tunnin. Usein ainoa vapaa-aika on aamulla suihkussa ja sen jälkeen aamiaisella. Seksi ei kyllä ollenkaan ole mielessä tuolloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä