Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala stressi, mies lähtee työmatkalle Kanadaan naispuolisen

Vierailija
29.01.2017 |

työkaverinsa kanssa tänään illalla. Lähtevät siis kahdestaan. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies
hiukan ihastunut tähän naiseen, nainen toistuu melko usein miehen puheissa.
Takaisin tulevat perjantaina ja mulla jo nyt mennyt jopa yöunet tuon reissun takia.

Kommentit (206)

Vierailija
121/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan takuuvarmasti siellä nussitaan niin paljon kun keritään. Et voi asialle mitään muuta kuin olla hiljaa ja kestää asia.

En keksi yhtään syytä olla nussimatta, jos olisin itse tuossa samassa tilanteessa.

Sinua ei mitkään uskollisuudet sitten kiinnosta. Siltikin keksin ainakin yhden ihan helvetin hyvän syyn: Sitä naista ei voisi vähempää kiinnostaa

Muutaman lasillisen jälkeen se kiinnostus kummasti lisääntyy ja estot häviää. Tai naista voi jo nytkin kiinnostaa hyvinkin paljon. Näillä reissuilla nussitaan ja paljon.

Ei läheskään yhtä paljon kuin tällä annetaan ymmärtää. Mutta toki tapapettäjät kuvittelevat että muut ovat samanlaisia kuin itse.

Av mammat eivät vain sinisilmäisyyttään usko omasta puolisostaan tätä. Vielä kun tuliaisiksi saa sydänsuklaata ja pusun niin kotia palaa maailman ihanin mies...tosin pussit tyhjinä ja aikaerosta johtuen ei seksi kiinnosta vaimon kanssa.

Ei tunnu pussit tyhjänä olevan kun mies palaa työmatkoilta . Herättää minut vaikka paluu olisi varhain aamuyöstä ja muutaman tunnin kuluttua herätys ja töihin. Seksiä haluaa ja saakin, ei siinä mitään.

Vanha kunnon hämäys;)eukko pysyy siinä uskossa,että äijä on uskollinen.

No sinnikkäästi äijä jaksaa hämätä vuodesta toiseen:).

Toki olet oikeassa, en voi enkä viitsi kytätä miestäni. Toki jotain on voinut jossain joskus tapahtua.

Mitään merkkiä ei ole enkä ole mistään kokenut jääväni paitsi että en jaksa stressata kuitenkaan.

Vierailija
122/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalle ei voi lähteä eri sukupuolta olevan henkilön kanssa???

Siis mitä vitt... ja aina huudetaan tasa-arvoa, mutta ilmeisesti vain silloin kun se hyödyttää huutajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ollut palkitsevampaa kuin kuulla vastaan tulleen työkaverin avokin kiitokset turvallisista kyydeistä perille saakka. Avokki kun oli ollut huolissaaan syksyn ensiliukkaista. Oikeassahan tuo oli ja aapee on syystä huolissaan

Vierailija
124/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin mystistä siinä nyt on, jos välillä panee vierasta naista. No big deal! Ns. pettäminen parisuhteessa on noussut aivan käsittämättömiin sfääreihin. Voit olla vaikka kuinka vittumainen akka vuosikausia, mäkättää tai mitätöidä miestäsi ja kohdella häntä epäkunnioittavasti, eikä siitä puhu kukaan. Mutta auta armias, kun muna sujahtaa vieraaseen pilluun! Silloin pirttihirmu on valtansa huipulla. Viedään lapset ja omaisuus ja pannaan "pettäjä" vielä maksamaan.

Omasta puolestani olen iloinen siitä, jos näiden ämmänkuvatusten miehet löytävät edes hetkeksi lohtua elämäänsä.

No herramunjee, mikä tossu olet.

Miksi otit vittumaisen akan?

Ja jos virhe tuli tehtyä niin ota prkl ero, niin ei tarvi pettää vaan voi vapaasti nussia ketä huvittaa ( tai onnistuu saamaan).

Vierailija
125/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin kerran kaverin kanssa kuinka helppoa olisi pettää jos haluaa. Hämmästyisitte kuinka paljon sitä kiinnostusta on tuolla työpaikoilla ja siellä kohdatuissa naisissa. Toki se vaatii, että olet jonkinverran menestynyt ja ulkonäköäkin. 

Mutta harva pettää vaikka siihen olisi mahdollisuus, tosi helppoa se kuitenkin olisi ja nyt voitte alapeukuttaa kun kerroin totuuden omasta ja kaverin kokemuksista.

Vierailija
126/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies pettää niinkuin nainenkin, jos kaikki on päin peetä kotona eikä ole seksiä jne. Se nyt vaan on fakta, itse tiedän ja olen niitä pettämisiä todistanut elämän varrella. Yleensä mies joka pettää on surkeassa suhteessa, mutta roikkuu siinä velvollisuuden tunteen, lasten tai jonkun muun syyn takia. Karua faktaa, mutta noin se yleensä on mennyt. 

M40

Vierailija
127/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse työreissannut vuosikausia lähinnä miespuolisten työkavereiden kanssa. Eikä ole ikinä ollut edes lähellä mikään pettäminen vaikka teoriassa mahdollisuuksia olisi ihan samalla lailla kuin Suomessa. Ei kiinnosta sotkea elämää

Tässä asiassa miehet todella ovat erilaisia kuin naiset, sori vaan.

En jaksaisi olla tuollaisessa suhteessa, jossa miettisin koko ajan petetäänkö mua. Joko hyväksyisin ajatuksen että todennäköisesti petetään tai sitten nostaisin kytkintä.

Vierailija
128/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten yksinkertaisesti sano miehellesi että ei lähde? Tai että toinen lähtijä täytyy olla joku muu kun kyseinen nainen? 

Tai ihan vaan jätä sitä miestä jos se on ihastunut siihen naiseen...

Toinen lähtijä TÄYTYY olla joku muu kun kyseinen nainen. :D Et voi olla tosissasi. Mitäpä jos tämä nainen ja ap:n mies ovat ainoita joilla on pätevyydet työskennellä siellä? Pikkuvaimo ei varmaan sitä päätä kuka jossain firmassa lähtee ja minne. Kotiäidit rules, luulevat että töissä voi vaan sanoa että kun vaimo niin tahtoo..

En ole kotiäiti, mutta en tiedä miten se tähän liittyy vaikka joku olisikin kotiäiti. Asianhan voi työnantajalle esittää monella tavalla, ja luulisi jokaisen pitävän parisuhdetta tärkeämpänä, eli jos joku asia on puolisolle tärkeä niin se menee kaiken muun edelle.

Ei meillä ainakaan edes tarvitsisi keskustella tällaisesta asiasta, oli työkaveri tai kuka hyvänsä, niin matkoille lähtö kahdestaan vieraan vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa ei ole sopivaa parisuhteessa olevalle ihmiselle. Vaikkei olisi edes epäilystä pettämisestä ja ihastumisesta. 

Toki parisuhteita on monenlaisia...

Huhhuijaa. Sinä elät kyllä ihan jossain omassa todellisuudessasi.  

Vierailija
129/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadassa kannabis on laillista. Kannabishan moninkertaistaa orgasmit ja seksin tunteet.

Olisi hullua olla hulluttelematta ja panematta tuolla reissulla!

Vierailija
130/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse työreissannut vuosikausia lähinnä miespuolisten työkavereiden kanssa. Eikä ole ikinä ollut edes lähellä mikään pettäminen vaikka teoriassa mahdollisuuksia olisi ihan samalla lailla kuin Suomessa. Ei kiinnosta sotkea elämää

Tässä asiassa miehet todella ovat erilaisia kuin naiset, sori vaan.

En jaksaisi olla tuollaisessa suhteessa, jossa miettisin koko ajan petetäänkö mua. Joko hyväksyisin ajatuksen että todennäköisesti petetään tai sitten nostaisin kytkintä.

Itse en jaksaisi olla suhteessa, jossa kumppani kokoajan miettisi petänkö häntä vai ei. Luottamus on parisuhteen kivijalka eikä ilman sitä ole parisuhdettakaan. Ongelma on nimenomaan sinulla, ei miehelläsi, tämän työnantajalla tai työreissuissa.

Vierailija
131/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättehän, että matkatyöstä riippumatta on olemassa ihmisiä, jotka rakastavat puolisoitaan eivätkä halua siksi pettää? Jos kunnioittaa ja arvostaa kotona odottavaa toista puoliskoaan, niin ei sitä vaan mene panemaan työkaveria heti kun silmä välttää. Toiset vaan arvostavat pitkäkestoista kumppanuutta satunnaisten ilojen yli. Itse matkustan valtavasti ja vientiä olisi, mutta miksi ihmeessä tuhoaisin hyvän suhteen jollain turhilla panoilla?

Vierailija
132/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin paljon yleistetään, että etenkin matkatyötä tekevät MIEHET pettävät AINA? Onko teillä siis oikeasti paljon tästä henk.kohtaisesti kokemusta, vai oletatte vain asian olevan näin?

Olen mies ja työni puolesta matkustan paljon ulkomailla. Niin naispuolisten kuin miespuolistenkin työkavereiden kanssa. Koskaan en ole pettänyt, vaikka minustakin on muutama naispuolinen työkaveri joskus ollut kiinnostunut. Olen sanonut että kiitos, mutta ei kiitos, koska olen varattu.

Meillä on suhteessa ollut aikoinaan paljonkin vaikeuksia (masennusta, terveysongelmia, läheisten kuolemia jne), jotka ovat kiristäneet myös meidänkin välejä, ei ole ollut läheisyyttä niin paljoa koska ajatukset ovat olleet muualla, kun on ollut stressiä ja murhetta paljon... Mutta koskaan ei ole tullut itselläni mieleenkään, että pettäisin. Oli mitä tahansa vaikeuksia tai ongelmia, pettäminen tuskin on ratkaisu.

Vierailija
133/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin kerran kaverin kanssa kuinka helppoa olisi pettää jos haluaa. Hämmästyisitte kuinka paljon sitä kiinnostusta on tuolla työpaikoilla ja siellä kohdatuissa naisissa. Toki se vaatii, että olet jonkinverran menestynyt ja ulkonäköäkin. 

Mutta harva pettää vaikka siihen olisi mahdollisuus, tosi helppoa se kuitenkin olisi ja nyt voitte alapeukuttaa kun kerroin totuuden omasta ja kaverin kokemuksista.

Kuka tahansa voisi helposti pettää koska tahansa, jos haluaisi. Netti yms. on tehnyt seuran etsinnästä todella helppoa. Kumppania on mahdotonta vahtia koko ajan.

Ei pettäminen ole siitä kiinni, onko mahdollisuutta vai ei. Pettäminen on kiinni siitä, haluaako vai ei. Hyvässä parisuhteessa osapuolet eivät halua pettää ja luottavat siihen, ettei toinenkaan petä. Luottamus on parisuhteen kivijalka.

Vierailija
134/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa maailmalta se mistä kotona jää paitsi. Tämä on vanha totuus. Tyytyväinen ja tyydytetty mies ei vilkuile aidan ylitse olisiko siellä ruoho vihreämpää. Epäilet siis että miehesi olisi valmis muhinoihin kodin ulkopuolella, mitä se siis kertoo sinusta ja panoksestasi yhteiseen hyvinvointiinne?

Vierailija
135/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin mystistä siinä nyt on, jos välillä panee vierasta naista. No big deal! Ns. pettäminen parisuhteessa on noussut aivan käsittämättömiin sfääreihin. Voit olla vaikka kuinka vittumainen akka vuosikausia, mäkättää tai mitätöidä miestäsi ja kohdella häntä epäkunnioittavasti, eikä siitä puhu kukaan. Mutta auta armias, kun muna sujahtaa vieraaseen pilluun! Silloin pirttihirmu on valtansa huipulla. Viedään lapset ja omaisuus ja pannaan "pettäjä" vielä maksamaan.

Omasta puolestani olen iloinen siitä, jos näiden ämmänkuvatusten miehet löytävät edes hetkeksi lohtua elämäänsä.

Erinomainen puheenvuoro. Hyvä, että tätä puoltakin tuodaan keskustelussa esiin.

Vierailija
136/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa maailmalta se mistä kotona jää paitsi. Tämä on vanha totuus. Tyytyväinen ja tyydytetty mies ei vilkuile aidan ylitse olisiko siellä ruoho vihreämpää. Epäilet siis että miehesi olisi valmis muhinoihin kodin ulkopuolella, mitä se siis kertoo sinusta ja panoksestasi yhteiseen hyvinvointiinne?

Työkaverilla oli erittäin hyvä parisuhde, seksikäs vaimo ja hän kertoi saavansa paljon seksiä kotona.

Hän petti kaunista vaimoaan NELJÄN eri työkaverin kanssa.

Tilanne kertoi vain ja ainoastaan siitä, että mies oli alhainen sika, joka ei välittänyt vaimostaan.

Ohis

Vierailija
137/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin paljon yleistetään, että etenkin matkatyötä tekevät MIEHET pettävät AINA? Onko teillä siis oikeasti paljon tästä henk.kohtaisesti kokemusta, vai oletatte vain asian olevan näin?

Olen mies ja työni puolesta matkustan paljon ulkomailla. Niin naispuolisten kuin miespuolistenkin työkavereiden kanssa. Koskaan en ole pettänyt, vaikka minustakin on muutama naispuolinen työkaveri joskus ollut kiinnostunut. Olen sanonut että kiitos, mutta ei kiitos, koska olen varattu.

Meillä on suhteessa ollut aikoinaan paljonkin vaikeuksia (masennusta, terveysongelmia, läheisten kuolemia jne), jotka ovat kiristäneet myös meidänkin välejä, ei ole ollut läheisyyttä niin paljoa koska ajatukset ovat olleet muualla, kun on ollut stressiä ja murhetta paljon... Mutta koskaan ei ole tullut itselläni mieleenkään, että pettäisin. Oli mitä tahansa vaikeuksia tai ongelmia, pettäminen tuskin on ratkaisu.

Kiitos. :) Olen aina ilahtunut siitä, että kunnollisiakin ihmisiä on olemassa.

Ohis, joka joutui työssä näkemään, kuinka työkaverit pettivät puolisoitaan

Vierailija
138/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No herramunjee, mikä tossu olet.

Miksi otit vittumaisen akan?

Ja jos virhe tuli tehtyä niin ota prkl ero, niin ei tarvi pettää vaan voi vapaasti nussia ketä huvittaa ( tai onnistuu saamaan).

Eiköhän hänen kirjoittamansa teksti kertonut erittäin hyvin siitä, millainen mies hän on... 

Vierailija
139/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skype-yhteys päälle hotellihuoneeseen 24/7. Ei kai siitä haittaakaan ole, paitsi jos....

Vierailija
140/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 nurkilla oleva 1 lapsen yh ja olen alkanut nettideittailee miehiä.Profiilini(kuvan kanssa) täyttyy hyvin paljolti näillä kuvattomilla koulutetuilla miehillä,jotka hakevat salarakasta kun se arki on lapsineen jo niin rutiinia vaimon kanssa.Olen erittäin yllättynyt miesten tasosta,koska ovat korkeasti koulutettuja ja hyvissä töissä.Tuntuu,että näillä miehillä(työn puolesta matkustelevat jne.)on matala kynnys pettää.Hetken erehdyin tapailemaan yhtä tälläistä miestä ja itselle tuli kyllä huono olo vaimon ja lasten puolesta.

Itse moraalini on niin korkea,etten lähde tälläiseen mukaan enään koskaan.

Vinkki: enää.

Moraalisi ei ole korkea, koska sekaannuit jo perheelliseen mieheen. Halveksin pettäviä ihmisiä ja kaltaisiasi.

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan