kamala stressi, mies lähtee työmatkalle Kanadaan naispuolisen
työkaverinsa kanssa tänään illalla. Lähtevät siis kahdestaan. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies
hiukan ihastunut tähän naiseen, nainen toistuu melko usein miehen puheissa.
Takaisin tulevat perjantaina ja mulla jo nyt mennyt jopa yöunet tuon reissun takia.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
On teillä naisilla kovat luulot miestenne viehätysvoimasta!
Itse olen miesvaltaisella alalla ja reissaan työkseni. Työmatkat on uuvuttavia; palaverit vaatiin keskittymistä, iltaisin pitää valmistautua seuraavaan päivää, käydä läpi sähköposteja ym. ja illalliset on puolivirallisia tilaisuuksia asiakkaiden kanssa. Kun pääsen hotellihuoneen sänkyyn niin mielessä on uni eikä villi seksi jonkun keski-ikäisen insinöörin kanssa.
Mulla oli lähin työtoveri nainen, puhuin siitä varmaan usein kotona koska tehtiin samaa työtä. Reissattiin yhdessä jonkun kerran. Nainen oli pätevä ja fiksu, mutta en tippaakaan pitänyt hänestä, ja hänkin oli aika viileän pidättyväinen. Arvostimme toistemme ammattitaitoa mutta eipä kertaakaan tehnyt mieli käydä esim. perheittäin kylässä. Kummallakaan.
Olin joskus ajatellut että jos koskaan petän vaimoa, niin sen täytyy tapahtua ulkomailla ja mielellään ulkomallaisen kanssa - en halua pilata avioliittoani naimalla naapureita tai työtovereita.
No, kun tämä työtoveri oli mukana ja tehtiin hommia aamusta iltaan, niin eipä päässyt livahtamaan vieraisiin.
Se nainen on oikeasti pelkkä "esiliina" ja mihinkään kanadaan lähde, ei! Oikeasti miehesi lähtee Berliiniin gay-nahkafestareille iloittelemaan. ; )
Ei tarvitse olla naispuolinen työkaveri reissussa mukana, kerran todistin lenttokenttäbussissa kun edessäni istui työmatkalta palaava "perheenisä" nuoren lentoemännän kanssa, olivat olleet samalla lennolla, juttua riitti ja jatkoista sovittiin...
Voi olla myös niin että jos ihastusta ilmassa mies ei olisi maininnut naisesta kotona. Kun saattelet miehen lentokentälle ja näät työkaverin voit päätellä paljon jo heidän kohtaamisesta. Vaikuttaako nainen innokkaalta yms. Jos tulee seuraava kanadanreissu kysy mieheltä pääsetkö mukaan! Voisit shoppailla päivät. Ei tarvitse miettiä pettämistä. Reissun jälkeen näät onko mies omissa ajatuksissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skype-yhteys päälle hotellihuoneeseen 24/7. Ei kai siitä haittaakaan ole, paitsi jos....
Kuulostaa terveeltä.
Ja on ilmaistakin.
Totta. Se on aina hyvän avioliiton merkki, jos suhteen jatkuminen edellyttää vahtimista 24/7. Osa ehkä oikeestiki kannattais sitä. Ni mietin vaan, jos mä naisena laittasin aloituksen, että mies haluaa vahtia hotellihuonettani skypen kautta 24/7, etten petä, jos olen työmatkalla tai että mies vaatii mua jättää työpaikkani, koska miespuolinen kollega tulis samalle koulutusmatkalle ni suurin osa varmaan laittais, että JSSAP, se haluu vaan kontrolloida sua, toi mustasukkaisuus on sairasta jne.
No ihan sama kommentti tulisi sukupuolesta huolimatta. Älä takerru yhden ihmisen "neuvoon" (joka oletettavasti oli kirjoitettu pilke silmäkulmassa).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies pettää niinkuin nainenkin, jos kaikki on päin peetä kotona eikä ole seksiä jne. Se nyt vaan on fakta, itse tiedän ja olen niitä pettämisiä todistanut elämän varrella. Yleensä mies joka pettää on surkeassa suhteessa, mutta roikkuu siinä velvollisuuden tunteen, lasten tai jonkun muun syyn takia. Karua faktaa, mutta noin se yleensä on mennyt.
M40
No ei todellakaan ole faktaa.
Minä kuvittelin noin nuorempana, kunnes tajusin ettei se ole omasta parisuhteesta kiinni. Olisi muutenkin melko säälittävää puolustella omia syrjähyppyjä paskalla parisuhteella (josta aina on vapaus lähteä).
Esimerkiksi raskas pikkulapsiarki on asia, jolle puoliso ei voi mitään, mutta joka monesti "ajaa" pettämään. Kertoo kyllä ihmisestä ja lojaaliudesta paljon, että kääntyy omaa puolisoaan vastaan kun on vähän vaikeampi elämäntilanne. Sitten selitetään ympäriinsä, että on vain "lasten takia" tilanteessa, jonka lapset todellisuudessa ovat aiheuttaneet.
Vähän selkärankaa hei, jos menet pettämään niin ihan yksin olet siihen myös syyllinen, ei puoliso, lapset, arki, elämäntilanne, huono parisuhde eikä mikään muukaan. Oma itsekkyytesi, epälojaaliutesi ja selkärangattomuutesi, katso peiliin. Elämä tai parisuhde ei ole aina ruusuilla tanssimista.
Minäkin olen todistanut monia pettämisiä elämäni varrella ja todellakin tajunnut, että
"Ei seksiä kotona" = seksiä saattaa olla vaikka joka päivä
"Vain lasten takia" = rakastan puolisoani
"Huono parisuhde" = juuri kosinut viime viikolla
"Huono puoliso" = elämäni suurin rakkaus, ei mitään vikaa.
On melko sinisilmäistä uskoa nuo pettäjien vakioselitykset pettämiselleen. Oikeastihan moni haluaa vain vaihtelua, huomiota, piristystä arkeen jne vaikka elämä, parisuhde ja perhe olisi kaikkea mitä aina on toivonut/halunnut. Ihmisellä on taipumus haluta aina lisää...
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla naispuolinen työkaveri reissussa mukana, kerran todistin lenttokenttäbussissa kun edessäni istui työmatkalta palaava "perheenisä" nuoren lentoemännän kanssa, olivat olleet samalla lennolla, juttua riitti ja jatkoista sovittiin...
Niin, koska pettäjä pettää ihan riippumatta siitä, onko hän työmatkalla vai muulla matkalla vai ei ollenkaan matkalla. Jokaiselle tulee tilaisuuksia ja on ihan itsestä ja omasta moraalista kiinni, kuinka niihin suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös niin että jos ihastusta ilmassa mies ei olisi maininnut naisesta kotona. Kun saattelet miehen lentokentälle ja näät työkaverin voit päätellä paljon jo heidän kohtaamisesta. Vaikuttaako nainen innokkaalta yms. Jos tulee seuraava kanadanreissu kysy mieheltä pääsetkö mukaan! Voisit shoppailla päivät. Ei tarvitse miettiä pettämistä. Reissun jälkeen näät onko mies omissa ajatuksissa
Onko ap siis itse työelämän ulkopuolella vai miksi jotkut olettavat, että hän voi tuosta vaan saatella miehen lentokentälle tai jopa lähteä mukaan?
Kysyt vaan mieheltäsi Känädäksi: Did you take her maple leaf?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen todistanut monia pettämisiä elämäni varrella ja todellakin tajunnut, että
"Ei seksiä kotona" = seksiä saattaa olla vaikka joka päivä
"Vain lasten takia" = rakastan puolisoani
"Huono parisuhde" = juuri kosinut viime viikolla
"Huono puoliso" = elämäni suurin rakkaus, ei mitään vikaa.On melko sinisilmäistä uskoa nuo pettäjien vakioselitykset pettämiselleen. Oikeastihan moni haluaa vain vaihtelua, huomiota, piristystä arkeen jne vaikka elämä, parisuhde ja perhe olisi kaikkea mitä aina on toivonut/halunnut. Ihmisellä on taipumus haluta aina lisää...
Se on juuri näin. Ja jos asiaa tutkitaan hieman etäisemmin, niin kyse on lajillemme tyypillisestä lisääntymisstrategiasta. Pettäminen on meille tyypillistä. Ei ne menneisyyden ruhtinaat turhaan rakennelleet niitä eunukkilinnojaan haaremeilleen.
Minä laittaisin asian näin. Ihminen joka löytää parisuhteen, missä kukaan ei petä, on onnekas. Nykyaikana on paljon todennäköisempää, että joku pettää tai jättää, koska elämme niin tylsiä ja turvattuja aikoja.
Meillä lähti töistä matkaan mies ja nainen juuri ap:n viestin aikajanaan sopivasti. Nainen on mun kohtuullisen hyvä työkaveri vielä. Laitanpa huvikseni whatsapp linkin tähän keskusteluun :) Ja tietääkseni heillä ei ole mitään keskenään.
Siis oikeesti - kerran viikossa ! Eihän kukaan ole sillä tyytyväinen, vai mitä miehet ? Meillä harrastetaan kaksi kertaa päivässä, kolmekin joskus, lähes joka viikonpäivä. Olemme molemmat yli 4-kymppisiä.
Kyllä sun parisuhteesi on done.
Minä olen sinkkunainen ja ei tulisi mieleenkään lähteä jonkun miehen kanssa työmatkalle edes näin sinkkuna. Varmasti olisi luvassa kiusallisia tilanteita. Ellen sitten olisi itse kiinnostunut miehestä ;)
Minulle oli jo tarpeeksi kiusallista autokoulussa olla miesopella ja soittotunneilla miehen opetuksessa.
En itse matkustaisi vieraan miehen kanssa enkä katselis jos minulla olisi mies ja matkustaisi naisen kanssa. Olen seurustellut miehen kanssa joka teki työmatkoja ulkomaille, miesporukassa tosin ja kyllä siihen aina jotain naisia liittyi, huoriakin kokeiltiin. Oikein ihmettelivät että ovatko tulleet vanhoiksi kerran kun oli että kukaan miehistä ei pettänyt. Joo ei kiitos enää tuota laatua. Naurattaa kun joku sanoo että parisuhde perustuu luottamukseen. Joo ja seurusteluaikoina oikeasti uskoin että vika on minussa kun "olen mustis". Eron jälkeen paljastui yhtä sun toista, eli eipä vika ollutkaan minussa.
Miehet haluaa aina iholle tai vähintään kuolaavat ja tuijottavat kiusallisesti jos niiden kanssa joutuu kahdestaan tekemisiin.
Itse en ymmärrä sitä että työ, ura ja raha, kesämökit laitetaan parisuhteen edelle. Enkä ymmärrä sitä pomoa joka vaatii alaistansa laittamaan työn perheensä edelle. Nytkin seuraan läheltä tilannetta kun pariskunta on ongelmissa ja eroamassa, ja kaikki alkoi työmatkoista aasiaan...mutta kun ura...
Itse olen nähnyt todella paljon noita työpaikkaromansseja, jotka ovat alkaneet juuri ulkomaan työmatkoilla. Eräskin nuori nainen meni juuri naimisiin, mutta iski pian erään nuorehkon ja hyvin urallaan edenneen myyntitykin työmatkalla. Myös tämä mies on naimisissa.. Oikein ihana perheidylli hänellä päälle päin.. Vaimo ja lapset käyvät välillä miestä moikkaamassa töissä ja kyllä pahaa tekee, kun tietää, mitä mies touhuaa vaimon selän takana. Kaikki eivät tietysti ole pettäjiä, mutta kyllä työmatkoilla riski on suurempi. Tilaisuus tekee varkaan!
Nytkin olen lähdössä asennustöihin Saksaan ja arvaat varmaan minkä "asentamisesta" ja minne olen enemmän innoissani? Työkeikkaan menee maksimissaan viitisen tuntia jonka jälkeen on seitsemän tunnin koneen odottelu edessä. Taksilla lentokentän lähellä olevalle saunaclubille, siellä pari bisseä kitusiin ja saunan jälkeen rentoutuneena ja lastit tyhjennettynä Suomea kohti. Koneessa raukasee niin mukavasti.
Parempi ettei naiset lähtisi ulkomaan työmatkoille, on usein liian vaativaa kykyihin nähden. Samalla miesten houkutukset pienenisivät matkoilla.