kamala stressi, mies lähtee työmatkalle Kanadaan naispuolisen
työkaverinsa kanssa tänään illalla. Lähtevät siis kahdestaan. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies
hiukan ihastunut tähän naiseen, nainen toistuu melko usein miehen puheissa.
Takaisin tulevat perjantaina ja mulla jo nyt mennyt jopa yöunet tuon reissun takia.
Kommentit (206)
Hanki rumempi mies niin ei tarvitse spekuloida sen pettämisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä naisilla kovat luulot miestenne viehätysvoimasta!
Itse olen miesvaltaisella alalla ja reissaan työkseni. Työmatkat on uuvuttavia; palaverit vaatiin keskittymistä, iltaisin pitää valmistautua seuraavaan päivää, käydä läpi sähköposteja ym. ja illalliset on puolivirallisia tilaisuuksia asiakkaiden kanssa. Kun pääsen hotellihuoneen sänkyyn niin mielessä on uni eikä villi seksi jonkun keski-ikäisen insinöörin kanssa.
Toisilla on ilmeisesti vähän erilaisia nuo työreissut kuin minulla tai sinulla. Kertasin huvikseni edellisen Tukholman-reissun aikatauluja äsken. Maanantaiaamuna puoli6 ylös, seitsemäksi kentälle, kahdeksalta koneeseen. Kentältä suoraan asiakkaalle, ensimmäinen palaveri ysiltä. Hätäinen leipälounas puoliltapäivin, puoli kuudelta hotellilla, suihku, syömään ja takaisin hotellille jatkamaan töitä. Tiistai 8-18 asiakkaalla, hotellilla töitä pitkälle yli puolen yön. Keskivikko 8-18 asiakkaalla, syömään ja kahdeksaksi kentälle, kone lähti vaille yhdeksän, kotona puolita öin. Asiakkaalta laskutettavia tunteja kolmeen päivään 39 ja jokunen laskuttamaton tunti päälle. Ja jossakin välissä olisi ilmeisesti pitänyt panemaankin jaksaa ja keretä?
Viisi minuuttia suihkussa käynti mukaanlukien.
T. Jacques Chirac
#takki #envoinutvastustaakiusausta
Ei ole. Jemmaa makkaraa vieläkin.
Kokemuksesta tiedän miten mukava on säännöllisesti käydä työkaverin kanssa lounasaikaan tai muulloin panemassa. Sen jälkeen työt maistuu ja tietenkin työpaikallakin kun olosuhteet sen sallii on kiva harrastaa. Ja työreissut ja virkistysreissut.