Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala stressi, mies lähtee työmatkalle Kanadaan naispuolisen

Vierailija
29.01.2017 |

työkaverinsa kanssa tänään illalla. Lähtevät siis kahdestaan. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies
hiukan ihastunut tähän naiseen, nainen toistuu melko usein miehen puheissa.
Takaisin tulevat perjantaina ja mulla jo nyt mennyt jopa yöunet tuon reissun takia.

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne, jotka pelkäävät, että puoliso pettää, ovat itse valmiita pettämään tilaisuuden tullen. Nykyään työmatkat ovat niin täyteen buukattu erilaista neuvottelua ja kokousta, että aikaa ei yksinkertaisesti jää mihinkään lakanoiden laulattamiseen. Aamulla pitää olla freesinä sovituissa palavereissa ja illat menee niihin valmistautuessa.

Vierailija
82/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen varma että ne nai kuin kanit koko matkan ajan. Kun kerran ovat toisiinsa ihastuneet ja tilaisuus koittaa niin kätketyt halut ottavat vallan. Kanadan ranskankielinen kulttuuri on aika salliva syrjähyppyjen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät, että miehesi pettää työmatkalla, niin yhtä hyvinhän se voi pettää mikä päivä vaan Suomessakin. Eihän ketään voi ruveta valvomaan 24h. Mieti vähän.

Sitä paitsi, vaikka miehesi olisi kiinnostunut työtoveristaan, niin eihän tunne välttämättä ole molemminpuolinen. Tai naisella voi olla korkeampi moraali, jos on varattu. Et tosiaan taida luottaa mieheesi kovinkaan. 

Vierailija
84/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika spesifit tiedot laitoit viestiisi ap. Nyt sinut ainakin tunnistetaan. En usko, että juuri tänä iltana on kymmenittäin miehiä lähdössä Kanadaan työmatkalle naispuolisen kollegan kanssa :D Itse olisin kyllä käyttänyt hieman enemmän harkintaa viestin sisällön suhteen.

Mistä tiedät, ettei ap muuttanut hieman faktoja. Kanada voi olla vaikka Korea jne.

Vierailija
85/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vaatisi minua lähtemään työmatkalle kahdestaan miespuolisen kollegan kanssa, niin kieltäytyisin hyvin tiukasti. Onneksi alani on naisvaltainen eikä siihen juuri kuulu reissaamista.

Mieheni alaan kuuluu reissaamista jonkun verran, mutta pääsen itse mukaan matkoille, ja hän taas on hyvin miesvaltaisella alalla enkä usko että edes lähtisi myöskään kahdestaan naispuolisen työkaverin kanssa mihinkään, jos sellaisia heidän firmassa reissutyötä tekevinä olisi.

Vierailija
86/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten yksinkertaisesti sano miehellesi että ei lähde? Tai että toinen lähtijä täytyy olla joku muu kun kyseinen nainen? 

Tai ihan vaan jätä sitä miestä jos se on ihastunut siihen naiseen...

Siitä tulee ero varmasti jos kumpikaan osapuoli alkaa rajoittamaan toisen elämää

Vierailija
87/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunut trolli.

0/6

Vierailija
88/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu miehesi kanssa tunteitasi ja peloistasi.

Lässyn lässyn... Miehesi panee takuuvarmasti tuota akkaa, parasta vain hyväksyä se!

Vierailija
89/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut reissutyössä jo 15 vuotta ja luulisin tietäväni mitä maailmalla tapahtuu. Ja siellähän tapahtuu. Kolleegat sulkevat silmänsä ja suunsa kaikelta koska asiat eivät kuulu heille. Jokainen ottaa niitä riskejä jotka katsoo kohtuulliseksi. Pieni eroottinen värinä on mukavaa vastapainoa usein stressaavalle ja yksintoikkoiselle työlle. Ei ne aina sänkyyn asti johda mitta joskus kyllä. M39

Vierailija
90/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten yksinkertaisesti sano miehellesi että ei lähde? Tai että toinen lähtijä täytyy olla joku muu kun kyseinen nainen? 

Siitä tulee ero varmasti jos kumpikaan osapuoli alkaa rajoittamaan toisen elämää

No sen pitäisi kyllä olla itsestäänselvyys että jos joku tuntuu puolisosta epämiellyttävältä niin sitä ei tehdä. Ihan pyytämättäkin, jos puoliso on tuonut esiin ettei se tunnu mukavalta. Ehkä ap ei ole kertonut puolisolleen ettei pidä ajatuksesta ja siksi mies on edelleen lähdössä?

Vierailija
91/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tilastollinen totuus on, että työmatkoilla tapahtuu valtavasti pettämisiä.

Tiedän itsekin ihan liian monta tapausta (ihan vain yhden firman sisältä), joten jos valmiiksi on epäily ihastumisesta, niin on mielestäni ihan normaalia tuntea noin, miten ap tuntee, ei kerro mistään sairaalloisesta mustasukkaisuudesta mielestäni.

"Epäily ihastumisesta"... ei hyvää päivää. Kannattaako parisuhteessa ylipäänsä olla, jos aika kuluu tuollaisten "epäilyjen" pohtimiseen. Ap:n puolisona olisin luultavasti jo nostanut kytkintä, musta ei ole mustasukkaisen naisen omaishoitajaksi.

Mitä tiedät heidän suhteensa historiasta? Ei ole välttämättä kyse sairaalloisesta mustasukkaisuudesta jos puolisoaan epäilee. Minulla ainakin vaisto osui oikeaan.

Vierailija
92/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, I feel your pain!

Olisi kamala tilanne, pakko myöntää. Ahdistaa edes ajatella :D Onneksi ei ole mahdollinen skenaario meidän elämässämme.

Mutta ehkä asiaa parantaa hieman jos ajattelet itsesi tuohon tilanteeseen; sinä lähtisir miespuolisen kollegasi kanssa työmatkalle. Miehesti tuskin tarvitsisi olla lainkaan huolissaan koska sinulle ei tulisi pieneen mieleenkään pettää. Hyvällä lykyllä miehesi ajattelee samoin.

Vierailija
93/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on yhtään työ-orientoitunut niin hän pitää näpit irti lähimmistä kollegoistaan, vaikka kuinka panettaisi. Miehen esimiehillä ja viimeistään johtajatasolla ei välttämättä katsota vehtaamista hyvällä ja mieskin tietää, että semmoinen voi johtaa töissä etenemisen sivuraiteille. Lähimmän duunikaverin kanssa vehtaaminen kun laskee molempien tuottavuutta ja lisäksi asiaa kyräilevien muiden työkavereiden tuottavuutta. Sen vuoksi isot pomot eivät näistä asioista tykkää.

Jos he panevat kuitenkn ... niin mitä sitten? Tuskinpa mies silti eroaa ja lakkaa tuomasta leipää kotiin.

Tätä asiaa on kyllä tutkittukin - toisen kanssa seksin harrastaminen on jostain syystä naisille kovempi pala kuin miehille.

Vierailija
94/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lienevät niitä syitä miksi tiettyinä aikoina ovat naiset ja miehet olleet niin eroteltuja toisistaan. On suojattu perhettä. On tiedetty, että siellä missä on naisia ja miehiä, on aina seksuaalista värinää, eikä sitä estä sormus sormessa. Siksi, on ollut naisten työt ja miesten työt. Tai naiset kotona ja miehet metsällä. Ongelma on ianaikainen, ja ihmiselle tyypillinen.

Nyt, kun naiset ja miehet tekevät yhdessä töitä, niin on vain hyväksyttävä, että avioliitot eivät ole turvasatamia, vaan ainaisessa stressitilassa.  Pettäminen on myös hieman koodattuna meihin. Ihmislaji on sellainen, että se harrastaa pettämistä.

Vierailija
95/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, että jos mies saa kotona tarpeeksi, niin ei tarvitse mitään maailmalta.

Mieti tältä kannalta kannattaako olla huolestunut.

Vierailija
96/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen pitäisi kyllä olla itsestäänselvyys että jos joku tuntuu puolisosta epämiellyttävältä niin sitä ei tehdä. Ihan pyytämättäkin, jos puoliso on tuonut esiin ettei se tunnu mukavalta. Ehkä ap ei ole kertonut puolisolleen ettei pidä ajatuksesta ja siksi mies on edelleen lähdössä?

Niin luulisi vaan ei ole. Minusta esim. tuntuu epämiellyttävältä maksaa kaikki yhteiset laskut ja antaa naiselle lisäksi taskurahaa, olen tämän selvästi kertonut, ja silti tuo jaksaa sitä pyytää.

Vierailija
97/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtehtävistä kieltäytyminen on irtisanomisen peruste. Miten tota asiaa edes teoriassa vois toteuttaa. Vaikka hakisi uutta työtä niin sielläkin voi olla tai tulla naispuolisia kollegoita, joilla on sama vastuualue. Aika kuuminta hottia saisi tosiaan olla työmarkkinoilla, jos pitäisi työtehtävien hoitamisen edellytyksenä sitä, että niitä matkatehtäviä ei hoideta naispuolisen kollegan kanssa ja silti saisi aina vaan töitä ja firmassa laitettaisiin vastuualueet uusiksi, että Pekka ei joudu koskaan hoitamaan matkoja naisen kanssa. Nykyään naiset ja miehet on tasavertaisia työntekijöitä ja töitä pitää pystyä hoitamaan kumpaakin sukupuolta olevan kollegan kanssa. 

Totta kai mullekin mieheni on tärkeämpi kuin työ siinä mielessä, että jos menettäisin työn, se olisi järkytys ja murhe, mutta miehen menettäminen musertaisi ja olisi aivan eri tason suru. En kuitenkaan voisi rakastaa ja kunnioittaa miestä, joka vaatisi minulta, etten voi hoitaa työtehtäviäni miespuolisen kollegan kanssa, enkä pystyisi olemaan sellaisessa avioliitossa, jossa mieheni mustasukkaisuus johtaisi työurani katkeamiseen ja jos taas vaatisin samaa häneltä, se johtaisi myös hänen työuran katkeamiseen. Sen jälkeen joutuisimme perheessä luopumaan monesta sellaisesta, mistä haaveilimme yhdessä: pitkä koulutus olisi mitätön eikä itseään saisi toteuttaa työelämässä, ei myöskään enää mökkeilyä, koska mökki olisi myytävä, ei yhteisiä kivoja pihapuuhia koska talo olisi myytävä, ei lapsen melko kallista harrastusta, koska siihen ei olisi varaa jne. Kaikkein pahimpana tieto siitä, että elämämme muuttui täysin ja menetimme kokonaan otteen työelämään siksi, että välillämme ei ole luottamusta. Ei tuollainen vaade ole nykypäivää, eikä noin voi elää, ei jos haluaa työuran eikä jos haluaa kunnioittaa naisten ja miesten tasavertaisuutta työpaikalla. Ja jos haluaa että avioliitto perustuu luottamukseen ja molemmat tukee toisen ponnisteluja työuralla, ei voi edellyttää työuran katkaisemista oman mustasukkaisuuden takia. Ei vaan voi. 

Vierailija
98/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 nurkilla oleva 1 lapsen yh ja olen alkanut nettideittailee miehiä.Profiilini(kuvan kanssa) täyttyy hyvin paljolti näillä kuvattomilla koulutetuilla miehillä,jotka hakevat salarakasta kun se arki on lapsineen jo niin rutiinia vaimon kanssa.Olen erittäin yllättynyt miesten tasosta,koska ovat korkeasti koulutettuja ja hyvissä töissä.Tuntuu,että näillä miehillä(työn puolesta matkustelevat jne.)on matala kynnys pettää.Hetken erehdyin tapailemaan yhtä tälläistä miestä ja itselle tuli kyllä huono olo vaimon ja lasten puolesta.

Itse moraalini on niin korkea,etten lähde tälläiseen mukaan enään koskaan.

Vierailija
99/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai. Onko nainen kaunis ja nuorempi kun sinä? Siinä voi kehittyä työsuhdetta vakavampaa.

Vierailija
100/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 nurkilla oleva 1 lapsen yh ja olen alkanut nettideittailee miehiä.Profiilini(kuvan kanssa) täyttyy hyvin paljolti näillä kuvattomilla koulutetuilla miehillä,jotka hakevat salarakasta kun se arki on lapsineen jo niin rutiinia vaimon kanssa.Olen erittäin yllättynyt miesten tasosta,koska ovat korkeasti koulutettuja ja hyvissä töissä.Tuntuu,että näillä miehillä(työn puolesta matkustelevat jne.)on matala kynnys pettää.Hetken erehdyin tapailemaan yhtä tälläistä miestä ja itselle tuli kyllä huono olo vaimon ja lasten puolesta.

Itse moraalini on niin korkea,etten lähde tälläiseen mukaan enään koskaan.

Naiset tekee sitä myös. On ilmoituksia "mies on työmatkalla... " jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän