Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala stressi, mies lähtee työmatkalle Kanadaan naispuolisen

Vierailija
29.01.2017 |

työkaverinsa kanssa tänään illalla. Lähtevät siis kahdestaan. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies
hiukan ihastunut tähän naiseen, nainen toistuu melko usein miehen puheissa.
Takaisin tulevat perjantaina ja mulla jo nyt mennyt jopa yöunet tuon reissun takia.

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin kertoa, että tuolla matkalla ihastus syvenee ja aivan varmasti täkki tulee heilumaan. Tulet tunnistamaan tuon sitten miehesi käytöksestä ensi viikonloppuna. Pienikin kipinä roihahtaa silloin kun valvova silmä on poissa. Työkaverit illastavat viinin kera ja sitten riisutaankin jo vaatteita kiihkossa. Miehesi on tehnyt sitä mielessään jo lukuisia kertoja. Odotimme miespuolisen työkaverini kanssa näitä työreissuja jo viikkoja etukäteen ja ne olikin uskomattomia elämyksiä. Eikä kummankaan varausstatus haitannut tilannetta. Naintireissut meni firman kuluihin jokakerta.

Heh, ainoat työmatkat joita sinä teet suuntautuvat paikalliseen TE-toimistoon.

Vierailija
62/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lähde mukaan? Oiva tilaisuus nähdä Kanadaa, eikä tarvitse maksaa kuin lentolippu, koska firma maksaa hotellin joka tapauksessa!

Minä olen matkustanut paljon mieheni mukana työmatkoilla ympäri maailmaa, aina hän kysyy, haluanko lähteä mukaan. Välillä haluan, välillä en, kun kohde ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten yksinkertaisesti sano miehellesi että ei lähde? Tai että toinen lähtijä täytyy olla joku muu kun kyseinen nainen? 

Tai ihan vaan jätä sitä miestä jos se on ihastunut siihen naiseen...

Aaaa! Kyllä! Jos olisin esimies, nauraisin työntekijän pihalle jos alkaisi vinkumaan: "Vaimo sanoi etten voi lähtee kun Pirjo tulee kans." tai että "Vaimo sanoi että joku mies pitää lähteä Pirjon tilalta."

Ei ap voi määrätä firman asioita etenkään jos ei ole siellä töissä. Huomaa ettet ole tehnyt duunia päivääkään, idiootti.

Kuules, "idiootti", olen tehnyt töitä koko elämäni, mutta parisuhde on tärkeysasteikolla aika paljon korkeammalla kun joku työpaikka, joten jos puoliso sanoo että joku työmatka vastakkaisen sukupuolen kanssa ei käy niin se ei käy. Tämä toimisi meidän suhteessa kumpaankin suuntaan, ja jos ei toimisi, olisi aika lopettaa selvästi turhanpäiväinen parisuhde. 

Jos pomo on kaltaisesi "idiootti" niin töitä löytyy uusia, mikään työmatka tai -paikka ei pidä olla omaa puolisoa tärkeämpi.

Enpä osaisi kuvitellakaan tilannetta, jossa mies kieltäisi minua lähtemästä työmatkalle! Kyllä se on ollut seurusteluajasta lähtien itsestäänselvyys, että työhön kuuluvat matkat ja kissanristiäiset hoidetaan asianmukaisesti puolin ja toisin.

Vierailija
64/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulenliekki kirjoitti:

jos mulle olis asianoin selvä että vieraan naisen kanssa lähdetään  muka työ keikalle,en miettis hetkeekään,jos olis lapsia,niin lapset yöhoitoon,ja itse kapakkaan etsimään oikeeta miestä jolla olis kaikki kohdallaan,,eikun hotelliin ,ja niin paljon kun sietää tehtäs tätä yötyö keikkaa koko yö,ja vielä seuraavaan puoleen päivään.nauttisitte aikuisten oikeesti.ja kun miehesi saapuu kotiin kerrot hänelle tästä hotellikeikasta ,ja tulenliekistä joka paloi koko yön.rehellisesti,ja samantien eroatte.tuo sun miehesi ei oo ansainnut sua,pitää sua vielä tyhmänäkin.älä hukkaa elämäsi parhaita hetkiä tuommosesta äijästä välittämään.tuommosta asiaa ei pysty antamaan anteeksi,,eikä se auta,kun jos pystyy yleensä pettämään,niin pettäminen jatkuu koko elämän.ota elämästä kaikki irti nyt.se kuuluu sulle.

Totta.Ikävää että ap on tälläisen miehen ottanut,yleensä nuo koulutetummatkin ja ylemmän tason miehet ovat niitä pahimpia ja ovelampia pettäjiä.

Vierailija
65/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nussii jo lentokentällä. Ei sitä varten tarvitse Canadaan lähteä.

Vierailija
66/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

No, käännetääs asia näin päin. Kuinka moni vauvafoorumin nainen on antanut työkaverille työmatkalla? Ehkä siitä voimme arvailla sitten todennäköisyyksiä tai ei.

Nyt paljastuit seniiliksi hikipalliksi. Kukaan ei enää "anna", ihan siihen molemmat osapuolet ryhtyvät ja saavat. Vai miten teillä? 

Vierailija
67/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan takuuvarmasti siellä nussitaan niin paljon kun keritään. Et voi asialle mitään muuta kuin olla hiljaa ja kestää asia.

Jonkin verran tulee työn puolesta reissattua eikä koskaan ole käynyt mielessäkään nussia ketään työkavereista. Ei kyllä muitakaan, ei sen puoleen. Vain ihminen, joka ei itse joudu matkustamaan työkseen, kuvittelee matkojen olevan silkkaa huvittelua.

Ei kai kukaan niin oleta. Mutta kyllä työreissuilla tapahtuu, PALJON, sitten kun päivän jälkeen vaihdetaan vapaalle. Ihan omin silmin todettua...

Vierailija
68/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedän, etten asialle mitään voi jos mies päättää pettää. Stressaa se silti ja uskon, että sama olisi muillakin vastaavassa tilanteessa.

Vaimoni oli juuri viikon työmatkalla miespuolisen kollegansa kanssa. Ei stressannut yhtään eikä tullut mieleenkään epäillä pettämistä. Parisuhde perustuu luottamukseen.

Vierailija
69/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

No, käännetääs asia näin päin. Kuinka moni vauvafoorumin nainen on antanut työkaverille työmatkalla? Ehkä siitä voimme arvailla sitten todennäköisyyksiä tai ei.

Nyt paljastuit seniiliksi hikipalliksi. Kukaan ei enää "anna", ihan siihen molemmat osapuolet ryhtyvät ja saavat. Vai miten teillä? 

Minä olenkin puoliseniili hikipalli, enkä mikään parikymppinen.

Vierailija
70/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia joskus ahdistaa olla ainoa nainen työpaikalla. Mua ei kiinnosta pätkän vertaa kukaan niistä ukoista, mutta varmaan jotain vaimoja ahdistaa jos kuulevat että äijänsä (mua 20v vanhempi) lähtee nuoren naisen kanssa työmatkalle. Huoh

Vierailija
71/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä naisilla kovat luulot miestenne viehätysvoimasta!

Mun mies on reissannut itseään n. 20-vuotta nuoremman kaunottaren kanssa. Tuo typy ei ikimaailmassa katsoisi mun miestä "sillä silmällä". Sillä on mielessä ihan eritasoiset hunksit.

Vierailija
72/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulenliekki kirjoitti:

jos mulle olis asianoin selvä että vieraan naisen kanssa lähdetään  muka työ keikalle,en miettis hetkeekään,jos olis lapsia,niin lapset yöhoitoon,ja itse kapakkaan etsimään oikeeta miestä jolla olis kaikki kohdallaan,,eikun hotelliin ,ja niin paljon kun sietää tehtäs tätä yötyö keikkaa koko yö,ja vielä seuraavaan puoleen päivään.nauttisitte aikuisten oikeesti.ja kun miehesi saapuu kotiin kerrot hänelle tästä hotellikeikasta ,ja tulenliekistä joka paloi koko yön.rehellisesti,ja samantien eroatte.tuo sun miehesi ei oo ansainnut sua,pitää sua vielä tyhmänäkin.älä hukkaa elämäsi parhaita hetkiä tuommosesta äijästä välittämään.tuommosta asiaa ei pysty antamaan anteeksi,,eikä se auta,kun jos pystyy yleensä pettämään,niin pettäminen jatkuu koko elämän.ota elämästä kaikki irti nyt.se kuuluu sulle.

Äidinkielen opiskelu jäi koulussa ilmeisesti vähemmälle? Kauhean vaikeaselkoista tekstiä. Pitäisikö opiskella ennen kuin kirjoittelee.

Vierailija
73/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan takuuvarmasti siellä nussitaan niin paljon kun keritään. Et voi asialle mitään muuta kuin olla hiljaa ja kestää asia.

Jonkin verran tulee työn puolesta reissattua eikä koskaan ole käynyt mielessäkään nussia ketään työkavereista. Ei kyllä muitakaan, ei sen puoleen. Vain ihminen, joka ei itse joudu matkustamaan työkseen, kuvittelee matkojen olevan silkkaa huvittelua.

Ei kai kukaan niin oleta. Mutta kyllä työreissuilla tapahtuu, PALJON, sitten kun päivän jälkeen vaihdetaan vapaalle. Ihan omin silmin todettua...

Niin no kuten juuri totesin, niin itselleni ei ole koskaan tullut mieleenkään nussia ketään vain siksi, että ollaan ulkomailla ja vapaalla iltaisin, ja vaikka olen erilaisissa kokoonpanoissa matkustellut niin ei ole tapahtunut PALJON. Käytännössä en ole huomannut kenenkään lähteneen väärään hotellihuoneeseen yöksi (en tietysti väitä kaikkea tietäväni).

Vierailija
74/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole hetkeen lukenut mitää näin typerää, että pomolle pitäisi sanoa että joo ei nyt sovi kun Pirkko kotona on mustis. Meillä työhön kuuluu jonkin verran matkustamista, ei siinä voi alkaa natista että ei sovi. Lapset on ainoa hyväksyttävä syy olla matkustamatta ja tämän tajuaa pomokin. En itse edes kehtaisi vedota parisuhteeseen ja kieltäytyä. Työ on työtä. Ei meidänkään firmassa ole kuin ne tietyt tyypit, jolla on pätevyys hoitaa näitä matkoja asiakkaan luo.

Vierailija
75/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole hetkeen lukenut mitää näin typerää, että pomolle pitäisi sanoa että joo ei nyt sovi kun Pirkko kotona on mustis. Meillä työhön kuuluu jonkin verran matkustamista, ei siinä voi alkaa natista että ei sovi. Lapset on ainoa hyväksyttävä syy olla matkustamatta ja tämän tajuaa pomokin. En itse edes kehtaisi vedota parisuhteeseen ja kieltäytyä. Työ on työtä. Ei meidänkään firmassa ole kuin ne tietyt tyypit, jolla on pätevyys hoitaa näitä matkoja asiakkaan luo.

Näinpä. Meillä on yksi naistyöntekijä, jonka kohdalla yritetään kotimaanmatkoissa joustaa lapsen takia (hänen miehensä on viikot toisessa kaupungissa töissä) mutta jos on pakko lähteä matkalle niin on pakko lähteä matkalle. Sen jälkeen kun on allekirjoittanut työsopimuksen, jossa lukee että työ sisältää matkustamista, on ihan turha kuvitella voivansa kieltäytyä siksi, että parisuhde on tärkeämpi. Jos jollain tänä päivänä on varaa irtisanoutua hyvästä työstä vain siksi, että puoliso on mustasukkainen, niin aika haluttu työntekijä pitää olla. Vaikea kuvitella, että ihminen voisi samaan aikaan olla kuuminta hottia työmarkkinoilla kun hän ei edes kykene suoriutumaan työsopimuksessa sovituista tehtävistä.

Aloittajan huolen ymmärrän, mutta en yhtäältä näitä "meidän parisuhteessamme ei vastakkaisen sukupuolen kanssa matkustella" enkä toisaalta näitä "kaikki pettävät työmatkoilla" -kirjoittajia. Kummatkin ovat todella kauas vieraantuneita nykyajan työelämästä.

Vierailija
76/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tilastollinen totuus on, että työmatkoilla tapahtuu valtavasti pettämisiä.

Tiedän itsekin ihan liian monta tapausta (ihan vain yhden firman sisältä), joten jos valmiiksi on epäily ihastumisesta, niin on mielestäni ihan normaalia tuntea noin, miten ap tuntee, ei kerro mistään sairaalloisesta mustasukkaisuudesta mielestäni.

"Epäily ihastumisesta"... ei hyvää päivää. Kannattaako parisuhteessa ylipäänsä olla, jos aika kuluu tuollaisten "epäilyjen" pohtimiseen. Ap:n puolisona olisin luultavasti jo nostanut kytkintä, musta ei ole mustasukkaisen naisen omaishoitajaksi.

Vierailija
77/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä sanoa, että vaikka olisinkin kiinnostunut jostain työkaverista niin en alkaisi säätää mitään. Etenkään varatun kanssa. Sen verran on järkeä päässä, että varjelen ns mainettani. Miehet puhuu kuitenkin keskenään. Alkuaikoina repivät jutun juurta jopa siitä, että yksi nuori mies esitteli mulle paikkoja töissä. Että jooh.

- joku edellinen

Vierailija
78/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika spesifit tiedot laitoit viestiisi ap. Nyt sinut ainakin tunnistetaan. En usko, että juuri tänä iltana on kymmenittäin miehiä lähdössä Kanadaan työmatkalle naispuolisen kollegan kanssa :D Itse olisin kyllä käyttänyt hieman enemmän harkintaa viestin sisällön suhteen.

Vierailija
79/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtään syytä olla nussimatta, jos olisin itse tuossa samassa tilanteessa.

Sinua ei mitkään uskollisuudet sitten kiinnosta. Siltikin keksin ainakin yhden ihan helvetin hyvän syyn: Sitä naista ei voisi vähempää kiinnostaa

Muutaman lasillisen jälkeen se kiinnostus kummasti lisääntyy ja estot häviää. Tai naista voi jo nytkin kiinnostaa hyvinkin paljon. Näillä reissuilla nussitaan ja paljon.

Ei läheskään yhtä paljon kuin tällä annetaan ymmärtää. Mutta toki tapapettäjät kuvittelevat että muut ovat samanlaisia kuin itse.

Av mammat eivät vain sinisilmäisyyttään usko omasta puolisostaan tätä. Vielä kun tuliaisiksi saa sydänsuklaata ja pusun niin kotia palaa maailman ihanin mies...tosin pussit tyhjinä ja aikaerosta johtuen ei seksi kiinnosta vaimon kanssa.

Kakkoseni joka siis oli samalla myös työ kaverini valitsi vaimoni tuliaisen eli hajuveden. Vaimo oli iloisesti yllättynyt saamastaan huomiosta eli näin se tosiaan menee. Ap kannattaa pitää tämä mielessä kun saat tuliaisia.

Vierailija
80/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli juuri reissutöissä ja alkoi sitten viihtyä työkaverin kanssa. Alkoivat pettää ja niin sitten mies hylkäsi minut ja kaksi suht pientä lasta. Minusta tuli yh vaikka en ollut mikään mustasukkainen enkä pirttihirmu. Työpaikalla tämä tuli tietoon mutta niin vaan jatkoivat peliä. Tätä on seurannut monenlainen riitely omaisuudesta ja elatusapua ei halua maksaa. Nyt isä jo hylännyt lapset tämän uuden naisen pyynnöstä. Että ei kannata ottaa reissumiestä itselleen. Minäkin luulin että minulla on hyvä mies mutta taisi olla vaan tyypillinen suomalainen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan