Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala stressi, mies lähtee työmatkalle Kanadaan naispuolisen

Vierailija
29.01.2017 |

työkaverinsa kanssa tänään illalla. Lähtevät siis kahdestaan. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies
hiukan ihastunut tähän naiseen, nainen toistuu melko usein miehen puheissa.
Takaisin tulevat perjantaina ja mulla jo nyt mennyt jopa yöunet tuon reissun takia.

Kommentit (206)

Vierailija
41/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan takuuvarmasti siellä nussitaan niin paljon kun keritään. Et voi asialle mitään muuta kuin olla hiljaa ja kestää asia.

En keksi yhtään syytä olla nussimatta, jos olisin itse tuossa samassa tilanteessa.

Sinua ei mitkään uskollisuudet sitten kiinnosta. Siltikin keksin ainakin yhden ihan helvetin hyvän syyn: Sitä naista ei voisi vähempää kiinnostaa

Muutaman lasillisen jälkeen se kiinnostus kummasti lisääntyy ja estot häviää. Tai naista voi jo nytkin kiinnostaa hyvinkin paljon. Näillä reissuilla nussitaan ja paljon.

Ei läheskään yhtä paljon kuin tällä annetaan ymmärtää. Mutta toki tapapettäjät kuvittelevat että muut ovat samanlaisia kuin itse.

Vierailija
42/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sietämätön tilanne. En kestäisi ja varmasti olisin puhunut jo silloin kuin työmatka tuli puheeksi, että mitä tunnen.

Mieheni valmistuu pian opinnoistaan ja työ tulee olemaan reissutyötä. Olemme jo nyt puhuneet niistä mitä ajattelemme reissuista tai minun kotona olemisesta, olemme puhuneet peloista ja toiveista ja uskon, että olemme hyvin valmistautuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Liian myöhäistä enää tehdä siirtoja. Hieman aikaisemmin olisit voinut ottaa selvää tästä naisesta paremmin, ehkä hän on viileä ja asiallinen uranainen. Ei kaikki himoitse toisten aviomiehiä. Mutta toisaalta te naiset kyllä tunnette toisenne hyvin, sillä onhan sitä toista sorttia aika paljon, kun haluaa kokeilla viehätysvoimaansa ja naisille ulkomaat, yhdistettynä herraseuraan ja ravintolaillallisiin on niitä seksuaalisiavirikkeitä.

Ja tähän vielä lisäyksenä jos mies osaa tanssia.

Vierailija
44/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten yksinkertaisesti sano miehellesi että ei lähde? Tai että toinen lähtijä täytyy olla joku muu kun kyseinen nainen? 

Tai ihan vaan jätä sitä miestä jos se on ihastunut siihen naiseen...

Toinen lähtijä TÄYTYY olla joku muu kun kyseinen nainen. :D Et voi olla tosissasi. Mitäpä jos tämä nainen ja ap:n mies ovat ainoita joilla on pätevyydet työskennellä siellä? Pikkuvaimo ei varmaan sitä päätä kuka jossain firmassa lähtee ja minne. Kotiäidit rules, luulevat että töissä voi vaan sanoa että kun vaimo niin tahtoo..

En ole kotiäiti, mutta en tiedä miten se tähän liittyy vaikka joku olisikin kotiäiti. Asianhan voi työnantajalle esittää monella tavalla, ja luulisi jokaisen pitävän parisuhdetta tärkeämpänä, eli jos joku asia on puolisolle tärkeä niin se menee kaiken muun edelle.

Ei meillä ainakaan edes tarvitsisi keskustella tällaisesta asiasta, oli työkaveri tai kuka hyvänsä, niin matkoille lähtö kahdestaan vieraan vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa ei ole sopivaa parisuhteessa olevalle ihmiselle. Vaikkei olisi edes epäilystä pettämisestä ja ihastumisesta. 

Toki parisuhteita on monenlaisia...

Vierailija
45/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasella angstaamisella nimenomaan saadaan puoliso kyllästymään. Etkö sä ap voi suunnitella itselles jotain kivaa tekemistä ton matkan ajaksi, niin ettei sun tarvitse olla kade ja mustasukkainen? Sori mutta toi asenne kuulostaa ihan kipeeltä.

Vierailija
46/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tilastollinen totuus on, että työmatkoilla tapahtuu valtavasti pettämisiä.

Tiedän itsekin ihan liian monta tapausta (ihan vain yhden firman sisältä), joten jos valmiiksi on epäily ihastumisesta, niin on mielestäni ihan normaalia tuntea noin, miten ap tuntee, ei kerro mistään sairaalloisesta mustasukkaisuudesta mielestäni.

Vierailija
47/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten yksinkertaisesti sano miehellesi että ei lähde? Tai että toinen lähtijä täytyy olla joku muu kun kyseinen nainen? 

Toinen lähtijä TÄYTYY olla joku muu kun kyseinen nainen. :D Et voi olla tosissasi. Mitäpä jos tämä nainen ja ap:n mies ovat ainoita joilla on pätevyydet työskennellä siellä? Pikkuvaimo ei varmaan sitä päätä kuka jossain firmassa lähtee ja minne. Kotiäidit rules, luulevat että töissä voi vaan sanoa että kun vaimo niin tahtoo..

En ole kotiäiti, mutta en tiedä miten se tähän liittyy vaikka joku olisikin kotiäiti. Asianhan voi työnantajalle esittää monella tavalla, ja luulisi jokaisen pitävän parisuhdetta tärkeämpänä, eli jos joku asia on puolisolle tärkeä niin se menee kaiken muun edelle.

Ei meillä ainakaan edes tarvitsisi keskustella tällaisesta asiasta, oli työkaveri tai kuka hyvänsä, niin matkoille lähtö kahdestaan vieraan vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa ei ole sopivaa parisuhteessa olevalle ihmiselle. Vaikkei olisi edes epäilystä pettämisestä ja ihastumisesta. 

Pitäisiköhän sinun muuttaa jonnekin Saudi-Arabiaan...

Vierailija
48/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan takuuvarmasti siellä nussitaan niin paljon kun keritään. Et voi asialle mitään muuta kuin olla hiljaa ja kestää asia.

En keksi yhtään syytä olla nussimatta, jos olisin itse tuossa samassa tilanteessa.

Sinua ei mitkään uskollisuudet sitten kiinnosta. Siltikin keksin ainakin yhden ihan helvetin hyvän syyn: Sitä naista ei voisi vähempää kiinnostaa

Muutaman lasillisen jälkeen se kiinnostus kummasti lisääntyy ja estot häviää. Tai naista voi jo nytkin kiinnostaa hyvinkin paljon. Näillä reissuilla nussitaan ja paljon.

Ikävä kyllä tuo on totta. Työreissuilla näkee ihan liikaa...

Vierailija
49/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siihen mitään illallisia tarvittu kun kentältä mentiin suoraan yhteiseen hotellihuoneeseen ja sänkyyn. Ja oli vasta puolipäivä.

Vierailija
50/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet eivät silti petä, vaikka pääsisivätkin kauniin työkaverin kanssa työmatkalle. M29 ja latino

Eivät tietenkään kaikki. Kuitenkin se riski on olemassa, ihan tilastollisesti. Ja silläkin merkitystä, tekeekö vastapuoli aloitteen.

Vierailija
51/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miesseura muuta tilannetta. Luonteesta kiinni. Mun kaveri käy huorissa työmatkoillaan, vaimolle "matkakulujen" kerrotaan uponneen kesämökin remonttiin.

Tunnen vaimonkin. "Mä nään XX:n silmistä että se rakastaa mua, ei XX ikinä pettäis mua." Joopa joo.

Vierailija
52/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun muuttaa jonnekin Saudi-Arabiaan...

Miksi? Siellähän nainen on alistetussa asemassa, oma parisuhteeni on tasa-arvoinen, ja saman pelisäännöt koskevat molempia osapuolia.

Toki vakka kantensa valitsee ja en toisella tavalla asioista ajattelevan ihmisen kanssa olisi ruvennutkaan parisuhteeseen. Ettei tule vastaan juuri tuollaisia solmutilanteita kun ap:lla.

Ihmettelen vain miksi ap ja miehensä eivät ole puhuneet asioita selväksi ennen parisuhteeseen ryhtymistä?

Vierailija
53/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei läheskään yhtä paljon kuin tällä annetaan ymmärtää. Mutta toki tapapettäjät kuvittelevat että muut ovat samanlaisia kuin itse.

Av mammat eivät vain sinisilmäisyyttään usko omasta puolisostaan tätä. Vielä kun tuliaisiksi saa sydänsuklaata ja pusun niin kotia palaa maailman ihanin mies...tosin pussit tyhjinä ja aikaerosta johtuen ei seksi kiinnosta vaimon kanssa.

Vierailija
54/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, minä en vaan voi oikein ymmärtää näitä, ei ihmistä voi omistaa, ei tuossa ole mitään laitonta, orjuuttaminen on laitonta, kannattaa elää omaa elämää eikä elää muiden elämää

Vierailija
55/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä naisilla kovat luulot miestenne viehätysvoimasta!

Vierailija
56/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt varsinaisesti ehkä helpota, mutta itsekin olen matkustanut lähinnä miespuolisten työkavereiden kanssa viimeiset 13 vuotta työmatkoille. Nykyään meitä on yleensä minä + 2 miestä ja nämä miehet ovat mulle kyllä enemmän kuin veljiä, joita mulla ei koskaan ollut aiemmin.

Mutta, 12 vuotta sitten, taisi olla ehkä kolmas työmatka jolle osallistuin, tapasin sikäläisen kollegani johon parin päivän kuluessa olin aivan ihastunut. Minua odotti kotona avomies.

Kun palasin kotiin viikon reissulta, jatkoimme viestittelyä ja mietimme meitä, ei kylläkään tehty muuta kun pussailtu viininhuuruisen illan jälkeen, mutta isompi petos tapahtui tunnetasolla.

Niinpä sitten jätin avomiehen kun olin lähdössä kolme kuukautta myöhemmin uudestaan työmatkalle samaan paikkaan ja nyt ollaan 12 vuotta oltu yhdessä tämän kollegan kanssa. Ollaan naimisissa ja meillä on kaksi lasta, en ole ikinä pettänyt häntä eikä ikinä ole tullut sellaista mieleenkään että tuli sellainen tilanne. N36

Vierailija
57/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, käännetääs asia näin päin. Kuinka moni vauvafoorumin nainen on antanut työkaverille työmatkalla? Ehkä siitä voimme arvailla sitten todennäköisyyksiä tai ei.

Vierailija
58/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minä että mieheni tehdään jatkuvasti työmatkoja vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa.

Itselleni ei tulisi mieleenkään vaivata päätäni asialla. Tämä on täysin normaalia. Tervetuloa 2010-luvulle.

Vierailija
59/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran tulee työn puolesta reissattua eikä koskaan ole käynyt mielessäkään nussia ketään työkavereista. Ei kyllä muitakaan, ei sen puoleen. Vain ihminen, joka ei itse joudu matkustamaan työkseen, kuvittelee matkojen olevan silkkaa huvittelua.

Vierailija
60/206 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulle olis asianoin selvä että vieraan naisen kanssa lähdetään  muka työ keikalle,en miettis hetkeekään,jos olis lapsia,niin lapset yöhoitoon,ja itse kapakkaan etsimään oikeeta miestä jolla olis kaikki kohdallaan,,eikun hotelliin ,ja niin paljon kun sietää tehtäs tätä yötyö keikkaa koko yö,ja vielä seuraavaan puoleen päivään.nauttisitte aikuisten oikeesti.ja kun miehesi saapuu kotiin kerrot hänelle tästä hotellikeikasta ,ja tulenliekistä joka paloi koko yön.rehellisesti,ja samantien eroatte.tuo sun miehesi ei oo ansainnut sua,pitää sua vielä tyhmänäkin.älä hukkaa elämäsi parhaita hetkiä tuommosesta äijästä välittämään.tuommosta asiaa ei pysty antamaan anteeksi,,eikä se auta,kun jos pystyy yleensä pettämään,niin pettäminen jatkuu koko elämän.ota elämästä kaikki irti nyt.se kuuluu sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi