kamala stressi, mies lähtee työmatkalle Kanadaan naispuolisen
työkaverinsa kanssa tänään illalla. Lähtevät siis kahdestaan. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies
hiukan ihastunut tähän naiseen, nainen toistuu melko usein miehen puheissa.
Takaisin tulevat perjantaina ja mulla jo nyt mennyt jopa yöunet tuon reissun takia.
Kommentit (206)
Kaikki miehet eivät silti petä, vaikka pääsisivätkin kauniin työkaverin kanssa työmatkalle. M29 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Ihan takuuvarmasti siellä nussitaan niin paljon kun keritään. Et voi asialle mitään muuta kuin olla hiljaa ja kestää asia.
En keksi yhtään syytä olla nussimatta, jos olisin itse tuossa samassa tilanteessa.
Puhu miehesi kanssa tunteitasi ja peloistasi.
Firman kuluihin ostimme kerran paristoja hieromasauvaan. Sihteerin kysyessä laskusta kerroin, että yrityksen kameraan tuli saada uudet patterit. Toki aina syötiin ja juotiin hyvin näillä matkoilla. Ulkomaanpäivärahoilla oli kiva matkustella kollegan kanssa. Olimme molemmat varattuja ja silmänlumeeksi piti olla kaksi hotellihuonetta, joista toista ei siis käytetty lainkaan.
M 56
Vierailija kirjoitti:
Työmatka Kanadaan? Miehellä on ainakin ura kohdillaan.
Ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole?
Teen itse aika paljon työmatkoja kollegoideni ja alaisteni kanssa ulkomaille. Mukavia ihmisiä, naisia ja miehiä. Koskaan ei ole tullut mieleenkään mitkään nussimiset. T. N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan takuuvarmasti siellä nussitaan niin paljon kun keritään. Et voi asialle mitään muuta kuin olla hiljaa ja kestää asia.
En keksi yhtään syytä olla nussimatta, jos olisin itse tuossa samassa tilanteessa.
Sinua ei mitkään uskollisuudet sitten kiinnosta. Siltikin keksin ainakin yhden ihan helvetin hyvän syyn: Sitä naista ei voisi vähempää kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten yksinkertaisesti sano miehellesi että ei lähde? Tai että toinen lähtijä täytyy olla joku muu kun kyseinen nainen?
Tai ihan vaan jätä sitä miestä jos se on ihastunut siihen naiseen...
Aaaa! Kyllä! Jos olisin esimies, nauraisin työntekijän pihalle jos alkaisi vinkumaan: "Vaimo sanoi etten voi lähtee kun Pirjo tulee kans." tai että "Vaimo sanoi että joku mies pitää lähteä Pirjon tilalta."
Ei ap voi määrätä firman asioita etenkään jos ei ole siellä töissä. Huomaa ettet ole tehnyt duunia päivääkään, idiootti.
Kuules, "idiootti", olen tehnyt töitä koko elämäni, mutta parisuhde on tärkeysasteikolla aika paljon korkeammalla kun joku työpaikka, joten jos puoliso sanoo että joku työmatka vastakkaisen sukupuolen kanssa ei käy niin se ei käy. Tämä toimisi meidän suhteessa kumpaankin suuntaan, ja jos ei toimisi, olisi aika lopettaa selvästi turhanpäiväinen parisuhde.
Jos pomo on kaltaisesi "idiootti" niin töitä löytyy uusia, mikään työmatka tai -paikka ei pidä olla omaa puolisoa tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten yksinkertaisesti sano miehellesi että ei lähde? Tai että toinen lähtijä täytyy olla joku muu kun kyseinen nainen?
Toinen lähtijä TÄYTYY olla joku muu kun kyseinen nainen. :D Et voi olla tosissasi. Mitäpä jos tämä nainen ja ap:n mies ovat ainoita joilla on pätevyydet työskennellä siellä? Pikkuvaimo ei varmaan sitä päätä kuka jossain firmassa lähtee ja minne. Kotiäidit rules, luulevat että töissä voi vaan sanoa että kun vaimo niin tahtoo..
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelles, että kertoo sitten, että pettikö.
Toivottavasti viestisi on sarkasmia! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei mitkään uskollisuudet sitten kiinnosta. Siltikin keksin ainakin yhden ihan helvetin hyvän syyn: Sitä naista ei voisi vähempää kiinnostaa
Muutaman lasillisen jälkeen se kiinnostus kummasti lisääntyy ja estot häviää. Tai naista voi jo nytkin kiinnostaa hyvinkin paljon. Näillä reissuilla nussitaan ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaaa! Kyllä! Jos olisin esimies, nauraisin työntekijän pihalle jos alkaisi vinkumaan: "Vaimo sanoi etten voi lähtee kun Pirjo tulee kans." tai että "Vaimo sanoi että joku mies pitää lähteä Pirjon tilalta."
Ei ap voi määrätä firman asioita etenkään jos ei ole siellä töissä. Huomaa ettet ole tehnyt duunia päivääkään, idiootti.Kuules, "idiootti", olen tehnyt töitä koko elämäni, mutta parisuhde on tärkeysasteikolla aika paljon korkeammalla kun joku työpaikka, joten jos puoliso sanoo että joku työmatka vastakkaisen sukupuolen kanssa ei käy niin se ei käy. Tämä toimisi meidän suhteessa kumpaankin suuntaan, ja jos ei toimisi, olisi aika lopettaa selvästi turhanpäiväinen parisuhde.
Jos pomo on kaltaisesi "idiootti" niin töitä löytyy uusia, mikään työmatka tai -paikka ei pidä olla omaa puolisoa tärkeämpi.
Vitut sä mitään töitä ole tehnyt. Mammalomalla vuodesta 95.
Ap, rauhoitu. Et voi asialle mitään. Jos mies pettää, hän pettää, vaikkei työmatkoja olisikaan. Ainut mikä estää pettänisen noin niinkuin yleisesti, on se, että miehen luonne ei ole pettämiseen taipuvainen.
Mun mies työmatkaile jatkuvasti myös naisseurassa ja otin asiasta vuosia sitten paineita. Kunnes tajusin, ettei kannata. Jos mies pettää, hän silloin itse sahaa omaa oksaansa.
Jotein keinoja pettämisen havaitsemiseen on: soittaako mies usein matkalta varsinkin ilta-aikaan. Vai onko jopa illalla hotskuhuoneessaan tosi kiireisen olonen. Jos ehtii rauhassa puhumaan sinulle klo 22 aikaan huoneestaan 1/2 h puhelun, en olisi huolissani. Jos taas tekee niin, että joskus iltapäivällä soittaa sulle pikaisesti ja tiedät ettei illalla soita, voit miettiä, mikä tekee miehen illasta niin kiireisen.
Vierailija kirjoitti:
työkaverinsa kanssa tänään illalla. Lähtevät siis kahdestaan. Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että mies
hiukan ihastunut tähän naiseen, nainen toistuu melko usein miehen puheissa.
Takaisin tulevat perjantaina ja mulla jo nyt mennyt jopa yöunet tuon reissun takia.
Mieheni mainitsee usein pari työkaveriaan jotka tosin ovat miehiä.
Eikö miehesi koskaan puhu muista työkavereistaan? Ei se puhuminen vielä mitään todista, toki miten ja millä äänensävyllä se tapahtuu voi kertoa jotain ja jos tuo nainen on ainoa josta koskaan puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap voi määrätä firman asioita etenkään jos ei ole siellä töissä. Huomaa ettet ole tehnyt duunia päivääkään, idiootti.Kuules, "idiootti", olen tehnyt töitä koko elämäni, mutta parisuhde on tärkeysasteikolla aika paljon korkeammalla kun joku työpaikka, joten jos puoliso sanoo että joku työmatka vastakkaisen sukupuolen kanssa ei käy niin se ei käy. Tämä toimisi meidän suhteessa kumpaankin suuntaan, ja jos ei toimisi, olisi aika lopettaa selvästi turhanpäiväinen parisuhde.
Vitut sä mitään töitä ole tehnyt. Mammalomalla vuodesta 95.
Pidätkö kotiäitejä jotenkin vähempiarvoisina parisuhteen osapuolina?
ohis
Kanadassa on hyvä viettää romanttista iltaa ja alkuyötä kun ap nukkuu kotisuomessa eikä niin ollen pääse häiritsemään kyttäävillä viesteillä tai puheluilla. Ja vielä monta iltaa peräjälkeen
Liian myöhäistä enää tehdä siirtoja. Hieman aikaisemmin olisit voinut ottaa selvää tästä naisesta paremmin, ehkä hän on viileä ja asiallinen uranainen. Ei kaikki himoitse toisten aviomiehiä. Mutta toisaalta te naiset kyllä tunnette toisenne hyvin, sillä onhan sitä toista sorttia aika paljon, kun haluaa kokeilla viehätysvoimaansa ja naisille ulkomaat, yhdistettynä herraseuraan ja ravintolaillallisiin on niitä seksuaalisia virikkeitä.
No olisiko parempi, jos mies ei olisi puhunut tästä naisesta mitään ja se olisi sinulle täysin mysteeri?
Nainen ei välttämättä ole miehestäsi pätkääkään kiinnostunut, vaikka miehesi hänestä sinulle onkin usein maininnut.
Myrkytät nyt vain itse suhdettanne. Tuo vaan tulee pahenemaan jos et lopeta. Onko mies muita merkkejä antanut uskottomuudesta tai kiinnostuksestaan työkaveriansa kohtaan, kun maininnut hänet usein?
Ehkäpä hän olisi puhunut hänestä samalla tavalla, jos olisi mies. Minäkin puhun, oli miehiä tai naisia O_o