Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koko 25 vuotisen elämäni aikana keksinyt syytä miksi meikkaisin arkeen

Vierailija
28.01.2017 |

.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta olisit huolitellun ja miellyttävän näköinen. Toki vaihtoehto on, että olet syntynyt täydellisen maidonvaalean ihon ja siistien kulmakarvojen ja ripsien kanssa.

Vierailija
2/74 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta olisit huolitellun ja miellyttävän näköinen. Toki vaihtoehto on, että olet syntynyt täydellisen maidonvaalean ihon ja siistien kulmakarvojen ja ripsien kanssa.

Olen miellyttävän näköinen ilman meikkiä ja huoliteltuun lookkiin ei kyllä tarvitse meikkiä. Ei miehetkään meikkaa ja silti osaa heistä voi sanoa huolitellun näköisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kaupallinen ja ulkonäkökeskeinen kultturimme varmaan on ajanut ajatuksen, että jokaisen nuoren naisen ja varmaan pian ellei jo miehenkin pitäisi meikata ja  ehostaa itseään ulkoisesti, vaan miksi? - Hyvin pärjännee ilmankin, mutta tämä varmaan riippuu vähän siitä, mitä tekee. - Jos itse olisin vaikka leikkaussali hoitaja, niin tuskin kovasti meikkaisin. Jos taas olisin kosmetologi-parturikampaaja, niin saattaisin meikata. Mutta olen vain yksinkertainen mies, joka ei aina edes erota kuka on meikannut ja kuka ei vaan pienessä mielssäni kuvittelen, että henkilön taidokas ja huomaamaton meikki (korjaan meikkaus) on vain ns.  luonnollinen ja/ tai pure naturel. - Hieman ehkä surullista. - on toisaalta jännää ajatella kuinka pienessä ajassa tekee päätelmiä ihmisen olemuksesta, vaikka hänestä ei näkisi kuin pinnan, tai osan siitä, kuten sen millaiset kengät häenllä on jaloissa. 

Vierailija
4/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään 25-vuotiaana enkä vielä kolmikymppisenäkään.

Nyt kyllä keksin montakin.

N41

Vierailija
5/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pärjäisi varmasti hyvin ilman, mutta mielestäni meikkaaminen on kivaa. Jatkan siis meikkaamista. Ihan sama onko muilla meikkiä vai ei.

Vierailija
6/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin huono iho ja työskentelen asiakaspalveluammatissa. Meikkaan, että oloni olisi itsevarmempi töissä. Olen joskus kokeillut meikittömiä päiviä ja olen kyllä huomannut, kuinka asiakkaat katsovat minua aivan eri tavalla. Koen muutenkin vahvasti, että näppyläinen sekaihoni saa minut näyttämään epäsiistiltä meikittömänä.

Vierailija
7/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ja jo 35v. En oo ollu työssä joka edellyttäis erityisesti huoliteltua ulkoasua ja mulla ei oo tarve miellyttää satunnaista toista kaupassakävijää (eli niitä keitä nään töistä lähettyäni).

Toki tärkeempiin tilaisuuksiin (juhlat yms) sitten panostan toisella tavalla.

Mutta kukin saa toimia kuten haluaa. Itekki oon valmis muuttamaan työtyyliä, jos työnkuva joskus muuttuu.

Vierailija
8/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla iho on niin epätasaisen värinen, että ihmuset kommentoivat sitä usein. Meikin avulla saan olla rauhassa.

Vierailija
9/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään 25-vuotiaana enkä vielä kolmikymppisenäkään.

Nyt kyllä keksin montakin.

N41

Minä en keksi vieläkään. N40.

Vierailija
10/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia. Itse tykkään meikata kevyesti, meikki on hyvin luonnollinen ja olen tumma luonnostaan. Hyvällä meikkivoiteella saa tasoitettua ihon sävyä, ripsaria, peitevoidetta silmien alle ja poskipunaa. Eipä siihen kauan aikaa mene;). Työskentelen asiakaspalvelussa joten on kiva näyttää huolitellulta.

Vierailija
11/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mulla 41v. T.10

Vierailija
12/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syy meikkailuun on se, että näytän 100x kivemmalta meikattuna, ts. kun silmät on päässä. Toki kotona usein en meikkaa.

Harva nainen on rumempi meikeillä kuin ilman. Tietenkin, jos ulkonäkö on 9 ilman meikkiäkin, niin en itsekään meikkaisi. Mutta kun se on 5 ja meikeillä 9, niin kyllä se motivoi piirtämään niitä silmiä päähän :)

Vierailija
13/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se syy miksi sinusta kannattaa meikata juhlaan?

Vierailija
14/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille täydellisen ihon omaajille :(

t: 30v ja vieläkin akne

Vierailija
15/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkympin jälkeen ihooni ilmestyi pigmenttiläiskiä, joten aloitin meikkaamisen. Muuten en varmaan meikkaisi vieläkään.

Vierailija
16/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko ihan tosissasi, että se on meikki joka tekee huolitellut näköiseksi? Et sitten koskaan ole nähnyt sutturaa, jolla hiukset ovat kuin uuniluuta ( etkä varmaan uuniluutaakaan), vaatteet kyllä muodikkaat mutta rumat ja meikki kamala.

Minun ihoni ei ole koskaan maidonvaalea, ei varsinkaan kesäisin ja kulmakarvat rehottaa melkein kuin Brshnevillä ( et varmaan tiedä ...)

Silti en ole koskaan tuntenut tarvetta meikata arkipäivinä, vaikka olen ollut töissä jo ennen kuin aloittaja on syntynyt. En tosin asiakaspalvelijana vaan työpaikoissa, joissa työkaveritkaan eivät yleensä ole meikanneet - eli enimmäkseen miesvaltaisilla aloilla.

Juhlaan meikkaaminen ei ole sen vaivan arvoista, sillä ei minun ulkonäköni kohene edes 100% saati sitten satakertaisesti meikillä.

Vierailija
17/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nykyisin naama punottaa ja siksi haluaisin meikata. Mut en aamuisin muista/kerkee. Ha sekin hanittaa kun ne pitäisi viel pestä pois. Ikää 51. Nuorena omat värit oli hyvät, nyt kestoväri ripsissä ja kulmissa.

Vierailija
18/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidonvaalea iho - hui kauhistus.

Vierailija
19/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se syy miksi sinusta kannattaa meikata juhlaan?

En tiedä. Voi kyllä olla sekin, että mulla on yksinkertaisesti aikaa meikata ennen juhlia, kun taas arkisin ei jaksa eikä ole kiinnostusta.

Vierailija
20/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla syy meikkailuun on se, että näytän 100x kivemmalta meikattuna, ts. kun silmät on päässä. Toki kotona usein en meikkaa.

Harva nainen on rumempi meikeillä kuin ilman. Tietenkin, jos ulkonäkö on 9 ilman meikkiäkin, niin en itsekään meikkaisi. Mutta kun se on 5 ja meikeillä 9, niin kyllä se motivoi piirtämään niitä silmiä päähän :)

En usko, itse olen 4:nen ja en saa itsestäni edes kutosta meikeillä. Osaan kyllä meikata, silti kasvoni ovat niin rumat ettei edes meikki auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi