Apple tuo tuotannon takaisin jenkkeihin
Kommentit (48)
Minä olen vihervassari ja todellakin haluaisin Applen tuotannon takaisin Jenkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin erittäin hyvä juttu! Vihervassarit tietysti haluaisi, että iPhonen valmistaisi viisivuotias pakistanilainen, eikä viisikymppinen teksasilainen.
Kenellä on varaa Amerikassa valmistettuun iphoneen? Ei ainakaan viisikymppisellä teksasilaisella.
Apple laskee Trumpin käskystä hintojaan ja voittomarginaaliaan niin paljon että jokaisella amerikkalaisella, myös amerikkalaisissa perheissä siivoavilla laittomilla siirtolaisilla, on vara iphoneen. Make Apple Great Again.
Minä olen vihervassari ja todellakin haluaisin Applen tuotannon Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin erittäin hyvä juttu! Vihervassarit tietysti haluaisi, että iPhonen valmistaisi viisivuotias pakistanilainen, eikä viisikymppinen teksasilainen.
Kenellä on varaa Amerikassa valmistettuun iphoneen? Ei ainakaan viisikymppisellä teksasilaisella.
Apple laskee Trumpin käskystä hintojaan ja voittomarginaaliaan niin paljon että jokaisella amerikkalaisella, myös amerikkalaisissa perheissä siivoavilla laittomilla siirtolaisilla, on vara iphoneen. Make Apple Great Again.
Tosiaan, jotkut oikeasti ajattelevat tällä tavalla.
Koska Suomen vihervassarit ja viherkokkareet alkavat alkavat suojaamaan kotimaan markkinoita ja työvoimaa? Vai roikutaanko vielä kauankin EU:n löysässä hirressä?
http://www.angrypatriotmovement.com/apples-trump-announcement/
Patriotmovement ei välttämättä ole kovin luotettava lähde mutta tuossahan tuo.
Vierailija kirjoitti:
http://www.angrypatriotmovement.com/apples-trump-announcement/
Patriotmovement ei välttämättä ole kovin luotettava lähde mutta tuossahan tuo.
:D Ei ihme, että pahimmat Trump-uuvatitkaan eivät kehdanneet kertoa lähdettään.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa pari päivää niin se lukee hesarissakin:)
Jokos tämä on Hesarissa?
Ja hinnat kaksinkertaistuvat -myynti sakkaa
Ja ne samat ihmiset joiden uutislähteet on tuota tasoa itkee täällä päivästä toiseen Ylen ja Sanomien väärästä uutisoinnista?! Ei heles.
Hyvät lukutaidottomat ystävät, tuon uutisen sisältö on että on käyty yksityiseksi luultu keskustelu siitä että olispa kiva jos rakennettais tehdas jenkkeihin. Ei ole olemassa suunnitelmaa eikä lupausta että tulee tapahtumaan.
Ymmärrättekö että vaikka joku tehdas vuosien päästä valmistuisi jenkkeihin niin koko tuotanto ei sinne siirtyisi kuitenkaan? Kyllä se on ja pysyy siellä idässä. Suurin osa noista työllistetyistä joiden lukua heitellään jutussa olisi rakennustyöläisiä, itse tehtaaseen ei mitenkään tulisi töihin kymmeniä tuhansia ihmisiä. Haloo nyt, valoja päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa pari päivää niin se lukee hesarissakin:)
Jokos tämä on Hesarissa?
Jokos tänään?
Siis mistä löysitte oikein?
Bloomberg technology on alkuperäinen lähde
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä löysitte oikein?
Bloomberg technology on alkuperäinen lähde
Ahaa! Linkkiä?
Voi siinä mennä parisen viikkoa. Nyt jeesustellaan parisen viikkoa tota matkustuskieltoa ja lehdet myy kun rasvattu
Siinä kohtaa kun puhelimia, muuta elektroniikkaa tai vaatteita aletaan valmistaa länsimaissa, kellään teistä ei ole varaa niihin.
Katsotaan kuinka kauan kestää, että trumpetistit käsittävät nielleensä jällen propagandan koukkuineen päivineen. :D
Googlaamalla löydätte varmmankin sen että koko syksyn tästä ovat keskustelleet. Jos apple saa verohelpotuksia niin ...
Koko usan teollusuus tartti uutta tilaisuutta. Tässä se nyt on
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan kuinka kauan kestää, että trumpetistit käsittävät nielleensä jällen propagandan koukkuineen päivineen. :D
Ottamatta kantaa Trumpiin millääntavalla, luulen että joku toinen ryhmä, kuin "trumpetistit" on viimeisen viikon aikana imenyt suut ja silmät täyteen propagandaa...
M40
Ja luurien hinnat nousee kohisten