En kestä tätä elämää enää, en jaksa.
Mikä helvetin idea tässä elämässä ja elämisessä on? Pelkkää työtä jossa en edes viihdy mm työnkuvaongelmien ja huonon työilmapiirin vuoksi mutta ei löydy toistakaan työpaikkaa. Kotona kotihommia ja avioliitto joka on vain avioliiton irvikuva, esim.seksiä ollut viimeksi 11kk sitten.
Minä en oikeasti jaksa enää, mutta mitä sillekin voi, ei helvetti yhtään mitään. Ei minusta ole eroa ottamaan, ei olla hyvätuloisia nyttenkään ja sittenhän olisin matalapalkkainen 4kymppinen luuska jossain vuokrayksiössä ties missä. En varmaan löytäisi edes kämppää tästä murrosikäisten lasteni koulun läheltä. Tosin jäisivät varmaan isällensä, minähän olen se tiukkis ruutuaikojen kyttääjä ja hedelmien+salaatin lautaselle tunkija.
EN JAKSA ENÄÄ, en näe missään mitään mieltä.
Kommentit (30)
Tämän vuoksi on tärkeää miettiä huolella elämäänsä liittyviä päätöksiä ja elää siten kuin itse haluaa, ei niin kuin normit määräävät.
Mitä jos elästö ei löydy mitään iloa kun kaikki päivät tätä samaa paskaa. Herään aamulla hirveeseen oloon ja meen nukkuu kyynelten kanssa. Ei tätä pysty:*(
Onko varastorauta-arvot ja kilpirauhanen ja muut verikokeet tutkittu?
Olisiko aika hakeutua lääkäriin? Uupumus on mielen ja kehon hätähuuto, jota kannattaa kuunnella. Sairausloman paikka?
Pakko jaksaa kun halusit elävillä nukeilla leikkiä. Ovatko vauvat ainoa mikä muijan pitää järjissään?
On vain pakko olla olemassa,ettei suvulle tule itku. Hah hah. Raahaudun töihin, kotona röhnötän tv ääressä illat. Mulla ei oo mitään. No lapset,osa aikuisia,yksi kotona,teini. Jippikaijei.
Vierailija kirjoitti:
Pakko jaksaa kun halusit elävillä nukeilla leikkiä. Ovatko vauvat ainoa mikä muijan pitää järjissään?
Toivosin ettei mun vanhemmat ois mua tehny . iteki lapsia tein... Surettaa.
Minäkään en jaksa. Matalapalkka alalla ja teetetään töitä hullun lailla. Mutta missään ei se työnteko näy, ei riitä rahat mihinkään. Hädin tuskin vuokraan ja ruokaan. Että onpa hauskaa. Nyt jäin pois töistä. Parin viikon päästä alkaa toisella työnantajalla työt. Toivotaan,että jaksan taas.
Minun suvulle ei tulis edes itku mun kuolemasta 😄😄😄
Voitko iha oikeesti olla hiljaa kaikilla ei ole mahollisuutta käyttää elämäänsä niinku ne haluu vituttaa tommone ku joku oikeesti voi pahoin ja sä tuut tänne ja pistät pahemmaks sun kaltaset on se syy miks tää maailma on paska