veisittekö uudelleen lääkäriin??
tyttö 3v5kk ja oli jo viime viikolla pari päivää kuumeessa ja mitään ei mistään löytynyt. Nyt ollut taas tiistaista saakka kuumeessa?? on kyllä ihan pirteä jne. Mutta veisittekö uudelleen lääkäriin.....
Kommentit (7)
kun ei oikestaan ole nyt flunssaa tms. vaan toi kuume, mut toisaalta aika outoa että on vaan kuumetta ja kolmatta päivää.
tai ainakin soittaisin lekurille ja kysyisin sen mielipidettä. Vähän tietty riippuu oletko käyttänyt yksityisellä vai kunnallisella että miten sitten saa kiinni. Mulla itsellä just todettiin keuhkoröntgenin ja verikokeiden perusteella keuhkokuume, vaikka lääkäri ei muuten löytänyt vikaa. Oireina yskä ja jatkuva lämpöily viikon verran. Eli jos vähänkään tuntuu siltä niin vie, ei tarvitse sitten pähkäillä enää :-) Mutta toivottavasti huolehdit ihan turhia.
oliko sulla kuitenkin lääkäri kuunnellut keuhkot?? kyllä mä taidan huomenna viedä hänet lääkäriin, yksityistä aina käytämme niin täytyy vaan itse vaatia esim. verikokeita
Olin jo viikko sitten käynyt ekan kerran, silloinkaan ei ollut mitään. Mutta nyt oli kestänyt ja sanoin ettei ole helpottanut. Mä kävin ihan työterveyslääkärillä. Viikko sitten se tutki meidän pojankin samalla eikä kuullut mitään huonoa keuhkoista. Maanantaina käytettiin Pikkujätissä ja lähettivät sitten heti Jorviin jossa hoidettiin ahdistuskohtaus (aika lievä) yön yli ja diagnosoitiin infektioastma :-( Mutta toisaalta Pikkujätissä on aina käyty ja niillä oli tiedossa edellinen samantyyppinen kohtaus jonka takia jouduttiin Jorviin, eli ehkä olivat vähän tarkempia...
ja nyt on ainakin tyttö tutkittu niin perinpohjin :) otettiin verikoe ja pissanäyte kummassakaan ei ollut mitään, huomenna saadaan viellä pissasta laajempi viljely. Eli siis on vaan niin sitkeä virustauti joka ei vaan halua mennä pois :/
Ehkä se kuume vaan yrittää hätistellä pöpöt pois. Ei muuta kun paljon nestettä tytölle. Toivottavasti paranee pian!
Mä veisin jos yhtään epäilyttäisi tai huolestuttaisi lapsen vointi/terveys. Meillä oli reilun viikon mittainen flunssa pojalla, kävi lääkärissä ja ei onneksi mitään löytynyt. Olisin kyllä vienyt uudestaan jos olis vielä pitkäänkin jatkunut.... Eli vie vain!