Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka värjäät hiuksiasi

Vierailija
28.01.2017 |

Miksi värjäät? Oletko koskaan ajatellut lopettaa? Millä värillä värjäät?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjään myös puhtaalla hennalla ja olen tosi tyytyväinen. Väri pysyy hyvin niin ei tarvitse koko ajan olla värjäämässä. Ennen hennaan tutustumista luovuin hiusten värjäämisestä, mutta sittemmin ei ole sellaisia tarvinnut miettiäkään.

Hennaatko itse kotona?

Vierailija
22/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka kuolee niillä yleensä harmaa väri. Muutenkin harmaa on ikääntymisen merkki. Miehille usein ok mutta naisille ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaalentamisesta haurastuneet ja katkeilleet hiukset.  Millä aineilla teette sen että ei hiukset kärsi?  Please help.  Minulla hiukset ovat pilaantuneet kampaamoissa.

Vierailija
24/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin värjään sen takia että harmaata pukkaa. Harmaita alkoi tulla ollessani 36v, hiusten väri on luonnostaan tumman ruskea joten harmaat näkyy todella hyvin. Kuka haluaa olla siinä iässä mummon näköinen?? En minä ainakaan..

28/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen vuoden ajan värjäsin hiuksia, lähinnä ruskean ja kuparin eri sävyillä. Viimeisestä värjäyksestä on nyt aikaa reilu 8 kk ja olen nyt sitä mieltä että oma värini on kuitenkin se kaikkein paras (tummanruskea). Edelleen tosin käytän sävyttävää hiusnaamiota, mutta tuote onkin enemmän hoitoaine kuin hiusväri. Värjäsin tuolloin ihan perus kaupoista saatavilla kestoväreillä. Nyt kun olen värjäyksen ohella lopettanut myös hiusten lämpömuotoilun (föönin ja suoristuraudan käytön) niin hiukseni eivät ole koskaan olleet näin hyväkuntoiset. Mutta se on toinen juttu. Ainiin, ja minulla on puolipitkät, pörröiset luonnonkiharat hiukset. 

Vierailija
29/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjäsin vuosia tavan kaupan väreillä kunnes päänahkani ei enää kestänyt ja hiukset menivät todella huonoon kuntoon. Nykyisin värjään hennalla, punaisella sellaisella ja värjätä ei tarvitse kuin juurikasvua muutaman kuukauden välein, muuten väri pysyy muuttumattomana ja hiukset voivat paremmin kuin koskaan. Värjään niin pitkään kuin tukkaa päässä on, mutta ei enää ikinä kaupan myrkkyjä!

Vierailija
30/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin värjään sen takia että harmaata pukkaa. Harmaita alkoi tulla ollessani 36v, hiusten väri on luonnostaan tumman ruskea joten harmaat näkyy todella hyvin. Kuka haluaa olla siinä iässä mummon näköinen?? En minä ainakaan..

Tästä syystä minäkin värjään. Harmaat hiukset näyttävät kamalalta tummanruskeitten hiusten seassa. Värjään tuoksuttomilla hiusväreillä oman tukkani väriseksi. Muissa tuotteissa mua ei tuoksut haittaa yhtään, mutta hajustetuissa hiusväreissä on niin voimaksa tuoksu, että se maistuu suussa, joten siksi tuoksuttomat värit.

Vierailija
31/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri tänään Schwarzkopf Keratin Color Age Beauty-värin, sävy light ashy blonde, joka on tarkoitettu harmaantuneille hiuksille. Itselläni ei harmaata ole, saa siis nähdä miten väri toimii. Ostin kun oli tarkouksessa vain 7 e, väri vaikuttaa hyvältä ja hoitavuuttakin luvataan.

Vaalennan maantiensävyäni kevyesti siksi, että tukka on ohentunut hormonaalisista syistä. Vaalennus turvottaa hiusta, eikä päänahka paista vaaleampien hiusten seasta niin selvästi.

Onko tellä kenelläkään muuten kokemusta tästä väristä?

Vierailija
32/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjään vaaleaksi. En ole ajatellut lopettaa ainakaan vuosiin. En tiedä miksi lopettaisin, vaalea sopii minulle.

Oma väri mitäänsanomattoman maantienharmaa.

Kaikki haukkuu, että tukkansa on mukamas mitäänsanomaton maantienharmaa. Oikeasti hyvin harvalla sellainen oikeasti on. Ne on aina jotain tumman vaaleita tai vaalean ruskeita. Ihan nättejä värejä.

Vierailija
33/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjään koska oma värini on sellainen mitäänsanomaton hiirenharmaa. Olisin tyytyväinen jos olisin saanut sen värin pitää joka lapsena oli mutta väri muuttui jossakin välissä. Minulla ei ole varaa värjäyttää kampaamossa joka kuukausi joten joudun itse värjäämään ja se kuluttaa hiuksia. Olen tyytyväinen väriini mutta en tiedä pitääkö palata siihen omaan väriini jossain välissä kun hiukset alkavat muistuttaa hamppukasaa.

Mitäänsanomaton hiirenharmaa, mitäänsaonomaton maantienharmaa. Oletko varma, ettei vaan kampaaajien hokemat nyt ole jääneet päähän kummittelemaan? Ihmiset toistelevat tätä samaa kilvan erivärisistä hiuksista. Jännä, miten kaikki vaalean ruskean eri sävyt ja vähänkin tummemmat blondit ovat näitä mitäänsanomattomia harmaita...

Vierailija
34/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoivat kampaajat, että hiukseni ovat maantienharmaat. Kun kasvatin värin pois, niin alta paljastuikin punaruskea tukka.

Värjäsin juuri tuon takia, kun en halunnut sitä kaikkien paheksumaa maantienharmaata. Värjäilin ruskeaksi ja lopussa hennalla punertavaksi. Ja sitten se oma väri olikin lähes sama! Vain hieman vaaleampi punertavan ruskea!

Vierailija
35/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kulkea hopeanharmaan juurikasvun kanssa. T: 26 v.

Vierailija
36/36 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 ja värjäsin hiuksia vähän päälle vuosikymmenen. Kaikkea erilaista blondista mustaa tuli kokeiltua. Jossain vaiheessa vain tuli se herätys siihen, mitä myrkkyä tunkee päähän, kun isoäidilläni puhkesi vakava allergia. Leikkasin hiukset ja nyt olen ollut puolitoista vuotta värjäämättä. Minun maantienharmaa tukkani olikin kullanruskea. Paremmassa kunnossa ja paksumpi kuin ikinä ennen. Liukas vain, joten erilaisia tuotteita piti opetella käyttämään. Kiiltää silti kauniimmin kuin värjätty tukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme