Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Kuiva pimpsa ja seksi
Ihmettelevämies
28.01.2017 |
Voiko olla mahdollista että pimppi on niin kuiva ettei yhdyntä onnistu?siis nainen päättänyt harrastaa seksiä mutta itse yhdyntä ei onnistu koska kuivuus... Ja toisekseen, tunteeko nainen kalun sisällään silleen, että osaa arvioida kuinka syvälle mennyt pimppiin jne.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Mulla on kerran käynyt niin, että olin päättänyt harrastaa erään tyypin kanssa seksiä, mutta jännitin niin, ettei lopulta saatu miestä sisääni. Se oli tosi kiusallista ja ei koskaan yritetty uudestaan, vaikka toisaalta olisin halunnut, ikäänkuin näyttää, etten minä niin huono ole sängyssä. Olin nuori, enkä ollut koskaan kokeillut liukastetta. Siitä olisi ollut apua, jälkikäteen ajateltuna.
Kyse ei siis ole siitä, että olisin ollut liian tiukka tms. Olin harrastanut seksiä ennenkin, useamman kerran (pitempi parisuhde takana). Eikä tällä miehellä ollut mitenkään poikkeuksellisen iso tms.
Minä ainakin tunnen, miten syvällä kalu on sisälläni, jos on kyse ns. normaalikokoisesta. Kerran oli sellainen tosi ohut ja pitkä kalu, ja täytyy sanoa, että ei tuntunut, paitsi kun tökkäsi pohjaan. Eka ajatus miehen työntyessä sisälle oli, että onko jo se oikeasti sisällä. Toinen oli sellainen oikeasti katkis, varmaan alle 10 cm erektiossa ja tosi ohut muutenkin. Se ei pohjaan asti yltänyt, mutta sopivassa kulmassa osui sopivaan kohtaan sisällä, joten ihmeekseni tuntui ihan miellyttävältä. (Suuseksi oli tämän miehen taitolaji, huh :) )
Normikokoiset ja etenkin isommat kyllä tuntuvat, kun ovat sisällä. En osaa sillai sanoa, miten syvällä ovat, mutta kun painaa pohjaan asti, niin se tuntuu, ja yleensä hyvältä. Jos ei ole kunnolla kiihottunut, niin se pohjaan asti työntyminen oikeasti sattuu.