Poikaystävä jatkuvasti huomauttaa ruokavaliostani
Avomieheni sanoi, että syön huonosti ja vihjasi, että pitäisi syödä terveellisesti, kuntoilla ja siinä samalla myös laihtua. Hän koko ajan hokee, että kun naiset aina lihoo parisuhteessa ja niin käy mullekin kun kuulemma syön nykyään niin huonosti. En varmaankaan ole tarpeeksi hoikka hänen mielestään. Painoindeksini on 23?
Ensinnäkin. En ole lihonut grammaakaan tässä kahden-kolmen vuoden aikana. Ja toiseksi. Olen aina syönyt yhtä huonosti.
Meillä oli jo lapsena uunissa tehtyjä ranskalaisia, pitsaa, lihapiirakkaa ym. niin en kunnolla tiedä miten kuuluisi syödä.
Esimerkkinä tämän päivän ruuat: aamupalaksi kaksi leivänpuolikasta juustolla ja margariinilla, jätskiä, töissä tauolla mikropitsa, seuraavalla tauolla rahka ja sitä seuraavalla makupala. Nyt kaksi lihapiirakkaa juustolla ketsupilla ja sinapilla ja myöhemmin syön vielä jotain. Olen juonut tänään pelkkää vettä.
Ei mielestäni mitenkään "huono"?
Alkaa kyllästyttyään ikuinen hokeminen, että kuinka pitäisi kuntoilla jne. Teen istumatyötä ja töihin menen autolla niin ei tule kyllä yhtään liikuttua sen myönnän.
Jatkuvasti kuulen myös kuinka yhtäkkiä lihon kun en yhtään liiku tai syö hyvin. Oikeasti mitä ihmettä?? Hän on lihonut suhteemme aikana 10kg, litteä vatsa on poissa ja käsivarsien lihakset hiljalleen surkastuu. Miten hän ajattelee, että voi sanoa mulle jotain? Mielestäni olen vielä paremman näköinen kuin sillon kun tavattiin. Söin silloin pitkän kortisonikuurin ja naama oli turvonnut kuin ilmapallo. Jotkut jopa kehtasivat sanoa, että olen lihava, vaikka painoin saman verran kuin nyt ja nyt mulle sanotaan että olen hoikka.
Painoni on alkanut oleen mielessä melkein joka päivä nykyään kun jatkuvasti kuulen siitä. Olen itse tyytyväinen tähän, mutta ajattelin laihduttaa tänä vuonna 10kg näyttääkseni muille etten ole sen kauniimpi laihempana.
Voiko joku kertoa esimerkkinä päivänsä "terveelliset" ruuat? :)
Korkea hemoglobiini voi tulla siitäkin että kudoksissa on hapenpuute ahtautuneen verenkierron takia.