Krista Siegfrieds ja Saara Aalto
Näiden kahden energiapommin yhteiskeikka olisi mahtava!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa suunnitella noille esiintymisasut!!!!
Kunhan muistat jättää Saaran röllömahan näkyviin ja käytät 50 metriä pinkkiä röyhelöä.
Saara vois olla SHOWN napatanssija, koska bellydancereillä PITÄÄ olla vatsaa mitä pyöritellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan muistat jättää Saaran röllömahan näkyviin ja käytät 50 metriä pinkkiä röyhelöä.
Saara vois olla SHOWN napatanssija, koska bellydancereillä PITÄÄ olla vatsaa mitä pyöritellä.
Ei, niillä on vatsalihaksia, siis rautaiset sellaiset, ei se muuten suju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, niillä on vatsalihaksia, siis rautaiset sellaiset, ei se muuten suju.
Katsoppa tarkemmin. Napatanssijoilla on höllyvät mahat. Sen takia ne niitä hytkyttääkin.
Krista juontaa vielä pitkään: Kristan mies ja isä on Ylellä.
Molemmat - Krista ja Saara - ovat monilahjakkuuksia.
Suomessa nippanappa tahdissa pysyvä MIES voi tulla megastaraksi ja se on NIIIN coolia, naisten polku on kivisempi. Ei ole kateellisempaa kotkaa maapallolla kuin suominainen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa nippanappa tahdissa pysyvä MIES voi tulla megastaraksi ja se on NIIIN coolia, naisten polku on kivisempi. Ei ole kateellisempaa kotkaa maapallolla kuin suominainen.
Jep. Sehän oli nimenomaan suomalainen nainen joka on haukkunut Saaraa brittilehdistössä kuvaten mm viimeisintä asukatastrofia bubblegum disasteriksi. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sehän oli nimenomaan suomalainen nainen joka on haukkunut Saaraa brittilehdistössä kuvaten mm viimeisintä asukatastrofia bubblegum disasteriksi. Not.
Ai oli vai?
Enpä ihmettelisi.
Mutta viis siitä --Cheek on "Hiphop Kuninkaan poika", Alfa ja Omega !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oli vai?
Enpä ihmettelisi.
Mutta viis siitä --Cheek on "Hiphop Kuninkaan poika", Alfa ja Omega !
Ei ollut, lue mitä kirjoitin.
Saaralla suurin syy menestyksen puutteeseen on Saara itse. Hän ajelehtii katastrofista toisen, koska ei osaa lukea yleisöä, ei omaa harkintakykyä tai tyylitajua, eikä erota hittiä flopista - eikä suostu tunnustamaan puutteitaan, vaan väkisin vuodesta toiseen hakkaa päätään seinään. Hän on myös persoonana vaivaannuttava ja nonlikable.
Laura ja Sini olisi myös hyvä tuohon kattaukseen
Tuo Laura Voutilainen on kyllä something else
Voi Saara ja Krista maaliskuussa. Kai Krista UMK.n juontaa? Jess
Vierailija kirjoitti:
Krista juontaa vielä pitkään: Kristan mies ja isä on Ylellä.
Eikö isi kuollut?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan saa Saarasta minkäänlaista energiaa.
Laulajana, joko huutaa kurkku suorana tai käyttää mummovibraattoa. Esiintyjänä on harvinaisen kömpelö ja jäykkä.
Toisin sanoen raskasta kuunneltavaa ja katsottavaa.
Saara on aina niin väsynyt ja kaltoinkohdeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eisuosikkeja kirjoitti:
Molemilla yhtä epäaito kestomukailo. Tai no on se varmaan osin aito sellainen asperger ADHD. Nehän koheltaa ja myös nauraa paljon. Niitä vain ei jaksa.
Itse tykkään mieluummin katsoa energistä ja iloista esitystä kuin jotain "anna mä puhallan sun pipiin" lässytystä tyyliin janna....
Saaran ns iloisuus on sitä, että "saatana minä olen iloinen ihminen, etkö sinä tajua, vitun moukka, olet kade, minä olen iloinen, ILOINEN" - poljen jalkaa. Niin hirveää valittajaa en toista tiedä.
Ja se energia on "minä olen niiiin energinen ja ahkera ja kaikkia muita parempi ja mun täytyy wöök haaard ja olla paras" -osastoa. Ja sitten on burn out ja epätoivo ja need help.
:-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulajana, joko huutaa kurkku suorana tai käyttää mummovibraattoa. Esiintyjänä on harvinaisen kömpelö ja jäykkä.
Positiiviseksi ihmiseksi valittaa käsittämättömän paljon. Sellainen raskas persoona.
Sietämättömintä hänessä on silti se ns manageri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiiviseksi ihmiseksi valittaa käsittämättömän paljon. Sellainen raskas persoona.
Sietämättömintä hänessä on silti se ns manageri.
Niinpä. Kun sai x factorissa oman huoneen, kun oli itkenyt nuorten metelöintiä, niin Honey G pilasi Saaran nukkumisen harjoittelemalla. Saaralla sentään oli raskasta kisassa ja kovat paineet.
Krista ei oo ikinä valittanut kohteluaan eikä haukkunut suomalaisia. Ja hänellä oikeita traumaattisia kokemuksia, mm isän kuolema.