Krista Siegfrieds ja Saara Aalto
Näiden kahden energiapommin yhteiskeikka olisi mahtava!
Kommentit (77)
En minä ainakaan saa Saarasta minkäänlaista energiaa.
Laulajana, joko huutaa kurkku suorana tai käyttää mummovibraattoa. Esiintyjänä on harvinaisen kömpelö ja jäykkä.
Toisin sanoen raskasta kuunneltavaa ja katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Krista osaa kyllä esiintyä, eikä hänen lavalla olo ole myötähäpeää herättävän jäykkää ja kömpelöä.
Krista muutenkin on trendikäs ja ihmistyyppinä keveän positiivinen, eikä tyyliltään tunkkainen ja positiivisuutta hampaat irvessä ja jalkaa polkien vakuuttava tantta.
Krista on mahtava pakkaus.
Jos jotain leidit lavalla juoksi porukka kuuntelemaan, niin nuorekkaampi vastine olisi kolmikko jossa kolme kuningatarta : Krista, Diandra ja Saara !!
Vierailija kirjoitti:
Se on kylläkin Krista SIEGFRIDS. Tiedän, koska olen hänen nimensä kirjoittanut joskus kuvahakuun heheh
Joo. Oho, sori.
Hieman haastavampi sukunimi meikäläiselle.
Krista on aidomman oloinen ja hänellä on istuvat vaatteet ja niissä on jokin ymmärrettävä juju. Eikä hän paljastele läskiä kun hän paljastelee, vaan tiukkaa lihasta.
Jos mun pitäisi valita että hukunko vai jäänkö autiolle saarelle Saaran kanssa, hukuttautuisin. Kristaa tod näk sietäisin jos olisi korvatulpat.
eisuosikkeja kirjoitti:
Molemilla yhtä epäaito kestomukailo. Tai no on se varmaan osin aito sellainen asperger ADHD. Nehän koheltaa ja myös nauraa paljon. Niitä vain ei jaksa.
Itse tykkään mieluummin katsoa energistä ja iloista esitystä kuin jotain "anna mä puhallan sun pipiin" lässytystä tyyliin janna....
Kristahan aikoo päästä Euroviisuedustajaksi Ruotsissa. Onko kukaan vinkannut Saaralle, että kannattaa siirtyä Ruotsiin jos ei Briteissä saa keikkaa eikä mitään aikaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan saa Saarasta minkäänlaista energiaa.
Laulajana, joko huutaa kurkku suorana tai käyttää mummovibraattoa. Esiintyjänä on harvinaisen kömpelö ja jäykkä.
Toisin sanoen raskasta kuunneltavaa ja katsottavaa.
Ehkä sinulle sopisi sitten Olli Lindholm ja hänen hellän herkkä lähes kuiskaava kurkkuvibraattonsa.....?
Vierailija kirjoitti:
eisuosikkeja kirjoitti:
Molemilla yhtä epäaito kestomukailo. Tai no on se varmaan osin aito sellainen asperger ADHD. Nehän koheltaa ja myös nauraa paljon. Niitä vain ei jaksa.
Itse tykkään mieluummin katsoa energistä ja iloista esitystä kuin jotain "anna mä puhallan sun pipiin" lässytystä tyyliin janna....
Saaran ns iloisuus on sitä, että "saatana minä olen iloinen ihminen, etkö sinä tajua, vitun moukka, olet kade, minä olen iloinen, ILOINEN" - poljen jalkaa. Niin hirveää valittajaa en toista tiedä.
Ja se energia on "minä olen niiiin energinen ja ahkera ja kaikkia muita parempi ja mun täytyy wöök haaard ja olla paras" -osastoa. Ja sitten on burn out ja epätoivo ja need help.
Minkähänlainen Krista on sängyssä? :D Onkohan semmonen energinen ja äänekäs?
Vierailija kirjoitti:
Kristahan aikoo päästä Euroviisuedustajaksi Ruotsissa. Onko kukaan vinkannut Saaralle, että kannattaa siirtyä Ruotsiin jos ei Briteissä saa keikkaa eikä mitään aikaiseksi?
Krista menee hukkaan täällä hapannaamaisten maitoperseiden laaksossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eisuosikkeja kirjoitti:
Saaran ns iloisuus on sitä, että "saatana minä olen iloinen ihminen, etkö sinä tajua, vitun moukka, olet kade, minä olen iloinen, ILOINEN" - poljen jalkaa. Niin hirveää valittajaa en toista tiedä.
Ja se energia on "minä olen niiiin energinen ja ahkera ja kaikkia muita parempi ja mun täytyy wöök haaard ja olla paras" -osastoa. Ja sitten on burn out ja epätoivo ja need help.
Sä oot kyllä paras, susta tulis hyvä sanoittaja, ootko harkinnut?
Noniin häirikkö haukkuja taas paikalla.. ei tarvitse kuin nimi Saara esiintyä, niin stalkkaaja ryntää paikalle. Taas copy paste laulaa.. Saarasaarasaarasaara....
Minä niin tykkään Kristasta, Saarasta ja Diandrasta!
Esiintykää Areenalla joku päivä, esiintykää, te mahtavat naislaulajat!
Vierailija kirjoitti:
eisuosikkeja kirjoitti:
Janna työstää eroaan. On työstänyt jo pidempään kuin avioliittoa kesti. Pitää ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Noniin häirikkö haukkuja taas paikalla.. ei tarvitse kuin nimi Saara esiintyä, niin stalkkaaja ryntää paikalle. Taas copy paste laulaa.. Saarasaarasaarasaara....
Meitä on aikas monta jotka ei digata sun idolia. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eisuosikkeja kirjoitti:
Saaran ns iloisuus on sitä, että
"saatana minä olen iloinen ihminen, etkö sinä tajua, vitun moukka, olet kade, minä olen iloinen, ILOINEN" - poljen jalkaa. Niin hirveää valittajaa en toista tiedä.Ja se energia on "minä olen niiiin energinen ja ahkera ja kaikkia muita parempi ja mun täytyy wöök haaard ja olla paras" -osastoa. Ja sitten on burn out ja epätoivo ja need help.
Sä oot kyllä paras, susta tulis hyvä sanoittaja, ootko harkinnut?
Ei, et ole!
Oma kehu haisee sitä paitsi tosi pahalle!
Isojen Egojen Ekstaasi- SHOW.
Loppuunmyyty aivan takuulla, sillä katsottavaa ja lavashow VIIHDETTÄ tulisi varmasti koko lippurahan hinnalla yleisölle.
Se on kylläkin Krista SIEGFRIDS. Tiedän, koska olen hänen nimensä kirjoittanut joskus kuvahakuun heheh