Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krista Siegfrieds ja Saara Aalto

Vierailija
27.01.2017 |

Näiden kahden energiapommin yhteiskeikka olisi mahtava!

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kylläkin Krista SIEGFRIDS. Tiedän, koska olen hänen nimensä kirjoittanut joskus kuvahakuun heheh

Vierailija
22/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan saa Saarasta minkäänlaista energiaa.

Laulajana, joko huutaa kurkku suorana tai käyttää mummovibraattoa. Esiintyjänä on harvinaisen kömpelö ja jäykkä.

Toisin sanoen raskasta kuunneltavaa ja katsottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krista osaa kyllä esiintyä, eikä hänen lavalla olo ole myötähäpeää herättävän jäykkää ja kömpelöä.

Krista muutenkin on trendikäs ja ihmistyyppinä keveän positiivinen, eikä tyyliltään tunkkainen ja positiivisuutta hampaat irvessä ja jalkaa polkien vakuuttava tantta.

Krista on mahtava pakkaus.

Jos jotain leidit lavalla juoksi porukka kuuntelemaan, niin nuorekkaampi vastine olisi kolmikko jossa kolme kuningatarta : Krista, Diandra ja Saara !!

Vierailija
24/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kylläkin Krista SIEGFRIDS. Tiedän, koska olen hänen nimensä kirjoittanut joskus kuvahakuun heheh

Joo. Oho, sori.

Hieman haastavampi sukunimi meikäläiselle.

Vierailija
25/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista on aidomman oloinen ja hänellä on istuvat vaatteet ja niissä on jokin ymmärrettävä juju. Eikä hän paljastele läskiä kun hän paljastelee, vaan tiukkaa lihasta.

Vierailija
26/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pitäisi valita että hukunko vai jäänkö autiolle saarelle Saaran kanssa, hukuttautuisin. Kristaa tod näk sietäisin jos olisi korvatulpat.

Vierailija
27/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä aika eeppistä.

Vierailija
28/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eisuosikkeja kirjoitti:

Molemilla yhtä epäaito kestomukailo. Tai no on se varmaan osin aito sellainen asperger ADHD. Nehän koheltaa ja myös nauraa paljon. Niitä vain ei jaksa.

Itse tykkään mieluummin katsoa energistä ja iloista esitystä kuin jotain "anna mä puhallan sun pipiin" lässytystä tyyliin janna....

Vierailija
29/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristahan aikoo päästä Euroviisuedustajaksi Ruotsissa. Onko kukaan vinkannut Saaralle, että kannattaa siirtyä Ruotsiin jos ei Briteissä saa keikkaa eikä mitään aikaiseksi?

Vierailija
30/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan saa Saarasta minkäänlaista energiaa.

Laulajana, joko huutaa kurkku suorana tai käyttää mummovibraattoa. Esiintyjänä on harvinaisen kömpelö ja jäykkä.

Toisin sanoen raskasta kuunneltavaa ja katsottavaa.

Ehkä sinulle sopisi sitten Olli Lindholm ja hänen hellän herkkä lähes kuiskaava kurkkuvibraattonsa.....?

Vierailija
31/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eisuosikkeja kirjoitti:

Molemilla yhtä epäaito kestomukailo. Tai no on se varmaan osin aito sellainen asperger ADHD. Nehän koheltaa ja myös nauraa paljon. Niitä vain ei jaksa.

Itse tykkään mieluummin katsoa energistä ja iloista esitystä kuin jotain "anna mä puhallan sun pipiin" lässytystä tyyliin janna....

Saaran ns iloisuus on sitä, että "saatana minä olen iloinen ihminen, etkö sinä tajua, vitun moukka, olet kade, minä olen iloinen, ILOINEN" - poljen jalkaa. Niin hirveää valittajaa en toista tiedä.

Ja se energia on "minä olen niiiin energinen ja ahkera ja kaikkia muita parempi ja mun täytyy wöök haaard ja olla paras" -osastoa. Ja sitten on burn out ja epätoivo ja need help.

Vierailija
32/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen Krista on sängyssä? :D Onkohan semmonen energinen ja äänekäs?

Vierailija
33/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristahan aikoo päästä Euroviisuedustajaksi Ruotsissa. Onko kukaan vinkannut Saaralle, että kannattaa siirtyä Ruotsiin jos ei Briteissä saa keikkaa eikä mitään aikaiseksi?

Krista menee hukkaan täällä hapannaamaisten maitoperseiden laaksossa...

Vierailija
34/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eisuosikkeja kirjoitti:

Saaran ns iloisuus on sitä, että "saatana minä olen iloinen ihminen, etkö sinä tajua, vitun moukka, olet kade, minä olen iloinen, ILOINEN" - poljen jalkaa. Niin hirveää valittajaa en toista tiedä.

Ja se energia on "minä olen niiiin energinen ja ahkera ja kaikkia muita parempi ja mun täytyy wöök haaard ja olla paras" -osastoa. Ja sitten on burn out ja epätoivo ja need help.

Sä oot kyllä paras, susta tulis hyvä sanoittaja, ootko harkinnut?

Vierailija
35/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin häirikkö haukkuja taas paikalla.. ei tarvitse kuin nimi Saara esiintyä, niin stalkkaaja ryntää paikalle. Taas copy paste laulaa.. Saarasaarasaarasaara....

Vierailija
36/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin tykkään Kristasta, Saarasta ja Diandrasta!

Esiintykää Areenalla joku päivä, esiintykää, te mahtavat naislaulajat!

Vierailija
37/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eisuosikkeja kirjoitti:

Janna työstää eroaan. On työstänyt jo pidempään kuin avioliittoa kesti. Pitää ymmärtää.

Vierailija
38/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin häirikkö haukkuja taas paikalla.. ei tarvitse kuin nimi Saara esiintyä, niin stalkkaaja ryntää paikalle. Taas copy paste laulaa.. Saarasaarasaarasaara....

Meitä on aikas monta jotka ei digata sun idolia. Deal with it.

Vierailija
39/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eisuosikkeja kirjoitti:

Saaran ns iloisuus on sitä, että

"saatana minä olen iloinen ihminen, etkö sinä tajua, vitun moukka, olet kade, minä olen iloinen, ILOINEN" - poljen jalkaa. Niin hirveää valittajaa en toista tiedä.

Sä oot kyllä paras, susta tulis hyvä sanoittaja, ootko harkinnut?

Ei, et ole!

Oma kehu haisee sitä paitsi tosi pahalle!

Vierailija
40/77 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen Egojen Ekstaasi- SHOW.

Loppuunmyyty aivan takuulla, sillä katsottavaa ja lavashow VIIHDETTÄ tulisi varmasti koko lippurahan hinnalla yleisölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi