Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dna Onni-liittymän käsittämätön hinnannousu

Vierailija
27.01.2017 |

Liittymän kuukausimaksu oli vuosien ajan 0,69 euroa. Syyskuussa 2016 hinta nousi 2,87 euroon. Tänään tuli DNA:lta ilmoitus, että kuukausimaksu nousee maaliskuussa 4,90 euroon! Ei jumankekale. Onko tuollainne hinnankorotus edes laillista? Tarvitsen liittymän vain vähäisiä puheluita ja tekstiviestejä varten. Suositelkaa edullista liittymää, nyt lähtee DNA vaihtoon!

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi mainoskirje tervetullut, jossa tarjotaan edullista liittymää, ilman nettiä. Nimenomaan kirje, ei kaupustelusoitto.

Vierailija
42/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsahaava kolkuttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako pirkuleen ylimääräistä nettiliittymää pitäisi ottaa talouteen?? Tietokoneessa taloyhtiön netti, töissä netit. Enempää emme tarvitse.

Vierailija
44/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi DNA:n Prepaidia. Liittymän voi ladata nykyään netissä verkkopankkia käyttäen, mulla se pienin lataussumma eli 10€ kestää koko kuukauden. Toistaiseksi ei ole liittymämyyjät pystyneet tarjoamaan halvempaa, kun olen kertonut mitä käytän. :) 

Vierailija
45/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvin hinta tällä hetkellä on melkein kaikilla muillakin 4,90 €/kk, avausmaksu 3,90 €.

http://www.pkt.fi/liittymavertailu/puhe-kayton-mukaan/viestit-kayton-mukaan/netti-kaikki

Liittymissä on menossa selvästi jonkinlainen rahastusvaihe. Homman varmaan laukaisi DNA:n meno pörssiin.

Vierailija
46/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi DNA:n Prepaidia. Liittymän voi ladata nykyään netissä verkkopankkia käyttäen, mulla se pienin lataussumma eli 10€ kestää koko kuukauden. Toistaiseksi ei ole liittymämyyjät pystyneet tarjoamaan halvempaa, kun olen kertonut mitä käytän. :) 

Paljonko siinä on kuukausimaksu? Otan lähinnä vastaan puheluita läheiseltäni.

Vierailija
47/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos useampi operaattori on nostanut hintojaan, kyseessä voi olla varautuminen kesällä tapahtuvaan roaming-maksujen poistumiseen. Me köyhät, enimmäkseen Suomessa kököttäjät maksetaan paljon matkustavien ja matkatyöntekijöiden läpätykset.

Vierailija
48/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

46, ei sitten minkäänlaista kuukausimaksua! Avaus taisi maksaa jotain, mutta mukaan saa melkein yhtä paljon puheaikaakin. :) 

Vierailija
49/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://kauppa4.dna.fi/DNA-Open/Puhelimet-ja-liittym%C3%A4t/Prepaid/DNA…

Tällä hetkellä DNA Prepaidin avaus maksaa 3,90€ ja mukaan tulee 7€ saldoa. 

Liittymässä on turvaominaisuus: vaikka puheaika yllättäen loppuisi, liittymästä voi soittaa vielä 3 minuutin puhelut kahteen ennalta valittuun matkapuhelinnumeroon.

Vierailija
50/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46, ei sitten minkäänlaista kuukausimaksua! Avaus taisi maksaa jotain, mutta mukaan saa melkein yhtä paljon puheaikaakin. :) 

Jos avausmaksu on 3,90 euroa, enkä soita, vaan otan vain vastaan puheluita, niin ei tarvitse maksaa enempää kun tuon avausmaksun verran 3,90?

Vierailija
51/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos avausmaksu on 3,90 euroa, enkä soita, vaan otan vain vastaan puheluita, niin ei tarvitse maksaa enempää kun tuon avausmaksun verran 3,90?

Ei tarvitse. Et tule saamaan yhtään laskua tms. koskaan. 

Vierailija
52/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitän, että prepaidilla olisi sellainen maine, että luottotietonsa menettäneet käyttävät sitä. Säilyykö dna-onnin puhelinnumero prepaid-liittymässä? Vai pitääkö ottaa uusi numero?

Vierailija
53/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaidin maine on mitä on, sen myönnän. Luulen että tarvitset uuden numeron, mutta en ole aivan varma, asiaa voisi kysyä DNA:lta? 

Ps. Minulla on luottotiedot kunnossa, olen vaan huomannut että prepaid sopii itselleni parhaiten koska unohdan joskus maksaa sähköpostiin tulleet laskut + en käytä puhelinta kamalasti muutenkaan. 

Vierailija
54/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille tullut mitään ilmoitusta etukäteen, että DNA:n paperilasku maksaisi 1,90 euroa? Missä vaiheessa laskun veloitus muuttuu?

Vierailija
55/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prepaidin maine on mitä on, sen myönnän. Luulen että tarvitset uuden numeron, mutta en ole aivan varma, asiaa voisi kysyä DNA:lta? 

Ps. Minulla on luottotiedot kunnossa, olen vaan huomannut että prepaid sopii itselleni parhaiten koska unohdan joskus maksaa sähköpostiin tulleet laskut + en käytä puhelinta kamalasti muutenkaan. 

Numeron vaihtoa en halua. Haluan uuden ja halvan perusliittymän.

Vierailija
56/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAikki paskiaiset nostivat kartellina hintoja. Meillä on uusi kartelli joka maksaa asiakkaille mitä kartelli päättää... sakkoja tiedossa mutta mitä välii kun otetaan kartellina voittoja enemmän

Katsokaa huviksenne AT&T tai verizonin hintoja jenkeissä, saatte vähän perspektiiviä. Halpaa minusta tää lysti onneksi Suomessa on. Näyttää kilpailu toimivan.

Vierailija
57/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hjghjgj kirjoitti:

Nykyään operaattori tekisi jollain alle euron kuukausimaksulla käytännössä tappiota, siinä on vain DNA lopettanut hyväntekeväisyyden ja tullut muiden perässä. Minä en vaihtanut tuon takia, sama se on kaikilla muillakin.

DNA tehnyt hyväntekeväisyyttä.:D Tämä nkyinen Onni on sitten rajua riistoa.

Ei mitään hyväntekeväisyyttä vaan miljoona voittoja. DNA on matkalla pörssiin ja haluaan vain monikertaistaa voittojaan mahdollisimman nopeasti. DNA voitot googlettamalla selviää homman oikea laita joka ei hyväntekväisyydeltä vaikuta vaan lähinnä asiakkaalta varastamiselta.

Vierailija
58/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dna meni pörssiin. Nyt revitään asiakkailta rahaa osinkoihin. 

Juu.. Kyllä, kiitos. Minulle lisää hilloa.

Vierailija
59/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAikki paskiaiset nostivat kartellina hintoja. Meillä on uusi kartelli joka maksaa asiakkaille mitä kartelli päättää... sakkoja tiedossa mutta mitä välii kun otetaan kartellina voittoja enemmän

Katsokaa huviksenne AT&T tai verizonin hintoja jenkeissä, saatte vähän perspektiiviä. Halpaa minusta tää lysti onneksi Suomessa on. Näyttää kilpailu toimivan.

Kartelli on silti kartelli. Ilmoitan kartellista eteenpäin joka tapauksessa. Kyse ei ole mistään köyhistä firmoista.  Oletko sitä mieltä että pitäähän se hyväksyä kun nyysivät niin vähän täälä suomessa. Varoittavana esimerkkinä voi toimia jenkkien hinnat, täälä sellaisesta kartellitoiminnasta pitää tehdä tutkintapyyntö ajoissa.

Vierailija
60/165 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, mihin DNA on menossa. Perustakoon vaikka kingdomin. Mä lähden DNA:lta, jonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän