Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:KUINKA PALJON SAATTE OMAA AIKAA?

16.03.2006 |

HEI kaikki kotiäidit!minkä verran pääsette omiin harrastuksiin tai yleensäkin pois kotoa?meillä ainaki mies töitten jälkeen niin väsynyt etten hennoisi jättää lasten kans(2,7v ja 10kk).20min kauppareissuja teen tai sit käyn esikoisen kans kirjastossa tms.Kuopus on aika rasittavassa iässä,joutuu todellakin viihdyttämään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on nyt 1v 2kk ja olen ollut pois kotoa/tyttären luota 6-7 kertaa. Mies kyllä olisi mielellään tytön kanssa mutta en vain osaa jotenkin häipyä :)

Nyt kun odotan toista lasta niin otin itseäni niskasta kiinni ja ilmoitin itseni mammajoogaan jossa tapaamisia 5krt ja yksi tapaaminen kestää aina 1,5 tuntia kerran viikossa. Ekan kerran jälkeen olin sitä mieltä että tuo " oma aika" teki hyvää ja meinaan aloittaa vauvan syntymän jälkeen jonkun tanssiin liittyvän harrastuksen.

Neppe05 rv 23+0 ja tyttö 01/05

Vierailija
22/22 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin juuri 1v on tosin vielä imetyksellä (ja vaatii minut varsinkin öisin), joten lähinnä joitain tunteja olen joskus ollut lenkillä tai kaupassa. Isommat lapset 6v ja 4v tarvitsevat sitten myös aikaa vanhemmilta ja välillä ihan kahdenkeskenkin. Lisäksi miehellä on ensimmäisen kerran lasten saannin jälkeen oma harrastus kerran viikossa 2h. Itse olen parin viikon ajan käynyt saman ajan kerran viikossa lenkillä. No tämä on suuri harppaus aikaan kun teimme työt ristiin, hoidimme itse lapset kotona ja mies rakensi. Silloin omaa aikaa oli työmatkat.

Meillä siis tuo pari tuntia viikossa omaa aikaa kummallekin kun toinen hoitaa lapsia on ihan kiva. Kaupassa käydään kyllä lasten kanssa, joskus harvoin käyn vaatekaupoissa ilman lapsia ja mies ehkä sitten vuorostaan rautakaupassa. Muuten aina joku lapsi on mukana jos jompikumpi menee jonnekin. Ilta/yömenoja meillä ei kummallakaan ole ja pienin vaatii vielä minun öisin. Eikä kyllä ole kahdenkeskistäkään aikaa miehen kanssa. Kotona toinen saa melkein omaa aikaa, kun jää päiväunia nukkuvan pian vauva-ajan ohittavan pienimmän kanssa kotiin, kun toinen lähtee isompien kanssa ulkoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla