Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette niin ilkeitä täällä?

Vierailija
26.01.2017 |

Kertokaa syyt, miksi ilkeilette muille kirjoittelijoille?

Voitteko huonosti, masentaako, oliko huono lapsuus, eikö ole oikeassa elämässä ketään kelle kiukutella, onko jotain patoumia, jotain muuta, mitä?

Kommentit (33)

21/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä täällä, jos yrittää keskustella asiallisesti tai esittää faktoja niin ei tulekaan enää kommentteja. Joillekin on vain se oma totuus ja sillä mennään.

Vierailija
22/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ilkeä ja vittuilen kaikkiin ilosiin viestiketjuihin, koska oma elämä on perseestä. Vituttaa nähdä ilosia ihmisiä ja vituttaa lukea jos jollakin menee niin hyvin.

Toivottavasti te kaikki onnelliset ihmiset tukehdutte vaikka pullaan.

Eikö kannattaisi pysyä pois palstalta kokonaan niin ei alkaisi ollenkaan vituttamaan. Tietysti joku voi olla niin riippuvainen päivän vitutuksista, ettei edes koe olevansa elossa ilman. Paha tilanne jo siinä tapauksessa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "tukehtukaa pullaan" - vastaus on juuri se mitä oon mielessäni uumoillutkin. Joillain on tosi paha olla. Mulla on asiat tosi hyvin ja oon onnellinen. Siksi usein tsemppaan täällä ihmisiä ja yritän levittää positiivisia viboja. Sama asenne mulla elämässä muutenkin, esim. aina kun näen jossain happy or not -automaatin niin painan sitä ilosinta naamaa. Ehkä joku saa siitä hyvää palautetta työstään ja jaksaa paremmin. Näin meillä kaikilla on tässä maailmassa kivempaa. Kun laittaa hyvää kiertämään niin saa sitä todennäkösemmin takasinpäinkin, samalla tavalla ilkeys kumuloituu. Tähän yhteiskuntaan tarvittais monta tonnia positiivista energiaa, porukka on yleensä niin huonolla tuulella. Sen huomaa erityisesti tällä palstalla. Iso hali myös vittuuntuneelle yksilölle, vaikka sä et sitä halua!! :D

Vierailija
24/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa vinkkiä miten pääsee eroon tästä paskasta. Aina eksyy tänne takaisn.

Luulin että edes naisilla olisi käytöstapoja netissää. ja pyh. Samanlaisia kuin ylilaudan jonnet :(

Miten tämä nyt naisten viaksi kääntyi? Ei av ole aikoihin ollut naisten palsta, täällä mellastaa kaikki, sukupuolesta riippumatta.

Yhdessä kommentissa vedottiin siihen, että täällä ei ole mitään järkevää keskustelua. Tämähän on avoin foorumi, kaikki on mahdollista, jopa järkevä keskustelu.

Vierailija
25/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon täällä "vastauksia" asian sivusta. Kun ap. kysyy syytä ilkeilyille, eihän saakaan vastauksia tyyliin "olen ilkeä, koska..." (tai no näkyy tuolla yksi sellainen vastaus sentään tällä hetkellä, kun tätä kirjoitan), vaan tulee jotain mitä ei ole kysytty, kuten neuvoja miten toimia, jos kohtaa ilkeyttä, tai moitteita siitä, että välittää ilkeilystä.

Yritin muistella milloin olisin itse kirjoittanut jotain ilkeää. Olen mielestäni yleensä asiallinen, mutta joskus olen sanonut hieman asiattomasti, esim. jos olen ollut turhautunut jonkun mielestäni väärään mielipiteeseen, esim. tuntenut sen mielipiteen hyökkäyksenä itseäni kohtaan. Olen ehkä ollut "ilkeä", koska olen tuntenut vihaisuutta, joten se tunne on sitten näkynyt kirjoitukseni läpi.

Luulen että moni ei osaa mieltää itseään ilkeäksi, minäkään, se on vaikeaa myöntää itselleen. Siksi kaikilla on siihen "ilkeyteen" mielestään jokin hyvä syy, mikä sitten muka tarkoittaa sitä, ettei olisi ilkeä ollutkaan. Mutta oikeasti vaikka siihen ilkeyteen olisi ymmärrettävä syy (kuten kaikkeen loppujen lopuksi on, jos vain tietää asiasta tarpeeksi voidaakseen ymmärtää sitä), niin se ei poista sitä tosiasiaa, että on ollut ilkeä. On kuitenkin vaikea sanoa milloin on ollut ilkeä. Joku voi kokea ilkeäksi, vaikkei ole sitä tarkoittanutkaan.

Joskus turhautti toisen ihmisen toiminta omassa elämässään (liittyi avioliittoon), sanoin tylysti mielipiteeni, tarkoitukseni ei ollut tunteiden loukkaaminen, vaan saada asiani voimakkaasti perille. Hän loukkaantui siitä, joten voi kai sanoa, että olin ilkeä, vaikka se ei ollutkaan pääasiallinen tarkoitus.

Vierailija
26/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on nuo pojjaat (yks tai pari), jotka täällä melskaa ja kiusaa naisia. Sitten muka kehotetaan vaihtamaan palstaa, kun puolukoivat sielläkin. Vain anonyyminä, joskin lukuisilla nimimerkeillä.

Vierailija
27/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut äiti 11v, en oo koskaan tänne kirjottanut, eilen luin viestejä. Voi hyvää päivää mitä kirjotusta ja kirjotussävy.. Tuskin kukaan käyttäytyis samalla tavalla kohtaamisessa. Netissä on niin helppo olla vittuileiva ja asiaton. Eniten ihmetyttää miks kukaan vaivautuu edes vastaamaan, jos ei ole mitään järkevää kirjotettavaa...

Jos vanhemmat voi näin huonosti, miten lapset?

Vierailija
28/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään noista, ei synny keskustelua ilman pientä ravistelua ;)

Ei se ole keskustelua.  Se on pelkkää haukkumista, nimittelyä, loan heittoa ja inttämistä.  Todella kaukana keskustelusta.

Olet oikeassa.

Inhottavaa välituntihuutelua ja uhittelua,

jota minä en ainakaan enää kaipaa elämääni.

Poistin juuri alkunäytöstäni tämän "keskustelu"-palstan kuvakkeen,

koska en arvosta tätä.

Vierailija
29/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haistappa vittu!

Siinä kun haistattelet, niin opettelepa kirjoittamaan!

Vierailija
30/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu monikulttuurriin

Vierailija
31/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska todellisessa elämässä olen ujo, ylikiltti, rauhallinen, äärettömän ystävällinen ja ajattelevainen, niin tulen välillä palstalle ja toisinaan sanon jotain ilkeää, mitä en normaalisti kehtaisi sanoa, koska oon nössö. Surullista? Nojoo.

Vierailija
32/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan joka oikeasti toivoo mielipiteitä tai järkevää keskustelua EI tule tänne niiden asioiden kanssa. Se nyt on vain fakta. Kaikkia kun ei voi miellyttää.

Siksi minä tykkään tästä palstasta. Täältä saa aina päivän naurut oli aihe mikä hyvänsä.

Jos siitä mielensä pahoittaa niin on todellakin syytä vaihtaa palstaa.

Päläpälä sä ja sun "faktat". Olen kolme vuotta enemmän tai vähemmän täällä lueskellut ja kyllä täältä saa vastauksia (googlen kautta tänne eksyinkin) ja järkevää keskustelua. Tää on vaan sun tekosyy päästä jonnekin mellastamaan ja olla urpo, sekin on ok, mutta ois hyvä jos joka ketjuun ei tarttis tulla tolloilemaan.  :)

Annoit aiheesta oikein käytännön esimerkin.

Vierailija
33/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haistappa vittu!

No niin ! Näin  ottaa kantaa sivistynyt keskustelija...