Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette niin ilkeitä täällä?

Vierailija
26.01.2017 |

Kertokaa syyt, miksi ilkeilette muille kirjoittelijoille?

Voitteko huonosti, masentaako, oliko huono lapsuus, eikö ole oikeassa elämässä ketään kelle kiukutella, onko jotain patoumia, jotain muuta, mitä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai otatko sää liian tosissaan?

Vierailija
2/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista, ei synny keskustelua ilman pientä ravistelua ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään erityisesti on ollut hahhahteinihauskaa joillakin. Oon vaan vilkaissut ja todennut huonoksi av-päiväksi.  :)

Vierailija
4/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten ollutkin ilkeitä tyyppejä täällä nyt. Jokainen ketju etusivulla on ollut pelkkää mustaa paskaa, kaikkea ja kaikkia haukutaan urakalla, läpällä muka.  :(

Vierailija
5/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan joka oikeasti toivoo mielipiteitä tai järkevää keskustelua EI tule tänne niiden asioiden kanssa. Se nyt on vain fakta. Kaikkia kun ei voi miellyttää.

Siksi minä tykkään tästä palstasta. Täältä saa aina päivän naurut oli aihe mikä hyvänsä.

Jos siitä mielensä pahoittaa niin on todellakin syytä vaihtaa palstaa.

Vierailija
6/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole mieltäni pahoittanut, mutta täällä vaan monessa ketjussa monen kirjoittajan vittuilevista ja ilkeistä viesteistä paistaa niin paha olo, että kunhan pisti mietityttämään. Ettekö te koskaan mieti tällaisia, kun luette palstaa? Tai kun kirjoitatte tänne ilkeitä, niin mietittekö ikinä, miksi oikeastaan ilkeilette?

Ap

Vierailija
7/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole keskustelua.  Se on pelkkää haukkumista, nimittelyä, loan heittoa ja inttämistä.  Todella kaukana keskustelusta.

Vierailija
8/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole keskustelua.  Se on pelkkää haukkumista, nimittelyä, loan heittoa ja inttämistä.  Todella kaukana keskustelusta.

Nössöt ei vaan diskurssia ymmärrä :(

Vierailija
9/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan joka oikeasti toivoo mielipiteitä tai järkevää keskustelua EI tule tänne niiden asioiden kanssa. Se nyt on vain fakta. Kaikkia kun ei voi miellyttää.

Siksi minä tykkään tästä palstasta. Täältä saa aina päivän naurut oli aihe mikä hyvänsä.

Päläpälä sä ja sun "faktat". Olen kolme vuotta enemmän tai vähemmän täällä lueskellut ja kyllä täältä saa vastauksia (googlen kautta tänne eksyinkin) ja järkevää keskustelua. Tää on vaan sun tekosyy päästä jonnekin mellastamaan ja olla urpo, sekin on ok, mutta ois hyvä jos joka ketjuun ei tarttis tulla tolloilemaan.  :)

Vierailija
10/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haistappa vittu!

Vierailija
11/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katokku on ihmisiä joka junaan, myös niitä ilkeitä.

Vierailija
12/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole mieltäni pahoittanut, mutta täällä vaan monessa ketjussa monen kirjoittajan vittuilevista ja ilkeistä viesteistä paistaa niin paha olo, että kunhan pisti mietityttämään. Ettekö te koskaan mieti tällaisia, kun luette palstaa? Tai kun kirjoitatte tänne ilkeitä, niin mietittekö ikinä, miksi oikeastaan ilkeilette?

Ap

Olen syrjäytetty ja minulla on lupa olla ilkeä muille.

Vierailija
13/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänkö ryhmähali? <3

Koitetaanko vaikka edes ystävänpäivänä olla kaikki vain kivoja toisillemme?

Vierailija
14/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on samanlaista kaikkialla netissä missä voi olla anonyymina.

Luulen että palstakirjoittelijat ovat melko erilaisia verrattuna kunnollisiin ihmisiin. Näihin vaan eksyy vähän ankeampi väki. Hyvinvoivalla ja fiksullahan ei ole syytä roikkua palstoilla.

Vierailija
15/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle täällä nyt on ilkeilty?

Vierailija
16/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä luusereiden palstalla pyörii vain ihmisiä joilla ei ole kunnollista elämää. Kun on ilkeä muille niin voi harhoissaan kuvitella olevansa itse parempi. Julkkiksia on kiva haukkua vaikka usein he ovat jotakin saaneet aikaan, toisin kuin porukka täällä.

Vierailija
17/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap tuntuu kuvittelevan että KAIKKI on ilkeitä. Eiköhän suurin osa vain heitä läppää eikä yritä olla ilkeitä.

Vierailija
18/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin väärässä. Hyvin monet ketjujen aloittajat ja kirjoittajat ovat vakavissaan ja kysyvät neuvoa ongelmiin tai haluavat auttaa aloittajia ja muita kirjoittajia. On hyvin ärsyttävää, kun asialliseen ketjuun ilmestyy läpänheittäjiä ja ilkeämielisiä kiusaajia, jotka purkavat huonoa oloaan muihin kirjoittajiin. Olenkin miettinyt, että eikö ilkeilijöillä ole tarpeeksi älyä tai viestien lukutaitoa, jotta he voisivat pysyä poissa asiallisista ketjuista. 

Otankin omiin aloituksiini lukutaidottomille suunnatun viestin "Tämä ketju on asiallista keskustelua varten" Toivon, että tuota pyyntöä kunnioittaisi se kaikkein ilkeinkin tyyppi.

Ja miksi täällä vauvalla on kiva keskustella monista vakavistakin aiheista? Syynä on se, että tällä palstalla vierailee suunnattoman paljon ihmisiä. En tiedä missä muualla voisi tavoittaa samanlaista yleisöä.

Vierailija
19/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vinkkiä miten pääsee eroon tästä paskasta. Aina eksyy tänne takaisn.

Luulin että edes naisilla olisi käytöstapoja netissää. ja pyh. Samanlaisia kuin ylilaudan jonnet :(

Vierailija
20/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ilkeä ja vittuilen kaikkiin ilosiin viestiketjuihin, koska oma elämä on perseestä. Vituttaa nähdä ilosia ihmisiä ja vituttaa lukea jos jollakin menee niin hyvin.

Toivottavasti te kaikki onnelliset ihmiset tukehdutte vaikka pullaan.