Kerro ns. feel good-tv sarjasi tai leffa?
Mun on Vihervaaran Anna-sarja (se 80-luvun) ja Villi Pohjola. Elokuvista Indiana Jones-trilogia.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kirjat?
Jos, niin Twilight alkuperäiskielellä. Luen niitä aina ennen nukkumaanmenoa kun stressaa.
Kelpaa :) Mun on Pieni Runotyttö (jostain syystä ne Annat kirjoina ei viehätä niin paljon, vaikka ihania ovatkin) ja Kaari Utrion keskiaikaan sijoittuvat romaanit. Lisäksi tykkään Robin Hobbin Näkijän Taru-sarjasta.
ApMinua jo ajatuskin siitä että Runotytöissä sen Ilsen äiti kuoli kaivoon ahdistaa ihan hirveästi. Jotenkin osui lapsena liian herkkään kohtaan.
Runotyttökirjoissa oli sellainen salaperäinen, vähän mystinen tunnelma. Samaistuin lapsena kovasti Emiliaan joka vetäytyi mielikuvitusmaailmaansa.
Seinfeld on kyllä ykkönen. Niin hyvää huumoria ja ihana tuulahdus omasta nuoruudesta. Toisena Frendit, hyväntuulen ohjelma. Kolmas Sinkkuelämää, aivot narikkaan... Myös Kumman kaa toimii vuodesta toiseen.
Miten ihmeessä unohdin Serranon. Vaikka mulle tulee niitä välillä niin ikävä, että on pakko katsoa aina uudelleen.
Ootteko huomanneet, että tällaisia hyvänmielensarjoja yhdistää aina yksi asia. Tiivis yhteisö.
BBC Sherkock, vaikka sarja onkin tuottanut hyvin paljon mielipahaa pitkien taukojensa takia :D Toisena myös Supernatural, Doctor Who ja True Blood. True Blood on niin hirveaa paskaa mielestäni, mutta silti katson sen aina välillä, saan nauraa itseni kipeäksi. Sinkkuelämää ja South Park ovat myös viihdyttäviä. Mutta parhain mieli tulee kolmesta ensimmäisesta. Elokuvia on taas sit niin paljon etten osaa sanoa oikein. Ehkä nuo Grindehouse elokuvat ovat sellaisia mistä tulee hyvä mieli. Voi katsoa kerta toisensa jälkeen ihan vain sen takia koska "huumori" on niin huonoa. Tulee vähän outo olo sanoa että tulee hyvä mieli niistä elokuvista, koska kamalan brutaaleja ovat, mutta se viihdearvo no niin suuri että tulee hyvä mieli. Ja niihin liittyy muistoja :D Kirjoista Neill Gaimann Coraline ja Roald Dahl Kuka pelkää noitia ovat minun hyvän mielen kirjoja.
Suomalaiset 80-90-luvun sarjat, kuten Metsolat, Kovaa Maata ja Kotikatu. Oi sitä optimistista ajankuvaa Suomessa ja samaistuttavia "tavallisten ihmisten" tarinoita.
How I met your mother. Toimii aina kun on paha mieli.