Kerro ns. feel good-tv sarjasi tai leffa?
Mun on Vihervaaran Anna-sarja (se 80-luvun) ja Villi Pohjola. Elokuvista Indiana Jones-trilogia.
Kommentit (66)
Peep Show! Markin ja Jeremyn toilailuja katsellessa oma elämä tuntuukin mukavan normaalilta :)
Kuusniemi-sarja (Maalaiskomediat)
Moderni Perhe ja Kellarin Kunkku! Elokuvista Hugh Grantin hömpät<3
Ei varsinaisia TV-sarjoja/leffoja mutta Brexit seuranta tai USA presidentinvaaleja katson aina lämpimin mielin ja Yleläisten itkut "väärin" äänestämisestä ja muu selittely huvittaa aina
Rimakauhua ja rakkautta. Luottosarja, toimii aina.
Capri. Saint Tropez. Rakkautta vain. Uneton Seattlessa. Vanha Poirot-sarja.
Dirty dancing, Grease, Breakfast Club, Moderni perhe, Poldark
Modern family ja Parks and recreation
Hengenvaarallisesti lihava. Ihmiset saa elämänsä takaisin.
Sarjoista ylivoimainen on Serranon Perhe, mutta muita on myös Big Bang Theory ja Brothers & Sisters. Leffoista sitten Letters to Juliet ja Wimbledon. Tämän lisäksi myös luontodokkarit ja Muumilaakson Tarinoita- jaksot tuo hyvän mielen :)
Moderni perhe, downton abbey ja jane the virgin.
Elokuvista when harry met sally.
Elokuvista Love Actually, Rakkautta vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kirjat?
Jos, niin Twilight alkuperäiskielellä. Luen niitä aina ennen nukkumaanmenoa kun stressaa.
Kelpaa :) Mun on Pieni Runotyttö (jostain syystä ne Annat kirjoina ei viehätä niin paljon, vaikka ihania ovatkin) ja Kaari Utrion keskiaikaan sijoittuvat romaanit. Lisäksi tykkään Robin Hobbin Näkijän Taru-sarjasta.
Ap
Minua jo ajatuskin siitä että Runotytöissä sen Ilsen äiti kuoli kaivoon ahdistaa ihan hirveästi. Jotenkin osui lapsena liian herkkään kohtaan.
Frasier