Kerro ns. feel good-tv sarjasi tai leffa?
Mun on Vihervaaran Anna-sarja (se 80-luvun) ja Villi Pohjola. Elokuvista Indiana Jones-trilogia.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Commando 1985
http://www.imdb.com/title/tt0088944/
Hauskaa toimintaa :)
Tätä ja Predatoria katseltiin lapsena serkun kanssa, jänniä oliva. Sitten kirmattiin pitkin metsiä ja leikittiin että predator jahtaa :D
Joo, Predator on kanssa ihan huippuleffa.
Top3 leffat onkin, Terminator 2, Predator, Commando :)
Downton Abbey, Rouva ministeri ja tietty Strömsö!
Miks tällaisiin kivoihin ketjuihin pitää aina ilmestyä joku alapeukkuiita.
Väkivallan vihollinen- ja Likainen Harry -leffat
Vierailija kirjoitti:
Frendit
Samoin, ihan ylivoimaisesti. Jos kauheesti ahdistaa tai näen vaikka kauhen painajaisen, enkä tahdo saada unenpäästä enää kiinni, menen katsomaan Frendejä. On niitä kyllä mukava katsoa silloin tällöin ihan hyvissä fiiliksissäkin, mutta pääasiassa katselen silloin kun yritän parantaa omaa mieltäni tai rauhoittua.
Kelpaako kirjat?
Jos, niin Twilight alkuperäiskielellä. Luen niitä aina ennen nukkumaanmenoa kun stressaa.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kirjat?
Jos, niin Twilight alkuperäiskielellä. Luen niitä aina ennen nukkumaanmenoa kun stressaa.
Kelpaa :) Mun on Pieni Runotyttö (jostain syystä ne Annat kirjoina ei viehätä niin paljon, vaikka ihania ovatkin) ja Kaari Utrion keskiaikaan sijoittuvat romaanit. Lisäksi tykkään Robin Hobbin Näkijän Taru-sarjasta.
Ap
BBC:n vuoden 1995 minisarja Ylpeys ja ennakkoluulo
Broad City
Parks and Recreation
iZombie
Buffy the Vampire Slayer
My Mad Fat Diary
Frasier
Scrubs
It's Always Sunny in Philadelphia
The Office UK tai USA
Arrested Development
Inbetweeners
Sinkkuelämää (tosin en enää ehkä jaksa kattoo, muistan jaksot melkein ulkoo)
Rimakauhua ja rakkautta
Klikkaa mua (ihan huippu sarja alusta loppuun)
Mies ja alaston ase -leffat
Kala nimeltä Wanda
Frasier, Marilyn Monroen jotkut elokuvat kuten, Kuinka miljonääri naidaan? Piukat paikat yms.
Planeettamme maa yms luontodokumentit
Edellinen jatkaa: Tahdon asia unohtui!
Pokka pitää, Maanalainen armeija, Pitkän Jussin majatalo. Luonto-ohjelmat ja varsinkin David Attenboroughin ääni.
Grease- musikaalin ja Tuulen viemää- elokuvan olen katsonut 10 kertaa. En ole vielä kyllästynyt. :)
Gilmore Girls
Golden Girls
Hart of Dixie
Full House & uudempi versio Fuller House
Nii ja sit viel rölli hirmuisia keromuksia ja Elämä on ihanaa- leffat
Häät on Heart