Paras appelsiini tuoremehu?
Kommentit (48)
Innocent. Kallis, mutta laadultaan ylivertainen.
Nämä ruotsalaiset eli gumorron tai rynkeby, jos siis kaupasta pitää ostaa.
Saksassa oli joku vastaava, vieläkin parempi jota ostin duunikeikoilla jääkaappiin ja kotiinkin asti matkalaukussa. Kun muistaisi nimen...
Vierailija kirjoitti:
Nämä ruotsalaiset eli gumorron tai rynkeby, jos siis kaupasta pitää ostaa.
Saksassa oli joku vastaava, vieläkin parempi jota ostin duunikeikoilla jääkaappiin ja kotiinkin asti matkalaukussa. Kun muistaisi nimen...
Ääni Rynkebylle
Itse syön appelsiinit appelsiineina, mulla kun on hampaat.
Tropicana, Ja nimenomaan se pahvitetra, muovipullosta irtoaa pahaa makua. Lidlin mehu ihan surkeaa.
Lidlille ääni täältäkin - ite tosin juon sitä hedelmälihatonta tuorepuristettua. Myös Valion se luomu hedelmätarha on hyvää.
Molemmat on sellasia makeahkoja, ei maistu se ihmeellinen kuorikitkeryys mikä joissain on. Kitkerä appelsiinimehu *vilunväreet*
Vierailija kirjoitti:
Miks ei puristaa itse?
Ei oo reseptiä :(
Vierailija kirjoitti:
Itse puristettu. Muita hyviä ei ole.
Juu, on varmaan hyvää. Tulepa vaan lauantaiaamuna puristamaan appelsiineista mehut meidän kuusihenkiselle perheelle.
Ai et tule?
Onneks on God Morgon =)
Brämhults. Tosi kallista, mutta pari kertaa vuodessa voi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ei puristaa itse?
Ei oo reseptiä :(
😂
Ehdottomasti tuorepuristettu Tropicana valkoisessa pahvipurkissa. Pehmeän ja raikkaan makuista, kun taas muut mehut on aina pistävän ja kirpeän makuisia. Muihin ei enää pysty palaamaan, kun tähän tottuu. :9
Brazil on ihan ylivoimaisen parasta, yksi harvoja asioita minkä saan aikaisina aamuina alas. Varmasti mukana kanssa nostalgiaa, isoäidillä oli aina jääkaapissa tölkki Brazilia kun mentiin kylään :D
Tiesittekö, että 'tuoremehu' saattaa olla jopa vuoden jättimäisessä sammiossa lillunutta tavaraa? Maku lisätään pussista tölkittäessä, kun vanha mehu ei enää maistu hyvältä luonnostaan. Mm. kallis ja raikkaanmakuinen tropicana tehdään näin, ei pelkästään hirveät rainbow-mehut.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että 'tuoremehu' saattaa olla jopa vuoden jättimäisessä sammiossa lillunutta tavaraa? Maku lisätään pussista tölkittäessä, kun vanha mehu ei enää maistu hyvältä luonnostaan. Mm. kallis ja raikkaanmakuinen tropicana tehdään näin, ei pelkästään hirveät rainbow-mehut.
Ei ainesosaluettelossa ainakaan lue mistään pusseista. En usko sinua.
Lidlin mehu oli hyvää silloin kun oli vielä lasipulloissa, hedelmälihaa mukana 😋 Nykyään kun mehu on muovipullossa, niin maistuu myös muoville, yäk 😒
God Morgonilla on hyvä appelsiinimehu ja muita myös. Halpismehuista ihan Valion mehu on hyvää.
Jos tarkoitat appelsiinituoremehua, niin mene Lidliin. Jos kirjoitat ne erilleen, who cares?