Paras appelsiini tuoremehu?
Kommentit (48)
Valion hedelmätarha mehu on mielestäni paras.
Multakin ääni Tropicanalle. Juon itse tosin appelsiinimehua todella harvoin ja silloin menee joku ns. huonompikin, mutta tytär haluaa aina Tropicanaa ja onhan se hyvää.
Olen joskus maistanut jotain sellaista Lidlin, joka oli lasipullossa - ainakin aikanaan oli. Se oli myös ihan hyvää. En kuitenkaan käy ikinä Lidlissä ostoksilla, joten pelkän appelsiinimehun takia en sinne mene.
Valion luomu appelsiinimehu kylmähyllistä on musta parasta. Monissa mehuissa hiutaleita enkä tykkää niistä.
Vierailija kirjoitti:
Multakin ääni Tropicanalle. Juon itse tosin appelsiinimehua todella harvoin ja silloin menee joku ns. huonompikin, mutta tytär haluaa aina Tropicanaa ja onhan se hyvää.
Olen joskus maistanut jotain sellaista Lidlin, joka oli lasipullossa - ainakin aikanaan oli. Se oli myös ihan hyvää. En kuitenkaan käy ikinä Lidlissä ostoksilla, joten pelkän appelsiinimehun takia en sinne mene.
Heh, siis Tropicalille tietenkin!
Tässä se reportaasi jossa näytetään videolla, miten kalliit "tuore"mehut tehdään.
Itsepuristettu ehdoton ykkönen, kaupan versioista Lidlin vitafit ja Tropicana sekä muut tuorepuristetut. Tiivisteestä tehty on kamalaa.
Valio Luomu Hedelmätarha
Ei ällöttävää hedelmälihaa eikä kitkeryyttä.
Oikeastaan ainoa mistä tykkään itsepuristettujen ohella.
Lähde:
http://www.cbc.ca/amp/1.2902004
Asiaa tutkittiin Kanadassa. Moni muukin yllättyi, ja koki vääräksi sen, ettei mehuun lisättyä "luonnollista" makupakettia näkynyt ainesosaluettelossa.
Näin ko. tutkimuksesta tehdyn reportaasin/minidokkarin youtubesta, löytyy varmaan linkkaamani artikkelin perusteella jos haluaa nähdä ne sammiot, asiantuntijalausunnot ym. itse.