Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras appelsiini tuoremehu?

Vierailija
26.01.2017 |

Minkä merkkinen? Hinta-laatu?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että 'tuoremehu' saattaa olla jopa vuoden jättimäisessä sammiossa lillunutta tavaraa? Maku lisätään pussista tölkittäessä, kun vanha mehu ei enää maistu hyvältä luonnostaan. Mm. kallis ja raikkaanmakuinen tropicana tehdään näin, ei pelkästään hirveät rainbow-mehut.

Ei ainesosaluettelossa ainakaan lue mistään pusseista. En usko sinua.

Lähde:

http://www.cbc.ca/amp/1.2902004

Asiaa tutkittiin Kanadassa. Moni muukin yllättyi, ja koki vääräksi sen, ettei mehuun lisättyä "luonnollista" makupakettia näkynyt ainesosaluettelossa.

Näin ko. tutkimuksesta tehdyn reportaasin/minidokkarin youtubesta, löytyy varmaan linkkaamani artikkelin perusteella jos haluaa nähdä ne sammiot, asiantuntijalausunnot ym. itse.

Vierailija
42/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion hedelmätarha mehu on mielestäni paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin ääni Tropicanalle. Juon itse tosin appelsiinimehua todella harvoin ja silloin menee joku ns. huonompikin, mutta tytär haluaa aina Tropicanaa ja onhan se hyvää.

Olen joskus maistanut jotain sellaista Lidlin, joka oli lasipullossa - ainakin aikanaan oli. Se oli myös ihan hyvää. En kuitenkaan käy ikinä Lidlissä ostoksilla, joten pelkän appelsiinimehun takia en sinne mene.

Vierailija
44/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion luomu appelsiinimehu kylmähyllistä on musta parasta. Monissa mehuissa hiutaleita enkä tykkää niistä.

Vierailija
45/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multakin ääni Tropicanalle. Juon itse tosin appelsiinimehua todella harvoin ja silloin menee joku ns. huonompikin, mutta tytär haluaa aina Tropicanaa ja onhan se hyvää.

Olen joskus maistanut jotain sellaista Lidlin, joka oli lasipullossa - ainakin aikanaan oli. Se oli myös ihan hyvää. En kuitenkaan käy ikinä Lidlissä ostoksilla, joten pelkän appelsiinimehun takia en sinne mene.

Heh, siis Tropicalille tietenkin!

Vierailija
46/48 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se reportaasi jossa näytetään videolla, miten kalliit "tuore"mehut tehdään.

Vierailija
47/48 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepuristettu ehdoton ykkönen, kaupan versioista Lidlin vitafit ja Tropicana sekä muut tuorepuristetut. Tiivisteestä tehty on kamalaa.

Vierailija
48/48 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valio Luomu Hedelmätarha

Ei ällöttävää hedelmälihaa eikä kitkeryyttä.

Oikeastaan ainoa mistä tykkään itsepuristettujen ohella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi