Teemu Selänteelle herne nenään turhasta? Uhkailee koomikkoja lakimiehellä.
En ihan ymmärrä. Mikä tässä on niin kamalaa? Ihmekö tuo, että kukaan lehti ei uskalla kertoa Teemusta "mitään".
Kommentit (98)
Kyllähän julkisuuden henkilöistä tehdään pilaa aika reilustikin. Miettikää nyt vaikka SNL (Saturday Night Live). Sehän perustuu ihmisten parodioimiseen.
Hämmästyin kun luin, että Selänteen leiri on katsonut että hahmo esittää humalaista. Minä en kyllä huomannut sellaista.
Saattaisin itsekkin olla vähän loukkaantunut jos musta tehtäisiin tuollainen video, mutta en kyllä todellakaan jaksaisi mihinkään oikeustoimiin ryhtyä ja tällä tavalla antaa kyseiselle pätkälle vaan enemmän julkisuutta :D
Mököttäisin hetken yksinäni ja antaisin sitten olla.
Vierailija kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Streisandin_ilmi%C3%B6 Onneksi olkoon, Teemu. Video ei katoa netistä koskaan, vaan pian sillä on miljoona katsojaa. On se sitten typerä. :D
Luuletko todella, että Streisandin ilmiöllä on mitään väliä Selänteelle? Jos tuollainen sattuu säilymään jonkun koomikon pikkuserkun levycachella, se tuskin liikuttaa paljoa.
Nyt se on hakukoneilla nousussa korkealle. Kielto ja sulku youtubesta saa sen tippumaan hyvin äkkiä miljoonien muiden "Teemu Selänne" hakujen taakse, kokonaan osumien ulkopuolelle. Eiköhän se liene Selänteen tavoite.
Ja oikeudenkäyntinä kunnianloukkauspäätös on Selänteelle aika turvallinen. Valheet lähipiiristä ja Selänteen kasvojen käyttö takaa tuolle voiton ja vastaajasta maksajan. Eiköhän Selänteen lakimiehet pääse itse määrittelemään tuntipalkkansa Selänteen kanssa tehdyn kuukausipalkka sopimuksen ulkopuolelta. Selänne säästää palkkakuluissa, lakimiehet voittaa tuntiansioilla. Luulen, että ne juristit etsivät mielellään muitakin vastaavia oikeustapauksia.
Suoraan sanottuna aikamoista sittiä koko video, miten noi kehtaa tituleerata itseään koomikoiksi?! Noin huonosta tekeleestä pitääkin haastaa oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suwaccien mielestä Teemu Selänteestä saa tehdä pilaa, mutta auta armias, jos joku heittää nekkeri-vitsin, kauhistellaan ja huudellaan rasistia.
Tai jos kerrot totuuden turvapaikanhakijoiden rikoksista, esim jatkuvat valkoihoisiin kohdistuvat rasistiset raiskaukset, ahdistelut, ryöstöt, tapot, murhapoltot jnejne.
Joko kaikista SAA PUHUA SAMALLA TAVALLA JA TEHDÄ PILKKAA, TAI EI KENESTÄKÄÄN.
Tämänkin vihervasemmistolainen roskasakka-sossuelätit peukuttaneet alas, vaikka NIMENOMAAN VAADITTIIN AITO TASA-ARVOA KAIKILLE!
On se s**tanan kumma, jos minä en saa kertoa samaa vitsiä Teemusta ja Muhammedistä.
-Kertokaapa nyt alapeukuttajat, miksi "turva"paikanhakijoista ei saa ääneen puhua? ONKO SALATTAVAA, ESIM HEIDÄN RIKOLLISUUS JA RISKI TURVALLISUUDELLE JA TULEVAISUUDELLE SEKÄ TALOUDELLE?
rentoudu
Olenko mä ainoa, jonka mielestä toi on aika ilkeää?
Ei julkisuuden henkilönkään sentään ihan kaikkea tarvitse niellä.
Olen aina pitänyt Selänteestä, valitettavasti nyt laski pisteet minun silmissä. Tulee kuva herkkähipiäisestä mielensäpahoittajasta. Ja Selänne meni myös vanhanaikaiseen, Streisandin ilmiö kävi tässäkin toteen, antamalla huomiota tälle jutulle. Ihmisten varsinkin julkkisten pitäisi tajuta, että on ihan turha taistella tuulimyllyjä vastaan ja tekemällä niin varmistaa vain maksimaalisen huomion asialle.
M40
Ja tuosta tekeleestä senverran, että sehän on aivan täyttä tuubaa ja olisi jäänyt täysin huomiotta ilman Selänteen reaktiota, lähinnä joku olisi kommentoinut videoon, että se on surke eikä kukaan olisi sitä katsonut.
M40
Oikean naaman editoiminen tohon oli mielestäni pahinta. Jos olisi meikattu joku Teemun näköiseksi, olisi homma ok. Nyt on liian "itsensä näköinen". Voi saada harmia aikaiseksi sponsoreiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suwaccien mielestä Teemu Selänteestä saa tehdä pilaa, mutta auta armias, jos joku heittää nekkeri-vitsin, kauhistellaan ja huudellaan rasistia.
Tai jos kerrot totuuden turvapaikanhakijoiden rikoksista, esim jatkuvat valkoihoisiin kohdistuvat rasistiset raiskaukset, ahdistelut, ryöstöt, tapot, murhapoltot jnejne.
Tämänkin vihervasemmistolainen roskasakka-sossuelätit peukuttaneet alas, vaikka NIMENOMAAN VAADITTIIN AITO TASA-ARVOA KAIKILLE!
On se s**tanan kumma, jos minä en saa kertoa samaa vitsiä Teemusta ja Muhammedistä.
-Kertokaapa nyt alapeukuttajat, miksi "turva"paikanhakijoista ei saa ääneen puhua? ONKO SALATTAVAA, ESIM HEIDÄN RIKOLLISUUS JA RISKI TURVALLISUUDELLE JA TULEVAISUUDELLE SEKÄ TALOUDELLE?
Joo-o, koskipa keskustelun aihe mitä tahansa, niin aina joku saa vedettyä siihen mukaan feministit, maahanmuuton jne. Kas kun ei keskustella myös siitä, onko Teemu wt-nimi.
Videota katsellessa lähinnä miettii kuinka paskaa huumoria jotkut tekee, myötähäpeä oli ensimmäinen tunne. Tuli mieleen joku pikkupoikien Nico Petteri 10v hihittely. Kyllä huumorissa pitää jotain älyä ja pointti olla ei kaikkea horinaa ja höpinää voi sanoa huumoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt Selänteestä, valitettavasti nyt laski pisteet minun silmissä. Tulee kuva herkkähipiäisestä mielensäpahoittajasta. Ja Selänne meni myös vanhanaikaiseen, Streisandin ilmiö kävi tässäkin toteen, antamalla huomiota tälle jutulle. Ihmisten varsinkin julkkisten pitäisi tajuta, että on ihan turha taistella tuulimyllyjä vastaan ja tekemällä niin varmistaa vain maksimaalisen huomion asialle.
M40
M:llä tässä selvästi viitataan mammaan, joka kannatti vielä 80-luvun lopussa hifkiä, kun peli kulki ja Suosikki julkaisi keskiaukeaman kuvan Selänteestä tuli kaveripiirissä hiljaa sallittu ja lopulta vuotta myöhemmin oli itkemässä selänteen perään muiden 15v pissisten stadilaisfriidujen kuorossa jäähyväisottelussa. Eikä poke edes päästänyt pelin jälkeen sporttipubiin, vaikka 16 vuotiaat kaverit pääsi.
Life is a bitch and then you marry one... (Viittaa nykyiseen aviopuolisoosi)
Tuo pätkä ei ole edes hauska.
Mutta en silti sympatisoi Teemua, hän on pettänyt Sirpaa mennen tullen jo vuosikymmeniä. Todella moni tietää tämän faktana, myös Sirpa. Media on kohdellut herraa silkkihansikkain.
Ei se olisi tuosta suuttunut, jos siinä ei olisi paljon totta. Teemun pimeä puoli. Turuilla ja toreillahan kulkee paljon juttua, että Teemu on krooninen pettäjä, ihan ääshoul. Reaktio videoon vain vahvistaa sitä käsitystä. Niin kuin myös ajatusta, että se sisältää lähipiirin tietoa todellisesta tilanteesta.
Video sinänsä on parodiaksi aika tylsä. Tekijät on päästäneet itsensä helpolla. Katsokaa vaikka.
Saahan sitä kirjelmöidä maailman tappiin asti mutta ei tuosta kyllä laitonta saa tekemälläkään. Sorry Teemu. Typerin veto on alkaa mekkaloida ja uhkailemaan oikeustoimilla, se vaan räjäyttää julkisuuden aina uudelle tasolle.
Komiikko titteli pitää muuten ansaita tekemällä jotain oikeasti hauskaa ja pitää olla myös meriittejä. Tekemällä YouTube videon joka nyt on mitä on ei tulla vielä koomikoksi. Häiritsee tuo koomikoksi noiden sanominen ihan näin sivuhuomautuksena.
Arnoldi
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä kirjelmöidä maailman tappiin asti mutta ei tuosta kyllä laitonta saa tekemälläkään. Sorry Teemu. Typerin veto on alkaa mekkaloida ja uhkailemaan oikeustoimilla, se vaan räjäyttää julkisuuden aina uudelle tasolle.
Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin rikoslaki? Siinä säädetään erilaisia tekoja, joiden rikkomista pidetään laittomana. Mm. Et saa varastaa, mutta et saa pahoinpidellä naapuriasikaan, kun teillä tulee erimielisyyksiä.
Myös yksityiselämää koskevan tiedon levittäminen ilman lupaa voi jo itsessään olla rikos. Valheellisen tiedon levittäminen on rikos, kun asianomistaja ei tykkää siitä. Kun se tehdään julkisesti on rikos entistä suurempi ja siitä joutuu vastaamaan, jos ei itse halua sopia, kun asianomistaja nostaa kanteen.
Tieto erilaisista laittomuuksista löytyy ihan netistäkin: www.finlex.fi sivulta valitsemalla ajantasainen lainsäädäntö. Hakuun voi laittaaa myös rikoslaki. Hain ihan sinua varten yhden tuota koskevan pykälän sisällön:
"Joka oikeudettomasti
1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai
2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville
esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on herkkähipiäinen tyyppi. Ei tuo video minun mielestäni mitenkään erityisen hauska ollut, mutta hölmöä tuollaisesta loukkaantua.
Jos sinustakin kerrotaan valheellista tietoa ja sinua pilkataan, silloin voit syyttää aiheellisesti kunnianloukkauksesta.
Teemu Selänne on oikeasti brändiin rinnastettava sen nimen arvolla. Sitä käytetään tubessa ja muualla, koska se nostaa osumien ja hakujen määrää. Ei Teemu Selännettä käytetä sketseissä sen takia, koska hänen toilailunsa olisi erityisen hauskoja.
Tubettajat oikeasti saa rahaa osumistaan. Jos käyttäisivät mitä tahansa oikeaa brändiä rahastukseensa heillä olisi pian tuben langettamat omat sanktiot. Ihan samalla tavalla Selänteellä on oikeus vaalia henkilökohtaista arvoaan, jonka on luonut omalla menestyksellään.
Joo-o, paljonkohan nää Broljekset on tienannut tällä? Siitä vaan todistamaan tapahtunut ja osingoille. :D
Sitä paitsi, Teemu on julkisuuden henkilö joka omien sanojensa mukaan "nauttii julkisuudesta", minä en ole julkisuudessa. Eikä kukaan olisi edes nähnyt tuota videota jos Teemu ei olisi alkanut kiukuttelemaan. Kasvattakoon paksumman nahan, eihän tuossa edes vitsailtu minkään todellisen tapahtuman kanssa vaan koko homma oli täysin keksitty.
Laitapa faktaa pöytään, kun tuollaisia väitteitä esität. Kukaan ei ole nähnyt tarkoittaa aika pientä osumien määrää, luulen vähän useamman kuin Selänteen nähneen tuon ennen Selännettä. En usko, että ensitöikseen lähettivät Selänteelle tiedon julkaisusta, kun eivät edes vastanneet hänen yhteydenottoihin.
Jotenkin tuntuu, että ne broilerit itse ovat lähteneet kampanjoimaan julkisuutta varten. Epäilen, ettei Selänteen lakimiehet ole tiedottaneet tuosta julkisuuteen, vaan nimenomaan broilikset ovat itse laittaneet uutisvinkit, joiden jälkeen toimittajat ovat varmistaneet juttunsa taustat Selänteeltä.
Ja mitä väliä paljonko saavat tai saivat rahaa? Selänne tuskin on sen rahan perään. Eiköhän motiivi ole saada tahalliset valheet pois netistä.
Videolla on tällä hetkellä 30 000 katselukertaa. Eli sitä ei ole vielä tässäkään vaiheessa nähnyt kukaan. Odotapa vaan niin viikonlopun jälkeen videolla on miljoona katselukertaa.
Ja sinusta tuossa ei ole aihetta syytteeseen? Kunnianloukkauksessa raskauttavaa on nimenomaan laajalle levitettävä tieto. Jo kymmenille levitetyt valheet on johtanut asian raskauttavaksi päättämiseksi. Tuo katsojamäärä ylittää jo lukemattomien julkaisujen levikin.
Ei ole aihetta. Julkisuuden henkilön täytyy kestää pitkällekin menevää itsensä parodiointia. T. juristi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, koskipa keskustelun aihe mitä tahansa, niin aina joku saa vedettyä siihen mukaan feministit, maahanmuuton jne. Kas kun ei keskustella myös siitä, onko Teemu wt-nimi.
Kun jollain on pakkomielle keskustella ao. aiheista eikä niistä voi avata omaa ketjua, jonkun mielestä kannattaa yrittää ketjussa kuin ketjussa. Aina joinain päivinä joku provosoituu ja alkaa oikeasti keskustelemaan hänen kanssaan otsikon aiheen sivussa.
Onko Teemu Äs noin huumorintajuton????