Teemu Selänteelle herne nenään turhasta? Uhkailee koomikkoja lakimiehellä.
En ihan ymmärrä. Mikä tässä on niin kamalaa? Ihmekö tuo, että kukaan lehti ei uskalla kertoa Teemusta "mitään".
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Youtubehan on täynnä kaikenlaisia parodiavideoita, miksi juuri tuo osui niin kipeästi?
Luulen, että Matti Virtasesta tehty parodia ei liikuta Selännettä yhtä paljon henkilökohtaisesti. Ehkä sinuunkin voisi osua sinusta julkisesti tehty pilkka jota levitetään vähän kenelle vaan tutulle ja puolituntemattomalle. Olisinkohan väärässä?
Teemuahan on aina kohdeltu silkkihansikkain suomalaisessa mediassa. Hyssytelty ja kerrottu vain kivoja asioita. Mikä minusta on hyvin omituista sinänsä ja vastoin median objektiivisuusperiaatetta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ounastelinkin. Tietyt piirit alkavat rangaista Teemua "vääristä mielipiteistä".
Occamin partaveitsi ei taida olla tuttu käsite?
On tuttu. Tuolla ei vain ole mitään tieteellistä pohjaa. Kaikki olettamukset ovat loppujen lopuksi ihan samanarvoisia.
Kyllä pitää olla pehmenneet aivot, jos tuota videopätkää pitää hauskana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on herkkähipiäinen tyyppi. Ei tuo video minun mielestäni mitenkään erityisen hauska ollut, mutta hölmöä tuollaisesta loukkaantua.
Jos sinustakin kerrotaan valheellista tietoa ja sinua pilkataan, silloin voit syyttää aiheellisesti kunnianloukkauksesta.
Teemu Selänne on oikeasti brändiin rinnastettava sen nimen arvolla. Sitä käytetään tubessa ja muualla, koska se nostaa osumien ja hakujen määrää. Ei Teemu Selännettä käytetä sketseissä sen takia, koska hänen toilailunsa olisi erityisen hauskoja.
Tubettajat oikeasti saa rahaa osumistaan. Jos käyttäisivät mitä tahansa oikeaa brändiä rahastukseensa heillä olisi pian tuben langettamat omat sanktiot. Ihan samalla tavalla Selänteellä on oikeus vaalia henkilökohtaista arvoaan, jonka on luonut omalla menestyksellään.
Joo-o, paljonkohan nää Broljekset on tienannut tällä? Siitä vaan todistamaan tapahtunut ja osingoille. :D
Sitä paitsi, Teemu on julkisuuden henkilö joka omien sanojensa mukaan "nauttii julkisuudesta", minä en ole julkisuudessa. Eikä kukaan olisi edes nähnyt tuota videota jos Teemu ei olisi alkanut kiukuttelemaan. Kasvattakoon paksumman nahan, eihän tuossa edes vitsailtu minkään todellisen tapahtuman kanssa vaan koko homma oli täysin keksitty.
Laitapa faktaa pöytään, kun tuollaisia väitteitä esität. Kukaan ei ole nähnyt tarkoittaa aika pientä osumien määrää, luulen vähän useamman kuin Selänteen nähneen tuon ennen Selännettä. En usko, että ensitöikseen lähettivät Selänteelle tiedon julkaisusta, kun eivät edes vastanneet hänen yhteydenottoihin.
Jotenkin tuntuu, että ne broilerit itse ovat lähteneet kampanjoimaan julkisuutta varten. Epäilen, ettei Selänteen lakimiehet ole tiedottaneet tuosta julkisuuteen, vaan nimenomaan broilikset ovat itse laittaneet uutisvinkit, joiden jälkeen toimittajat ovat varmistaneet juttunsa taustat Selänteeltä.
Ja mitä väliä paljonko saavat tai saivat rahaa? Selänne tuskin on sen rahan perään. Eiköhän motiivi ole saada tahalliset valheet pois netistä.
Vierailija kirjoitti:
Suwaccien mielestä Teemu Selänteestä saa tehdä pilaa, mutta auta armias, jos joku heittää nekkeri-vitsin, kauhistellaan ja huudellaan rasistia.
Tai jos kerrot totuuden turvapaikanhakijoiden rikoksista, esim jatkuvat valkoihoisiin kohdistuvat rasistiset raiskaukset, ahdistelut, ryöstöt, tapot, murhapoltot jnejne.
Joko kaikista SAA PUHUA SAMALLA TAVALLA JA TEHDÄ PILKKAA, TAI EI KENESTÄKÄÄN.
Hengitä nyt ihan rauhassa. Yks kaks, rajat - kii, kol, nel rajat - kii. Kyllä se siitä. Ja Teemu on muuten julkisuuden henkilö, joiden pitää jo lain mukaan kestää vähän enemmän. Teemu nyt vain paljastui kermaperseeksi.
Vierailija kirjoitti:
Joko kaikista SAA PUHUA SAMALLA TAVALLA JA TEHDÄ PILKKAA, TAI EI KENESTÄKÄÄN.
Suomen lain mukaan nyt ei vain ole tällä tavalla, mutta kirjoitusasusta päätellen et varsinaiselta laintuntijalta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ounastelinkin. Tietyt piirit alkavat rangaista Teemua "vääristä mielipiteistä".
Occamin partaveitsi ei taida olla tuttu käsite?
On tuttu. Tuolla ei vain ole mitään tieteellistä pohjaa. Kaikki olettamukset ovat loppujen lopuksi ihan samanarvoisia.
:D No foliohattua siitä sitten vain sovittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on herkkähipiäinen tyyppi. Ei tuo video minun mielestäni mitenkään erityisen hauska ollut, mutta hölmöä tuollaisesta loukkaantua.
Jos sinustakin kerrotaan valheellista tietoa ja sinua pilkataan, silloin voit syyttää aiheellisesti kunnianloukkauksesta.
Teemu Selänne on oikeasti brändiin rinnastettava sen nimen arvolla. Sitä käytetään tubessa ja muualla, koska se nostaa osumien ja hakujen määrää. Ei Teemu Selännettä käytetä sketseissä sen takia, koska hänen toilailunsa olisi erityisen hauskoja.
Tubettajat oikeasti saa rahaa osumistaan. Jos käyttäisivät mitä tahansa oikeaa brändiä rahastukseensa heillä olisi pian tuben langettamat omat sanktiot. Ihan samalla tavalla Selänteellä on oikeus vaalia henkilökohtaista arvoaan, jonka on luonut omalla menestyksellään.
Joo-o, paljonkohan nää Broljekset on tienannut tällä? Siitä vaan todistamaan tapahtunut ja osingoille. :D
Sitä paitsi, Teemu on julkisuuden henkilö joka omien sanojensa mukaan "nauttii julkisuudesta", minä en ole julkisuudessa. Eikä kukaan olisi edes nähnyt tuota videota jos Teemu ei olisi alkanut kiukuttelemaan. Kasvattakoon paksumman nahan, eihän tuossa edes vitsailtu minkään todellisen tapahtuman kanssa vaan koko homma oli täysin keksitty.
Laitapa faktaa pöytään, kun tuollaisia väitteitä esität. Kukaan ei ole nähnyt tarkoittaa aika pientä osumien määrää, luulen vähän useamman kuin Selänteen nähneen tuon ennen Selännettä. En usko, että ensitöikseen lähettivät Selänteelle tiedon julkaisusta, kun eivät edes vastanneet hänen yhteydenottoihin.
Jotenkin tuntuu, että ne broilerit itse ovat lähteneet kampanjoimaan julkisuutta varten. Epäilen, ettei Selänteen lakimiehet ole tiedottaneet tuosta julkisuuteen, vaan nimenomaan broilikset ovat itse laittaneet uutisvinkit, joiden jälkeen toimittajat ovat varmistaneet juttunsa taustat Selänteeltä.
Ja mitä väliä paljonko saavat tai saivat rahaa? Selänne tuskin on sen rahan perään. Eiköhän motiivi ole saada tahalliset valheet pois netistä.
Videolla on tällä hetkellä 30 000 katselukertaa. Eli sitä ei ole vielä tässäkään vaiheessa nähnyt kukaan. Odotapa vaan niin viikonlopun jälkeen videolla on miljoona katselukertaa.
Vierailija kirjoitti:
Teemuahan on aina kohdeltu silkkihansikkain suomalaisessa mediassa. Hyssytelty ja kerrottu vain kivoja asioita. Mikä minusta on hyvin omituista sinänsä ja vastoin median objektiivisuusperiaatetta...
Mitä nyt joku urheilija toimittaja irvaili neiti selänteestä, kun ei lähtenyt ensimmäisen kutsun käydessä NHL:ään. Tai vuosi sen jälkeen kirjoitteli paluusta maitojunalla, kun paikat särkyy oikeassa kovassa pelissä. Selänteen tulokaskausi taisi hämmentää sen kriitikon.
Eikä Jokerien taaperrus ennen Boris Majorovin palkkausta saanut suitsutusta Selänteellekään. Välillä Kekeä, myöhemmin Ottoa pidettiin Selänteen maalitehtailun syypäinä. Kummasti jatkui ihan calder trophyyn saakka.
En jaksa videota etsiä kun ei oikeastaan kiinnosta mutta jutun juonta lukiessa herää kysymys että missä kohtaa tuota pitää nauraa? Kuulostaa pikemminkin epähuumorilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videolla on tällä hetkellä 30 000 katselukertaa. Eli sitä ei ole vielä tässäkään vaiheessa nähnyt kukaan. Odotapa vaan niin viikonlopun jälkeen videolla on miljoona katselukertaa.
Ja sinusta tuossa ei ole aihetta syytteeseen? Kunnianloukkauksessa raskauttavaa on nimenomaan laajalle levitettävä tieto. Jo kymmenille levitetyt valheet on johtanut asian raskauttavaksi päättämiseksi. Tuo katsojamäärä ylittää jo lukemattomien julkaisujen levikin.
Katsoin videon nyt tietysti ja yritin saada selville, että mikä siinä on niin kurjaa...
Eihän se ollut edes hyvä, siis naurattanut. Mutta nyt kyllä varmaan katsojia piisaa, kun oikein oikeudella uhataan. Se mikä ilahdutti oli kuinka oikealta kaikkine maneereineen tämä sankari kuulosti.
Kannattaisi muuttaa hahmon nimeksi Remu Elänne ja vaimolle nimeksi Mirja ja kaikki olisi hyvin.
Jotenkin surullista, että "maahanmuuttokriittiset" näkevän tämän jonakin vihervasemmiston hyökkäyksenä. Kai ne loputtomat lätkän vertaamiset talvisotaan ovat jotenkin syövyttäneet niiden kallot tai jotain. Tässä vain naureskellaan julkkiksille, kuten on tapana on ollut. Vai onko Teemu Selänne kiekkosankari jotenkin kaiken yläpuolella? Ehkä vihervassareiden kannattaisi sitten vittuilla oikein kunnolla urheilijoille, jos rajakit vetävät siitä tällä tavalla perseensä umpisolmuun. :D
Selanteestä tainnut tulla kärttyisä keski-ikäinen pappa. Varmaankin vaihdevuodet menossa.
Vierailija kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Streisandin_ilmi%C3%B6 Onneksi olkoon, Teemu. Video ei katoa netistä koskaan, vaan pian sillä on miljoona katsojaa. On se sitten typerä. :D
Ei kai Teemua kannata onnitella siitä, mikä ei ole Teemun ansio. Tuo suosio lienee noiden tekijöiden tarkoituksellista provokaatiota ja asian vuotamista nettiin lisäsuosion toivossa.
Mitä unohtamiseen tulee, joku noiden idioottien fani saattaa säilyttääkin sen. Eu:ssakin on kuitenkin työn alla unohdetuksi tulemisen direktiivi, jolle EU suunnittelee vahvoja täytäntöönpanokeinoja. Ja jos tuo ei katoa oikeuden määräykselläkään noiden tekijöiden tileiltä, veikkaan tuben miettivän noiden tubettajien tilille omanlaisia keinoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pk-seudun huumorihan on aina perustunut muille vittuilulle. Oliko se nyt Nummisto ja Suonenvirta, josta tehtiin pilaa. Pitäisikö heidänkin nostaa kunnianloukkausjuttuja?
Vittuilu ei ole oikein hyvän huumorin rajoissa. Kun sen yhdistää valheisiin, ei olla enää vittuilussa tai koulukiusaamisessakaan, vaan ihan suoraan kunnianloukkauksen määritelmän piirissä.
Jos paikallisessa kaupassa joku vittuilee myyjälle, hänestä ei tule myyjän silmissä suosittu. Jos hän samalla näpistelee, kyllä se kaupan myyjä kutsuu poliisit.