Taas Hesarin sivuilla juttu alle 30v. naisesta, joka ei löydä miestä
Kommentit (612)
Vierailija kirjoitti:
Ei helkkari.
Silmät auki kun kulkee tuolla ulkona. Varmasti lukuisat miehet koko ajan yrittävät saada häneltä vastinetta lähestyäkseen.Naisten pitäisi olla vähän avoimempia eikä aina olettaa, että tapahtua voi ainoastaan muodikkaimmalla tavalla. Vaikka tinderit sun muut onkin nyt in, ei kannattaisi ummistaa silmiään reaalimaailmalta.
Ai varmasti? Sinä ihan tiedät millaista Saritan elämän todellisuudessa on? No niin, taas on meillä täällä meedio linjoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen johtuu omasta nirsoudesta. Kiinnostuu vaan miehistä, jotka ei kiinnostu hänestä.
Miksi ottaa huono, kun ilmankin pärjää?
Tässä kiteytyy nyky-yhteiskunta. Naiset ovat todenneet, että ilmankin pärjää, ja huonoksi luokiteltavien miesten määrä senkun kasvaa. Rimaa on nostettu tarpeettoman korkealle.
Mitä tarkoitat "tarpeettoman korkealle"? Nyky-yhteiskunnassa sinkkuna pärjää mainiosti toisin kuin vaikka esim. 100 vuotta sitten, jolloin naimattomat ihmiset joutuivat usein miten sitkuttamaan sukulaisten nurkissa heidän armonsa varassa ja naimattomuutta paheksuttiin julkisesti. Kyllähän siinä oli aika paineet ottaa se naapuritorpan Kaaleppi, vaikka mitään yhteistä ei säätyä lukuunottamatta ollutkaan. Ja naimisissa pysyttiin, koska avioero oli myös tabu.
Nykyisin jokainen pystyy elämään mielekästä itsenäistä elämää ilman, että siihen pitäisi ottaa joku random tyyppi parisuhteeseen ihan vain sen takia, että "olisi joku".
Tää on aina tätä samaa tarinaa. Miksi pitäisi ottaa "vain joku"? No ei pitäisikään. Huomaat varmaan kuitenkin sinäkin tässä sellaisen dilemman, että yhä useampi nainen voivottelee, että ei vaan löydy "sitä sopivaa", mutta silti haluaisi (vähintään salaa haluaisi) sen löytää. Ja sitten vaan sopeudutaan siihen yksinelämiseen, eikä varmasti koskaan löydetä ketään sopivaa. Tarpeettoman korkealla tarkoitan, että ne omat kriteerit ja halut ovat niin epärealistisella tasolla, ettei sitä sopivaa vaan löydy. Ne "sopivat" kun ovat harvassa, ja heille löytyy paljon muitakin.
Sanoo itsekin että on kiinnostunut miehistä jotka eivät ole kiinnostuneet hänestä.
Oletan siis että hän on jahdannut jotain kiekkomiljonäärejä, vapaaottelijoita yms.
Sitten pitäisi omaa habitusta muuttaa. Katso millaisia naisia kiekkoilijoilla on ja yritä muuttaa itseäsi samaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei helkkari.
Silmät auki kun kulkee tuolla ulkona. Varmasti lukuisat miehet koko ajan yrittävät saada häneltä vastinetta lähestyäkseen.Naisten pitäisi olla vähän avoimempia eikä aina olettaa, että tapahtua voi ainoastaan muodikkaimmalla tavalla. Vaikka tinderit sun muut onkin nyt in, ei kannattaisi ummistaa silmiään reaalimaailmalta.
Näin. Positiivista ajattelua, esim. tälläkin hetkellä joku jossain ajattelee sua ja vetää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Tukka-aiheesta: minulla on pitkä tukka, mutta hiuslaatuni on aina ollut hento. Jos otan klipseillä tms tuuhennusta tukkaan, saanko miehen? Jos vielä värjään tukan vaaleaksi, onko miehen saanti taattu?
Jos sulle kelpais tämmöinen vaatimattomampi tukaton mies, niin voisit itsekin pitää ihan millaista tukkaa haluat.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo itsekin että on kiinnostunut miehistä jotka eivät ole kiinnostuneet hänestä.
Oletan siis että hän on jahdannut jotain kiekkomiljonäärejä, vapaaottelijoita yms.
Sitten pitäisi omaa habitusta muuttaa. Katso millaisia naisia kiekkoilijoilla on ja yritä muuttaa itseäsi samaan suuntaan.
Eikä tarvitse hakea mitään miljonäärejä tai kiekkoilijoitakaan. Varmasti kiinnostuu joistain peruskomeista ja itsevarmoista miehistä, joilla riittää ihailevia naisia muitakin. Sitten tavallisempi nainen jää rannalle, ja ihmettelee kun kukaan komistus ei voi kiinnostua hänestä.
Vierailija kirjoitti:
"Joka kymmenes suomalainen ei solmi elämässään avo- tai avioliittoa." Eli niiden määrä, jotka eivät ole edes parisuhteessa, on vielä pienempi. Eli se niistä lassukoiden "20% miehistä hoitelee 80% naisista" -tilastoista. Kyllä täysin naisettomaksi (tai miehettömäksi) jääminen on edelleen marginaali-ilmiö.
tuskin nää "lassukat" on mitään 50v pappoja. Ilmiö koskee 18-30v ihmisiä. Naisia on avoliitoissa tuplasti miehiin nähden 20-25v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen johtuu omasta nirsoudesta. Kiinnostuu vaan miehistä, jotka ei kiinnostu hänestä.
Pärjää 27-vuotiaana, mutta entäs 10 tai 20 vuoden päästä? Siinä voi alkaa mieli murtumaan, kuten monelle muullekin naiselle on käynyt, kun huomaa jättäneensä elämän elämättä prinsessahaaveiden takia. Parisuhdetaidothan eivät yksin elellessä päöäse kehittymään, joten pian ei kelpaa enää tavismiehillekään.
Luitko edes artikkelia? Siinähän sanottiin, että moni sinkku on tyytyväinen valintaansa erityisesti vanhenmiten, eli ei enää edes kaipaa parisuhdetta, koska elämässä on muutakin sisältöä. Varsinkin naisilla on läheisiä ihmissuhteita, jotka antavat samankaltaista henkistä vastinetta kuin parisuhdekin.
Minusta jotain fiktiivistä prinsessaharhaa kauheampi kohtalo olisi havahtua joskus keski-ikäisenä tilanteeseen, jossa huomaa viettäneensä elämänsä aivan väärän ihmisen kanssa parisuhteessa. Miksi siis esim. Saritan pitäsi ottaa joku mies, jonka kanssa hänellä ei ole mitään yhteistä? Sen takia, että niille "tavismiehille" olisi ottajia?
Joo, luin. Molemmista sukupuolista selvä enemmistö haluais parisuhteen. Miehistä 90 %, naisista 75 %. Ja ei tarvitse ottaa miestä, jonka kanssa ei ole MITÄÄN yhteistä. Kuinka monta sellaista miestä edes Suomesta löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Tukka-aiheesta: minulla on pitkä tukka, mutta hiuslaatuni on aina ollut hento. Jos otan klipseillä tms tuuhennusta tukkaan, saanko miehen? Jos vielä värjään tukan vaaleaksi, onko miehen saanti taattu?
Kyllä. Tupeepäisiä ukkeleita pukkaa ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kiteytyy nyky-yhteiskunta. Naiset ovat todenneet, että ilmankin pärjää, ja huonoksi luokiteltavien miesten määrä senkun kasvaa. Rimaa on nostettu tarpeettoman korkealle.
ensin valitetaan, että miehet tienaa liikaa ja miehiä on liian paljon korkeissa asemissa. Sitten valitetaan missä on kaikki akateemiset, menestyneet ja hyvin tienaavat miehet. Ollaan mieluummin yksin kuin 2500e tienaavan duunarin kanssa.
Hohhoijaa ! Ensimmäinen syy sinkkuuteen lyhyt tukka, toinen pyöreät kasvot ,josta johtopäätös nainenhan on lihava . Nämähän ovatkin kestävän ja pitkän parisuhteen peruspilareita.Seuraava analyysi em.lisäksi nainen on nirso , rikasta miestä ( Suomessa ei ole kovin montaa _rikasta_ kolmekymppistä miestä) hakeva prinsessa.Kuinka moni on oikeasti lukenut koko jutun?
Mitä tulee jutun "Erkkiin" , miksi 45 vuotias mies ei saisi haluta vielä isäksi ?
Ja kaikki eivät ole yhtä hullaantuneita koiriin tai katteihin kuin niiden omistaja.Sama pätee lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ethän unohda laihduttaa itseäsi missimittaiseksi? Ylipaino - tai pelkkä ylipainoiseksi epäily kuten Hesarin artikkelikuvan kommenttien perusteella tässäkin ketjussa on todettu - on ehdoton turn off.
Jos haluaa kilpailla samoista miehistä missien kanssa, on itsekin näytettävä missiltä. Niin se vain menee, naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se on. Riman tarpeellisuudesta tai tarpeettomuudesta en tiedä, mutta sama lopputulos. Naiset pärjäävät mainiosti ilman miestä, joten miehestä ei tee riittävää pelkkä terveys, koulutus, työssäkäynti ja hyvä käytös. Miehessä pitää olla jotain aivan erityistä, että kelpaisi yli 30-vuotiaalle naiselle, joka on käy kymmenillä treffeillä harrastuksenomaisesti ja valikoi tuhansien Tinder- ja suomi24-miesten joukosta.
Vähän miehiä tavanneella naisella, kuten artikkelin esimerkkihenkilöllä, sentään on mahdollisuus ihastua tavismieheen, kun sellainen sattuu kohdalle. Hänen tarinansa melko varmasti päättyy hyvin.
Olen itsekin 27-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut. Mulla on sama ongelma kuin artikkelin naisella, kiinnostukset eivät kohtaa. Olen opiskeluaikoina tapaillut muutamaa miestä, jotka olisivat halunneet enemmän, mutta itseäni he eivät lopulta kiinnostaneet. Ja pari näistä miehistä opiskeli silloin kauppakorkeassa ja yksi lääkiksessä, ja kaikki heistä olivat ns. kiiltokuvapoikia, suosittuja ja bodattuja, hyvin pukeutuvia ja fiksuja. Mutta mua ei vaan tämän tyyppiset miehet kiinnosta.
Pidän enemmän vähän hipsterimmistä ja ennen kaikkea "rosoisemmista" miehistä, joiden ei tarvitse olla klassisessa mielessä hyvännäköisiä. Muutamasta mun ihastuksesta kaverit ovat vaan pyöritelleet silmiään, eivätkä ole yhtään ymmärtäneet, miksi pidän heitä söpöinä. Tällaiset miehet eivät vain tuppaa kiinnostumaan minusta. :/ Itselläni toki on ongelmana ujous ja introverttiys, viihdyn hyvin omissa oloissani (eli en juuri tapaa uusia ihmisiä) ja tinderit sun muut tuntuu liian ahdistavilta. Ulkonäöltäni olen hyvin tavallinen. Meikkaan ja laitan muutenkin itseäni, panostan vaatteisiin jne. Joten ei ihme, ettei miehiä ole jonossa, kun en ole instagram-kaunis enkä luonnollisestikaan kaunis. Joten tässä sitä ollaan, 27-vuotias, ei ikinä seurustellut nainen.
Tilanne ahdistaa todella paljon, kaverit ovat alkaneet menemään naimisiin ja itse en ole koskaan ollut rakastunut. Välillä koitan saada tsemppiä vapaudestani, nautin uraani keskittymisestä, mutta haluaisin todellakin edes hetken aikaa kokea sitä rakastumisen ja rakastamisen huumaa. Siksi sattuu etenkin kommentit, joissa todetaan, että naisilla on varaa valita ja liian kovat kriteerit? Itse ainakin koen enemmän, että kyseessä on vain sattuma ja huono tuuri sekä omat ominaisuudet. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitäisi omaa habitusta muuttaa. Katso millaisia naisia kiekkoilijoilla on ja yritä muuttaa itseäsi samaan suuntaan.Eikä tarvitse hakea mitään miljonäärejä tai kiekkoilijoitakaan. Varmasti kiinnostuu joistain peruskomeista ja itsevarmoista miehistä, joilla riittää ihailevia naisia muitakin. Sitten tavallisempi nainen jää rannalle, ja ihmettelee kun kukaan komistus ei voi kiinnostua hänestä.
Ikävää on se että omasta kaveripiiristäkin näitä naisia löytyy. Ei niitä varmasti ole läheskään niin paljon mitä katkerat lassukka-tyyppiset miehet palstalla ja laudoilla luulevat, mutta kyllä niitä on.
Itsekin olen nirso, mutta kun on varaa olla, yksin ei ole tarvinnut olla. Ja oma miesmaku hieman myös poikkeaa näiden naisten mausta, tunnistan pelimiehen kaukaa eikä ole sellaiset ikinä kiinnostaneet. Vaikka ne usein perässä ovatkin juosseet, ja aiheuttaneet ystävissäni ihan tarpeetonta kateellisuutta. Avatkaa silmät, ei niillä mitään tee! Jollei etsi yhdenillan juttuja ja ne eivät ole ikinä taas itseäni kiinnostaneet. Eikä ystäviänikään varsinaisesti, mutta niitä on sitten kertynyt kun on kuviteltu että nyt se pelimies kesyyntyy... Ja yllättäen sen yön jälkeen siitä ei olekaan kuulunut. Ja usein vieläpä varoitin etukäteen ettei mies vaikuttanut minun mielestäni olevan mitään muuta vailla.
Vähän nuorekkuutta ilmeeseen niin johan onnistaisi tuotakin naista! Tätimäiset lasit ja kampaus vaihtoon ja uutta vaatetta päälle, lenkille pari kertaa viikossa niin ei tarvitse valittaa miehettömyyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitäisi omaa habitusta muuttaa. Katso millaisia naisia kiekkoilijoilla on ja yritä muuttaa itseäsi samaan suuntaan.Eikä tarvitse hakea mitään miljonäärejä tai kiekkoilijoitakaan. Varmasti kiinnostuu joistain peruskomeista ja itsevarmoista miehistä, joilla riittää ihailevia naisia muitakin. Sitten tavallisempi nainen jää rannalle, ja ihmettelee kun kukaan komistus ei voi kiinnostua hänestä.
Ikävää on se että omasta kaveripiiristäkin näitä naisia löytyy. Ei niitä varmasti ole läheskään niin paljon mitä katkerat lassukka-tyyppiset miehet palstalla ja laudoilla luulevat, mutta kyllä niitä on.
Itsekin olen nirso, mutta kun on varaa olla, yksin ei ole tarvinnut olla. Ja oma miesmaku hieman myös poikkeaa näiden naisten mausta, tunnistan pelimiehen kaukaa eikä ole sellaiset ikinä kiinnostaneet. Vaikka ne usein perässä ovatkin juosseet, ja aiheuttaneet ystävissäni ihan tarpeetonta kateellisuutta. Avatkaa silmät, ei niillä mitään tee! Jollei etsi yhdenillan juttuja ja ne eivät ole ikinä taas itseäni kiinnostaneet. Eikä ystäviänikään varsinaisesti, mutta niitä on sitten kertynyt kun on kuviteltu että nyt se pelimies kesyyntyy... Ja yllättäen sen yön jälkeen siitä ei olekaan kuulunut. Ja usein vieläpä varoitin etukäteen ettei mies vaikuttanut minun mielestäni olevan mitään muuta vailla.
Nyt oli hyvä kommentti. Tämän uskoisin olevan se yleisin tilanne naisilla. Tokihan syitä ja ihmistyyppejä on monia, mutta tämä on ehdottomasti se tavallisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin 27-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut. Mulla on sama ongelma kuin artikkelin naisella, kiinnostukset eivät kohtaa. Olen opiskeluaikoina tapaillut muutamaa miestä, jotka olisivat halunneet enemmän, mutta itseäni he eivät lopulta kiinnostaneet. Ja pari näistä miehistä opiskeli silloin kauppakorkeassa ja yksi lääkiksessä, ja kaikki heistä olivat ns. kiiltokuvapoikia, suosittuja ja bodattuja, hyvin pukeutuvia ja fiksuja. Mutta mua ei vaan tämän tyyppiset miehet kiinnosta.
Pidän enemmän vähän hipsterimmistä ja ennen kaikkea "rosoisemmista" miehistä, joiden ei tarvitse olla klassisessa mielessä hyvännäköisiä. Muutamasta mun ihastuksesta kaverit ovat vaan pyöritelleet silmiään, eivätkä ole yhtään ymmärtäneet, miksi pidän heitä söpöinä. Tällaiset miehet eivät vain tuppaa kiinnostumaan minusta. :/ Itselläni toki on ongelmana ujous ja introverttiys, viihdyn hyvin omissa oloissani (eli en juuri tapaa uusia ihmisiä) ja tinderit sun muut tuntuu liian ahdistavilta. Ulkonäöltäni olen hyvin tavallinen. Meikkaan ja laitan muutenkin itseäni, panostan vaatteisiin jne. Joten ei ihme, ettei miehiä ole jonossa, kun en ole instagram-kaunis enkä luonnollisestikaan kaunis. Joten tässä sitä ollaan, 27-vuotias, ei ikinä seurustellut nainen.
Tilanne ahdistaa todella paljon, kaverit ovat alkaneet menemään naimisiin ja itse en ole koskaan ollut rakastunut. Välillä koitan saada tsemppiä vapaudestani, nautin uraani keskittymisestä, mutta haluaisin todellakin edes hetken aikaa kokea sitä rakastumisen ja rakastamisen huumaa. Siksi sattuu etenkin kommentit, joissa todetaan, että naisilla on varaa valita ja liian kovat kriteerit? Itse ainakin koen enemmän, että kyseessä on vain sattuma ja huono tuuri sekä omat ominaisuudet. :(
Eli sulle oli tarjolla miehiä missä ei ollut varsinaisesti mitään vikaa, mutta ei vaan kelvannut. Ja tilanne ahdistaa koska kaveritkin saa miehiä, niin sitten sinun pitäis mennä massan mukana. :D Voi hyvää päivää taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava ja lyhythiuksinen nainen ei saa seurustelusuhteeseen miestä, josta moni muukin nainen on kiinnostunut. Shokkiuutinen!
Mistä päättelet, että kyseinen nainen on lihava? Näkyvissä on vain miellyttävät kasvot ja huivin+takin peittämää ylävartaloa.
Kyllä tuosta näkee kaulaakin ja leuanalusta sen verran, että tietää hänen tarkoituksella piilottelevan läskejään tuon naamiointiliinan alla.
Joo, ihmisillä yleensä on ne pahimmat läskit juuri tuossa rintakehässä!
Ai se olikin rintakehähuivi?
Tuosta listasta kun pudottaa yhdenkin kriteerin pois, niin kyllä varmasti alkaa naisia löytyä.