Taas Hesarin sivuilla juttu alle 30v. naisesta, joka ei löydä miestä
Kommentit (612)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen kun jutun nainen, ja olen ollut aikuisiälläni sinkkuna vain noin vuoden ensimmäisen avoliittoni päätyttyä. Kosijoista ei ole ollut pulaa ikinä, olen vain hyvin valikoiva.
Mutta en näytäkään 35-vuotiaalta täti-ihmiseltä kuten tuo jutun nainen! Kun on hoikka, pitkähiuksinen, mutta ei muovinen tekokynsitukkaripsibimbo, vaan sopivasti meikkaava naapurintyttömäinen iloinen naisellinen nainen niin seuraa löytyy aika helposti. Ihan vakavasti otettavaa seuraakin siis, yhdenillanjuttuja en ole harrastanut sinkkunakaan.
Löytyisikö syy sinkkuuteesi kuitenkin epämiellyttävästä persoonastasi, kun koet tarpeelliseksi arvostella tuntemattoman naisen ulkonäköä vauvapalstalla ja toisaalta haukkua myös "bimboja" samalla ylistäen omaa ylivertaisuuttasi.
Lue nyt edes mitä hän kirjotti, ennen kuin alat huutelemaan typeryyksiä ja mammat peukuttaa kiihkoissaan näitä. :D Hänhän juuri sanoi ettei ole tarvinnut olla sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava ja lyhythiuksinen nainen ei saa seurustelusuhteeseen miestä, josta moni muukin nainen on kiinnostunut. Shokkiuutinen!
Mistä päättelet, että kyseinen nainen on lihava? Näkyvissä on vain miellyttävät kasvot ja huivin+takin peittämää ylävartaloa.
Kyllä tuosta näkee kaulaakin ja leuanalusta sen verran, että tietää hänen tarkoituksella piilottelevan läskejään tuon naamiointiliinan alla.
Joo, ihmisillä yleensä on ne pahimmat läskit juuri tuossa rintakehässä!
Kaulaläskejä sillä kyllä piilotellaankin.
Yleensä kaulahuivi laitetaan suojaamaan kehoa pakkaselta ja viimalta. Mut jatkossa täytyy kävellä rintamukset paljaana et erkit voi tsekata onko läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa oli myös 45- vuotias mies, joka ilmoitti tiukasti, että naisen pitää olla lisääntymisiässä. Onnea vaan taas etsintään. Mistä miehet saavat päähänsä, etteivät he vanhene? Moni nainen tiedostaa jo, että yli 45-vuotiaan miehen kanssa lisääntyminen on riski.
Eihän miehellä ole kuin se taloudellinen riski. Ja jo yli 25-vuotiaalla naiselle riskit alkavat tutkitusti kasvaa. Loppujen lopuksi koko elämä on riski joten kannattaako noita asioita sen kummemmin surra. Kukaan ei täältä selviä hengissä. Se on meillä kaikilla vain ajan kysymys. Joten elämää ei kannata jättää elämättä ja kokematta kotona istumalla ja kuolemaansa odottamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep eli taas nirsoudesta kyse. Pointsit rehellisyydestä. Ulkonäön puolesta kelpaisi ainakin mulle
Miehetkin on varmaan sitten nirsoja, kun nainenhan totesi että kiinnostus ei ole ollut molemminpuoleista.
Enkä jaksaisi lukea enää harhaista höpinää siitä kuinka hän haluaa rikkaan ja komean, kun mikään itse jutussa ei siihen viittaa.
"Kemppainen on 27-vuotias, eikä ole koskaan seurustellut. Miksi niin on käynyt? Kai siksi, että hän on ollut kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole kiinnostuneet hänestä.
Ja toisaalta hän ei ole ollut kiinnostunut niistä miehistä, jotka ovat olleet hänestä."
Ei mainitakaan rikkaasta ja komeasta, mutta jokin kohtaanto-ongelma on. Hän kertoo kiinnostuvansa eri miehistä kuin ketkä hänestä ovat kiinnostuneet.
Joo ja 1+1=2. Miehet jotka ovat sinkkuna ja eivät kelpaa ovat yleensä niitä matalan tuloluokan kouluttamattomia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep eli taas nirsoudesta kyse. Pointsit rehellisyydestä. Ulkonäön puolesta kelpaisi ainakin mulle
Miehetkin on varmaan sitten nirsoja, kun nainenhan totesi että kiinnostus ei ole ollut molemminpuoleista.
Enkä jaksaisi lukea enää harhaista höpinää siitä kuinka hän haluaa rikkaan ja komean, kun mikään itse jutussa ei siihen viittaa.
"Kemppainen on 27-vuotias, eikä ole koskaan seurustellut. Miksi niin on käynyt? Kai siksi, että hän on ollut kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole kiinnostuneet hänestä.
Ja toisaalta hän ei ole ollut kiinnostunut niistä miehistä, jotka ovat olleet hänestä."
Ei mainitakaan rikkaasta ja komeasta, mutta jokin kohtaanto-ongelma on. Hän kertoo kiinnostuvansa eri miehistä kuin ketkä hänestä ovat kiinnostuneet.
Jos kyse olisi kerrasta tai kahdesta, voitaisiin sanoa, että kemiat eivät ole kohdanneet. Mutta jos 27-vuotias nainen ei ole koskaan seurustellut, niin hän on luultavasti kiinnostunut vain miehistä, joista moni muukin nainen on kiinnostunut. Hänen tilanteessaan olevaa miestä haukuttaisiin nirsoksi lassukaksi, koska mies sanoisi rehellisesti mitä etsii. Nainen joutuu sosiaalisen paineen takia jättämään sen sanomatta, vaikka jokainen mies ymmärtää, että kyllä tuolle naiselle tavallisia miehiä olisi tarjolla. Vaan kun ei tavallinen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen kun jutun nainen, ja olen ollut aikuisiälläni sinkkuna vain noin vuoden ensimmäisen avoliittoni päätyttyä. Kosijoista ei ole ollut pulaa ikinä, olen vain hyvin valikoiva.
Mutta en näytäkään 35-vuotiaalta täti-ihmiseltä kuten tuo jutun nainen! Kun on hoikka, pitkähiuksinen, mutta ei muovinen tekokynsitukkaripsibimbo, vaan sopivasti meikkaava naapurintyttömäinen iloinen naisellinen nainen niin seuraa löytyy aika helposti. Ihan vakavasti otettavaa seuraakin siis, yhdenillanjuttuja en ole harrastanut sinkkunakaan.
Löytyisikö syy sinkkuuteesi kuitenkin epämiellyttävästä persoonastasi, kun koet tarpeelliseksi arvostella tuntemattoman naisen ulkonäköä vauvapalstalla ja toisaalta haukkua myös "bimboja" samalla ylistäen omaa ylivertaisuuttasi.
Siis en ole sinkku enkä ole ollutkaan kun noin vuoden ajan kokonaisuudessaan. Lue paremmin.
Ylivertainen en ole, mutta sitähän tässä juuri yritin tuoda ilmi, tavallinen naapurintyttömäinen nainen löytää kyllä mukavaa ja vakavastiotettavaa seuraa kohtuullisen helposti jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa oli myös 45- vuotias mies, joka ilmoitti tiukasti, että naisen pitää olla lisääntymisiässä. Onnea vaan taas etsintään. Mistä miehet saavat päähänsä, etteivät he vanhene? Moni nainen tiedostaa jo, että yli 45-vuotiaan miehen kanssa lisääntyminen on riski.
Ja miehet sopivasti unohtavat, että vaikka siittiöt voivat hedelmöittää munasolun miehen ollessa vanhakin, on perheen perustaminen itseään huomattavasti vanhemman kanssa riski naiselle (ja niille lapsille) monistakin syistä.
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen johtuu omasta nirsoudesta. Kiinnostuu vaan miehistä, jotka ei kiinnostu hänestä.
Miksi ottaa huono, kun ilmankin pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava ja lyhythiuksinen nainen ei saa seurustelusuhteeseen miestä, josta moni muukin nainen on kiinnostunut. Shokkiuutinen!
Mistä päättelet, että kyseinen nainen on lihava? Näkyvissä on vain miellyttävät kasvot ja huivin+takin peittämää ylävartaloa.
Kyllä tuosta näkee kaulaakin ja leuanalusta sen verran, että tietää hänen tarkoituksella piilottelevan läskejään tuon naamiointiliinan alla.
Joo, ihmisillä yleensä on ne pahimmat läskit juuri tuossa rintakehässä!
Kaulaläskejä sillä kyllä piilotellaankin.
Yleensä kaulahuivi laitetaan suojaamaan kehoa pakkaselta ja viimalta. Mut jatkossa täytyy kävellä rintamukset paljaana et erkit voi tsekata onko läskiä.
Jos tuosta olisi kyse, pipokin olisi ollut päässä. On se kumma, että etenkin lihavat tarvitsevat niin hurjan paljon suojaa sitä kauheaa viimaa vastaan. Monet keskellä kesääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse olisi kerrasta tai kahdesta, voitaisiin sanoa, että kemiat eivät ole kohdanneet. Mutta jos 27-vuotias nainen ei ole koskaan seurustellut, niin hän on luultavasti kiinnostunut vain miehistä, joista moni muukin nainen on kiinnostunut. Hänen tilanteessaan olevaa miestä haukuttaisiin nirsoksi lassukaksi, koska mies sanoisi rehellisesti mitä etsii. Nainen joutuu sosiaalisen paineen takia jättämään sen sanomatta, vaikka jokainen mies ymmärtää, että kyllä tuolle naiselle tavallisia miehiä olisi tarjolla. Vaan kun ei tavallinen kelpaa.
Höpö höpö. Mistä me muuten tiedetään monestako kerrasta tässä on kyse? Jos ihastuu kerran vuodessa eikä saa vastakaikua ja jos itseen ihastutaan kerran vuodessa eikä itseä satu kiinnostamaan, niin ei ihme jos vuodet vierii. Minä esimerkiksi olen sinkkuaikoina ihastunut herkästi, mutta moni kiinnostuu ja ihastuu harvoin ja hitaasti.
Älkää viitsikö käyttää tätä naista jonakin todisteena siitä että "tavallinen mies" ei kelpaa, koska me ei tiedetä MITÄÄN siitä mitä hän etsii kumppanilta ja minkälaiset kriteerit hänellä todellisuudessa on. "Tavallinen" mies tai nainen on muutenkin pelkkä myytti, koska lähes jokainen meistä on ihan tavallinen kunnes kohtaamme sen, jolle olemmekin se erityinen ja joka on meille se erityinen, lähes täydellinen korvaamaton kultakimpale.
En minäkään tuohon ikään mennessä ollut vielä seurustellut. Ei vaan oikeastaan edes kiinnostanut. Opiskelut oli kesken ja taisin käydä töissäkin. Olikohan se sitten outoa tai poikkeavaa, en tiedä. Enkä oikein enää muistakaan, nyt 34 -vuotiaana olen kuitenkin perheellinen.
Jahas, täällä on taas joku yliherkkä, joka oli tunnistavinaan itsensä julkeista epäilyistä, etteikö naisellinen hoikka pitkätukkainen ei mikään tekokynsibimbo ei olisikaan nainen ja poistatti viestin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Voi olla, että Sarita ei saa haluamansa kaltaista miestä, mutta mieluummin hän valitsee sinkkuuden kuin ei-toivotun kumppanin kanssa. Naisille se on ihan ok, miksi miehet valittavat sinkkuudestaan koko ajan?
Heti kun mies on vasten tahtoaan sinkku, sillä selitetään kouluammuskelua ymmärtävään sävyyn. Entä jos oppisitte miehetkin ihan vaan olemaan sinkkuja kuten naiset? Elämä voisi avautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilkee sanoa suoraan, mutta kyllähän nyt kaikki sen tietää, että siitä tässä on kyse.
Täähän on kätevä kun on tollainen kaikkien alojen erityistulkkaaja paikalla. Ihan sama mitä haastattelussa sanoo, ni lassukka tulee ja tulkitsee sanoman aivan mielensä mukaiseksi. Ku KYLLÄHÄN NYT KAIKKI TIETÄÄ!
Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita sisäisen kauneutesi, eli että olet myös vilpittömän ystävällinen ihminen, joka ei koskaan rehvastele omilla avuillaan eikä mollaa toisten naisten tyyliä vain sen takia, että se poikkeaa omastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen johtuu omasta nirsoudesta. Kiinnostuu vaan miehistä, jotka ei kiinnostu hänestä.
Miksi sitten pitää kuuluttaa koko maailmalle että etsii seuraa ja ei ole saanut ketään, jos kerran on niin hyvä ja ihana olla yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kiteytyy nyky-yhteiskunta. Naiset ovat todenneet, että ilmankin pärjää, ja huonoksi luokiteltavien miesten määrä senkun kasvaa. Rimaa on nostettu tarpeettoman korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Toikin on vähän miten ihminen sitä tarkoittaa. Toisaalta voi tarkoittaa kömpelösti, että ei kiitos 60v.+ -naisille, toisaalta voi tarkoittaa, että juntti etsii vain kolmekymppistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtiartikkelista asiasta valittaminen ei kuulosta siltä, että "ilmankin pärjää." En tosin pääse lukemaan juttua niin ei voi varmaksi sanoa.
Ne joka kymmenes ovat kaikki miehiä.