Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas Hesarin sivuilla juttu alle 30v. naisesta, joka ei löydä miestä

Kommentit (612)

Vierailija
41/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep eli taas nirsoudesta kyse. Pointsit rehellisyydestä. Ulkonäön puolesta kelpaisi ainakin mulle

Eihän ulkonäössä mitään vikaa ollutkaan tavallisille miehille. Mutta kun tuolle oman elämänsä prinsessalle kelpaa vain prinssi, jolle taas on tuhansia muitakin naisia tarjolla. 

Mene ulos ja hengitä. Luitko edes juttua? Mikään siinä ei viittaa, että naisella olisi epärealistisen korkeat kriteerit.

Tämä taitaa tulla sinulle täytenä yllätyksenä, mutta naisilla on tapana kaunistella asioita omaksi edukseen. Etenkin parisuhdeasioissa.

Vierailija
42/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomiota erittäin kauniisiin silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava ja lyhythiuksinen nainen ei saa seurustelusuhteeseen miestä, josta moni muukin nainen on kiinnostunut. Shokkiuutinen!

Mistä päättelet, että kyseinen nainen on lihava? Näkyvissä on vain miellyttävät kasvot ja huivin+takin peittämää ylävartaloa.

Kyllä tuosta näkee kaulaakin ja leuanalusta sen verran, että tietää hänen tarkoituksella piilottelevan läskejään tuon naamiointiliinan alla.

Joo, ihmisillä yleensä on ne pahimmat läskit juuri tuossa rintakehässä!

Vähänkin elämää nähneenä kyllä huomaa jo naamasta, että rasvaprosentti ei ole sieltä alhaisimmasta päästä. Eli varaa on ainakin tiputtaa painoa, jos sillä tavoin haluaa niitä komistuksia yrittää.

Vierailija
44/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen kun jutun nainen, ja olen ollut aikuisiälläni sinkkuna vain noin vuoden ensimmäisen avoliittoni päätyttyä. Kosijoista ei ole ollut pulaa ikinä, olen vain hyvin valikoiva.

Mutta en näytäkään 35-vuotiaalta täti-ihmiseltä kuten tuo jutun nainen! Kun on hoikka, pitkähiuksinen, mutta ei muovinen tekokynsitukkaripsibimbo, vaan sopivasti meikkaava naapurintyttömäinen iloinen naisellinen nainen niin seuraa löytyy aika helposti. Ihan vakavasti otettavaa seuraakin siis, yhdenillanjuttuja en ole harrastanut sinkkunakaan.

Löytyisikö syy sinkkuuteesi kuitenkin epämiellyttävästä persoonastasi, kun koet tarpeelliseksi arvostella tuntemattoman naisen ulkonäköä vauvapalstalla ja toisaalta haukkua myös "bimboja" samalla ylistäen omaa ylivertaisuuttasi.

Vierailija
45/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen kun jutun nainen, ja olen ollut aikuisiälläni sinkkuna vain noin vuoden ensimmäisen avoliittoni päätyttyä. Kosijoista ei ole ollut pulaa ikinä, olen vain hyvin valikoiva.

Mutta en näytäkään 35-vuotiaalta täti-ihmiseltä kuten tuo jutun nainen! Kun on hoikka, pitkähiuksinen, mutta ei muovinen tekokynsitukkaripsibimbo, vaan sopivasti meikkaava naapurintyttömäinen iloinen naisellinen nainen niin seuraa löytyy aika helposti. Ihan vakavasti otettavaa seuraakin siis, yhdenillanjuttuja en ole harrastanut sinkkunakaan.

No niin just! Siinäs kuulitte mammat, vielä naisen sanomana. Ette voi nyt valittaa että joku katkera lassukka on harhaantunut todellisuudesta.

Vierailija
46/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luitte jutun, siinä esiintyi erittäin nirso mies ja nainen, joka ei esittänyt mitään ihmeempiä vaatimuksia.

Vierailija
47/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

Ei ole miehelle haluttava. Pitkät hiukset ja painoa pois niin helpottaa.

ei niin

pitkät hiukset ja 10 kg painoa pois ja urheilua niin mies löytyy

Vierailija
48/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep eli taas nirsoudesta kyse. Pointsit rehellisyydestä. Ulkonäön puolesta kelpaisi ainakin mulle

Miehetkin on varmaan sitten nirsoja, kun nainenhan totesi että kiinnostus ei ole ollut molemminpuoleista.

Enkä jaksaisi lukea enää harhaista höpinää siitä kuinka hän haluaa rikkaan ja komean, kun mikään itse jutussa ei siihen viittaa.

Ei ilkee sanoa suoraan, mutta kyllähän nyt kaikki sen tietää, että siitä tässä on kyse.

Juuri näin. Ei vain kerta kaikkiaan kehtaa sanoa ääneen sitä, minkä lähes jokainen mies kuitnekin ymmärtää. Tuolle naiselle olisi kysyntää tavallisten miesten joukossa, mutta niitä tavoitelluimpia miehiä ei tule koskaan saamaan.

Vierailija
49/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tänne kopioida artikkelin tekstin?

Vierailija
50/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luitte jutun, siinä esiintyi erittäin nirso mies ja nainen, joka ei esittänyt mitään ihmeempiä vaatimuksia.

Siinä oli mies, joka puhui totta, ja nainen, joka selitteli ja vääristeli. 

Vierailija
51/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nyt, eikö kukaan voi copypastettaa artikkelia tänne :D?

Vierailija
52/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttöhän puhui ihan fiksuja, mutta entäs tämä "Erkki"!

Kalju nelivitonen, joka haluaa "lisääntymisikäisen" eli alle kolmekymppisen naisen, jolla ei ole ylipainoa, ei eläimiä eikä liikaa seksikumppaneita. Jopa Erkin oma äitikin aikoinaan pelkäsi, että poikaa huijataan. Mukava veijari. Tsemppiä Erkille!

Vierailija
53/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava ja lyhythiuksinen nainen ei saa seurustelusuhteeseen miestä, josta moni muukin nainen on kiinnostunut. Shokkiuutinen!

Mistä päättelet, että kyseinen nainen on lihava? Näkyvissä on vain miellyttävät kasvot ja huivin+takin peittämää ylävartaloa.

Kyllä tuosta näkee kaulaakin ja leuanalusta sen verran, että tietää hänen tarkoituksella piilottelevan läskejään tuon naamiointiliinan alla.

Joo, ihmisillä yleensä on ne pahimmat läskit juuri tuossa rintakehässä!

Kaulaläskejä sillä kyllä piilotellaankin.

Vierailija
54/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydä miestä??

Seuraavaksi Hesari voisi kirjoittaa artikkelin eskimosta, joka ei löydä lunta. Tai Korkeasaaren työntekijästä, joka ei löydä eläinten paskaläjiä.

...tai uusinta pojasta, joka ei löydä bussia...

Anteeksi, oli todella aivan pakko.

Vierailija
55/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ulkonäössä mitään vikaa ollutkaan tavallisille miehille. Mutta kun tuolle oman elämänsä prinsessalle kelpaa vain prinssi, jolle taas on tuhansia muitakin naisia tarjolla. 

Mene ulos ja hengitä. Luitko edes juttua? Mikään siinä ei viittaa, että naisella olisi epärealistisen korkeat kriteerit.

Kyllä viittaa! Hän sanoo, että kiinnostuu niistä miehistä, jotka eivät ole hänestä kiinnostuneita. Eli liian tiukat kriteerit. Kyllä hän muuten jonkun löytäisi tuohon ikään mennessä.

Naisella on siis velvollisuus kelpuutta kuka tahansa hänestä kiinnostunut, muuten on nirso. Ne hänet torjuneet miehet sen sijaan on pakko olla olleet jotain Ryan Goslingin näköisiä toimitusjohtajia ja syy on siinä että heillä on varaa valita. Tämä on siis fakta. Ei suinkaan ole kyse siitä, että on käynyt esim HUONO TUURI, koska ihmissuhteet ovat monimutkaisempia kuin joku tasoteoria jossa etsit vaan itseäsi vastaavan palikan, ei. Naisen täytyy olla kuuta taivaalta tavoitteleva nirso.

Vierailija
56/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme valitusta ulkonäöstä. Hyvän näköinen nuori nainen. Ei kaikkien tarvitse tavoitella missien ulkonäkötyyliä.

M26

Kyllä tarvitsee, jos haluaa sen rikkaan ja komean miehen kuten hänkin. Ei hänelle ne miehet kelpaa keille tuo ulkonäkö menis.

Ei hitto, että täällä on vähä-älyisiä ihmisiä jotka eivät osaa lukea :)

Näytä se kohta artikkelista, missä Sarita kertoo haluavansa rikkaan ja komean miehen.

Älä hyvä ihminen tee omia tulkintoja.

Vierailija
57/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa porukka niin tottunut yläkulmaselfieihin, että alaviistosta kuvattua luullaan ylipainoisiksi. Ette voi olla tosissanne.

Vierailija
58/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nyt, eikö kukaan voi copypastettaa artikkelia tänne :D?

Siksi että keskustelijoista ehkä kaksi on oikeasti lukenut jutun, he kävivät heittämässä yhden kommentin ja poistuivat. Muut ovat nähneet kuvan ja lukeneet otsikon.

En pysty minäkään, koska jostain syystä pystyin tämän lukemaan aamulla puhelimella mutta tietokoneella tämä on maksumuurin takana.

Vierailija
59/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta sehän on mukavaa, että sinä olet kauniimpi kuin tämä "täti-ihmiseksi" nimittelemäsi nainen! Kiva myös, että päätit tulla tänne kehumaan itseäsi, ulkonäköäsi ja menestystäsi miesmarkkinoilla. Minulle ei tosin ihan avautunut, että mikä itsekehuviestisi pointti oli tämän aiheen kannalta. Vai halusitko vain kertoa sen itsestäänselvyyden, että luonnostaan hoikille, pitkähiuksisille ja näteille naisille elämä on monin paikoin hieman helpompaa kuin meille tavallisen näköisille tallukoille?

Vierailija
60/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin on varmaan sitten nirsoja, kun nainenhan totesi että kiinnostus ei ole ollut molemminpuoleista.

Enkä jaksaisi lukea enää harhaista höpinää siitä kuinka hän haluaa rikkaan ja komean, kun mikään itse jutussa ei siihen viittaa.

"Kemppainen on 27-vuotias, eikä ole koskaan seurustellut. Miksi niin on käynyt? Kai siksi, että hän on ollut kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole kiinnostuneet hänestä.

Ja toisaalta hän ei ole ollut kiinnostunut niistä miehistä, jotka ovat olleet hänestä."

Ei mainitakaan rikkaasta ja komeasta, mutta jokin kohtaanto-ongelma on. Hän kertoo kiinnostuvansa eri miehistä kuin ketkä hänestä ovat kiinnostuneet.