Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas Hesarin sivuilla juttu alle 30v. naisesta, joka ei löydä miestä

Kommentit (612)

Vierailija
581/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ggdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvattais pitkän tukan nyt ainakin ens alkuun.

Tässä se taas nähdään, kummalla sukupuolella on epärealistisen korkeat kriteerit.

Hah, Tukan kasvattaminen jotenkin liikaa vaadittu? :D Ei tarvii tehdä YHTÄÄN MITÄÄN sen eteen. Kyllä nyt taas naisia sorretaan.

Miksi miehet sitten kaljuuntuvat, vaikka tukan kasvattamiseen ei vaadita yhtään mitään?

okei, aika liki tyhmin argumentti ikinä

Kerro, miksi on tyhmää väittää, että tukan kasvattaminen on miehille vaikeampaa kuin naisille. Molemmilla on kyse geeneistä, kuten tuolla aiemmin on viestikaupalla kirjoitettu. Jos naisella on ohuet hiukset ja niiden elinkaari lyhyt, niin hän ei voi kasvattaa pitkiä hiuksia - ainakaan hyvännäköisiä pitkiä hiuksia - edes yrittämällä.

Luulevatko jotkut todella, että jos naiset eivät leikkauttaisi hiuksia niin ne kasvaisivat kaikilla pitkiksi? :-o

Sinäkö väität, etteivät kasvaisi? Että geeneihin olisi ihan kirjoitettu jokin maksimipituus jatkuvasti kasvavalle karvalle? Se, että et ole ikinä halunnut kokeilla, ei tarkoita etteikö se kasvaisi. Parissa päivässähän se ei toki tapahdu.

En ole hän kelle kommentoit mutta kuten olen jo monessa viestissä sanonut: minä en koskaan leikkaa hiuksiani, koska haluaisin niistä pitkät. Mutta ne eivät kasva johtuen geeneistäni. 

Menee hermo...........

Vierailija
582/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hffggfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfdgdgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään, kummalla sukupuolella on epärealistisen korkeat kriteerit.

Hah, Tukan kasvattaminen jotenkin liikaa vaadittu? :D Ei tarvii tehdä YHTÄÄN MITÄÄN sen eteen. Kyllä nyt taas naisia sorretaan.

Niinpä, :D Miehiltä vaaditaan monesti esim. tiettyä pituutta, pikkuisen hankalampi toteuttaa jos ei ole geenilotossa sitä suotu. Nainen voisi nostaa omaa viehättävyyttään noinkin helpolla asialla, mutta ei.

Ystävä hyvä kun se sama geenilotto vaikuttaa naisten hiuksiin. Esim. minun hiukseni eivät kasva kuin vähän korvien alapuolelle. En leikkaa niitä koskaan siinä toivossa, että ne kasvaisivat.

Kuvitteletko sinä että kun kaikki naiset jättävät hiuksensa leikkaamatta niin niistä tulee samanlaiset kuin tähkäpäällä?

Minulle pitkät hiukset ovat samanlainen mahdottomuus kuin sinulle pituus.

Nyt puhut ihan höpöjä. Haastan sinut menemään vuodeksi metsään ja sitten palattuasi näyttämään minulle, miten hiuksesi ovat edelleen siististi vähän korvien alapuolella.

Miten metsä liittyy mihinkään? En ole leikannut hiuksiani vuosiin (muistaakseni 2004 leikkautin) ja ne eivät tuon pitemmäksi ole kasvaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ggdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet sitten kaljuuntuvat, vaikka tukan kasvattamiseen ei vaadita yhtään mitään?

Kerro, miksi on tyhmää väittää, että tukan kasvattaminen on miehille vaikeampaa kuin naisille. Molemmilla on kyse geeneistä, kuten tuolla aiemmin on viestikaupalla kirjoitettu. Jos naisella on ohuet hiukset ja niiden elinkaari lyhyt, niin hän ei voi kasvattaa pitkiä hiuksia - ainakaan hyvännäköisiä pitkiä hiuksia - edes yrittämällä.

Luulevatko jotkut todella, että jos naiset eivät leikkauttaisi hiuksia niin ne kasvaisivat kaikilla pitkiksi? :-o

Sinäkö väität, etteivät kasvaisi? Että geeneihin olisi ihan kirjoitettu jokin maksimipituus jatkuvasti kasvavalle karvalle? Se, että et ole ikinä halunnut kokeilla, ei tarkoita etteikö se kasvaisi. Parissa päivässähän se ei toki tapahdu.

En ole hän kelle kommentoit mutta kuten olen jo monessa viestissä sanonut: minä en koskaan leikkaa hiuksiani, koska haluaisin niistä pitkät. Mutta ne eivät kasva johtuen geeneistäni. 

Menee hermo...........

Ja lisään vielä, että tämä on tosi ikävää, koska minä haluaisin pitkät hiukset. Yritän syödä mahdollisimman terveellisesti, olen kokeillut Briorinit sun muut mutta mikään ei auta. 

Vierailija
584/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 31v. ei-koskaan-seurustellut.

On ollu lyhyet hiukset ja pitkät hiukset, ei vaikutusta miehiin.

On ollu alipainoinen, normaalipainoinen ja nyt normaalin ylärajalla. Ei vaikutusta miehiin.

Oon ollut aloitteen tekijä, olen yrittänyt tehdä tilanteen mahdollisimman mukavaksi toiselle, olen se joka järjestää ne treffit, kun mies ei saa aikaiseksi. Ei vaikutusta.

Olen ollut sosiaalinen ja olen lakannut yrittämästä, ei vaikutusta.

Olen laittanut useamman tonnin ulkonäkööni, ei vaikutusta.

En ole istunut kotona. Ei vaikutusta.

En ole pitänyt rimaa korkealla, koska miehet, joiden kanssa olen ollut tekemisissä, ovat työttömiä, osa ylipainoisia, polttavat tupakkaa. Usein heillä on päihdeongelmia. Elämänhallintaongelmia. Osa on kuollut niihin.

Minut on raiskattu kaverini toimesta, joten miehiin ja ylipäänsä ihmisiin luottaminen on vaikeaa. Suurin osa seksikerroista on nimenomaan ollut hyväksikäyttöäni, koska olen ollut niin rikkinäinen enkä osannut pitää puoliani.

Minä luulin kerran, että eräs mies oli minusta kiinnostunut. Juteltiin netissä 24/7, hän järjesti oman heräämisensä ja nukkumaanmenonsa minun rytmini mukaan. Pari vuotta meni näin. Nähtiin myös. Hän oli aina mustasukkainen, jos edes mainitsin jostain miespuolisesta ihmisestä. Hän ei kuitenkaan ollut missään vaiheessa kiinnostunut, kunhan tappoi ilmeisesti aikaa juttelemalla kanssani.

Eräs ulkomaalainen mies väittää olevansa kiinnostunut, mutta hän haluaa vain että annan hänelle rahaa. Ylipäänsä suurin osa tapaamistani miehistä tuntuu haluavan, että maksan heille jotain heidän menojaan.

Ei vaan oikein jaksa enää.

Tulee mieleen, että onko se tuo seksi, joka on sitten aina kaatanut suhteen syntymisen? Sinulla on rankka kokemus takana, onko sitä pystytty käsittelemään millään tavalla vai tuleeko se aina seksissä esiin jotenkin niin, että siitä ei jää hyvä maku kummallekaan osapuolelle? Siinä kun pitäisi molempien pystyä nauttimaan.

Vierailija
585/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ggdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesusmaaria miten tietämätön voi ihminen olla! Jokaisella hiuksella on tietty kasvunopeus ja elinkaaren pituus. Jollakin onnekkaalla hius kasvaa nopeasti ja sen elinkaari on pitkä, tuloksena pitkät hiukset. Jollain toisella hius kasvaa hitaasti ja sen elinkaari on lyhyt, tuloksena on ettei hän voi saada pitkiä hiuksia vaikka antaisi niiden kasvaa ihan vapaasti.

Ihanko oikeasti et tuollaista asiaa ymmärrä? Kuvitteletko, että samat hiukset senkun pysyvät ja pysyvät, vuodesta toiseen, ja kasvavat pituutta??

Vierailija
586/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän nuorekkuutta ilmeeseen niin johan onnistaisi tuotakin naista! Tätimäiset lasit ja kampaus vaihtoon ja uutta vaatetta päälle, lenkille pari kertaa viikossa niin ei tarvitse valittaa miehettömyyttä!

Tää hämmästyttää mua! Nää täti-kommentit siis - keneltä ne oikein tulee? Nuorena kaupunkilaisena taidehiipparinaisena mä nään tossa varsin coolin ilmestyksen. Kauniit silmät ja persoonallinen tyyli, positiivinen kuva jäi jutusta. Tykkäispä tytöistä.

Olet varmaan itsekin sitten tätimäinen? Miksi teillä taiteellisilla tyypeillä pitää aina olla mahdollisimman räikeät silmälasit?

Vierailija
587/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarita + "Erkki" = match made in heaven! Ei muuta kuin treffailemaan, Saritakin on sopivassa lapsentekoiässä. Toimikoon tuo artikkeli molempien soidinkutsuna.

Mutta anna mä arvaan....eivät kelpaa toisilleen? ;)

Sama tuli kieltämättä mieleen. Eli sopisivat hyvin toisilleen ja jakavat saman kokemusmaailman seurustelemattomuudesta, ovat kenties yhtä kokemattomiakin esim. seksuaalisesti.

Mutta tuskinpa kelpuuttaisivat toisiaan. Jos ihan lehdessä asti itketään yksinäisyyttä ja parisuhteen puutetta, voisi sitä vaatimustasoaan pikkuisen laskea ja tyytyä siihen mitä saa. Tai sitten ei kannata valittaa.

Sama juttu jos olisi nälkäinen ja valittaisi haastattelussa nälkäänsä. Silti tarjottava ruoka ei kelpaisikaan, se olisi nälkäisen makuun jotenkin vääränlaista. Siinä tilanteessa ei kannata julkisesti valittaa nälkäänsä jos tarjottu ruoka ei kelpaa. Tai sitten ei ole tarpeeksi nälkä, vielä.

Etkö lukenut artikkelia? Saritalla on kyllä ollut useita yhdenillanjuttuja, panoja, seksisuhteita sekä säätöjä, mutta mikään niistä ei ole edennyt seurustelun tasolle.

Voi vittu. Joku kokokylän heila ja sitten vielä ihmettelee kun 'kiinnostavilta' miehiltä ei saa vastakaikua.

Lukekaa se artikkeli, idiootit, älkääkä vain möyhätkö omista projisoiduista ennakkoluuloistanne! Missään ei todellakaan annettu ymmärtää, että Sarita olisi mikään jakorasia - hänellä on ollut lyhyitä tapailusuhteita, jotka eivät ole edenneet seurusteluksi. Se on ihan normaalia käytöstä eikä osoitus löyhästä sukupuolimoraalista, mutta eihän kaltaisenne assukat tuollaista ymmärrä, koska eivät itse ole päässeet edes tapailuvaiheeseen kenenkään naisen kanssa,

Kyllä se on löyhä moraali. Jos nussii ihmisiä mutta ei seurustele niiden kanssa.

Mitä sillä moraalin kanssa on tekemistä? Jos sinulle tulee paha mieli siitä, että  vapaat ihmiset nussivat keskenään, se ei ole moraalikysymys vaan ihan oma itkusi.

Vierailija
588/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli se, että jos liru näyttäisi oikeasti huonolta pitkänä, niin noilla malleillakin olisi kaikilla lyhyt tukka.

Ei noissa mallien kuvissa ollut kyllä yhtäkään pitkää lirutukkaa.

Pitkä ja todella ohut oli monessa. En sitten kyllä tiedä, että mitä liru tarkoittaa, joten vetäydyn tästä keskustelusta.

Tässä esimerkki lirusta, jota ei todellakaan kannata kasvattaa pitkäksi:

http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/multimedia/dynamic/00219/Hermione-N…

Ja vaikka ei suomalainen olekaan, niin suomalaisilla on samanlainen hiustyyppi varsin yleinen.

Ja vielä Hermione pitkähiuksisena: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/10_03/spooksMS2010_468x578.jpg

Arvaan, että tuohon on jo tarvittu melkoinen määrä muotoilutuotteita.

Näyttää 5x paremmalta pidemmällä. Mikäs vika muotoilutuotteissa?

T: Mies

Ei mitään vikaa, jos haluaa käyttää aikaansa jatkuvaan hiusten laittamiseen.Itse arvostan "wash and go" -hiuksia, koska joudun pesemään hiukset lähes joka päivä liikuntaharrastusten takia.

Oho! Siis että joudut (melkein) pitämään huolta perushygieniasta? Itse pesen hiukset joka päivä ja se on ihan perushygieniaa.

Normaali ihminen pesee itsensä joka ikinen päivä

Korjaus, likainen ihminen pesee itsensä joka päivä.

Vierailija
589/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin samassa tilanteessa hakeutuisin koulutettujen pakolaisten seuraan.TV:ssä haastateltiin mm. taiteen maisteria, joka tod.näk. palautetaan Irakiin.Ihan fiksun oloinen ja hauskannäköinen mies.Samoin kuin Kaurismäen uuden leffan toinen pääosan esittäjistä.Hänhän on Lontoossa opiskellut taiteen maisteri, naimisissa suomalaisen kanssa ja aivan täyspäiseltä vaikutti.Muutenkin uskon että ihmisrotu on pääsääntöisesti samanlainen pelkoineen, rakkauden tarpeineen ja iloineen ja suruinen.Joka kansallisuuteen mahtuu kipeitä.Kukaan ei varmaankaan pidä kaikkia norjalaisia Breivikin kaltaisina, mutta helposti muita kansallisuuksia arvuutetaan ääriaineksen mukaan.Eihän kaikki suomalaiset ole juoppoja, vaikka mm. UK:ssa jollekin oli niin kerrottu, kun hän sanoi olevansa suomalainen, tai naiset helppoja, niinkuin siellä joillakin tuntuu olevan käsitys.

Mutta tietty joillekin eri kulttuurista tulevan kanssa seurustelu on ehdoton este.

Vierailija
590/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tavallaan täynnä valintoja. En minäkään lopulta  saanut sitä nuoruuden suurta ihastusta, jonka taisi muuten haluta moni muukin. Sen sijaan ihastuin ihan kunnolliseen mieheen ja hankin lapsia, joita henkilökohtaisesti olen kuitenkin aina toivonut. Vuodet menevät nopeasti ohi...

Vierailija
591/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista verrataan tavaraan, taas kerran. Tikkari ja flesu... Tällaisille miehille ei kelpaa nainen, jolla on lapsia, koska "en mä rupea toisen miehen siittämiä äpäröitä katselemaan". Eli kumpihan sukupuoli on nirso?

Itse olin nuorena aikuisena vähän jakorasia. Tykkäsin miehistä ja halusin kokea erilaisia juttuja. Se oli hyvä seksin korkeakoulu. Ekalla kerralla olin varmasti ihan lahna, nykyään osaan vaikka mitä, olen villi ja aktiivinen, aviomies arvostaa. Harjoitus tekee mestarin.

Juu, jotkut lapsethan nyt on ihan hupsun kevyttä kauraa, mitä niiden takia nirsoilemaan :D

Vierailija
592/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Antaa hiusten kasvaa, silmälasit pois tai paremmat tilalle, shokkivärit pois hiuksista (en muista oliko niitä) ja vähän painoa pois ja nuorekas pukeutuminen, niin tulee mummosta taas nuori nainen ja saa katseita.

Rasisti jakaa ohjeita, miltä naisen tulee näyttää. Liikutuin. Voin kuvitella, miten avarakatseinen olet kumppanin valinnassa.

Rasisti? Noh, joka tapauksessa suosittelen kuuntelemaan vinkkejä suoraan niiltä, kenen huomiota on tarkoitus yrittää vangita. Naisilta kuulet sen, mitä miehen heidän mielestään pitäisi haluta, kun taas miehiltä kuulet sen mitä he oikeasti haluavat.

Vierailija
593/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää, miksi itselläni oli kaikkein parhaiten vientiä silloin kun tukkani oli lyhyt? 

Silloin joskus menneisyydessä olit nuorempi kuin nyt! Nuoremman iho  on yleensä heleämpi ja rypyttömämpi, maan vetovoima on vaikuttanut vähemmän aikaa jne

Niin, siis sama sinulle kuin parille muullekin.  Silloin, kun isoin muutos tukassani tapahtui, eli kun leikkasin sen pitkästä sangen lyhyeksi ja miesten huomiota alkoi tulla enemmän, olin tasan 21-vuotias. Eli se pitkä tukka, jolla huomiota tuli vähemmän, oli esimerkiksi 16-21-vuotiaan nuoren naisen päässä. Olin varmaan liian ryppyinen silloin? 

No siinä tuli selitys. Ethän sinä pitkän tukkasi kanssa ollut edes parisuhdemarkkinoilla vielä, olit vasta lapsi.

Vierailija
594/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miehet aina sanovat olevansa ihan ok niiden kymmenien panojenne kanssa, todellisuudessa mies ottaa aina mieluummin naisen, jolla on vähemmän panoja. Sori, näin se vain on.

Ja sitten on ne naiset, jotka ovat antaneet miehille, joita muut miehet pitävät likaisina. Sori taas, jos olet pannut sitä seudun kuuminta kollia, ei sinulla ole enää pöpöinesi asiaa samaan sänkyyn kanssani. Sitä kun on pannut puolet kaupungista. Hushus.

Hei poika,

mikä sinua pelottaa naisen seksuaalisuudessa? Millä tavalla menneet panot harmittavat sinua naidessasi rakastamaasi ihmistä? Tuleeko exien ajattelusta sinulle heti alemmuudentunne, ehkä olet hieman epävarma siitä, miten juuri sinun pippelisi täyttää muidenkin kokeileman aukon?

Vai ovatko bakteerit yleisestikin sinulle ongelma? Älä huolehdi, siihenkin on hoitoa. Tsemppiä sinne maalle, emme ole pöpöinemme tulossa sänkyysi.

Kyse on arvoista ja moraalista - ihmisen erottaa eläimestä moraali, kyky sympatiaan sekä tietoisuus itsestä sekä omista toimistaan sekä kyky säädellä niitä oman moraalin ja arvomaailman mukaisesti. Otetaan esimerkiksi henkilö, joka vastustaa tappamista eikä ole itse sellaista koskaan tehnyt. Luulisi, että hän haluaa myös kumppanikseen sellaisen, joka ei ole koskaan ketään tappanut.

Seksi on intiimein asia jonka ihminen voi toiselle ihmisestä itsestään tarjota ja paljastaa. Itse en halua sitä puolta itsestäni näyttää tai tarjota vieraille ihmisille tai jollekin kaverille. Haluan näyttää ja kokea sen puolen itsestäni vain ihmisen kanssa jota rakastan. Mitä tarjottavaa sinulla on enää rakkaimmallesi, kun jokainen hyvänpäiväntuttu ja useat vastaantulevat randomnaamatkin ovat kokeneet sen kaikkein intiimeimmän kokemuksen sinun kanssasi? Sen asian, jonka pitäisi yhdistää kaksi rakastavaa ihmistä toisiinsa.

Moraali ei tässä tule kysymykseen, koska moraalia verrataan aina asiaan, jossa joku voi joutua kärsimään jostakin. Kahden aikuisen vapaaehtoinen seksi ei ole kummaltakaan pois, puhumattakaan ulkopuolisista joille asia ei edes kuulu.

Seksi voi olla erilaista eri ihmisten kanssa. Sen rakkaan kanssa intiimiä ja jonkun kevyemmän tuttavuuden kanssa ihan vain hauskaa. Toki jokaisella on oikeus kokea seksi miten itse haluaa, siinä ei ole oikeaa tai väärää ellei sitten mennä niihin sairaalloisiin ääripäihin, jotka kaikki tietävät.

Sinulla on tuollainen käsitys seksitä ja se on ihan hieno, moni muu ajattelee samalla tavoin. Mutta  kukaan muu ei ole sinulle velkaa omista valinnoistaan ja ajatuksistaan sen suhteen. Sinun täytyy vain löytää toinen samanlainen.

Vierailija
595/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysätävällishenkistä ja mukavaa keskustelua. Jatkakaa!

Vierailija
596/612 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa oli myös 45- vuotias mies, joka ilmoitti tiukasti, että naisen pitää olla lisääntymisiässä. Onnea vaan taas etsintään. Mistä miehet saavat päähänsä, etteivät he vanhene? Moni nainen tiedostaa jo, että yli 45-vuotiaan miehen kanssa lisääntyminen on riski.

Ja mikähän riski mahtaa olla kyseessä jos 35v nainen ja 45v mies hankkisivat lapsen ?

Vierailija
597/612 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hgfdfghgfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfdgdgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, :D Miehiltä vaaditaan monesti esim. tiettyä pituutta, pikkuisen hankalampi toteuttaa jos ei ole geenilotossa sitä suotu. Nainen voisi nostaa omaa viehättävyyttään noinkin helpolla asialla, mutta ei.

Mun hiuslaatu on perisuomalainen liru hiirenhäntä. Ei kasva kovin helposti pitkäksi ja jos sattuu kasvamaan, niin hiirenhäntäletti ei ole kovin nätin näköinen. Pitäisikö minun siis sinun mielestäsi hankkia pidennykset?

Vai olisiko sittenkin niin että hiukset ei ole se tärkein ominaisuus ihmisessä? Kuka sitä paitsi haluaa olla ihmisen kanssa, joka vaatii minua olemaan toisennäköinen kuin olen eli toisin sanoen, minua ei hyväksytä omana itsenäni. Kuulostaapa unelmien parisuhteelta.

Ei se toki tärkein ole, eikä ihastuessa edes ratkaiseva. Mutta jos puhutaan ylipäänsä mieltymyksistä, niin miehiä keskimäärin tuppaa viehättämään pitkät hiukset naisella, eikä sekään väärin ole. Se vain on.

Ja naisia keskimäärin tuppaa viehättämään pitkät miehet, eikä sekään väärin ole. Se vain on. Mutta jostain syystä tästä jaksetaan valittaa vuodesta toiseen.

Paitsi että toiseen noista asioista voi halutessaan vaikuttaa, arvaa kumpaan? Tietenkään ei ole pakko nostaa viehättävyyspisteitään ketään varten, jos ei halua. Mutta turha vinkua ettei miehet kiinnostu, jos ei ole halua käyttää kaikkia omia avujaan hyväksi.

Vierailija
598/612 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghfghgfdh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hgfdfghgfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfdgdgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hiuslaatu on perisuomalainen liru hiirenhäntä. Ei kasva kovin helposti pitkäksi ja jos sattuu kasvamaan, niin hiirenhäntäletti ei ole kovin nätin näköinen. Pitäisikö minun siis sinun mielestäsi hankkia pidennykset?

Vai olisiko sittenkin niin että hiukset ei ole se tärkein ominaisuus ihmisessä? Kuka sitä paitsi haluaa olla ihmisen kanssa, joka vaatii minua olemaan toisennäköinen kuin olen eli toisin sanoen, minua ei hyväksytä omana itsenäni. Kuulostaapa unelmien parisuhteelta.

Ei se toki tärkein ole, eikä ihastuessa edes ratkaiseva. Mutta jos puhutaan ylipäänsä mieltymyksistä, niin miehiä keskimäärin tuppaa viehättämään pitkät hiukset naisella, eikä sekään väärin ole. Se vain on.

Ja naisia keskimäärin tuppaa viehättämään pitkät miehet, eikä sekään väärin ole. Se vain on. Mutta jostain syystä tästä jaksetaan valittaa vuodesta toiseen.

Paitsi että toiseen noista asioista voi halutessaan vaikuttaa, arvaa kumpaan? Tietenkään ei ole pakko nostaa viehättävyyspisteitään ketään varten, jos ei halua. Mutta turha vinkua ettei miehet kiinnostu, jos ei ole halua käyttää kaikkia omia avujaan hyväksi.

Paitsi että siihen toiseenkaan ei välttämättä voi vaikuttaa. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa?

Vierailija
599/612 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghfghgfdh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hgfdfghgfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfdgdgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on jo pakko olla silkkaa provoamista. Vaikka olisi noin tyhmä niin silti voisi kuvitella viitsineen lukea keskustelua edes hieman taakse päin.

Vierailija
600/612 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hffggfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfdgdgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä hyvä kun se sama geenilotto vaikuttaa naisten hiuksiin. Esim. minun hiukseni eivät kasva kuin vähän korvien alapuolelle. En leikkaa niitä koskaan siinä toivossa, että ne kasvaisivat.

Kuvitteletko sinä että kun kaikki naiset jättävät hiuksensa leikkaamatta niin niistä tulee samanlaiset kuin tähkäpäällä?

Minulle pitkät hiukset ovat samanlainen mahdottomuus kuin sinulle pituus.

Nyt puhut ihan höpöjä. Haastan sinut menemään vuodeksi metsään ja sitten palattuasi näyttämään minulle, miten hiuksesi ovat edelleen siististi vähän korvien alapuolella.

Miten metsä liittyy mihinkään? En ole leikannut hiuksiani vuosiin (muistaakseni 2004 leikkautin) ja ne eivät tuon pitemmäksi ole kasvaneet.

No meinasinkin vinoilla sinulle, että sehän on kätevää kun ei tarvitse edes parturissa käydä koskaan. Mutta väität siis että se on ihan totta? :O No enpä tiennyt, että tuollainen on mahdollista. Ei tämä kuitenkaan läheskään kaikkia naisia koske, joten ilmeisesti tänne ketjuun on nyt sitten kerääntyneet kaikki hiusrajoitteiset puolustelemaan lyhyitä hiuksiaan. Ei kai siinä sitten sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme