Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas Hesarin sivuilla juttu alle 30v. naisesta, joka ei löydä miestä

Kommentit (612)

Vierailija
521/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin lyhythiuksisena miehen ja mies nimenomaan kertoi, että on aina tykännyt sellaisista räväköistä lyhyistä hiuksista... :D

Mulla on aina ollut miehiä pilvin pimein, vaikka hiukset ovatkin lyhyet Marilyn-malliset ja kokokin XL, mutta naama on nätti, kuin filmitähdellä ja mieli vilkas ja iloinen - on saanutkin aina rumempia ja köyhempiä miekkosia tyrkkiä pois. ;)

522/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset. Ei jatkoon.

This is how I roll. A natural twenty every time.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Hesarin Erkki 45 on todennäköisesti toimittajan luoma fiktiivinen hahmo. Mistä Punavuorelainen feministitoimittaja tuntisi 45 vuotiaan Erkin joka pysyttelee omissa oloissaan?

Erkki toisaalta kuvastaa koko palstan naisten mieskäsitystä. Jos ette todellakaan tunne kuin kaljamahaisia yli 30 kymppisiä miehiä, niin en voi kuin sääliä pientä maailmankuvaanne.

Hesarihan pyysi -ja sai - yhteydenottoja ihmisiltä, jotka eivät koskaan ole seurustelleet. Kuvitteletko että kaikki lehdessä haastatellut ovat toimittajien tuttavia?

Et voi olla noin naivi.

Erkki 45 ja muut hahmot on luotu HS:n kahvipöydässä naurunremakan säestyksellä.

Itsekin lähetin sinne sinne elämäntarinani nimimerkeillä 24/7 paalua hakkaavan Nörtti-Ari 34, Bub Sateenkaaren klubi-emäntä Maketta 56 ja kuuta ulvova Pluto-jännäkoira 7 v

Vierailija
524/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmimimmi34v kirjoitti:

Itse tunnen kylläkin kolmekymppisiä treenattuja ja fiksuja miehiä, että ei kannata yleistää. Ehkä tuo kaljamaha tulee aika monesta suomalaisesta miehestä mieleen, kun tilastojen mukaan suurin osa täällä miehistä on lihavia.

Ei lihavia, vaan ylipainoisia. Painoindeksi on siis yli 25, ja niin on muuten monella treenatullakin miehellä. 180 cm, 75-kiloinen mies kun treenaa itselleen 10 kiloa lihasta, hänen rasvaprosenttinsa putoaa ja hänestä tulee ylipainoinen. 

Vierailija
525/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se oikeassa elämässä menee että miehet ehdottaa ja naiset valitsee ehdotuksista mieleisensä.

Jos ei miehiltä tule ehdotuksia niin naisella ei ole mistä valita.

Jos naiset lyttäävät miehiä kautta linjan niin ei ole ihme ettei kukaan järkevä mies kohta mitään ehdottele. Nyt jo ihmetyttää mistä te naiset niitä kunnollisia miehiä vielä löydätte. Luulisi että ne ovat jo kaikki painuneet koloihinsa tämän kummallisen arvottavan, erottelevan ja diskriminoivan pariutumiskulttuurin lyöminä.

Vierailija
526/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se oikeassa elämässä menee että miehet ehdottaa ja naiset valitsee ehdotuksista mieleisensä.

Jos ei miehiltä tule ehdotuksia niin naisella ei ole mistä valita.

Jos naiset lyttäävät miehiä kautta linjan niin ei ole ihme ettei kukaan järkevä mies kohta mitään ehdottele. Nyt jo ihmetyttää mistä te naiset niitä kunnollisia miehiä vielä löydätte. Luulisi että ne ovat jo kaikki painuneet koloihinsa tämän kummallisen arvottavan, erottelevan ja diskriminoivan pariutumiskulttuurin lyöminä.

Ei se tuolla oikeassa elämässä ihan tuollaista ole. Suurin osa miehistä on edelleen parisuhteessa.

Vierailija
527/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkistä. Olen nainen. Minua ei haittaisi, jos mies ei olisi seurustellut, voisin hyvin lähteä sellaisen miehen kanssa treffeille – nimittäin, jos hän olisi muutoin mukavan oloinen. Se, mitä lehtijutussa kerrotaan Erkistä antaa kuitenkin aika kielteisen kuvan. Ja ymmärrän kyllä, että parisuhdekeskeisessä kulttuurissa varsinkin mies katkeroituu helposti, kun ei suhdekokemuksia ole. Silti omaan asenteeseenkin voi vaikuttaa. Ei tietysti voi tietää, onko toimittaja laittanut asiat lehteen niin kuin haastateltava on sanonut. Samat asiat olisi voinut ilmaista myönteisemminkin. Sen sijaan nyt tulee kuva, että henkilö luettelee kriteerejään kuin kauppalistaa. Kommentti työkavereista, jotka kertovat lapsistaan, on tosi inhottava. Ei minuakaan kiinnosta häähössötys, mutta ymmärrän, että se on jollekin tärkeää ja kuuntelen kyllä kahvihuoneessa, en ala uhoilemaan, että tuollaiset puheenaiheet eivät kuulu työpaikalle. Lehtijuttu ei anna Erkistä kovin lämmintä kuvaa.

Tuli mieleen tämä Imagen artikkeli ihmisistä, joilla ei ole koskaan ollut seksiä. Mielestäni empaattisesti kirjoitettu: http://www.image.fi/image-lehti/ma-en-oo-koskaan

Vierailija
528/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuka tahansa nainen kelpaa KENELLE TAHANSA miehelle. Kyllähän tuollekin olisi miehiä tarjolla, mutta eivät kelpaa.

Melkein kaikki suhteet ovat tuollaisia. Harva nainen lopulta saa sitä teini-iässä unelmoimaansa ryangoslingia, vaan naapurin peruspetteri on se, jonka kanssa seukkaillaan. Asiaa ei muuta se, että monella rima on jo valmiiksi alhaalla, eli oma taso on tiedostettu alitajuisesti ainakin.

Et nyt ilmeisesti ymmärtänyt pointtiani. Ensinnäkään, kaikki naiset eivät harhaisina unelmoi filmitähtien näköisistä miehistä, eihän heitä edes ole Suomessa kuin ehkä kaksi. Tässä ei nyt ollut kyse siitä, haluaako suhteeseen normaalin, tavallisen ihmisen kanssa, eikä Hollywood-tähden, vaan siitä että TYYTYY ihmiseen, jota oikeastaan ei halua. Tämän ketjun kommenttien perusteella haastatellulle naiselle olisi pitänyt "kelvata" joku niistä miehistä, joita hän oli tapaillut. Kysymykseni oli, onko mies todella onnellinen suhteessa, jossa tietää vain kelvanneensa, ilman mitään tunnetta.

On. Koska yleensä ne tunteet ja kiintymys kyllä syntyy myöhemmin vaikka alussa rimaa on laskettu puolin tai toisin. Ongelmahan onkin nykyään siinä, että kaiken pitäisi tapahtua välittömästi tai ei jatkoon.

Miksi se riman laskeminen on sitten miehille niin vastenmielistä? Miksi ei kelpaa pyöreä nainen, ruma nainen, yksinhuoltaja, feministi...? Luulisi, että olisi suorastaan ihannetilanne saada nainen, joka näkisi miehen itseään tasokkaampana, mutta jostain syystä palstamiehet eivät halua tätä.

Vierailija
529/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuka tahansa nainen kelpaa KENELLE TAHANSA miehelle. Kyllähän tuollekin olisi miehiä tarjolla, mutta eivät kelpaa.

Melkein kaikki suhteet ovat tuollaisia. Harva nainen lopulta saa sitä teini-iässä unelmoimaansa ryangoslingia, vaan naapurin peruspetteri on se, jonka kanssa seukkaillaan. Asiaa ei muuta se, että monella rima on jo valmiiksi alhaalla, eli oma taso on tiedostettu alitajuisesti ainakin.

Et nyt ilmeisesti ymmärtänyt pointtiani. Ensinnäkään, kaikki naiset eivät harhaisina unelmoi filmitähtien näköisistä miehistä, eihän heitä edes ole Suomessa kuin ehkä kaksi. Tässä ei nyt ollut kyse siitä, haluaako suhteeseen normaalin, tavallisen ihmisen kanssa, eikä Hollywood-tähden, vaan siitä että TYYTYY ihmiseen, jota oikeastaan ei halua. Tämän ketjun kommenttien perusteella haastatellulle naiselle olisi pitänyt "kelvata" joku niistä miehistä, joita hän oli tapaillut. Kysymykseni oli, onko mies todella onnellinen suhteessa, jossa tietää vain kelvanneensa, ilman mitään tunnetta.

On. Koska yleensä ne tunteet ja kiintymys kyllä syntyy myöhemmin vaikka alussa rimaa on laskettu puolin tai toisin. Ongelmahan onkin nykyään siinä, että kaiken pitäisi tapahtua välittömästi tai ei jatkoon.

Miksi se riman laskeminen on sitten miehille niin vastenmielistä? Miksi ei kelpaa pyöreä nainen, ruma nainen, yksinhuoltaja, feministi...? Luulisi, että olisi suorastaan ihannetilanne saada nainen, joka näkisi miehen itseään tasokkaampana, mutta jostain syystä palstamiehet eivät halua tätä.

Entä jos "rimaa" ei oikein voi enää laskea?

Olen ollut sinkku 5 vuotta, sen jälkeen kun vaimo lähti toisen mukaan.

Olen etsinyt naista aivan avoimin mielin noin neljä vuotta, ilman mitään muita ennakkokriteereitä kuin se, että nainen ei olisi ihan vielä eläkeiässä, eli ei mielellään hirveästi yli 30 vuotta minua vanhempi. Muuten ei ole ollut mitään esteitä. Mutta ei ole kyllä ollenkaan onnistanut. Olen yrittänyt panostaa itseeni, tyyli uusittu, salilla käyty, hygienia aina kunnossa, tukka huoliteltu. Olen ollut ystävällinen, kohtelias, puhelias, hymyilevä, kiinnostunut vastapuolesta, jos joskus olen keskusteluyhteyteen päässyt. Mutta mikään ei onnistu. Tunnen itseni tuomituksi yksinäisyyteen.

Vierailija
530/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen etsinyt naista aivan avoimin mielin noin neljä vuotta, ilman mitään muita ennakkokriteereitä kuin se, että nainen ei olisi ihan vielä eläkeiässä, eli ei mielellään hirveästi yli 30 vuotta minua vanhempi. Muuten ei ole ollut mitään esteitä. Mutta ei ole kyllä ollenkaan onnistanut. Olen yrittänyt panostaa itseeni, tyyli uusittu, salilla käyty, hygienia aina kunnossa, tukka huoliteltu. Olen ollut ystävällinen, kohtelias, puhelias, hymyilevä, kiinnostunut vastapuolesta, jos joskus olen keskusteluyhteyteen päässyt. Mutta mikään ei onnistu. Tunnen itseni tuomituksi yksinäisyyteen.

Kai sinullakin kriteerejä on. Kelpaako nainen, jollla on lapsia?

Vierailija
531/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Minullakin on lapsi.

Vierailija
532/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 27v. nainen ja samassa tilanteessa kuin Sarita. Olen tuntenut oloani surulliseksi tästä asiasta ja myös kärsin tämän takia jonkinlaisesta alemmuuskompleksista. Minä ihastun harvoin miehiin ja niin on käynyt noin neljä kertaa elämäni aikana. He olivat minun mielestäni tasoisiani (eli siististi pukeutuvia, söpöjä normaalivartaloisia miehiä). Heiltä en kuitenkaan saanut vastakaikua. Joko sain pakit tai olen heille "ihan kiva, muttei tarpeeksi kiva".

Olen siis ammattikorkekoulu opiskelija, ihan viehättävä, PITKÄHIUKSINEN, normaalivartaloinen, omaan hyvät sosiaaliset taidot ja huumorintajun. MInua usein kehutaan tummaksi ja mysteeriseksi kaunottareksi.

Ne miehet jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita viime aikoina oli esimerkiksi mies joka oli minua kymmenen vuotta vanhempi eronnut yhteishuoltaja. Eikä ulkonäössäkään ollut kehumista. Tämän lisäksi hän oli erittäin kypsymättömän oloinen.

Toinen kiinnostunut oli homsuinen epäsiisti huonon hygienian omaava partasuinen minun ikäinen mies jonka asunto oli läävä (tunnen hänet kaverin kautta).

Joten mikä tässä mättää?

"viehättävä nainen saa kenet vaan" 

Voisin minäkin saada jonkun, mutta jos en tunne seksuaalista vetovoimaa koska mies ei miellytä silmää yhtään eikä huolehdi perus terveydestään niin olen mielummin yksin koko loppu elämäni.

Vierailija
533/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin. No yksi ilmiselvä kriteeri unohtui: en voisi olla naisen kanssa, joka systemaattisesti vaatisi minua katkaisemaan välit poikaani, tai tekisi jotakin, joka vahingoittaa häntä.

Muita kriteerejä ei ole - ei mielipiteiden, uskonnon, ulkonäön, terveydentilan, seksuaalisuuden, painon, elämäntapojen, -tilanteen tai muiden senkaltaisten asioiden osalta. Kunhan vain nainen olisi minusta oikeasti - tai edes jollakin tavalla - kiinnostunut ja haluaisi viettää kanssani aikaa.

Vierailija
534/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin. No yksi ilmiselvä kriteeri unohtui: en voisi olla naisen kanssa, joka systemaattisesti vaatisi minua katkaisemaan välit poikaani, tai tekisi jotakin, joka vahingoittaa häntä.

Muita kriteerejä ei ole - ei mielipiteiden, uskonnon, ulkonäön, terveydentilan, seksuaalisuuden, painon, elämäntapojen, -tilanteen tai muiden senkaltaisten asioiden osalta. Kunhan vain nainen olisi minusta oikeasti - tai edes jollakin tavalla - kiinnostunut ja haluaisi viettää kanssani aikaa.

Missä päin Suomea asut?

Vierailija
535/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea asut?

Itä-Suomessa..

Vierailija
536/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea asut?

Itä-Suomessa..

Harmi, oltais voitu tavata :)

Vierailija
537/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea asut?

Itä-Suomessa..

Harmi, oltais voitu tavata :)

Kiitos ajatuksesta :)

Vierailija
538/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Hesarin Erkki 45 on todennäköisesti toimittajan luoma fiktiivinen hahmo. Mistä Punavuorelainen feministitoimittaja tuntisi 45 vuotiaan Erkin joka pysyttelee omissa oloissaan?

Kuulostatpa varsinaiselta älyn jättiläiseltä. Toimittajathan aina haastattelee omia tuttujaan vain, just näin.

Vierailija
539/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Antaa hiusten kasvaa, silmälasit pois tai paremmat tilalle, shokkivärit pois hiuksista (en muista oliko niitä) ja vähän painoa pois ja nuorekas pukeutuminen, niin tulee mummosta taas nuori nainen ja saa katseita.

ohhoh. Onpas harvinaisen väsynyttä läppää.

Vierailija
540/612 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottajia löytyy varmasti. Minullekin kelpaisi ainakin kuvan perusteella, mutta olen varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi