Taas Hesarin sivuilla juttu alle 30v. naisesta, joka ei löydä miestä
Kommentit (612)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep eli taas nirsoudesta kyse. Pointsit rehellisyydestä. Ulkonäön puolesta kelpaisi ainakin mulle
Eihän ulkonäössä mitään vikaa ollutkaan tavallisille miehille. Mutta kun tuolle oman elämänsä prinsessalle kelpaa vain prinssi, jolle taas on tuhansia muitakin naisia tarjolla.
Mene ulos ja hengitä. Luitko edes juttua? Mikään siinä ei viittaa, että naisella olisi epärealistisen korkeat kriteerit.
Kyllä viittaa! Hän sanoo, että kiinnostuu niistä miehistä, jotka eivät ole hänestä kiinnostuneita. Eli liian tiukat kriteerit. Kyllä hän muuten jonkun löytäisi tuohon ikään mennessä.
Naisella on siis velvollisuus kelpuutta kuka tahansa hänestä kiinnostunut, muuten on nirso. Ne hänet torjuneet miehet sen sijaan on pakko olla olleet jotain Ryan Goslingin näköisiä toimitusjohtajia ja syy on siinä että heillä on varaa valita. Tämä on siis fakta. Ei suinkaan ole kyse siitä, että on käynyt esim HUONO TUURI, koska ihmissuhteet ovat monimutkaisempia kuin joku tasoteoria jossa etsit vaan itseäsi vastaavan palikan, ei. Naisen täytyy olla kuuta taivaalta tavoitteleva nirso.
Ei ole pakko, mutta sitten ei tarvitse Hesaria myöden toitottaa ettei löydä miestä. Vika on omat kriteerit, ei miesten vika.
Naista verrataan tavaraan, taas kerran. Tikkari ja flesu... Tällaisille miehille ei kelpaa nainen, jolla on lapsia, koska "en mä rupea toisen miehen siittämiä äpäröitä katselemaan". Eli kumpihan sukupuoli on nirso?
Itse olin nuorena aikuisena vähän jakorasia. Tykkäsin miehistä ja halusin kokea erilaisia juttuja. Se oli hyvä seksin korkeakoulu. Ekalla kerralla olin varmasti ihan lahna, nykyään osaan vaikka mitä, olen villi ja aktiivinen, aviomies arvostaa. Harjoitus tekee mestarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehet aina sanovat olevansa ihan ok niiden kymmenien panojenne kanssa, todellisuudessa mies ottaa aina mieluummin naisen, jolla on vähemmän panoja. Sori, näin se vain on.
Ja sitten on ne naiset, jotka ovat antaneet miehille, joita muut miehet pitävät likaisina. Sori taas, jos olet pannut sitä seudun kuuminta kollia, ei sinulla ole enää pöpöinesi asiaa samaan sänkyyn kanssani. Sitä kun on pannut puolet kaupungista. Hushus.
Hei poika,
mikä sinua pelottaa naisen seksuaalisuudessa? Millä tavalla menneet panot harmittavat sinua naidessasi rakastamaasi ihmistä? Tuleeko exien ajattelusta sinulle heti alemmuudentunne, ehkä olet hieman epävarma siitä, miten juuri sinun pippelisi täyttää muidenkin kokeileman aukon?
Vai ovatko bakteerit yleisestikin sinulle ongelma? Älä huolehdi, siihenkin on hoitoa. Tsemppiä sinne maalle, emme ole pöpöinemme tulossa sänkyysi.
Ongelma on siinä, että seksin merkitys laskee kumppanien määrän kasvaessa. Jos naisella on ollut kymmeniä miehiä, niin ei nykyinen mies ole mitään erityistä enää. Ensimmäinen pano, ensimmäinen lapsen syntymä, ensimmäinen työpaikka... etenkin ensimmäisillä on aivan erityinen arvo, halusi tai ei.
Toinen ongelma on siinä, että naisten todennäköisyys pettää kasvaa kumppanien lukumäärän myötä. Tutkittua tietoa, en nyt mobiililla jaksa kaivaa linkkejä.
Mistä ihmeestä tulee olettamus, että kaikilla naisilla on hirveästi ollut miehiä .En itse harrasta mitään yhden illan juttuja. En usko, että seksi tuntemattoman kanssa voi olla hyvää. Itse tapasin miehen, jonka kanssa seksi on upeaa vasta yli 40- vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Se tyttöhän puhui ihan fiksuja, mutta entäs tämä "Erkki"!
Kalju nelivitonen, joka haluaa "lisääntymisikäisen" eli alle kolmekymppisen naisen, jolla ei ole ylipainoa, ei eläimiä eikä liikaa seksikumppaneita. Jopa Erkin oma äitikin aikoinaan pelkäsi, että poikaa huijataan. Mukava veijari. Tsemppiä Erkille!
Tai alle nelikymppisen.
Liikaa vaadittu, että ei ole läski kyläpyörä ja rakastaa koiriansa enemmän miestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehet aina sanovat olevansa ihan ok niiden kymmenien panojenne kanssa, todellisuudessa mies ottaa aina mieluummin naisen, jolla on vähemmän panoja. Sori, näin se vain on.
Ja sitten on ne naiset, jotka ovat antaneet miehille, joita muut miehet pitävät likaisina. Sori taas, jos olet pannut sitä seudun kuuminta kollia, ei sinulla ole enää pöpöinesi asiaa samaan sänkyyn kanssani. Sitä kun on pannut puolet kaupungista. Hushus.
Hei poika,
mikä sinua pelottaa naisen seksuaalisuudessa? Millä tavalla menneet panot harmittavat sinua naidessasi rakastamaasi ihmistä? Tuleeko exien ajattelusta sinulle heti alemmuudentunne, ehkä olet hieman epävarma siitä, miten juuri sinun pippelisi täyttää muidenkin kokeileman aukon?
Vai ovatko bakteerit yleisestikin sinulle ongelma? Älä huolehdi, siihenkin on hoitoa. Tsemppiä sinne maalle, emme ole pöpöinemme tulossa sänkyysi.
Ongelma on siinä, että seksin merkitys laskee kumppanien määrän kasvaessa. Jos naisella on ollut kymmeniä miehiä, niin ei nykyinen mies ole mitään erityistä enää. Ensimmäinen pano, ensimmäinen lapsen syntymä, ensimmäinen työpaikka... etenkin ensimmäisillä on aivan erityinen arvo, halusi tai ei.Toinen ongelma on siinä, että naisten todennäköisyys pettää kasvaa kumppanien lukumäärän myötä. Tutkittua tietoa, en nyt mobiililla jaksa kaivaa linkkejä.
Kyllä minulle ainakin viimeisin kumppani, pano ja työpaikka ovat paljon erityisempiä kuin ensimmäiset.
Ja tuota pettämisen todennäköisyyttä en oikein tuollaisenaan usko. Tottakai uskollisimpia varmaankin ovat sellaiset, jotka eivät sinkkunakaan ole harrastaneet seksiä, mutta jos verrataan pelkästään sinkkuaikoina irtoseksiä harrastaneita nykyään parisuhteissa olevia pettäviä ja ei-pettäviä, en usko, että suurtakaan eroa lukumäärissä on. Tai sitten puhutaan jo sadoista eikä paristakymmenestä kumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Naista verrataan tavaraan, taas kerran. Tikkari ja flesu... Tällaisille miehille ei kelpaa nainen, jolla on lapsia, koska "en mä rupea toisen miehen siittämiä äpäröitä katselemaan". Eli kumpihan sukupuoli on nirso?
Itse olin nuorena aikuisena vähän jakorasia. Tykkäsin miehistä ja halusin kokea erilaisia juttuja. Se oli hyvä seksin korkeakoulu. Ekalla kerralla olin varmasti ihan lahna, nykyään osaan vaikka mitä, olen villi ja aktiivinen, aviomies arvostaa. Harjoitus tekee mestarin.
Sitä seksiähän on ihan pakko harrastaa useiden eri kumppaneiden kanssa että oppii jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla näistä yhtyy en ole koskaan seurustellut -ihmisillä on yksinkertaisesti liian kovat vaatimukset. Mies voi olla fiksu ja luotettava ilman korkeakoulutustakin. Ja nainen voi olla vaimomatskua vaikka olisikin pullukka tai ns tavallisen näköinen.
Voi kuule... olen treffaillut vaikka kuinka montaa korkeakoulutettua ja fiksua miestä, mutta yksikään heistä ei ole napannut. Olen treffaillut myös montaa duunarimiestä, mutta yksikään heistäkään ei ole napannut. Olen ihastunut elämässäni vain muutaman kerran, ja ne miehet ovat olleet vähän hipsterimäisiä ja erikoisia tyyppejä, jotka eivät puolestaan ole olleet minusta kiinnostuneita. Että voisitte jo lopettaa nuo "liian kovat vaatimukset" -juttunne. En mä voi pakottaa tunteita, jos niitä ei ole. Siksi olen mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa mulla ei ole tunteita.
Ei ole korkeat vaatimukset, mutta etsit kaikista harvinaisinta miestyyppiä, eli jotain marginaaliin kuuluvaa oman tiensä kulkijaa. Silti varmaan pitäisi kuitenkin tehdä rahaa, eikä olla hukassa itsensä kanssa?
*sigh*
Onko teillä rahasta jankkaajilla jotain patoumia? Ettekö ole itse kelvanneet omana itsenänne kenellekään, joten kuvittelette että rahalla saa ja hevosella pääsee?
Newsflash: elätän itseni. Toki se on ihan kiva, jos miehelläkin on sen verran rahaa, että se pääsee mun reissuille mukaan, mutta kyllä mä voin tyttökavereidenkin kanssa reissata :) Jos mies taas on rahaton mutta sille on silti ok, että mä reissaan ja käyn ulkona syömässä ja teatterissa tyttökavereiden kanssa, niin saa mun puolestani olla vaikka miten "hukassa" itsensä kanssa ja työttömänä etsiä itseään. Jos mulla on tunteita kyseistä tyyppiä kohtaan, niin ei siihen vaikuta sen rahatilanne suuntaan tai toiseen :) Aattele!
Oletkohan rehellinen? Epäilen aika vahvasti tuollaisten naisten olemassaoloa. Sain kuitenkin vähän toivoa nyt tyttöystävän etsimiseen. Olen elämääni tyytyväinen pitkäaikaistyötön.
Kyllä minä ainakin otin reilu viitisen vuotta sitten mieheksi sossuntuilla eläneen työttömän. Välillä maksoin hänen vuokraansa kun ei tuet oikein riittäneet. Sossuntuet loppuivat kun muutettiin yhteen, joten minä elätin. Reissattiin ja vietettiin romanttisia kylpyläviikonloppuja ym minun laskuuni. Rahat on yhteisiä parisuhteessa, sitä mieltä olen. Sitten mies meni opiskelemaan ja valmistui, pääsi hyviin töihin ja nyt sitä ei enää tarvitse elättää.
Oltiin silloin vähän alle 25v molemmat, mies sellainen komeroitunut neitsytnörtti, minä vähän aikaa sitten ex-kihlatusta eronnut ihan ok-tuloinen nätti nuori nainen jonka perässä juoksi useampikin mies. Mutta itse jouduin aloitteet tekemään tässä tapauksessa ja jahtaamaan tätä ujoa syrjäytynyttä poikasta. Ei hän millään uskonut että voisin olla oikeasti kiinnostunut kun oli täyttänyt päänsä juuri näillä netin hölynpölytasoteorioilla...
Eihän tässä tasoteoriasta ole kyse, vaan siitä, että naiset itse netissä kirjoittavat, että pitkäaikaistyötön ei kelpaa. Tuolla miehellä kävi uskomaton tuuri. Varmaan korkeintaan yksi sadasta syrjäytyneestä miehestä löytää naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä seksiähän on ihan pakko harrastaa useiden eri kumppaneiden kanssa että oppii jotain?
Ei ole pakko, mutta hauskaa se on. Kannattaa kokeilla. Emme elä 1800-luvulla.
gfdgdgd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvattais pitkän tukan nyt ainakin ens alkuun.
Tässä se taas nähdään, kummalla sukupuolella on epärealistisen korkeat kriteerit.
Hah, Tukan kasvattaminen jotenkin liikaa vaadittu? :D Ei tarvii tehdä YHTÄÄN MITÄÄN sen eteen. Kyllä nyt taas naisia sorretaan.
Niinpä, :D Miehiltä vaaditaan monesti esim. tiettyä pituutta, pikkuisen hankalampi toteuttaa jos ei ole geenilotossa sitä suotu. Nainen voisi nostaa omaa viehättävyyttään noinkin helpolla asialla, mutta ei.
Ja miehet vois nostaa viehättävyyttään pukeutumalla hyvin. Mutta ei. Huppari ja lippis kun on miesten mielestä niin tyylikästä. Hyi. Joillekin miehille jopa tuo hygieniastakin huolehteminen on jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuka tahansa nainen kelpaa KENELLE TAHANSA miehelle. Kyllähän tuollekin olisi miehiä tarjolla, mutta eivät kelpaa.
Melkein kaikki suhteet ovat tuollaisia. Harva nainen lopulta saa sitä teini-iässä unelmoimaansa ryangoslingia, vaan naapurin peruspetteri on se, jonka kanssa seukkaillaan. Asiaa ei muuta se, että monella rima on jo valmiiksi alhaalla, eli oma taso on tiedostettu alitajuisesti ainakin.
Et nyt ilmeisesti ymmärtänyt pointtiani. Ensinnäkään, kaikki naiset eivät harhaisina unelmoi filmitähtien näköisistä miehistä, eihän heitä edes ole Suomessa kuin ehkä kaksi. Tässä ei nyt ollut kyse siitä, haluaako suhteeseen normaalin, tavallisen ihmisen kanssa, eikä Hollywood-tähden, vaan siitä että TYYTYY ihmiseen, jota oikeastaan ei halua. Tämän ketjun kommenttien perusteella haastatellulle naiselle olisi pitänyt "kelvata" joku niistä miehistä, joita hän oli tapaillut. Kysymykseni oli, onko mies todella onnellinen suhteessa, jossa tietää vain kelvanneensa, ilman mitään tunnetta.
On. Koska yleensä ne tunteet ja kiintymys kyllä syntyy myöhemmin vaikka alussa rimaa on laskettu puolin tai toisin. Ongelmahan onkin nykyään siinä, että kaiken pitäisi tapahtua välittömästi tai ei jatkoon.
Voin oppia pitämään esim. jostain työkaverimiehestä ystävänäni ja aviomiehen veljestä perheenjäsenenäni, kyllä siinä mielessä tunteet ja kiintymys kasvavat. Mutta jos ihmisten välillä ei ole molemminpuolista vetovoimaa, niin sitä ei vaan voi kehittää tyhjästä, vaikka vastapuoli muutenkin olisikin paperilla täydellinen kumppaniehdokas ja taivaan lahja. Ei siinä ole kysymys mistään riman liian korkealla pitämisestä tai kaikki-tänne-mulle-heti -ajattelusta. Olettaen että olet mies, niin ethän sinäkään ryhtyisi seurustelemaan naisen kanssa, joka tuntuu ihan siskoltasi?
Jos kemiaa ei ole, ei siitä pysty parisuhdettakaan alkaa kehittelemään pelkkien järkisyiden takia - sellainen ei vain käytännössä toimi.
Tuo Hesarin kuvan nainenhan on lesbo. Ainakin tuolta tuntemani lesbonaiset näyttävät. Miksi hän etsii miestä?
Antaa hiusten kasvaa, silmälasit pois tai paremmat tilalle, shokkivärit pois hiuksista (en muista oliko niitä) ja vähän painoa pois ja nuorekas pukeutuminen, niin tulee mummosta taas nuori nainen ja saa katseita.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Antaa hiusten kasvaa, silmälasit pois tai paremmat tilalle, shokkivärit pois hiuksista (en muista oliko niitä) ja vähän painoa pois ja nuorekas pukeutuminen, niin tulee mummosta taas nuori nainen ja saa katseita.
Rasisti jakaa ohjeita, miltä naisen tulee näyttää. Liikutuin. Voin kuvitella, miten avarakatseinen olet kumppanin valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuka tahansa nainen kelpaa KENELLE TAHANSA miehelle. Kyllähän tuollekin olisi miehiä tarjolla, mutta eivät kelpaa.
Voisiko joku vähän avata tätä ajattelua, kun en oikein pysty käsittämään. Eli sinkulle, olkoon vaikka Maija, on tarjolla miehiä, esimerkiksi Mikko. Maija päättää noudattaa tämän ketjun miesten neuvoja: laskee rimaa, lopettaa nirsoilun, ei vaadi että miehen kanssa on kemiaa. Maija ajattelee: "Kyllä toi Mikko saa nyt kelvata." Haluaako joku mies siis oikeasti tällaisen suhteen? Mikko tietää, että Maija otti hänet, koska päätti laskea rimaa. Otti siksi, ettei parempaakaan ole tarjolla. Ehkä Mikko on kiltti, ja Maija suostui seurusteluun vähän säälistäkin. Onko siis miehiä, jotka ovat mieluummin tällaisessa suhteessa kuin sinkkuja?
Melkein kaikki suhteet ovat tuollaisia. Harva nainen lopulta saa sitä teini-iässä unelmoimaansa ryangoslingia, vaan naapurin peruspetteri on se, jonka kanssa seukkaillaan. Asiaa ei muuta se, että monella rima on jo valmiiksi alhaalla, eli oma taso on tiedostettu alitajuisesti ainakin.
Mikko peruspetteri sanoo Maijalle että rakastaa tätä. Maija vaan katsoo poispäin ja ynähtää jotain, koska eihän hän itse tunne mitään Mikkoa kohtaan. Kun illalla katsotaan sohvalla elokuvaa, yrittää Mikko vähän halailla ja silitellä hiuksia mutta Maija karkaa pois sohvalta nojatuoliin. Nukkumaan mennessä Mikko vielä yrittää voitaisiinko harrastaa seksiä, mutta Maija lausuu jonkun tekosyyn ja menee lopulta nukkumaan sohvalle, kun Mikko yrittää edelleen kosketella. Pari kertaa vuodessa Maija suostuu, ja makaa liikkumatta sängyllä kun Mikko hyörii päällä. Heti kun Mikko lopettaa, Maija nousee ylös ja menee vessaan lukkojen taakse itkemään.
Sillä Maijahan laski rimaa ja meni Mikon kanssa suhteeseen kun joku mies kuulemma oli pakko ottaa, eikä olla nirso harhainen prinsessa joka haluaisi sellaisen miehen kenestä itsekin pitää.
Eli "en muista miltä arkikkelin henkilö näyttää, mutta neuvon silti mikä hänelle sopisi ja mitä hänen pitää tehdä ulkonäölleen".
Sinustapa stailistin saisi...
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hesarin kuvan nainenhan on lesbo. Ainakin tuolta tuntemani lesbonaiset näyttävät. Miksi hän etsii miestä?
Loistavaa argumentointia, bro.
"Minä olen mies ja lempiruokani on kinkkupizza, joten sen perusteella kaikkien miesten lempiruoka on kinkkupizza, koska minun henkilökohtainen kokemukseni riittää johtopäätökseni todisteeksi."
Sinustapa stailistin saisi...[/quote]
Joku lehti voisi tehdä jutun, jossa av-miehet stailaavat sinkkunaisia. Tai tosi-tv-sarja? Sitten testattaisiin, onko vientiä uudessa lookissa.
Vierailija kirjoitti:
Rasisti jakaa ohjeita, miltä naisen tulee näyttää. Liikutuin. Voin kuvitella, miten avarakatseinen olet kumppanin valinnassa.
Nillitä mitä haluat, mutta jokainen saa juuri olla niin avarakatseinen hakiessaan itselleen kumppania kuin haluaa. Säälistä ei kukaan epämiellyttävää itselleen valitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa argumentointia, bro.
"Minä olen mies ja lempiruokani on kinkkupizza, joten sen perusteella kaikkien miesten lempiruoka on kinkkupizza, koska minun henkilökohtainen kokemukseni riittää johtopäätökseni todisteeksi."
Syö sinä kinkkupizzaasi muiden miesten kanssa. Minä kierrän ne ja tuonnäköiset homonaiset kaukaa.