Taas Hesarin sivuilla juttu alle 30v. naisesta, joka ei löydä miestä
Kommentit (612)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on fakta että Sarita tuolla tyylillä karsii itsestään kiinnostuvat miehet minimiin. Olisi hankala kuvitella 27 v venäläisnaista jolla on sama tyyli..
Öö ja venäläisten naisten tyyli kuuluu tähän asiaan miten? Ei olla Venäjällä emmekä me ole venäläisiä.
Ihan sama kuin vertaisi, että hollantilaiset miehet ovat muuten pitkiä ja salskeita, mikseivät suomalaiset miehetkin vois olla?
Ööö onko se ihan sama? Onko oikeasti ihan sama?? Tyylin muuttaminen on yhtä mahdotonta kuin pituutensa muuttaminen, sitäkö ajat takaa?
Alkuperäsisessä kommentissa johon viittasin puhuttiin Saritan kanssa saman ikäisen venäläisnaisen tyylistä. Mitä venäläisillä naisilla ja suomalaisilla naisilla, tässä tapauksessa Saritalla, on mitään tekemistä toistensa kanssa? Pitäisikö Saritan muuttua venäläisen naisen kopioksi kelvatakseen jollekin random suomalaiselle miehelle, joka sattuu preferoi veneäläisten naisten tyyliä? Eikö kuitenkin olisi parempi, että venäläisiä naisia ihailevat miehet hakisivat puolisonsa Venäjältä eikä niin, että Saritan yrittäisi epätoivoisesti miellyttää ko. rajallista kohderyhmää siinä todennäköisesti koskaan täydellisesti onnistumatta.
Saritalla on huomattavasti paremmat mahdollisuudet löytää itselleen mies, joka pitää hänestä itsestään ja ulkonäöstään (huom! joka ei ole edes mitenkään huono - hänen tyylinsä ei vain ole venäläisen naisen tyyli) sellaisena kuin hän on, eikä yritä tavoitella jotain päälleliimattua kuorta, jos ja kun hän ei sellainen todellisuudessa ole. Rautalangasta väännettynä: jos olet ihastunut naiseen, joka ihailee pitkiä hollantilaisia miehiä ja itse olet lyhyt, niin korokepohjaiset kengät tuskin tekevät sinusta naisesi unelmamiestä.
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa vittuun sieltä Helsingistä, niin johan alkaa flaksi käydä.
Monet miehet eivät tajua, että vastaalla elämällä eläneillä naisilla on AINA huomattavasti enemmän sikailua takanaan kuin miehillä. Kun vastaava mies pääsee kerran pukille, vastaava nainen on nainut jo kolmea miestä. Mitä pidempi aika kuluu, sitä enemmän tällä naisella on sitä taakkaa takanaan. Ero tulee määrässä: Missä perus 30-vuotiaalla miehellä, joka ei ole seurustellut vakavasti pitkiä aikoja, on n. 10 panoa takana, vastaavalla naisella niitä on kymmeniä.
Vaikka miehet aina sanovat olevansa ihan ok niiden kymmenien panojenne kanssa, todellisuudessa mies ottaa aina mieluummin naisen, jolla on vähemmän panoja. Sori, näin se vain on.
Ja sitten on ne naiset, jotka ovat antaneet miehille, joita muut miehet pitävät likaisina. Sori taas, jos olet pannut sitä seudun kuuminta kollia, ei sinulla ole enää pöpöinesi asiaa samaan sänkyyn kanssani. Sitä kun on pannut puolet kaupungista. Hushus.
+Ja parhaat miehet on yleensä rengastettu ennen 30-ikävuotta. Tsemppiä kaikkille sinkkuneideille!
Tässä sinulle mielenkiintoinen ajatus pohdittavaksi: luuletko että me ns. yhden miehen naiset edes syljemme tuollaisten miesten suuntaan? Luuletko että pissimme hunajaa, kun joku sikamies haukkuu muita naisia seksin harrastamisesta? Kuule, myös me vaadimme naisia kunnioittavaa miestä. Ja osaamme lukea ihmisiä, kokemattomuus ei ole saman asia kuin sinisilmäisyys. Näemme mikä sinä olet. Ota sinä se seksiä vihaava, kuivettunut akka. Kun et muuta saa.
Olet provonnut aika kauan tällä palstalla. Ajatteles, että koko sen ajan muut ovat nauttineet seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on fakta että Sarita tuolla tyylillä karsii itsestään kiinnostuvat miehet minimiin. Olisi hankala kuvitella 27 v venäläisnaista jolla on sama tyyli..
Öö ja venäläisten naisten tyyli kuuluu tähän asiaan miten? Ei olla Venäjällä emmekä me ole venäläisiä.
Ihan sama kuin vertaisi, että hollantilaiset miehet ovat muuten pitkiä ja salskeita, mikseivät suomalaiset miehetkin vois olla?
Jos pituus olisi valinta, kuten tyyli, niin sitten ehkä. Koska ei ole, niin vaikutut tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet eivät tajua, että vastaalla elämällä eläneillä naisilla on AINA huomattavasti enemmän sikailua takanaan kuin miehillä. Kun vastaava mies pääsee kerran pukille, vastaava nainen on nainut jo kolmea miestä. Mitä pidempi aika kuluu, sitä enemmän tällä naisella on sitä taakkaa takanaan. Ero tulee määrässä: Missä perus 30-vuotiaalla miehellä, joka ei ole seurustellut vakavasti pitkiä aikoja, on n. 10 panoa takana, vastaavalla naisella niitä on kymmeniä.
Vaikka miehet aina sanovat olevansa ihan ok niiden kymmenien panojenne kanssa, todellisuudessa mies ottaa aina mieluummin naisen, jolla on vähemmän panoja. Sori, näin se vain on.
Ja sitten on ne naiset, jotka ovat antaneet miehille, joita muut miehet pitävät likaisina. Sori taas, jos olet pannut sitä seudun kuuminta kollia, ei sinulla ole enää pöpöinesi asiaa samaan sänkyyn kanssani. Sitä kun on pannut puolet kaupungista. Hushus.
+Ja parhaat miehet on yleensä rengastettu ennen 30-ikävuotta. Tsemppiä kaikkille sinkkuneideille!
Tässä sinulle mielenkiintoinen ajatus pohdittavaksi: luuletko että me ns. yhden miehen naiset edes syljemme tuollaisten miesten suuntaan? Luuletko että pissimme hunajaa, kun joku sikamies haukkuu muita naisia seksin harrastamisesta? Kuule, myös me vaadimme naisia kunnioittavaa miestä. Ja osaamme lukea ihmisiä, kokemattomuus ei ole saman asia kuin sinisilmäisyys. Näemme mikä sinä olet. Ota sinä se seksiä vihaava, kuivettunut akka. Kun et muuta saa.
Olet provonnut aika kauan tällä palstalla. Ajatteles, että koko sen ajan muut ovat nauttineet seksistä.
Paneskelen päivittäin, kiitti vain! :) Tämä on ensimmäinen "provoni" tästä aiheesta tällä palstalla.
Lähinnä naurattaa, etteivät tietynlaiset ihmiset suostu myöntämään itselleen, että vika on heissä, ei ympäristössä. "Mä olen vaan nyt niin nirso, kun mulla on korkeet standardit" tarkoittaa oikeasti, että yksikään täyspäinen mies/nainen ei halua viettää kanssasi aikaa pidempään.
Sori. Näin se vain on. Katse peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Se olet kuule sinä, jolla asenteineisi ei ole asiaa minun sänkyyni. T. Erittäin kuuma, erittäin siveästi elänyt nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olet kuule sinä, jolla asenteineisi ei ole asiaa minun sänkyyni. T. Erittäin kuuma, erittäin siveästi elänyt nainen
:.( Nyyhkäys.
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneskelen päivittäin, kiitti vain! :) Tämä on ensimmäinen "provoni" tästä aiheesta tällä palstalla.
Lähinnä naurattaa, etteivät tietynlaiset ihmiset suostu myöntämään itselleen, että vika on heissä, ei ympäristössä. "Mä olen vaan nyt niin nirso, kun mulla on korkeet standardit" tarkoittaa oikeasti, että yksikään täyspäinen mies/nainen ei halua viettää kanssasi aikaa pidempään.
Sori. Näin se vain on. Katse peiliin.
Kappas, yleensä väität että olet naimisissa ja vaimo on ihana ihminen. Piristävä muutos ohjelmistoosi. Terveisiä sinne vuokrayksiöösi, mistä et ole poistunut viikkoihin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Etkä edes siveästi elänyt, jos olet ollut yli 1 miehen kanssa.
Av-miesten mielestä Sarita ei saa ikinä miestä, koska tukka on lyhyt. Kuitenkin maailmassa on esim naisia, joilla on avanne, ja ovat silti löytäneet rakkauden. Aika pinnallisia asenteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Etkä edes siveästi elänyt, jos olet ollut yli 1 miehen kanssa.
En ole ollut yli 1 miehen kanssa :).
Tärkein syy on se, että suomaalaiset on niin vitun rumii ja tyhmii, ettei kukaan viitti niiden kanssa lähtee edes dösäpysäkille viereen seisomaan - saati kävelemään samaa matkaa kahta metriä kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuka tahansa nainen kelpaa KENELLE TAHANSA miehelle. Kyllähän tuollekin olisi miehiä tarjolla, mutta eivät kelpaa.
Voisiko joku vähän avata tätä ajattelua, kun en oikein pysty käsittämään. Eli sinkulle, olkoon vaikka Maija, on tarjolla miehiä, esimerkiksi Mikko. Maija päättää noudattaa tämän ketjun miesten neuvoja: laskee rimaa, lopettaa nirsoilun, ei vaadi että miehen kanssa on kemiaa. Maija ajattelee: "Kyllä toi Mikko saa nyt kelvata." Haluaako joku mies siis oikeasti tällaisen suhteen? Mikko tietää, että Maija otti hänet, koska päätti laskea rimaa. Otti siksi, ettei parempaakaan ole tarjolla. Ehkä Mikko on kiltti, ja Maija suostui seurusteluun vähän säälistäkin. Onko siis miehiä, jotka ovat mieluummin tällaisessa suhteessa kuin sinkkuja?
Melkein kaikki suhteet ovat tuollaisia. Harva nainen lopulta saa sitä teini-iässä unelmoimaansa ryangoslingia, vaan naapurin peruspetteri on se, jonka kanssa seukkaillaan. Asiaa ei muuta se, että monella rima on jo valmiiksi alhaalla, eli oma taso on tiedostettu alitajuisesti ainakin.
Surullinen maailmankatsomus. Minun käy sinua todella sääliksi. Minkä ihmneen takia oikein nouset ylös sängystä aamulla? Minä en jaksaisi, jos näkisin elämän noin lohduttomana.
Mitä lohdutonta on siinä havainnossa, että ihmiset useimmiten osaavat olla onnellisia siitä, mitä heillä on? Päin vastoin, surullista on se, että osa kokee onnettomuutta siihen, kun mikään ei riitä ja tyydytä, vaan pitäisi olla sellaista, mitä ei voi saada.
Ajatusleikki: Hyvin harva olisi valinnut niitä asioita, mitä meillä elämässämme nyt on, jos olisi puhtaalta pöydältä saanut valita vapaasti. Kuinka moni meistä ei olisi ottanut vähän isompia rintoja, vähän parempaa asuntoa, vähän enemmän älyä tai karismaa, jos olisi päässyt valitsemaan? Aika moni olisi ottanut, mutta yhtä lailla aika moni on silti oikein tyytyväinen itseensä ja elämäänsä tällaisenaan. Se asenne on onnellisuuden ja tasapainon lähde.
Ylipäätään on hyvin erikoinen ajatus, että asioiden analyyttinen tarkastelu olisi "surullinen maailmankatsomus". Etenkin, kun tarkastelussani nimenomaisesti nähtiin positiivinen puoli asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla näistä yhtyy en ole koskaan seurustellut -ihmisillä on yksinkertaisesti liian kovat vaatimukset. Mies voi olla fiksu ja luotettava ilman korkeakoulutustakin. Ja nainen voi olla vaimomatskua vaikka olisikin pullukka tai ns tavallisen näköinen.
Voi kuule... olen treffaillut vaikka kuinka montaa korkeakoulutettua ja fiksua miestä, mutta yksikään heistä ei ole napannut. Olen treffaillut myös montaa duunarimiestä, mutta yksikään heistäkään ei ole napannut. Olen ihastunut elämässäni vain muutaman kerran, ja ne miehet ovat olleet vähän hipsterimäisiä ja erikoisia tyyppejä, jotka eivät puolestaan ole olleet minusta kiinnostuneita. Että voisitte jo lopettaa nuo "liian kovat vaatimukset" -juttunne. En mä voi pakottaa tunteita, jos niitä ei ole. Siksi olen mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa mulla ei ole tunteita.
Ei ole korkeat vaatimukset, mutta etsit kaikista harvinaisinta miestyyppiä, eli jotain marginaaliin kuuluvaa oman tiensä kulkijaa. Silti varmaan pitäisi kuitenkin tehdä rahaa, eikä olla hukassa itsensä kanssa?
*sigh*
Onko teillä rahasta jankkaajilla jotain patoumia? Ettekö ole itse kelvanneet omana itsenänne kenellekään, joten kuvittelette että rahalla saa ja hevosella pääsee?
Newsflash: elätän itseni. Toki se on ihan kiva, jos miehelläkin on sen verran rahaa, että se pääsee mun reissuille mukaan, mutta kyllä mä voin tyttökavereidenkin kanssa reissata :) Jos mies taas on rahaton mutta sille on silti ok, että mä reissaan ja käyn ulkona syömässä ja teatterissa tyttökavereiden kanssa, niin saa mun puolestani olla vaikka miten "hukassa" itsensä kanssa ja työttömänä etsiä itseään. Jos mulla on tunteita kyseistä tyyppiä kohtaan, niin ei siihen vaikuta sen rahatilanne suuntaan tai toiseen :) Aattele!
Oletkohan rehellinen? Epäilen aika vahvasti tuollaisten naisten olemassaoloa. Sain kuitenkin vähän toivoa nyt tyttöystävän etsimiseen. Olen elämääni tyytyväinen pitkäaikaistyötön.
Kyllä minä ainakin otin reilu viitisen vuotta sitten mieheksi sossuntuilla eläneen työttömän. Välillä maksoin hänen vuokraansa kun ei tuet oikein riittäneet. Sossuntuet loppuivat kun muutettiin yhteen, joten minä elätin. Reissattiin ja vietettiin romanttisia kylpyläviikonloppuja ym minun laskuuni. Rahat on yhteisiä parisuhteessa, sitä mieltä olen. Sitten mies meni opiskelemaan ja valmistui, pääsi hyviin töihin ja nyt sitä ei enää tarvitse elättää.
Oltiin silloin vähän alle 25v molemmat, mies sellainen komeroitunut neitsytnörtti, minä vähän aikaa sitten ex-kihlatusta eronnut ihan ok-tuloinen nätti nuori nainen jonka perässä juoksi useampikin mies. Mutta itse jouduin aloitteet tekemään tässä tapauksessa ja jahtaamaan tätä ujoa syrjäytynyttä poikasta. Ei hän millään uskonut että voisin olla oikeasti kiinnostunut kun oli täyttänyt päänsä juuri näillä netin hölynpölytasoteorioilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuka tahansa nainen kelpaa KENELLE TAHANSA miehelle. Kyllähän tuollekin olisi miehiä tarjolla, mutta eivät kelpaa.
Melkein kaikki suhteet ovat tuollaisia. Harva nainen lopulta saa sitä teini-iässä unelmoimaansa ryangoslingia, vaan naapurin peruspetteri on se, jonka kanssa seukkaillaan. Asiaa ei muuta se, että monella rima on jo valmiiksi alhaalla, eli oma taso on tiedostettu alitajuisesti ainakin.
Et nyt ilmeisesti ymmärtänyt pointtiani. Ensinnäkään, kaikki naiset eivät harhaisina unelmoi filmitähtien näköisistä miehistä, eihän heitä edes ole Suomessa kuin ehkä kaksi. Tässä ei nyt ollut kyse siitä, haluaako suhteeseen normaalin, tavallisen ihmisen kanssa, eikä Hollywood-tähden, vaan siitä että TYYTYY ihmiseen, jota oikeastaan ei halua. Tämän ketjun kommenttien perusteella haastatellulle naiselle olisi pitänyt "kelvata" joku niistä miehistä, joita hän oli tapaillut. Kysymykseni oli, onko mies todella onnellinen suhteessa, jossa tietää vain kelvanneensa, ilman mitään tunnetta.
Ymmärrän pointtisi erittäin hyvin, mutta mielestäni ajattelet nyt liian pinnallisesti tätä.
Sarita tunnistaa itsekin ongelmansa: "En halua pelailla, mutta ihminen kai kiinnostuu siitä, mitä ei voi saada". Tällaisella asenteella oleva ihminen ei määritelmällisesti ikinä voi saada kumppania, joka häntä kiinnostaa. Tämä on looginen tosi, kun mietit tuota lausumaa.
Saritan pitäisi pystyä työstämään tuota asennetta. Ehkä kieltämättä vähän lassukkamaiseen tyyliin kirjoitin peruspettereistä tuossa ylhäällä, mutta yhtä kaikki päätelmäni on sama. Onnellisesti suhteessa olevat ovat niitä, jotka ovat kiinnostuneet kumppaniehdokkaista, jotka he voivat saada. Kutsutaanko tätä sitten tyytymiseksi vai miksi, se on semantiikkaa.
Insinööri-mies Stadista kirjoitti:
Tärkein syy on se, että suomaalaiset on niin vitun rumii ja tyhmii, ettei kukaan viitti niiden kanssa lähtee edes dösäpysäkille viereen seisomaan - saati kävelemään samaa matkaa kahta metriä kauemmas.
Oletko päätynyt tähän näkemykseen sen perusteella, mitä näet kun katsot peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Av-miesten mielestä Sarita ei saa ikinä miestä, koska tukka on lyhyt. Kuitenkin maailmassa on esim naisia, joilla on avanne, ja ovat silti löytäneet rakkauden. Aika pinnallisia asenteita.
Ei vaan siksi että on liian nirso, omalle tasolleen. Tukan kasvattaminen oli siis neuvo, miten tasoaan voi nostaa.
Eiku ai niin, tasoista ei saa puhua. Eli hän on liian nirso siihen verrattuna miltä itse näyttää, ja/tai mitä itse toisi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Hei poika,
mikä sinua pelottaa naisen seksuaalisuudessa? Millä tavalla menneet panot harmittavat sinua naidessasi rakastamaasi ihmistä? Tuleeko exien ajattelusta sinulle heti alemmuudentunne, ehkä olet hieman epävarma siitä, miten juuri sinun pippelisi täyttää muidenkin kokeileman aukon?
Vai ovatko bakteerit yleisestikin sinulle ongelma? Älä huolehdi, siihenkin on hoitoa. Tsemppiä sinne maalle, emme ole pöpöinemme tulossa sänkyysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei poika,
mikä sinua pelottaa naisen seksuaalisuudessa? Millä tavalla menneet panot harmittavat sinua naidessasi rakastamaasi ihmistä? Tuleeko exien ajattelusta sinulle heti alemmuudentunne, ehkä olet hieman epävarma siitä, miten juuri sinun pippelisi täyttää muidenkin kokeileman aukon?
Vai ovatko bakteerit yleisestikin sinulle ongelma? Älä huolehdi, siihenkin on hoitoa. Tsemppiä sinne maalle, emme ole pöpöinemme tulossa sänkyysi.
Ongelma on siinä, että seksin merkitys laskee kumppanien määrän kasvaessa. Jos naisella on ollut kymmeniä miehiä, niin ei nykyinen mies ole mitään erityistä enää. Ensimmäinen pano, ensimmäinen lapsen syntymä, ensimmäinen työpaikka... etenkin ensimmäisillä on aivan erityinen arvo, halusi tai ei.
Toinen ongelma on siinä, että naisten todennäköisyys pettää kasvaa kumppanien lukumäärän myötä. Tutkittua tietoa, en nyt mobiililla jaksa kaivaa linkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei poika,
Ongelma on siinä, että seksin merkitys laskee kumppanien määrän kasvaessa. Jos naisella on ollut kymmeniä miehiä, niin ei nykyinen mies ole mitään erityistä enää. Ensimmäinen pano, ensimmäinen lapsen syntymä, ensimmäinen työpaikka... etenkin ensimmäisillä on aivan erityinen arvo, halusi tai ei.
Toinen ongelma on siinä, että naisten todennäköisyys pettää kasvaa kumppanien lukumäärän myötä. Tutkittua tietoa, en nyt mobiililla jaksa kaivaa linkkejä.
Pelkäät, että sinua petetään, ja siksi haukut kaikki seksiä harrastavat naiset. Juttele tästäkin lukosta tänään terapeutillesi.
Sitten kannattaa lainata kirjastosta muutama naisen seksuaalisuutta käsittelevä kirja. Naisen seksuaalinen huippu on reilusti yli kolmekymppisenä, usein jopa viisikymppisenä. Voin luvata, poika, että ensimmäinen seksikerta ei ole kellekään naiselle se upein, jos edes miellyttävä.
Poika täällä vertaa sitä ensimmäisen lapsen syntymään :'D