Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas Hesarin sivuilla juttu alle 30v. naisesta, joka ei löydä miestä

Kommentit (612)

401/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen johtuu omasta nirsoudesta. Kiinnostuu vaan miehistä, jotka ei kiinnostu hänestä.

Miksi ottaa huono, kun ilmankin pärjää?

Tässä kiteytyy nyky-yhteiskunta. Naiset ovat todenneet, että ilmankin pärjää, ja huonoksi luokiteltavien miesten määrä senkun kasvaa. Rimaa on nostettu tarpeettoman korkealle.

Ei se väärin ole. Rima on just siinä kuin sen pitää olla.

Näin se on Erkilläkin, mutta jostain syystä hänet täällä lytätään (voisi olettaa sen johtuvan hänen sukupuolestaan), kun penteleen ukko on kehdannut asettaa ikäkriteerin kumppanille.

Täällä on yritetty kertoa, että ikäkriteeri on se, joka ehkä estää pariutumisen. Jätin netissä deittaillessani vastaamatta kaikille jotka itse olivat esim. 45 ja ehto naisen iälle 25-38 tai vastaavaa. Kertoo miehestä, ettei näe realistisesti itseään ja vanhenemistaan.

Vierailija
402/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 31v. ei-koskaan-seurustellut.

On ollu lyhyet hiukset ja pitkät hiukset, ei vaikutusta miehiin.

On ollu alipainoinen, normaalipainoinen ja nyt normaalin ylärajalla. Ei vaikutusta miehiin.

Oon ollut aloitteen tekijä, olen yrittänyt tehdä tilanteen mahdollisimman mukavaksi toiselle, olen se joka järjestää ne treffit, kun mies ei saa aikaiseksi. Ei vaikutusta.

Olen ollut sosiaalinen ja olen lakannut yrittämästä, ei vaikutusta.

Olen laittanut useamman tonnin ulkonäkööni, ei vaikutusta.

En ole istunut kotona. Ei vaikutusta.

En ole pitänyt rimaa korkealla, koska miehet, joiden kanssa olen ollut tekemisissä, ovat työttömiä, osa ylipainoisia, polttavat tupakkaa. Usein heillä on päihdeongelmia. Elämänhallintaongelmia. Osa on kuollut niihin.

Minut on raiskattu kaverini toimesta, joten miehiin ja ylipäänsä ihmisiin luottaminen on vaikeaa. Suurin osa seksikerroista on nimenomaan ollut hyväksikäyttöäni, koska olen ollut niin rikkinäinen enkä osannut pitää puoliani.

Minä luulin kerran, että eräs mies oli minusta kiinnostunut. Juteltiin netissä 24/7, hän järjesti oman heräämisensä ja nukkumaanmenonsa minun rytmini mukaan. Pari vuotta meni näin. Nähtiin myös. Hän oli aina mustasukkainen, jos edes mainitsin jostain miespuolisesta ihmisestä. Hän ei kuitenkaan ollut missään vaiheessa kiinnostunut, kunhan tappoi ilmeisesti aikaa juttelemalla kanssani.

Eräs ulkomaalainen mies väittää olevansa kiinnostunut, mutta hän haluaa vain että annan hänelle rahaa. Ylipäänsä suurin osa tapaamistani miehistä tuntuu haluavan, että maksan heille jotain heidän menojaan.

Ei vaan oikein jaksa enää.

Voi ei!

Jos tämä on totta (mitä kyllä hiukan jopa epäilen), ei kirjoittajalla pitäisi olla mitään ongelmaa - yhtä lukuun ottamatta: liikut aivan kokonaan väärässä seurassa. Tapaat ihan vääränlaisia miehiä. Tapaat sellaisia miehiä, jotka eivät - aikuisten oikeasti - ansaitse tavalliselta naiselta kuin potkun nivusiin.

Miten ihmeessä liikut sellaisten miesten kanssa, jotka ovat ylipainoisia työttömiä, päihdeongelmaisia, moniongelmaisia tapauksia?

Saanko kysyä, käytkö etsimässä miehiä yksinomaan lähiräkälästä? Siltojen alta?

Moni mies kehottaa naisia laskemaan rimaansa. Minä kehottaisin sinua ehdottomasti NOSTAMAAN RIMAASI useammalla pykälällä. Nosta hyvä nainen rimasi katuojaa ylemmäs, edes jalkakäytävän tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät löydä kranttuuttaan, miehet eivät saa vaikka vaatimustaso olisi omaa tasoa selvästi matalampi.

Täytyy myös huomioida seurustelusuhteen märitelmä. Monilla naisilla on joka tapauksesssa kaikenmaailman säätöjä, panosuhteita yms. vaikkei varsinaisesti seurustelusuhdetta olisikaan. Miehille jo irtoseksin saaminen on paljon hankalampaa kuin naisille.

Parisuhteen ja seksin saamisen suhteen naiset ovat tunnetusti etuoikeutetussa asemassa miehiin nähden, mutta läpeensä feministinen HS koittaa tietysti tämänkin asian kääntää lähes päälaelleen. Nainen kun ei voi koskaan olla etuoikeutettu, vaan asiat joko ovat yhtä hyvin tai sitten löytyy asioita missä naisia sorretaan.

Vierailija
404/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4064 kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen johtuu omasta nirsoudesta. Kiinnostuu vaan miehistä, jotka ei kiinnostu hänestä.

Täällä on yritetty kertoa, että ikäkriteeri on se, joka ehkä estää pariutumisen. Jätin netissä deittaillessani vastaamatta kaikille jotka itse olivat esim. 45 ja ehto naisen iälle 25-38 tai vastaavaa. Kertoo miehestä, ettei näe realistisesti itseään ja vanhenemistaan.

Minulle kirjoitti ikäiseni eli 40 v mies, jolla oli "ihannekumppanin" ikänä 16–30 vuotta. Ei tehnyt mieli tutustua.

Vierailija
405/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarita + "Erkki" = match made in heaven! Ei muuta kuin treffailemaan, Saritakin on sopivassa lapsentekoiässä. Toimikoon tuo artikkeli molempien soidinkutsuna.

Mutta anna mä arvaan....eivät kelpaa toisilleen? ;)

Sama tuli kieltämättä mieleen. Eli sopisivat hyvin toisilleen ja jakavat saman kokemusmaailman seurustelemattomuudesta, ovat kenties yhtä kokemattomiakin esim. seksuaalisesti.

Mutta tuskinpa kelpuuttaisivat toisiaan. Jos ihan lehdessä asti itketään yksinäisyyttä ja parisuhteen puutetta, voisi sitä vaatimustasoaan pikkuisen laskea ja tyytyä siihen mitä saa. Tai sitten ei kannata valittaa.

Sama juttu jos olisi nälkäinen ja valittaisi haastattelussa nälkäänsä. Silti tarjottava ruoka ei kelpaisikaan, se olisi nälkäisen makuun jotenkin vääränlaista. Siinä tilanteessa ei kannata julkisesti valittaa nälkäänsä jos tarjottu ruoka ei kelpaa. Tai sitten ei ole tarpeeksi nälkä, vielä.

Etkö lukenut artikkelia? Saritalla on kyllä ollut useita yhdenillanjuttuja, panoja, seksisuhteita sekä säätöjä, mutta mikään niistä ei ole edennyt seurustelun tasolle.

Voi vittu. Joku kokokylän heila ja sitten vielä ihmettelee kun 'kiinnostavilta' miehiltä ei saa vastakaikua.

Lukekaa se artikkeli, idiootit, älkääkä vain möyhätkö omista projisoiduista ennakkoluuloistanne! Missään ei todellakaan annettu ymmärtää, että Sarita olisi mikään jakorasia - hänellä on ollut lyhyitä tapailusuhteita, jotka eivät ole edenneet seurusteluksi. Se on ihan normaalia käytöstä eikä osoitus löyhästä sukupuolimoraalista, mutta eihän kaltaisenne assukat tuollaista ymmärrä, koska eivät itse ole päässeet edes tapailuvaiheeseen kenenkään naisen kanssa,

Vierailija
406/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joka kymmenes suomalainen ei solmi elämässään avo- tai avioliittoa." Eli niiden määrä, jotka eivät ole edes parisuhteessa, on vielä pienempi. Eli se niistä lassukoiden "20% miehistä hoitelee 80% naisista" -tilastoista. Kyllä täysin naisettomaksi (tai miehettömäksi) jääminen on edelleen marginaali-ilmiö.

Kai sä ymmärrät että se että olet jokus 20 vuotiaana puolen vuoden avoliitossa ei paljon auta kun olet seuraavat 50 vuotta yksin?

Jos et asu toisen ihmisen kanssa niin ei teillä kyllä suhdettakaan ole. Teinit "seurustelee" mutta aikuiset elää yhdessä tai ei ollenkaan ole toisen kanssa.

Vierailija
407/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarita + "Erkki" = match made in heaven! Ei muuta kuin treffailemaan, Saritakin on sopivassa lapsentekoiässä. Toimikoon tuo artikkeli molempien soidinkutsuna.

Sama tuli kieltämättä mieleen. Eli sopisivat hyvin toisilleen ja jakavat saman kokemusmaailman seurustelemattomuudesta, ovat kenties yhtä kokemattomiakin esim. seksuaalisesti.

Mutta tuskinpa kelpuuttaisivat toisiaan. Jos ihan lehdessä asti itketään yksinäisyyttä ja parisuhteen puutetta, voisi sitä vaatimustasoaan pikkuisen laskea ja tyytyä siihen mitä saa. Tai sitten ei kannata valittaa.

Sama juttu jos olisi nälkäinen ja valittaisi haastattelussa nälkäänsä. Silti tarjottava ruoka ei kelpaisikaan, se olisi nälkäisen makuun jotenkin vääränlaista. Siinä tilanteessa ei kannata julkisesti valittaa nälkäänsä jos tarjottu ruoka ei kelpaa. Tai sitten ei ole tarpeeksi nälkä, vielä.

Etkö lukenut artikkelia? Saritalla on kyllä ollut useita yhdenillanjuttuja, panoja, seksisuhteita sekä säätöjä, mutta mikään niistä ei ole edennyt seurustelun tasolle.

Voi vittu. Joku kokokylän heila ja sitten vielä ihmettelee kun 'kiinnostavilta' miehiltä ei saa vastakaikua.

Lukekaa se artikkeli, idiootit, älkääkä vain möyhätkö omista projisoiduista ennakkoluuloistanne! Missään ei todellakaan annettu ymmärtää, että Sarita olisi mikään jakorasia - hänellä on ollut lyhyitä tapailusuhteita, jotka eivät ole edenneet seurusteluksi. Se on ihan normaalia käytöstä eikä osoitus löyhästä sukupuolimoraalista, mutta eihän kaltaisenne assukat tuollaista ymmärrä, koska eivät itse ole päässeet edes tapailuvaiheeseen kenenkään naisen kanssa,

Kyllä se on löyhä moraali. Jos nussii ihmisiä mutta ei seurustele niiden kanssa.

Vierailija
408/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on fakta että Sarita tuolla tyylillä karsii itsestään kiinnostuvat miehet minimiin. Olisi hankala kuvitella 27 v venäläisnaista jolla on sama tyyli..

Öö ja venäläisten naisten tyyli kuuluu tähän asiaan miten? Ei olla Venäjällä emmekä me ole venäläisiä.

Ihan sama kuin vertaisi, että hollantilaiset miehet ovat muuten pitkiä ja salskeita, mikseivät suomalaiset miehetkin vois olla?

Vierailija
409/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli se, että jos liru näyttäisi oikeasti huonolta pitkänä, niin noilla malleillakin olisi kaikilla lyhyt tukka.

Ei noissa mallien kuvissa ollut kyllä yhtäkään pitkää lirutukkaa.

Pitkä ja todella ohut oli monessa. En sitten kyllä tiedä, että mitä liru tarkoittaa, joten vetäydyn tästä keskustelusta.

Tässä esimerkki lirusta, jota ei todellakaan kannata kasvattaa pitkäksi:

http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/multimedia/dynamic/00219/Hermione-N…

Ja vaikka ei suomalainen olekaan, niin suomalaisilla on samanlainen hiustyyppi varsin yleinen.

Ja vielä Hermione pitkähiuksisena: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/10_03/spooksMS2010_468x578.jpg

Arvaan, että tuohon on jo tarvittu melkoinen määrä muotoilutuotteita.

Näyttää 5x paremmalta pidemmällä. Mikäs vika muotoilutuotteissa?

T: Mies

Ei mitään vikaa, jos haluaa käyttää aikaansa jatkuvaan hiusten laittamiseen.Itse arvostan "wash and go" -hiuksia, koska joudun pesemään hiukset lähes joka päivä liikuntaharrastusten takia.

Oho! Siis että joudut (melkein) pitämään huolta perushygieniasta? Itse pesen hiukset joka päivä ja se on ihan perushygieniaa.

Normaali ihminen pesee itsensä joka ikinen päivä

Vierailija
410/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on löyhä moraali. Jos nussii ihmisiä mutta ei seurustele niiden kanssa.

Ja kertauksen vuoksi: missään koko artikkelissa ei vihjattu Saritan edes koskaan harrastaneen seksiä.

Ilmeisesti sinä olet muuten niitä harvinaisia siveyden sipuleita, joka itse säästät itseäsi avioliittoon, eli et vahingossakaan päädy harrastamaan seksiä tapailemiesi ihmisten kanssa vaikka sellainen tilaisuus tulisikin?

Vierailija
411/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli se, että jos liru näyttäisi oikeasti huonolta pitkänä, niin noilla malleillakin olisi kaikilla lyhyt tukka.

Pitkä ja todella ohut oli monessa. En sitten kyllä tiedä, että mitä liru tarkoittaa, joten vetäydyn tästä keskustelusta.

Ja vaikka ei suomalainen olekaan, niin suomalaisilla on samanlainen hiustyyppi varsin yleinen.

Ja vielä Hermione pitkähiuksisena: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/10_03/spooksMS2010_468x578.jpg

Ei mitään vikaa, jos haluaa käyttää aikaansa jatkuvaan hiusten laittamiseen.Itse arvostan "wash and go" -hiuksia, koska joudun pesemään hiukset lähes joka päivä liikuntaharrastusten takia.

Oho! Siis että joudut (melkein) pitämään huolta perushygieniasta? Itse pesen hiukset joka päivä ja se on ihan perushygieniaa.

Kuinka pitkään sinulla menee niiden kuivauksessa ja muotoilussa? Minulla meni pitkien hiusten kanssa sen verran kauan, että mieluummin pätkäisin ne, ja nyt riittää että kuivaan pyyhkeellä, kampaan ja pöyhin sormin.

Vierailija
412/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on fakta että Sarita tuolla tyylillä karsii itsestään kiinnostuvat miehet minimiin. Olisi hankala kuvitella 27 v venäläisnaista jolla on sama tyyli..

Miehet ovat kuorossa huutaneet tällä palstalla kuukausia, että kuka tahansa nainen kelpaa, naiset ovat liian nirsoja yms. yms.

Miksi miehillä saa olla vaatimuksia mutta naisilla ei?

Ei kuka tahansa nainen kelpaa KENELLE TAHANSA miehelle. Kyllähän tuollekin olisi miehiä tarjolla, mutta eivät kelpaa.

Vierailija
413/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö ja venäläisten naisten tyyli kuuluu tähän asiaan miten? Ei olla Venäjällä emmekä me ole venäläisiä.

Ihan sama kuin vertaisi, että hollantilaiset miehet ovat muuten pitkiä ja salskeita, mikseivät suomalaiset miehetkin vois olla?

Ööö onko se ihan sama? Onko oikeasti ihan sama?? Tyylin muuttaminen on yhtä mahdotonta kuin pituutensa muuttaminen, sitäkö ajat takaa?

Vierailija
414/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen pesee itsensä joka ikinen päivä

Tuossa puhuttiin hiusten pesusta. En minä ainakaan joka päivä hiuksia pese.

Vierailija
415/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuka tahansa nainen kelpaa KENELLE TAHANSA miehelle. Kyllähän tuollekin olisi miehiä tarjolla, mutta eivät kelpaa.

Voisiko joku vähän avata tätä ajattelua, kun en oikein pysty käsittämään. Eli sinkulle, olkoon vaikka Maija, on tarjolla miehiä, esimerkiksi Mikko. Maija päättää noudattaa tämän ketjun miesten neuvoja: laskee rimaa, lopettaa nirsoilun, ei vaadi että miehen kanssa on kemiaa. Maija ajattelee: "Kyllä toi Mikko saa nyt kelvata." Haluaako joku mies siis oikeasti tällaisen suhteen? Mikko tietää, että Maija otti hänet, koska päätti laskea rimaa. Otti siksi, ettei parempaakaan ole tarjolla. Ehkä Mikko on kiltti, ja Maija suostui seurusteluun vähän säälistäkin. Onko siis miehiä, jotka ovat mieluummin tällaisessa suhteessa kuin sinkkuja?

Vierailija
416/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeesti kiehahti yli. Saatana teitä harhaisia sekopäitä jotka luette lauseen ja lisäätte itse puolet sisällöstä. Missään ei puhuta seksistä, ei  mistään yhdenillanjutuista tai seksisuhteista, artikkelissa puhuttiin TAPAILUSTA, mistä ei vielä millään tasolla voi päätellä, onko näihin liittynyt seksiä vai ei. Erityisen törkeää tuollaiset omat tulkinnat on siksi, että kaikki ei edes pääse lukemaan artikkelia koska se on maksumuurin takana, eivätkä siis pääse tarkistamaan noita esitettyjä väittämiä.

Vierailija
417/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku vähän avata tätä ajattelua, kun en oikein pysty käsittämään. Eli sinkulle, olkoon vaikka Maija, on tarjolla miehiä, esimerkiksi Mikko. Maija päättää noudattaa tämän ketjun miesten neuvoja: laskee rimaa, lopettaa nirsoilun, ei vaadi että miehen kanssa on kemiaa. Maija ajattelee: "Kyllä toi Mikko saa nyt kelvata." Haluaako joku mies siis oikeasti tällaisen suhteen? Mikko tietää, että Maija otti hänet, koska päätti laskea rimaa. Otti siksi, ettei parempaakaan ole tarjolla. Ehkä Mikko on kiltti, ja Maija suostui seurusteluun vähän säälistäkin. Onko siis miehiä, jotka ovat mieluummin tällaisessa suhteessa kuin sinkkuja?

Melkein kaikki suhteet ovat tuollaisia. Harva nainen lopulta saa sitä teini-iässä unelmoimaansa ryangoslingia, vaan naapurin peruspetteri on se, jonka kanssa seukkaillaan. Asiaa ei muuta se, että monella rima on jo valmiiksi alhaalla, eli oma taso on tiedostettu alitajuisesti ainakin.

Vierailija
418/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki suhteet ovat tuollaisia. Harva nainen lopulta saa sitä teini-iässä unelmoimaansa ryangoslingia, vaan naapurin peruspetteri on se, jonka kanssa seukkaillaan. Asiaa ei muuta se, että monella rima on jo valmiiksi alhaalla, eli oma taso on tiedostettu alitajuisesti ainakin.

Et nyt ilmeisesti ymmärtänyt pointtiani. Ensinnäkään, kaikki naiset eivät harhaisina unelmoi filmitähtien näköisistä miehistä, eihän heitä edes ole Suomessa kuin ehkä kaksi. Tässä ei nyt ollut kyse siitä, haluaako suhteeseen normaalin, tavallisen ihmisen kanssa, eikä Hollywood-tähden, vaan siitä että TYYTYY ihmiseen, jota oikeastaan ei halua. Tämän ketjun kommenttien perusteella haastatellulle naiselle olisi pitänyt "kelvata" joku niistä miehistä, joita hän oli tapaillut. Kysymykseni oli, onko mies todella onnellinen suhteessa, jossa tietää vain kelvanneensa, ilman mitään tunnetta.

Vierailija
419/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen kun jutun nainen, ja olen ollut aikuisiälläni sinkkuna vain noin vuoden ensimmäisen avoliittoni päätyttyä. Kosijoista ei ole ollut pulaa ikinä, olen vain hyvin valikoiva.

Mutta en näytäkään 35-vuotiaalta täti-ihmiseltä kuten tuo jutun nainen! Kun on hoikka, pitkähiuksinen, mutta ei muovinen tekokynsitukkaripsibimbo, vaan sopivasti meikkaava naapurintyttömäinen iloinen naisellinen nainen niin seuraa löytyy aika helposti. Ihan vakavasti otettavaa seuraakin siis, yhdenillanjuttuja en ole harrastanut sinkkunakaan.

Tunnen paljon naisia, joilla riittää vientä. Heillä ei ole ulkonäössä mitään yhteistä tekijää. Osa on hoikkia, osa ylipainoisia. Lyhyitä hiuksia, pitkiä hiuksia. Tummia, vaaleita, tatuoituja ja tatuoimattomia. Vain yksi seikka on kaikille yhteistä: he eivät ole nirsoja miesten suhteen. Kaikki kelpaa. Miesten parissa suosituin tuntemani nainen on ylipainoinen mt-ongelmainen alkoholisti jonka pisin miehetön kausi oli, kun hän oli suljetulla osastolla. Kai hänkin väittäisi olevansa valikoiva, kuka nyt myöntäisi suoraan että juoksee epätoivoisesti joka miehen perässä...

Vierailija
420/612 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen maailmankatsomus. Minun käy sinua todella sääliksi. Minkä ihmneen takia oikein nouset ylös sängystä aamulla? Minä en jaksaisi, jos näkisin elämän noin lohduttomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi