Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas Hesarin sivuilla juttu alle 30v. naisesta, joka ei löydä miestä

Kommentit (612)

Vierailija
221/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ERKKI kertoo olleensa nuorena sairaalloisen ujo nörtti. Oma rasitteensa oli äiti, joka varoitteli naisista.

”Hän pelkäsi, että minua huijataan. Hän oli ylisuojeleva.”

Nykyään Erkki rohkenee lähestyä naisia – mutta sanoo, että hänen on vaikea ymmärtää heitä.

”Saatan pyytää vaikkapa liian monta kertaa treffeille. Olen nyt asettanut rajan siihen, että viisi kertaa on liikaa. Silloin on jo syytä uskoa ne eri tekosyyt, joita nainen on antanut.”

Erkki on tullut niin monta kertaa torjutuksi, että kokee itsensä araksi.

”Olen vereslihalla. Helppo niiden miesten on olla rohkeita, joilla on tukka päässä ja muutenkin vientiä.”

Joku on joskus sanonut Erkille, että hän on katkera. Hän myöntääkin vähän olevansa.

”Ei sitä ole voinut estää.”

Tässä jutussa Erkki ei halua esiintyä nimellään, koska pelkää antavansa pilkan aihetta koulu- ja armeijakiusaajilleen.

Ainainen sinkkuus alkoi harmittaa Erkkiä toden teolla, kun kolmekymppisyys läheni. Muut pariutuivat, Erkki ei. Ikääntyessä ikisinkkuuteen on tullut yksi hyvä puoli.

”Lähipiiri ei enää jankuta asiasta.”

Erkki on ladannut 14 erilaista deittisovellusta, osin uteliaisuudesta. Hän on huomannut, että hän kiinnostaa etenkin ulkomaalaisia naisia – hyvän palkkansa vuoksi.

”Yhtä naista tapailin useamman kuukauden: kävimme kahvilla ja kävelyllä. Lopulta hän sai sanottua, että tarvitsee yritykselleen lainaa.”

Vaikka Erkki toivoo parisuhdetta, ei hänelle kelpaa kuka tahansa.

Pitää olla vielä lisääntymisiässä, en halua mummoja. Ei saa olla ylipainoinen, eikä kissa- tai koirahullu. Täysin terveen papereita en vaadi, mutta miksikään mielenterveyshoitajaksi en ryhdy. Enkä halua naisia, joilla on useita kymmeniä seksikumppaneita vuosittain.”

Jos vain tällaisia naisia on tarjolla, hän on mieluummin yksin.

”Suhteesta täytyisi saada jotain positiivista.”

Tuosta listasta kun pudottaa yhdenkin kriteerin pois, niin kyllä varmasti alkaa naisia löytyä.

Niin että jos kissat ja koirat ovatkin ok, niin siitten ehkä löytyisi Erkille kumppani?

Vierailija
222/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep eli taas nirsoudesta kyse. Pointsit rehellisyydestä. Ulkonäön puolesta kelpaisi ainakin mulle

Miehetkin on varmaan sitten nirsoja, kun nainenhan totesi että kiinnostus ei ole ollut molemminpuoleista.

Enkä jaksaisi lukea enää harhaista höpinää siitä kuinka hän haluaa rikkaan ja komean, kun mikään itse jutussa ei siihen viittaa.

"Kemppainen on 27-vuotias, eikä ole koskaan seurustellut. Miksi niin on käynyt? Kai siksi, että hän on ollut kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole kiinnostuneet hänestä.

Ja toisaalta hän ei ole ollut kiinnostunut niistä miehistä, jotka ovat olleet hänestä."

Ei mainitakaan rikkaasta ja komeasta, mutta jokin kohtaanto-ongelma on. Hän kertoo kiinnostuvansa eri miehistä kuin ketkä hänestä ovat kiinnostuneet.

Jos kyse olisi kerrasta tai kahdesta, voitaisiin sanoa, että kemiat eivät ole kohdanneet. Mutta jos 27-vuotias nainen ei ole koskaan seurustellut, niin hän on luultavasti kiinnostunut vain miehistä, joista moni muukin nainen on kiinnostunut. Hänen tilanteessaan olevaa miestä haukuttaisiin nirsoksi lassukaksi, koska mies sanoisi rehellisesti mitä etsii. Nainen joutuu sosiaalisen paineen takia jättämään sen sanomatta, vaikka jokainen mies ymmärtää, että kyllä tuolle naiselle tavallisia miehiä olisi tarjolla. Vaan kun ei tavallinen kelpaa.

Eikos olekin jännä juttu? *sarkasmi*

Itse olen 29 ja en ole löytänyt kunnollista seurustelusuhdetta, koska sairastan skitsofreniaa sekä masennusta.

Käytän sopivia lääkkeitä tunnollisesti sekä käyn terapiassa - haluaisin psykoterapiaan, jossa tutkitaan kunnolla kaikki mielen ongelmat ja lukot vaan se on aivan liian kallista.

Olen nätti, huoliteltu ja hoikahko. En silti kelpaa miehille mt-sairauksieni vuoksi. :D

Onhan tämä vähän kuin "kiltimässä", natsi-saksalaisessa ajassa eläisi.

No kyllähän masentuneen skitsofreenikon pitää jo myöntää, että nyt ei ole ihan parhaat kortit pariutumisen kannalta... Jotain itsekritiikkiä sentään. Itsekin tiedän, etten ole mikään tykkikyrpä naisille, koska istun vaan netissä työttömänä. Vaikka olenkin normaalipainoinen, komea ja siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotias Erkki voi olla ulkonäöltään 35 vuotiaan näköinen ja muutenkin nuorekas. Ei ole muutenkaan vielä vanha. Kuvituskuva antaa vamhan miehen kuvan. Minkäs ikäinen esim antti reini on?

Vierailija
224/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin 27-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut. Mulla on sama ongelma kuin artikkelin naisella, kiinnostukset eivät kohtaa. Olen opiskeluaikoina tapaillut muutamaa miestä, jotka olisivat halunneet enemmän, mutta itseäni he eivät lopulta kiinnostaneet. Ja pari näistä miehistä opiskeli silloin kauppakorkeassa ja yksi lääkiksessä, ja kaikki heistä olivat ns. kiiltokuvapoikia, suosittuja ja bodattuja, hyvin pukeutuvia ja fiksuja. Mutta mua ei vaan tämän tyyppiset miehet kiinnosta.

Pidän enemmän vähän hipsterimmistä ja ennen kaikkea "rosoisemmista" miehistä, joiden ei tarvitse olla klassisessa mielessä hyvännäköisiä. Muutamasta mun ihastuksesta kaverit ovat vaan pyöritelleet silmiään, eivätkä ole yhtään ymmärtäneet, miksi pidän heitä söpöinä. Tällaiset miehet eivät vain tuppaa kiinnostumaan minusta. :/ Itselläni toki on ongelmana ujous ja introverttiys, viihdyn hyvin omissa oloissani (eli en juuri tapaa uusia ihmisiä) ja tinderit sun muut tuntuu liian ahdistavilta. Ulkonäöltäni olen hyvin tavallinen. Meikkaan ja laitan muutenkin itseäni, panostan vaatteisiin jne. Joten ei ihme, ettei miehiä ole jonossa, kun en ole instagram-kaunis enkä luonnollisestikaan kaunis. Joten tässä sitä ollaan, 27-vuotias, ei ikinä seurustellut nainen. 

Tilanne ahdistaa todella paljon, kaverit ovat alkaneet menemään naimisiin ja itse en ole koskaan ollut rakastunut. Välillä koitan saada tsemppiä vapaudestani, nautin uraani keskittymisestä, mutta haluaisin todellakin edes hetken aikaa kokea sitä rakastumisen ja rakastamisen huumaa. Siksi sattuu etenkin kommentit, joissa todetaan, että naisilla on varaa valita ja liian kovat kriteerit? Itse ainakin koen enemmän, että kyseessä on vain sattuma ja huono tuuri sekä omat ominaisuudet. :(

Sorge, et ole tavallinen jos tyylikäs ja bodattu lääkäri jonottaa persettäsi. Ne rosoiset hipsterit ei tykkää, kun näytät liian high maintenancelta.

Ja taas olis aika jättää tietokone, sulkea Laasasen blogi ja tutustua reaalimaailmaan, jossa ihmisillä on muitakin ajatuksia ja tuntemuksia kiinnostuksen kohteistaan kuin ulkonäkö ja potentiaalinen seksin saanti. Kun ei ne itsestään ja kunnostaan huoltapitävät, akateemit ja fiksut miehet ole mitään alfa-siitosoreja, jotka etsivät mahdollisimman seksikästä astuttavaa naarasta, vaan ihan omia persooniaan hekin joilla on kaikilla erilaiset toiveet ja tarpeet kumppanin ja parisuhteen saralla.

Ahaa. Eli naisesta kiinnostuvat pelkästään akateemiset kiiltokuvapojat ja rosoiset hipsterit eivät ollenkaan, mutta yhtäkkiä yleistyksiä ei voikaan tehdä, koska kaikilla on omat ja erilaiset toiveet?

Vierailija
225/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfdgdgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvattais pitkän tukan nyt ainakin ens alkuun.

Tässä se taas nähdään, kummalla sukupuolella on epärealistisen korkeat kriteerit.

Hah, Tukan kasvattaminen jotenkin liikaa vaadittu? :D Ei tarvii tehdä YHTÄÄN MITÄÄN sen eteen. Kyllä nyt taas naisia sorretaan.

Niinpä, :D Miehiltä vaaditaan monesti esim. tiettyä pituutta, pikkuisen hankalampi toteuttaa jos ei ole geenilotossa sitä suotu. Nainen voisi nostaa omaa viehättävyyttään noinkin helpolla asialla, mutta ei.

Mun hiuslaatu on perisuomalainen liru hiirenhäntä. Ei kasva kovin helposti pitkäksi ja jos sattuu kasvamaan, niin hiirenhäntäletti ei ole kovin nätin näköinen. Pitäisikö minun siis sinun mielestäsi hankkia pidennykset?

Vai olisiko sittenkin niin että hiukset ei ole se tärkein ominaisuus ihmisessä? Kuka sitä paitsi haluaa olla ihmisen kanssa, joka vaatii minua olemaan toisennäköinen kuin olen eli toisin sanoen, minua ei hyväksytä omana itsenäni. Kuulostaapa unelmien parisuhteelta.

Vierailija
226/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep eli taas nirsoudesta kyse. Pointsit rehellisyydestä. Ulkonäön puolesta kelpaisi ainakin mulle

Miehetkin on varmaan sitten nirsoja, kun nainenhan totesi että kiinnostus ei ole ollut molemminpuoleista.

Enkä jaksaisi lukea enää harhaista höpinää siitä kuinka hän haluaa rikkaan ja komean, kun mikään itse jutussa ei siihen viittaa.

Jos kiinnostus ei ole ollut molemminpuolista niin toi nainen on satavarmasti tykästynyt vain niihin top-10% -miehiin jotka ei viitti vakiintua kun ne saa naisen kuin naisen sänkyyn.

Sulla on äärimmäisen masentava kuva koko miessukupuolesta, jos luulet että miesten pariutuminen toimii jonkun tyytymisen kautta. Ei ne miehetkään, siis aivan tavalliset normaalit miehet, ota ensimmäistä jonka saa vaan siksi että saisi. Tasoteorioihin ja Laasasen oppeihin uskovat miehet eivät ole tavallisia miehiä joten niitä on turha käyttää tässä esimerkkinä.

Vierailija
227/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa huono, kun ilmankin pärjää?

Niinpä. Voi olla, että Sarita ei saa haluamansa kaltaista miestä, mutta mieluummin hän valitsee sinkkuuden kuin ei-toivotun kumppanin kanssa. Naisille se on ihan ok, miksi miehet valittavat sinkkuudestaan koko ajan?

Heti kun mies on vasten tahtoaan sinkku, sillä selitetään kouluammuskelua ymmärtävään sävyyn. Entä jos oppisitte miehetkin ihan vaan olemaan sinkkuja kuten naiset? Elämä voisi avautua.

Olla sinkku kuten naiset, usko pois tuo on monen miehen haave mutta toteutettavissa vain sen parhaimman 10% toimesta: satunnaisia seksinvonkaajia tunkee ovista ja ikkunoista.

Kun mies on yksin hän on totaalisen yksin, kun nainen on yksin hän on satunnaisesti yksin.

Tämä ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Maailmassa on aikas monta naista johon yksikään mies ei ole koskenut. Mistäkö tiedän? No arvaapa.

Vierailija
228/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanottuna tuo kyseinen ihminen haluaa ihmisen, jota tuskin tulee koskaan saamaan. Olisi saanut jos olisi pikkaisen tullut kriteereissään vastaan. Ei ymmärrä omaa tasoaan.

Vierailija
229/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin 27-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut. Mulla on sama ongelma kuin artikkelin naisella, kiinnostukset eivät kohtaa. Olen opiskeluaikoina tapaillut muutamaa miestä, jotka olisivat halunneet enemmän, mutta itseäni he eivät lopulta kiinnostaneet. Ja pari näistä miehistä opiskeli silloin kauppakorkeassa ja yksi lääkiksessä, ja kaikki heistä olivat ns. kiiltokuvapoikia, suosittuja ja bodattuja, hyvin pukeutuvia ja fiksuja. Mutta mua ei vaan tämän tyyppiset miehet kiinnosta.

Pidän enemmän vähän hipsterimmistä ja ennen kaikkea "rosoisemmista" miehistä, joiden ei tarvitse olla klassisessa mielessä hyvännäköisiä. Muutamasta mun ihastuksesta kaverit ovat vaan pyöritelleet silmiään, eivätkä ole yhtään ymmärtäneet, miksi pidän heitä söpöinä. Tällaiset miehet eivät vain tuppaa kiinnostumaan minusta. :/ Itselläni toki on ongelmana ujous ja introverttiys, viihdyn hyvin omissa oloissani (eli en juuri tapaa uusia ihmisiä) ja tinderit sun muut tuntuu liian ahdistavilta. Ulkonäöltäni olen hyvin tavallinen. Meikkaan ja laitan muutenkin itseäni, panostan vaatteisiin jne. Joten ei ihme, ettei miehiä ole jonossa, kun en ole instagram-kaunis enkä luonnollisestikaan kaunis. Joten tässä sitä ollaan, 27-vuotias, ei ikinä seurustellut nainen. 

Tilanne ahdistaa todella paljon, kaverit ovat alkaneet menemään naimisiin ja itse en ole koskaan ollut rakastunut. Välillä koitan saada tsemppiä vapaudestani, nautin uraani keskittymisestä, mutta haluaisin todellakin edes hetken aikaa kokea sitä rakastumisen ja rakastamisen huumaa. Siksi sattuu etenkin kommentit, joissa todetaan, että naisilla on varaa valita ja liian kovat kriteerit? Itse ainakin koen enemmän, että kyseessä on vain sattuma ja huono tuuri sekä omat ominaisuudet. :(

Sorge, et ole tavallinen jos tyylikäs ja bodattu lääkäri jonottaa persettäsi. Ne rosoiset hipsterit ei tykkää, kun näytät liian high maintenancelta.

Ja taas olis aika jättää tietokone, sulkea Laasasen blogi ja tutustua reaalimaailmaan, jossa ihmisillä on muitakin ajatuksia ja tuntemuksia kiinnostuksen kohteistaan kuin ulkonäkö ja potentiaalinen seksin saanti. Kun ei ne itsestään ja kunnostaan huoltapitävät, akateemit ja fiksut miehet ole mitään alfa-siitosoreja, jotka etsivät mahdollisimman seksikästä astuttavaa naarasta, vaan ihan omia persooniaan hekin joilla on kaikilla erilaiset toiveet ja tarpeet kumppanin ja parisuhteen saralla.

Ahaa. Eli naisesta kiinnostuvat pelkästään akateemiset kiiltokuvapojat ja rosoiset hipsterit eivät ollenkaan, mutta yhtäkkiä yleistyksiä ei voikaan tehdä, koska kaikilla on omat ja erilaiset toiveet?

En nyt ihan ymmärtänyt pointtia, mutta kyllä, yhden tapausesimerkin perusteella ei voi tehdä mitään yleistyksiä, vaikka se niin kauhean kivaa olisikin, kun silloin löytää helposti materiaalia tukemaan omaa näkemystä ja maailmankuvaa.

Vierailija
230/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfdgdgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään, kummalla sukupuolella on epärealistisen korkeat kriteerit.

Hah, Tukan kasvattaminen jotenkin liikaa vaadittu? :D Ei tarvii tehdä YHTÄÄN MITÄÄN sen eteen. Kyllä nyt taas naisia sorretaan.

Niinpä, :D Miehiltä vaaditaan monesti esim. tiettyä pituutta, pikkuisen hankalampi toteuttaa jos ei ole geenilotossa sitä suotu. Nainen voisi nostaa omaa viehättävyyttään noinkin helpolla asialla, mutta ei.

Mun hiuslaatu on perisuomalainen liru hiirenhäntä. Ei kasva kovin helposti pitkäksi ja jos sattuu kasvamaan, niin hiirenhäntäletti ei ole kovin nätin näköinen. Pitäisikö minun siis sinun mielestäsi hankkia pidennykset?

Vai olisiko sittenkin niin että hiukset ei ole se tärkein ominaisuus ihmisessä? Kuka sitä paitsi haluaa olla ihmisen kanssa, joka vaatii minua olemaan toisennäköinen kuin olen eli toisin sanoen, minua ei hyväksytä omana itsenäni. Kuulostaapa unelmien parisuhteelta.

http://www.paparazzi.fi/women

Tuolla on lirua vaikka muille jakaa ja silti näyttää hyvältä.

Vierailija
231/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joka kymmenes suomalainen ei solmi elämässään avo- tai avioliittoa." Eli niiden määrä, jotka eivät ole edes parisuhteessa, on vielä pienempi. Eli se niistä lassukoiden "20% miehistä hoitelee 80% naisista" -tilastoista. Kyllä täysin naisettomaksi (tai miehettömäksi) jääminen on edelleen marginaali-ilmiö.

Niistä joka kymmenestä osa on myös homoja / lesboja

Niin on myös pariutuneistakin, joten...?

Vierailija
232/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joka kymmenes suomalainen ei solmi elämässään avo- tai avioliittoa." Eli niiden määrä, jotka eivät ole edes parisuhteessa, on vielä pienempi. Eli se niistä lassukoiden "20% miehistä hoitelee 80% naisista" -tilastoista. Kyllä täysin naisettomaksi (tai miehettömäksi) jääminen on edelleen marginaali-ilmiö.

Niistä joka kymmenestä osa on myös homoja / lesboja

Kyllä. Ja vaikeasti kehitysvammaisia, vaikeasti vammautuneita ja sairaita. Eli marginaali-ilmiö.

Vierailija
233/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla näistä yhtyy en ole koskaan seurustellut -ihmisillä on yksinkertaisesti liian kovat vaatimukset. Mies voi olla fiksu ja luotettava ilman korkeakoulutustakin. Ja nainen voi olla vaimomatskua vaikka olisikin pullukka tai ns tavallisen näköinen.

Voi kuule... olen treffaillut vaikka kuinka montaa korkeakoulutettua ja fiksua miestä, mutta yksikään heistä ei ole napannut. Olen treffaillut myös montaa duunarimiestä, mutta yksikään heistäkään ei ole napannut. Olen ihastunut elämässäni vain muutaman kerran, ja ne miehet ovat olleet vähän hipsterimäisiä ja erikoisia tyyppejä, jotka eivät puolestaan ole olleet minusta kiinnostuneita. Että voisitte jo lopettaa nuo "liian kovat vaatimukset" -juttunne. En mä voi pakottaa tunteita, jos niitä ei ole. Siksi olen mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa mulla ei ole tunteita.

Vierailija
234/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava ja lyhythiuksinen nainen ei saa seurustelusuhteeseen miestä, josta moni muukin nainen on kiinnostunut. Shokkiuutinen!

Mistä päättelet, että kyseinen nainen on lihava? Näkyvissä on vain miellyttävät kasvot ja huivin+takin peittämää ylävartaloa.

Kasvoista ja kaulasta näkee aivan selvästi että läskihän se siinä.

No mitä vittua? Alaviistosta kuvattu, kasvot malliltaan pyöreähköt. Luuston rakenne ei kerro läskeydestä, oletko idiootti?

Vierailija
235/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuskin nää "lassukat" on mitään 50v pappoja. Ilmiö koskee 18-30v ihmisiä. Naisia on avoliitoissa tuplasti miehiin nähden 20-25v

Öööö... kenen kanssa? Kun esimerkiksi Helsingissä miehiä ei edes ole riittävästi naisia kohti. Ja muutenkin: jos meillä on 100 naista ja 84 miestä, ja naisista 40 on avoliitossa miehen kanssa, niin eikös miehistäkin silloin 40 ole avoliitossa naisen kanssa?

20-25v mimmeillä tuppaa olemaan 25-30v miehiä. Väittävät oman ikäisiään vielä poikasiksi.  

Sinulla on varmaan näyttää tilastot väitteesi tueksi. Muuten jätän kommenttisi omaan arvoonsa.

Samaa tilastoa kaipailisin minäkin, etenkin kun koko oma lähipiiri todistaa ihan toisenlaista. Ihmiset seurustelee aikalailla omanikäistensä kanssa, tai pari vuotta nuorempien tai vanhempien kanssa. Tiedän myös monta parikymppisten suhdetta, jossa nainen on vanhempi.

5v on varmaan yläkanttiin, mutta onhan Suomessa esim. avioparien keskimääräinen ikäero 3.4v, useimmiten miehen eduksi.  

Pari vuotta sitten kun tämä joku nettideittipalvelu julkaisi koosteita tietokannastaan, otsikoitiin kissan kokoisin kirjaimin kuinka kaikki miehet iästä riippumatta pitävät parikymppisiä naisia viehättävimpinä. Samassa jutussa oli kuitenkin myös käppyrä naisten preferensseistä, jotka menivät suurinpiirtein niin että parikymppiset naiset pitivät viehättävimpinä vähän vanhempia, kolmekymppiset oman ikäisiä, nelikymppiset edelleen kolmekymppisiä ja viisikymppiset muutaman vuoden itseään nuorempia.

Vierailija
236/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfdgdgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.paparazzi.fi/women

Tuolla on lirua vaikka muille jakaa ja silti näyttää hyvältä.

Mallien kuvissa on naisia, jotka näyttävät hyvältä. Surprise!

Vierailija
237/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään viitsinyt kahlata läpi koko ketjua. Pistän silti oman lusikkani soppaan.

Eikö teille, niin miehille kuin naisille, tule mieleen, että puolison "löytymättömyys" johtuu monesta asiasta. Yksinkertaistettuna: toisilleen yhteensopivat eivät kohtaa.

Tämä on yleistä niiden joukossa, jotka edellyttävät MUUTAkin kuin ulkonäköä, varallisuutta, korkeaa koulutustasoa. Oliko yllättävää?

Ja nyt kerron, mistä on kyse: toisen ihmisen persoonan täytyy synkata oman kanssa. Vain tässä tapauksessa kumpikin voi HYVÄKSYÄ toisensa kokonaan ja sellaisena kuin tämä on.

Vain tällainen liitto voi olla aidosti onnellinen ja tyydyttävä. Miksi siis ryhtyä johonkin korvaavaan suhteeseen, joka on vähän sinne päin.

Pinnallisissa ihmis-/parisuhteissa ei ilmeisesti edes etsitä tämmöistä sopivuutta(?). Monien ns. pikkujulkkisten parisuhteissa tämä on ilmeistä. Heidän elämänsä kulkee muutenkin pintatasolla, kuin banaalin pokkarin tai saippuasarjan käsikirjoitus.

Mutta jos/kun ihminen odottaa kohtaavansa toisen syvemmällä tasolla, sielujen yhteydessä, sopivan parin löytyminen on todella kiven alla.

Minä olen jo "vanha" nainen. Olen käynyt läpi useita ja monenlaisia parisuhteita.

Nyt en enää kelpuuttaisi kuin yksilön, jonka kanssa sielumme laulavat samaa säveltä.

(Juu, nettipalstojen yleisen mielipiteen mukaan vanhan ei sovi olla enää yhtään kranttu, mutta asia on kyllä päinvastoin.)

Ketään ei pidä syyllistää siitä, ettei hän kelpuuta "koepartnerikseen" toista ihmistä, josta selvästi huomaa, ettei tästä mitään onnellista liittoa tule koskaan.

Vierailija
238/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin lyhythiuksisena miehen ja mies nimenomaan kertoi, että on aina tykännyt sellaisista räväköistä lyhyistä hiuksista... :D

Joku tykkää banaaneista ja joku tomaateista - jotkut kummastakin. Lyhyet hiukset kuitenkin rajaavat sitä kiinnostuskuntaa selkeästi alaspäin, myös esimerkiksi äärifeministin (mikä tahansa ääriliike, feminismi vain esimerkkinä) täytyy tiedostaa, että edustamansa ideologia rajaa kumppanin löytämismahdollisuuksia merkittävästi alaspäin.

Vierailija
239/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lienee päätelmänä virheellinen. Avio/avoliitto ei ole pysyvä tai lopullinen ominaisuus. Olen itsekin ollut liitossa mutta nykyään sinkku, kuten moni muukin. Avioliitoista lähes puolet päätyy eroihin, avoliitoista vielä suurempi osa. Helsingissäkin sinkkutalouksia muistaakseni puolet tai enemmän.

Omasta mielestäni olen ollut paljon sinkkuna kun täysi-ikäistyttyäni olen ollut sinkkuna kuitenkin 7,5 vuotta eli n 40% ajasta.

Vierailija
240/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mullakin on mallin lirutukka. Muut mallin ulkonäköominaisuudet puuttuvat. Hieman eri vaikutelma, sanon vaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi