Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas Hesarin sivuilla juttu alle 30v. naisesta, joka ei löydä miestä

Kommentit (612)

Vierailija
201/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep eli taas nirsoudesta kyse. Pointsit rehellisyydestä. Ulkonäön puolesta kelpaisi ainakin mulle

Miehetkin on varmaan sitten nirsoja, kun nainenhan totesi että kiinnostus ei ole ollut molemminpuoleista.

Enkä jaksaisi lukea enää harhaista höpinää siitä kuinka hän haluaa rikkaan ja komean, kun mikään itse jutussa ei siihen viittaa.

"Kemppainen on 27-vuotias, eikä ole koskaan seurustellut. Miksi niin on käynyt? Kai siksi, että hän on ollut kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole kiinnostuneet hänestä.

Ja toisaalta hän ei ole ollut kiinnostunut niistä miehistä, jotka ovat olleet hänestä."

Ei mainitakaan rikkaasta ja komeasta, mutta jokin kohtaanto-ongelma on. Hän kertoo kiinnostuvansa eri miehistä kuin ketkä hänestä ovat kiinnostuneet.

Jos kyse olisi kerrasta tai kahdesta, voitaisiin sanoa, että kemiat eivät ole kohdanneet. Mutta jos 27-vuotias nainen ei ole koskaan seurustellut, niin hän on luultavasti kiinnostunut vain miehistä, joista moni muukin nainen on kiinnostunut. Hänen tilanteessaan olevaa miestä haukuttaisiin nirsoksi lassukaksi, koska mies sanoisi rehellisesti mitä etsii. Nainen joutuu sosiaalisen paineen takia jättämään sen sanomatta, vaikka jokainen mies ymmärtää, että kyllä tuolle naiselle tavallisia miehiä olisi tarjolla. Vaan kun ei tavallinen kelpaa.

Eikos olekin jännä juttu? *sarkasmi*

Itse olen 29 ja en ole löytänyt kunnollista seurustelusuhdetta, koska sairastan skitsofreniaa sekä masennusta.

Käytän sopivia lääkkeitä tunnollisesti sekä käyn terapiassa - haluaisin psykoterapiaan, jossa tutkitaan kunnolla kaikki mielen ongelmat ja lukot vaan se on aivan liian kallista.

Olen nätti, huoliteltu ja hoikahko. En silti kelpaa miehille mt-sairauksieni vuoksi. :D

Onhan tämä vähän kuin "kiltimässä", natsi-saksalaisessa ajassa eläisi.

Ja en siis vertaile itseäni ko. artikkelin naiseen, joka on mielestäni nätti. Kunhan kerroin tässä omasta "tilanteestani".

Kommenttini pointti oli siis se, etten ole kelvannut monillekaan "tavismiehille" mihinkään, koska minulla on tiettyjä sairauksia.

Vierailija
202/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko tähän lyhyttukkaisuuteen sanoa, että silloin kun itsellä oli hyvin lyhyet ja pörröiset punaiset, ja myöhemmin ruskeat hiukset, en saanut baareissa rauhaa. Ihan oikeasti joka minuutti tuli uusi mies juttelemaan. Kaduillakin tulivat miehet iskemään ja kehumaan ulkonäköä. Nyt olen kasvattanut takaisin pitkät, hyvin vaaleat luonnonblondini ja kukaan ei enää lähesty baarissa. Oikeasti ei kukaan, enkä ole lihonut. Ja olen ihan parikymppinen nainen.

Omasta kaveripiiristä voisin sanoa, että ne naiset jotka ovat draamakuningattaria ja moniongelmaisia, löytävät miehiä joka sormelle. Plussaa vielä jos käyttää paljastavia vaatteita ja harrastaa irtoseksiä. Ilman seurustelukumppania ovat jääneet ne hieman ujot, fiksut tytöt jotka pukeutuvat asiallisesti ja elämä täysin kunnossa, harrastetaan liikuntaa ja vähemmän päihteitä. En nyt siis tuomitse mitenkään, saa tehdä miten haluaa, mutta tämä kuvio vain ihmetyttää hieman.

Itse olen nykyisen lähes 30v poikaystäväni ensimmäinen tyttöystävä, eikä hän tiedä miksei ole seurustellut aikaisemmin. Ei ole lyhyt, työtön, ruma, lihava, huonokäytöksinen, vaan erittäin älykäs ja kouluttautunut, miehekäs ja osaa keskustella. Eli sellainen jonka luulisi olevan erittäin kuumaa tavaraa sinkkumarkkinoilla. Mutta pariutuminen on vain niin suureksi osaksi pelkkää sattumaa, ei vain sitä että löytää oikean ihmisen josta kiinnostuu ja joka kiinnostuu takaisin, vaan myös ihan tilanteiden sattumaa ja sitä, että kaikki menee oikein.

Uusi tukkasi on sitten varmaankin sen verran hotimpi, että perusmiehet eivät enää uskalla lähestyä kun katsovat, että olet liian kovaa tasoa?

Mistä noita fiksuja ja ujoja tyttöjä oikein löytäisi? Töissä ne tuppaavat olemaan liian nuoria ja baarissa eivät taida ne oikean ikäiset paljon käydä. Baarissa ei oikein itsekään enää jaksaisi ravata, mutta kun en muutakaan keksi, mistä seuraa voisi hakea. Enkä viitsisi aloittaa mitään espanjan iltakurssia tai muuta harrastusta vain sen takia, että siellä voisi olla 0,00000000000000023% mahdollisuus löytää seuraa. Suomessa ei oikein julkisilla paikoillakaan osata ottaa vastaan ex tempore  -lähestymisiä. Onko nämä ujot ja fiksut tytöt jossain deittipalveluissa mukana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun Erkillekin suosittelisin oman ikäisiä tai jopa hivenen vanhempia naisia, 45-v kokematon mies ei ole kuumaa valuuttaa naisten keskuudessa.

No eihän se ole sitten kovaa valuuttaa omankaan ikäisten naisten keskuudessa. Hekin ovat naisia katsos. Parempi säkä käy varmasti noin 35-vuotiaiden kohdalla, jotka kuumeisesti etsivät isäkandidaattia.

Vierailija
204/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen kun jutun nainen, ja olen ollut aikuisiälläni sinkkuna vain noin vuoden ensimmäisen avoliittoni päätyttyä. Kosijoista ei ole ollut pulaa ikinä, olen vain hyvin valikoiva.

Mutta en näytäkään 35-vuotiaalta täti-ihmiseltä kuten tuo jutun nainen! Kun on hoikka, pitkähiuksinen, mutta ei muovinen tekokynsitukkaripsibimbo, vaan sopivasti meikkaava naapurintyttömäinen iloinen naisellinen nainen niin seuraa löytyy aika helposti. Ihan vakavasti otettavaa seuraakin siis, yhdenillanjuttuja en ole harrastanut sinkkunakaan.

Entäs jos on kuvailemasi kaltainen mutta seuraa ei löydy? Ei ylemmältä eikä alemmalta tasolta?

En usko. Pistä tähän mailiosoitteesi, niin heti saat vastauksia.

Vierailija
205/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ovatko nämä miehet ihan tosissaan, kun toivovat naiselle pitkiä hiuksia!? Ettekö te ymmärrä, että niistä menee lattiakaivo tukkoon ja kukas se joutuukaan sen tukkeutuneen lattiakaivon putsaamaan? Sieltä löytyy hiustukko, johon on tarttunut hoitoainejäämiä ja se muodostaa sellaisen suuren, viemäriliejuisen klöntin joka haisee aivan kauhealta. Tätäkö te tosissanne haluatte!?

Haha :D No sovitaan, että minä hoidan sen klönttihomman jos se siitä on kiinni.

Vierailija
206/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukka-aiheesta: minulla on pitkä tukka, mutta hiuslaatuni on aina ollut hento. Jos otan klipseillä tms tuuhennusta tukkaan, saanko miehen? Jos vielä värjään tukan vaaleaksi, onko miehen saanti taattu? 

Mutta ethän unohda laihduttaa itseäsi missimittaiseksi? Ylipaino - tai pelkkä ylipainoiseksi epäily kuten Hesarin artikkelikuvan kommenttien perusteella tässäkin ketjussa on todettu - on ehdoton turn off.

Jos haluaa kilpailla samoista miehistä missien kanssa, on itsekin näytettävä missiltä. Niin se vain menee, naiset. 

Jepjep, ja misseillähän on tunnetustusti ne "parhaimmat" miehet: naistennaurattajan maineessa olevia pintajulkkikisia ja urheilijoita, joiden kanssa elämä pyörii miehen uran ja likaisten harjoitusvaatteiden pyykkäyksen ympärillä. Todella henkevää seuraa ja paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, joo-o...

Jotenkin tuntuu, että monet palstamiehet haluaisivat itse seurustella näiden "alfoiksi" kutsumiensa miesten kanssa, mutta jotenkin heille on mahdotonta ymmärtää, etteivät ko. yksilöt kiinnosta pätkääkään suurinta osaa tavallisista naisista.

Vierailija
207/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän empatiaa nyt kehiin. Kyseessä on 45-vuotias, ikisinkku dippainssi. Ei ehkä ole ihan timanttia sosiaalisilta taidoiltaan, joten on parempi keskittyä lauseiden merkityksiin sanavalintojen sijaan. Erkki haluaa naisen, joka voi vielä raskautua - siinä se.

Tuo pisti minullakin silmään, että on joutunut asettamaan itsellensä ihan rajoitteen, että pyytää treffeille vain viisi kertaa eikä enempää. Mutta mikä siinä on, etteivät naiset voi suoraan sanoa "kiitos, mutta ei kiitos"? Kaikki ihmiset eivät ymmärrä tuollaista epäsuoraa viestintää, jossa sanotaan yhtä, mutta tarkoitetaan toista. Jos joku pyytää treffeille, mutta et ole hänestä kiinnostunut, miksi siihen pitää sotkea jotain ihmeellisiä tekosyitä että nyt ei sovi kun on muuta ohjelmaa? Kyllä sen verran pitäisi olla kunnioitusta toista ihmistä kohtaan, joka on saattanut kerätä kovastikin rohkeutta pyytääkseen treffeille, että sanoo suoraan, mutta kauniisti, miten asia on. 

Tuolle Erkille voisi hyvin sopia sellainen 35-v vähän hiljainen hiirulainen, josta muut miehet eivät innostu, mutta joka haluaisi parisuhteen ja perheen. Voisivat tehdä sen yhden lapsen ja viettää rauhallista perhe-elämää.

Vierailija
208/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutun Erkillekin suosittelisin oman ikäisiä tai jopa hivenen vanhempia naisia, 45-v kokematon mies ei ole kuumaa valuuttaa naisten keskuudessa.

No eihän se ole sitten kovaa valuuttaa omankaan ikäisten naisten keskuudessa. Hekin ovat naisia katsos. Parempi säkä käy varmasti noin 35-vuotiaiden kohdalla, jotka kuumeisesti etsivät isäkandidaattia.

Totta. Tai siinä melkein nelikymppisten kohdalla, joilla ei ole varaa odotella enää yhtään!

Vierailija
209/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep eli taas nirsoudesta kyse. Pointsit rehellisyydestä. Ulkonäön puolesta kelpaisi ainakin mulle

Miehetkin on varmaan sitten nirsoja, kun nainenhan totesi että kiinnostus ei ole ollut molemminpuoleista.

Enkä jaksaisi lukea enää harhaista höpinää siitä kuinka hän haluaa rikkaan ja komean, kun mikään itse jutussa ei siihen viittaa.

"Kemppainen on 27-vuotias, eikä ole koskaan seurustellut. Miksi niin on käynyt? Kai siksi, että hän on ollut kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole kiinnostuneet hänestä.

Ja toisaalta hän ei ole ollut kiinnostunut niistä miehistä, jotka ovat olleet hänestä."

Ei mainitakaan rikkaasta ja komeasta, mutta jokin kohtaanto-ongelma on. Hän kertoo kiinnostuvansa eri miehistä kuin ketkä hänestä ovat kiinnostuneet.

Jos kyse olisi kerrasta tai kahdesta, voitaisiin sanoa, että kemiat eivät ole kohdanneet. Mutta jos 27-vuotias nainen ei ole koskaan seurustellut, niin hän on luultavasti kiinnostunut vain miehistä, joista moni muukin nainen on kiinnostunut. Hänen tilanteessaan olevaa miestä haukuttaisiin nirsoksi lassukaksi, koska mies sanoisi rehellisesti mitä etsii. Nainen joutuu sosiaalisen paineen takia jättämään sen sanomatta, vaikka jokainen mies ymmärtää, että kyllä tuolle naiselle tavallisia miehiä olisi tarjolla. Vaan kun ei tavallinen kelpaa.

Itse olen 29 ja en ole löytänyt kunnollista seurustelusuhdetta, koska sairastan skitsofreniaa sekä masennusta.

Käytän sopivia lääkkeitä tunnollisesti sekä käyn terapiassa - haluaisin psykoterapiaan, jossa tutkitaan kunnolla kaikki mielen ongelmat ja lukot vaan se on aivan liian kallista.

Olen nätti, huoliteltu ja hoikahko. En silti kelpaa miehille mt-sairauksieni vuoksi. :D

Ja en siis vertaile itseäni ko. artikkelin naiseen, joka on mielestäni nätti. Kunhan kerroin tässä omasta "tilanteestani".

Kommenttini pointti oli siis se, etten ole kelvannut monillekaan "tavismiehille" mihinkään, koska minulla on tiettyjä sairauksia.

Ja itsehän olen tapaillut vain näitä ns. terveitä miehiä. Ehkä ongelmani on siis siinä. Muita mt-ongelmaisia onkin hivenen hankalampi tavata kun itsekin vanhoista kokemuksistani tiedän, ettei silloin ole ehkä halua liikkua "ihmisten ilmoilla" saatikka roikkua jossain hiton Tinderissä.

Vierailija
210/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin 27-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut. Mulla on sama ongelma kuin artikkelin naisella, kiinnostukset eivät kohtaa. Olen opiskeluaikoina tapaillut muutamaa miestä, jotka olisivat halunneet enemmän, mutta itseäni he eivät lopulta kiinnostaneet. Ja pari näistä miehistä opiskeli silloin kauppakorkeassa ja yksi lääkiksessä, ja kaikki heistä olivat ns. kiiltokuvapoikia, suosittuja ja bodattuja, hyvin pukeutuvia ja fiksuja. Mutta mua ei vaan tämän tyyppiset miehet kiinnosta.

Pidän enemmän vähän hipsterimmistä ja ennen kaikkea "rosoisemmista" miehistä, joiden ei tarvitse olla klassisessa mielessä hyvännäköisiä. Muutamasta mun ihastuksesta kaverit ovat vaan pyöritelleet silmiään, eivätkä ole yhtään ymmärtäneet, miksi pidän heitä söpöinä. Tällaiset miehet eivät vain tuppaa kiinnostumaan minusta. :/ Itselläni toki on ongelmana ujous ja introverttiys, viihdyn hyvin omissa oloissani (eli en juuri tapaa uusia ihmisiä) ja tinderit sun muut tuntuu liian ahdistavilta. Ulkonäöltäni olen hyvin tavallinen. Meikkaan ja laitan muutenkin itseäni, panostan vaatteisiin jne. Joten ei ihme, ettei miehiä ole jonossa, kun en ole instagram-kaunis enkä luonnollisestikaan kaunis. Joten tässä sitä ollaan, 27-vuotias, ei ikinä seurustellut nainen. 

Tilanne ahdistaa todella paljon, kaverit ovat alkaneet menemään naimisiin ja itse en ole koskaan ollut rakastunut. Välillä koitan saada tsemppiä vapaudestani, nautin uraani keskittymisestä, mutta haluaisin todellakin edes hetken aikaa kokea sitä rakastumisen ja rakastamisen huumaa. Siksi sattuu etenkin kommentit, joissa todetaan, että naisilla on varaa valita ja liian kovat kriteerit? Itse ainakin koen enemmän, että kyseessä on vain sattuma ja huono tuuri sekä omat ominaisuudet. :(

Sorge, et ole tavallinen jos tyylikäs ja bodattu lääkäri jonottaa persettäsi. Ne rosoiset hipsterit ei tykkää, kun näytät liian high maintenancelta.

Vierailija
211/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo itsekin että on kiinnostunut miehistä jotka eivät ole kiinnostuneet hänestä.

Oletan siis että hän on jahdannut jotain kiekkomiljonäärejä, vapaaottelijoita yms.

Sitten pitäisi omaa habitusta muuttaa. Katso millaisia naisia kiekkoilijoilla on ja yritä muuttaa itseäsi samaan suuntaan.

Miksi se tarkoittaisi jotain kiekkomiljonäärejä? :D Mä olen itse ihan samanlainen, eli ne miehet, josta minä olen kiinnostunut, eivät kiinnostu minusta. Nämä tällaiset miehet ovat enimmäkseen hipstereitä tai jollain tavalla luovia tai sitten ujoja runopoikia :D Mutta kun minä en itse ole millään tavalla luova, niin siksi nämä miehet eivät kiinnostu minusta. He hengailevat vain toisten luovien hipsterimimmien kanssa. Ja toinen kohderyhmä, johon huomaan ihastuvani on varatut miehet (omanikäiset). Sinkkujen kohdalla taas mietin, että miksi hän ei ole kelvannut kenellekkään, ja kyllä, tiedostan täysin miten nurinkurista se on koska minäkin olen sinkku joten moni ihmettelee varmasti ihan samalla lailla, että miksi en ole kelvannut kenellekään :D Ja sitten taas jos alkaisin suhteeseen varatun miehen kanssa, niin siitäkin menisi maku, koska mieshän pettäisi nykyistä tyttöystäväänsä, enkä halua pettäjää.... :D

Ja sitten taas minusta kiinnostuvat miehet ovat lähinnä yksinkertaisia duuni-kalja-sohva -tyyppisiä tyyppejä. Olen sitten "alentunut" harrastamaan seksiä näiden kanssa kun en ketään muutakaan ole saanut, ja eihän siitä ole tullut kuin paha mieli. En pysty suhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa mulla ei ole mitään yhteistä ja jonka kanssa ei voi edes keskustella tai tehdä mitään kivaa.

Vierailija
212/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi "Erkki"-parka. Toisaalta luettelee tarkkoja ominaisuuksia, joita kumppaniltaan haluaa ja ei halua, ja sitten paljastuu 45 vuotiaaksi, kaljuksi, epätoivoiseksi reppanaksi, joka pommittaa naisia treffikutsuilla kyllästymiseen asti ilman vastakaikua.

"Erkin" pitäisi vihdoinkin ymmärtää astua alas norsunluutornistaan ja alentaa reippaasti vaatimustasoaan, mitä edes tarkoittaa kissa- tai koirahullu? Henkilöllä ei saa olla kotieläimiä? "Erkki" on allerginen?

Tai vaatimus lisääntymisikäisyydestä? Mitä se tarkoittaa käytönnössä? 16-45 vuotias?

Mulle profiloituu omien kokemusten pohjalta mieleen jonkinlainen mielikuva tästä mystisestä "Erkistä". Pituus max 165-170 cm, Spede-kalju, lihakseton, ohutharteinen, ohutsorminen, epämiehekäs, pelokas, säikky, epäsosiaalinen, huonot hampaat.... Tuon miehen pitäisi alkaa panostaa omaan ulkomuotoonsa, harrastaa jotakin urheilulajia ja hankkia vähän itseluottamusta sitä kautta: kun keho on elinvoimainen heijastuu se myös sisäiseen olotilaan.

Vierailija
213/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirsoilusta: vähän päälle nelikymppisenä ajattelin, että ei voi vaatia liikoja, pitää tyytyä, olinhan jo varmasti miesten mielestä tosi vanha. Aloin seurustella viisikymppisen, fiksun, tosi kiltin miehen kanssa, joka oli työttömänä. Nainenhan ei saa tavoitella rikasta miestä, eikä ainakaan sellaista joka on oman tason yläpuolella. Miehellä ei ollut rahaa käydä missään, mutta hän laittoi minulle ruokaa, oli huomaavainen ja älykäs, hyvää seuraa kotona. Mutta kun ei sitä tunnetta vain ollut. Hän oli ollut pitkään yksin ja rakastui minuun päätä pahkaa. Mitä rakastuneempi hän oli, sitä enemmän minua ahdisti. Tuntui, etten voi käydä ystävien kanssa vaikka ravintolassa syömässä, kun ei miesystävälläni ollut rahaa käydä missään ja hän oli yksinäinen. Lopulta en enää kestänyt tilannetta, jossa toinen oli liian kiintynyt ja minä liian vähän kiintynyt. Lopetin suhteen ja mies romahti. 

Tämän kokemuksen jälkeen ajattelen, että "tyytyminen" tavalliseen, kilttiin mieheen on todellakin väärin. Miltähän näistä miehistä, jotka syyttelevät naisia nirsoiksi, tuntuisi olla se osapuoli, johon vain tyydytään, kun ei sitä oikeaa nyt sattunut tulemaan eteen. Että otetaan nyt tämä mies, vaikka ei ole rakkautta, kun hän on kuitenkin niin kiltti ja kiva. Miltä tuntuisi, jos nainen ajattelisi sinusta että "ei tässä iässä parempaakaan tule, ei saa olla nirso, otetaan nyt tämä sitten"? Ja sitten sinä mies eläisit naisen kanssa tietäen, että hän ei oikeasti rakasta sinua?

En ole mies, mutta kai sitä voi olla ihan nastaa yhdessä ilman valtavaa huumaakin? Joka tapauksessahan sw tuppaa hiipumaan jossain vaiheessa. Ja rakkaus on eri asia kuin rakastuminen - rakkaus kehittyy pikku hiljaa.

Voi, kaverina. Seksiä en harrastaisi sellaisen miehen kanssa, johon en tuntisi seksuaalista vetoa. Sekin virhe on joskus tullut tehtyä.

No en mäkään harrastaisi seksiä ilman seksuaalista jännitettä! Mutta kyllä mä tiedä lukuisia miehiä joita kohtaan tunnen seksuaalista vetoa, vaikkei nyt mitään rakkauden roihua olekaan. Varsinkin ovulaation aikaan tunnen vetoa lähes kaikkia suht omanikäisiäni ja ok-kroppaisia miehiä kohtaan. :)

Vierailija
214/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaisit minulle jolla on samoja ongelmia, mutta sitten tulee taas se ongelma ettei itsellesi kelpaa.

Vierailija
215/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostus ei ole ollut molemminpuolista niin toi nainen on satavarmasti tykästynyt vain niihin top-10% -miehiin jotka ei viitti vakiintua kun ne saa naisen kuin naisen sänkyyn.

Vierailija
216/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joka kymmenes suomalainen ei solmi elämässään avo- tai avioliittoa." Eli niiden määrä, jotka eivät ole edes parisuhteessa, on vielä pienempi. Eli se niistä lassukoiden "20% miehistä hoitelee 80% naisista" -tilastoista. Kyllä täysin naisettomaksi (tai miehettömäksi) jääminen on edelleen marginaali-ilmiö.

Niistä joka kymmenestä osa on myös homoja / lesboja

Vierailija
217/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfat plaaplaalaa. Itsekin olken varattuihin rakastuja. En ole kaikkien kumppaneita stalkannut, mutta sillä ensimmäisellä ainakin oli lyhyt ja pyöreähkö avopuoliso joka oli myös minua vanhempi ja ylipäätään kaukana mistään missityypistä, vaikka omalla tavallaan nätti olikin. Eikä mies ollut rikas eikä perinteisen komea, älykäs sentään oli. Että tuota noin.

Vierailija
218/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin 27-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut. Mulla on sama ongelma kuin artikkelin naisella, kiinnostukset eivät kohtaa. Olen opiskeluaikoina tapaillut muutamaa miestä, jotka olisivat halunneet enemmän, mutta itseäni he eivät lopulta kiinnostaneet. Ja pari näistä miehistä opiskeli silloin kauppakorkeassa ja yksi lääkiksessä, ja kaikki heistä olivat ns. kiiltokuvapoikia, suosittuja ja bodattuja, hyvin pukeutuvia ja fiksuja. Mutta mua ei vaan tämän tyyppiset miehet kiinnosta.

Pidän enemmän vähän hipsterimmistä ja ennen kaikkea "rosoisemmista" miehistä, joiden ei tarvitse olla klassisessa mielessä hyvännäköisiä. Muutamasta mun ihastuksesta kaverit ovat vaan pyöritelleet silmiään, eivätkä ole yhtään ymmärtäneet, miksi pidän heitä söpöinä. Tällaiset miehet eivät vain tuppaa kiinnostumaan minusta. :/ Itselläni toki on ongelmana ujous ja introverttiys, viihdyn hyvin omissa oloissani (eli en juuri tapaa uusia ihmisiä) ja tinderit sun muut tuntuu liian ahdistavilta. Ulkonäöltäni olen hyvin tavallinen. Meikkaan ja laitan muutenkin itseäni, panostan vaatteisiin jne. Joten ei ihme, ettei miehiä ole jonossa, kun en ole instagram-kaunis enkä luonnollisestikaan kaunis. Joten tässä sitä ollaan, 27-vuotias, ei ikinä seurustellut nainen. 

Tilanne ahdistaa todella paljon, kaverit ovat alkaneet menemään naimisiin ja itse en ole koskaan ollut rakastunut. Välillä koitan saada tsemppiä vapaudestani, nautin uraani keskittymisestä, mutta haluaisin todellakin edes hetken aikaa kokea sitä rakastumisen ja rakastamisen huumaa. Siksi sattuu etenkin kommentit, joissa todetaan, että naisilla on varaa valita ja liian kovat kriteerit? Itse ainakin koen enemmän, että kyseessä on vain sattuma ja huono tuuri sekä omat ominaisuudet. :(

Sorge, et ole tavallinen jos tyylikäs ja bodattu lääkäri jonottaa persettäsi. Ne rosoiset hipsterit ei tykkää, kun näytät liian high maintenancelta.

Ja taas olis aika jättää tietokone, sulkea Laasasen blogi ja tutustua reaalimaailmaan, jossa ihmisillä on muitakin ajatuksia ja tuntemuksia kiinnostuksen kohteistaan kuin ulkonäkö ja potentiaalinen seksin saanti. Kun ei ne itsestään ja kunnostaan huoltapitävät, akateemit ja fiksut miehet ole mitään alfa-siitosoreja, jotka etsivät mahdollisimman seksikästä astuttavaa naarasta, vaan ihan omia persooniaan hekin joilla on kaikilla erilaiset toiveet ja tarpeet kumppanin ja parisuhteen saralla.

Vierailija
219/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle oli tarjolla miehiä missä ei ollut varsinaisesti mitään vikaa, mutta ei vaan kelvannut. Ja tilanne ahdistaa koska kaveritkin saa miehiä, niin sitten sinun pitäis mennä massan mukana. :D Voi hyvää päivää taas.

Ihanko tosi olet sitä mieltä, että minun olisi pitänyt "ottaa" joku ihminen, josta en ole kiinnostunut, vain siksi, ettei hänessä ole mitään vikaa? Ihmisten tunteet ovat käsittääkseni hieman monimutkaisempia, enkä usko kummankaan osapuolen olevan tyytyväisiä parisuhteeseen, joka perustuu vain siihen, että toisessa ei päällisin puolin ole mitään vikaa. What? Uskon 100% noiden miesten olevan tällä hetkellä hyvin paljon tyytyväisempiä siihen, etteivät päätyneet parisuhteeseen kanssani. 

Kyllä olen ihan vakavissani sitä mieltä, että jos yksinäisyys ahdistaa, niin silloin pitää tyytyä siihen mitä on tarjolla, eikä itkeä ettei saa just täydellistä unelmien prinssiä. Vähän sama kun jos on nälkä, niin silloin pitää syödä ja jos ei ruoka kelpaa, niin sitten pitää kuolla nälkään mukisematta.

Niin mutta tuo kommentoijahan sanoi, että hän ei vaan tuntenut mitään kauppakorkeassa tai lääkiksessä opiskelevia kohtaan. He olivat "kiiltokuvapoikia, suosittuja ja bodattuja, hyvin pukeutuvia ja fiksuja". Eli kaiken järjen mukaan hehän olivat juuri niitä täydellisiä unelmien prinssejä! :D Mutta kun ei ole vetovoimaa, niin ei ole vetovoimaa. Siltikö pitäisi vain pakottaa haarat auki iltaisin ja todeta, että pakko tästä tyypistä nyt on tykätä kun ei sitä mun makuun sopivaa miestä ole tullut vastaan?

Onks sulla kaikki muumit laaksossa?

Vierailija
220/612 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 v. nainen ja mulle ei kelpais "Erkki"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi