Haikaileeko muiden exät takaisin?
Minulla on ollut 4 vakavaa suhdetta, joista 2 on päättynyt miehen aloitteesta ja 2 minun. Yhteistä kaikille suhteille on, että kaikki miehet haikailevat takaisin suhteeseen kanssani. Ihmettelin ennen joulua kuinka viikon sisällä kaikilta 4 tuli viestiä miten he ovat tajunneet kuinka olin heidän elämäänsä nainen, nyt he tajuavat mitä menettivät, suhde oli heidän elämänsä parasta aikaa ja voidaanko palata yhteen. Yhdestä erosta on jo 15 vuotta ja toisesta 10 vuotta. 3/4 miehistä on uudessa suhteessa ja silti vongataan ikivanhan exän perään! Onko muidenkin exät samanlaisia haikailijoita vai olenko vain valinnut outoja miehiä?
Kommentit (4)
No hyi, ei onneksi minun exät halua takaisin enkä minäkään missään nimessä.
mun jokaikinen eksä on haikaillut takaisin. luultavasti aika kultaa muistot tai miettivät että nalkutuksesta huolimatta oli ihana helppo elämä. olen aika tomera, leivon paljon, teen ruokaa; liiankin hyvää ruokaa ja hoidan kodin, rakastan seksiä ja minulle on helppoja järjestää raha-asiat, kirjalliset asiat, viralliset asiat ym. päättelin että mun eksät on kaikki huonoja lukemaan ja rakastaa pullaa.
Joo välillä haikailen, mutta en oo pitänyt yhteyttä keneenkään exään. Voisin kuitenkin harkita yrittää uudelleen, jos joku ottais yhteyttä ja pyytäis anteeks ja sanois että on ikävä jne.