Miten saada yhteys ihmiseen, joka ei ole somessa
Ja jonka puh.numeroakaan ei tiedä?
Somessa on sen verran, että on tehnyt faceen profiilin vuosia sitten, mutta ei enää käy siellä. Viestin siellä laitoin kauan sitten, mutta ei ole lukenut.
Pitääkö mun ihan perinteinen kirje kirjoittaa, että saan asiani kerrottua?? Suosikkiakaan ei enää ole, että voisi etsintäkuulutuksen laittaa... Mitä mä keksin?! Help!
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
MITÄ ASIAA SULLA AP ON?
Miten elämä on mennyt noin vaikeaksi? Kun mä olin nuori niin yksi mies etsi salin jossa kävin ja kaksi tuli työpaikallani etsimään.
Ei voi olla noin vaikeaa.
Vink, vink. Ehkäpä tuo ihminen ei ole hirveän sosiaalinen? Eikä halua että häneen otetaan yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat yhteyden?
Jos on elintörkeää asiaa, niin kokeile maistraattia tai väestörekisteritoimistoa. Voi maksaa jonkin verran, mutta jos kyse on jostakin vakavasta, niin ei se paljon kirpaise.
Vierailija kirjoitti:
Jos on elintörkeää asiaa, niin kokeile maistraattia tai väestörekisteritoimistoa. Voi maksaa jonkin verran, mutta jos kyse on jostakin vakavasta, niin ei se paljon kirpaise.
Ei heillä ole oikeutta jaella kansalaisten yhteistietoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja jonka puh.numeroakaan ei tiedä?
Somessa on sen verran, että on tehnyt faceen profiilin vuosia sitten, mutta ei enää käy siellä. Viestin siellä laitoin kauan sitten, mutta ei ole lukenut.
Pitääkö mun ihan perinteinen kirje kirjoittaa, että saan asiani kerrottua?? Suosikkiakaan ei enää ole, että voisi etsintäkuulutuksen laittaa... Mitä mä keksin?! Help!
Se ihminen ei ole somessa siksi että haluaa olla rauhassa. Jos ei ole elämän tai kuoleman asiasta kyse, anna sen olla rauhassa.
Ihminen jota ei saa tavoitettua ei yleensä haluakaan olla tavoitettavissa. Anna olla rauhassa. Tuskin asiasi on niin tärkeä.
T: erakko, joka on kyllästynyt yhteystietojensa urkkijoihin
Vierailija kirjoitti:
Kirje
Kirje kuulostaa niin hauskalta idealta, taidanpa itsekin ruveta rustaamaan kirjeitä vanhoille tutuilleni :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirje
Kirje kuulostaa niin hauskalta idealta, taidanpa itsekin ruveta rustaamaan kirjeitä vanhoille tutuilleni :).
Tiiätkö kaikkien osoitteita
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat ottaa yhteyden?
Miksiköhän joku haluaisi ottaa yhteyttä? Oma veikkaukseni on, että olisi jotain tärkeää asiaa? Sisältö ei kuulu meille muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat ottaa yhteyden?
Miksiköhän joku haluaisi ottaa yhteyttä? Oma veikkaukseni on, että olisi jotain tärkeää asiaa? Sisältö ei kuulu meille muille.
JOTKUT ASIAT ON VAAN PAREMPI SANOA KASVOTUSTEN
MITÄ ASIAA SULLA AP ON?