Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada yhteys ihmiseen, joka ei ole somessa

Vierailija
25.01.2017 |

Ja jonka puh.numeroakaan ei tiedä?
Somessa on sen verran, että on tehnyt faceen profiilin vuosia sitten, mutta ei enää käy siellä. Viestin siellä laitoin kauan sitten, mutta ei ole lukenut.
Pitääkö mun ihan perinteinen kirje kirjoittaa, että saan asiani kerrottua?? Suosikkiakaan ei enää ole, että voisi etsintäkuulutuksen laittaa... Mitä mä keksin?! Help!

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten et muka tiedä ees asuinpaikkaa?

Tiedän mä sen.

Kai se pitää alkaa soitteleen kaikki läpi. :D

Ap.

Vierailija
22/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat ottaa yhteyden?

No kun on asiaa.

Meillä on yksi yhteinen (puoli)tuttu. Tosi vähän olen ollut tekemisissä sen kanssa, niin olen miettinyt, että kehtaisinko häneltä kysyä numeroa...

Mieluiten jotain muuta kautta, mutta ei taida olla muuta keinoa?

Miksi kaikki ei voi olla fb:ssa 24/7?!

Ap.

fb on jo pois muodista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää miten nykyään some-aikana tälläinenkin on ongelma :D ollaan niin totuttu että kenet vaan saa kiinni parilla klikkauksella ja jos ei, niin ollaan ihan että hei apua..

Enkä tarkoita kommenttiani ilkeäksi, itse pohtisin samassa tilanteessa ihan samaa. Hyviä neuvoja tullut!

No niinpä! Ennen sentään luettiin sitä Suosikkia ja bongailtiin etsintäkuulutuksia, nyt ei sitäkään. Vaikeaksi on elämä mennyt.

Ap.

Vierailija
24/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei halua olla tavoitettavissa.

Vierailija
25/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tulee kieltämättä vähän 'creepy' olo tällaisista, kun joku etsii vuosientakaista tuttavaa.

Jos hän haluaisi olla vanhojen tuttujen kanssa tekemisissä niin ehkä hän olisi siellä fb:ssä? Tai ehkä tietäisiit hänestä enemmän, jos hän haluaisi, että esim. sinä otat häneen yhteyttä.

Mutta jos teillä kerran yhteinen tuttava on, niin kysy häneltä.

Vierailija
26/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat ottaa yhteyden?

No kun on asiaa.

Meillä on yksi yhteinen (puoli)tuttu. Tosi vähän olen ollut tekemisissä sen kanssa, niin olen miettinyt, että kehtaisinko häneltä kysyä numeroa...

Mieluiten jotain muuta kautta, mutta ei taida olla muuta keinoa?

Miksi kaikki ei voi olla fb:ssa 24/7?!

Ap.

Kysyt puolitutulta tai numerotiedstelusta esim. tai kirjoita se kirje.

FB..sa ei olla juuri siksi, ettei tarvi olla tekemisissä "vanhojen kavereiden" kanssa kun ei ole mitään yhteistä, tai ei kiinnosta jauhaa tyhjää.

Vierailija
27/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tulee kieltämättä vähän 'creepy' olo tällaisista, kun joku etsii vuosientakaista tuttavaa.

Jos hän haluaisi olla vanhojen tuttujen kanssa tekemisissä niin ehkä hän olisi siellä fb:ssä? Tai ehkä tietäisiit hänestä enemmän, jos hän haluaisi, että esim. sinä otat häneen yhteyttä.

Mistä päättelit, että se olisi vanha tuttu? Ei ole mikään vuosien takainen ex, niin kuin joku jo taisi huudella.

Itse olisin otettu, jos joku olisi nähnyt vaivaa löytääkseen minut.

Ap.

Vierailija
28/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit, että se olisi vanha tuttu? Ei ole mikään vuosien takainen ex, niin kuin joku jo taisi huudella.

Ap.

Mikä se sit on jos ei tuttu? Tuntematonko...

Vierailija
29/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olisin otettu, jos joku vanha tuttu ottaisi yhteyttä!

Vierailija
30/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te olleet sitten kavereita joskus ja mitä asiaa sinulla on hänelle? Jos saan udella.

Vierailija
31/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy yhteystietoja joltain yhteiseltä tutulta

Vierailija
32/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei löydy jälkeäkään netistä, numeroni on salainen ja ystäväni eivät anna numeroani eteenpäin. Näin haluan asioiden olevan.

Vierailija
33/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Jos kerran olet häneen aiemmin ollut yhetyksissä niin eikö hän jokin vanha kaveri tuttu silloin ole.  Ja ehkä omista kokemuksista valitettavasti huomaan että monesti ihmiset ottavat menneisyyden ihmisiin yhteyttä, kun ovat vailla jotakin. Ovat kenties yksinäisiä ja menee huonosti niin kaivataan vanhoja kavereita, joille pääsee puimaan ongelmia tms. Siis yleensä siinä on syynsä, että ne ihmiset jää menneisyyteen, koska ne ovat kuuuneet tiettyyn elämänvaiheeseen. Mutta toki hienoa, jos joku oikeasti vilpittömästi haluaa haluaa jälkeennähdä vailla "taka-ajatusia."

Vierailija
34/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Toistan itseäni; kaikki eivät ole otettuja. Ihmissuhteissa on aina kaksi puolta ja ne voivat poiketa toisistaan paljon. Hyväkin ihmissuhde voi toisen mielestä tulla päätökseen ilman mitään dramatiikkaa.

Tärkeä asia? Kuinka voi olla tärkeää asiaa ihmiselle, jonka yhteystietoja ei tiedä?!

Vierailija
35/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui aikana ennen fasebookkeja ja muita vastaavia: Tapasin mukavan ihmisen. Halusin seuraavana vuonna muistaa häntä hänen merkkipäivänään. Tiesi hänen vanhenpiensa kesäasunnon sijainnin, paikkakunnan ja tien nimen. Lähetin postikortin tuohon vaillinaiseen osoitteeseen. En laittanut siihen omia yhteystietojani. Kuukauden kuluttua hän soitti minulle. Eräs hänen perheenjäsenensä tunsi yhden kaverini.

Vierailija
36/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole parempi jättää asia sikseen, ellei ole jonkun hautajaisista kyse ja ehkä myös silloin.

Vierailija
37/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asiaa sulla sille on? Kirje toimii hyvin, jos on pidempi asia. Tekstari toimii lyhemmissä asioissa.

Vierailija
38/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten et muka tiedä ees asuinpaikkaa?

Miten niin "edes"? Ei se asuinpaikka ole suinkaan mikään itsestäänselvyys, jos muuttaa kauas, eikä "pidä itsestään meteliä". Siitä puhumattakaan, jos ulkomaille muuttaa.

Vierailija
39/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monesti ihmiset ottavat menneisyyden ihmisiin yhteyttä, kun ovat vailla jotakin. Ovat kenties yksinäisiä ja menee huonosti niin kaivataan vanhoja kavereita, joille pääsee puimaan ongelmia tms. Siis yleensä siinä on syynsä, että ne ihmiset jää menneisyyteen, koska ne ovat kuuuneet tiettyyn elämänvaiheeseen. Mutta toki hienoa, jos joku oikeasti vilpittömästi haluaa haluaa jälkeennähdä vailla "taka-ajatusia."

Minulla on käynyt juuri päinvastoin. Minulla ja ystävälläni oli yhtäaikaa rankka elämänvaihe, kummallakin eri syistä. Silloin meni vuosia, ettemme jaksaneet pitää mitään yhteyksiä. Nyt kun kummallakin on niin sanotusti pahin ohi, olemme taas jonkin verran soitelleet. Ja kerran tavanneetkin. Asumme eri paikkakunnilla.

Vierailija
40/86 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se tyyppi rauhaan ap. Jos hän haluaisi vanhojen tuttujen löytävän hänet, olisit löytänyt hänet jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi