Mies, mikä näistä ammatin edustajista kiinnostaisi eniten, vastakkaisella sukupuolella eli naisella siis?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vääristynyt käsitys, ei olla. Lentäjät ovat itse asiassa pitkiä aikoja kotona ja hyvät vuosilomat. Ulkopuoliset luulevat, että tehdään jotain pitkiä reissuja vaikkei tosiaan tehdä. Pelkkää työtä tämä on eikä mitään lomailua.
Ymmärsinkö nyt siis oikein, sinun miehesi ei ole lentäjä?
Täytyy varmaan muuttaa käsityksiäni, minä kun olin kuvitellut, että sekä lentoemot, että stuertit ovat valinneet ammattinsa siitä samasta erityisestä syystä. :D
Terkkari. Vaikka mitä väliä ammatilla on jos ihminen itse on ihana.
Boring. Missä laajempi kattaus alojen kirjoa ja myös ammatteja missä miesvaltaista. Eiks tossa ole kaikki naisvaltaisia ja aika konservatiivisia aloja?
Lentoemäntä ei kelpaisi vakavaan suhteeseen työaikojen takia. Muut ok.
Opettaja olisi siitä hyvä, että lasten kesälomat eivät edellyttäisiä hirveitä järjestelyjä.
Hammaslääkäri, terkkari ja opettaja. Tuossa järjestyksessä.
No terveydenhoitajalla olisi hyvä asiantuntemus terveydestä ja sairauksista ja se näkyisi muutenkin niin että hänellä olisi asiantuntemus itsensä ja minun terveydestä, ja mahdollisten lastemme terveydestä, olisihan se suuri plussa.
Opettajalla taas tuo kasvatustieteet suuri plussa ja hyvät lomat. Hammaslääkärillä hieno työ ja hyvä palkka. Kaikki nuo ammatit on hyviä.
Kaikista mieluiten lääkäri. Nyt kun lääkäriä ei löydy listasta niin terveydenhoitaja tai hammaslääkäri. Samoilla työkentillähän sitä liikutaan.
Terveydenhoitaja tai hammaslääkäri. Tuollaiseen ammattiin hakeutuu ihminen joka haluaa auttaa toisia. Ehkä hammaslääkärillä nyt liksakin jo vaikuttaa mutta ainakin sairaanhoitajan ja terveydenhoitajan ammatteihin kouluttaudutaan auttamisen ilosta ja se kertoo jotain naisesta muutenkin! Arvostan!
Missäs on sihteeriopiston naiset.
Kauppaopiston naiset.
Huonot vaihtoehdot.
Nuivia...
Kiinnostavia ammatteja. Kaikki kelpaa ammattinsa perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja. Täydellinen ajatellen lapsiarkea.
Tiedän aivan liian monta pätevää opettajaa, joiden omat lapset ovat pahimpia riiviöitä ja tappelupukareita. Toki on hyviäkin kasvattajia, mutta varmaan monet opet eivät jaksa kotona enää yhtään mitään kun ovat koulussa jo kuunnelleet kersoja ihan tarpeeksi.
Olen nainen, mutta kärkisijat eivät yhtään yllätä. Monet terveydenhoitajat ja Hammaslääkärit ovat ihania ihmisiä, itselläni lähes vain ja ainoastaan positiivisia kokemuksia! Ammattitaitoa ja empatiaa löytyy rutkasti, mutta toisaalta myös huumoria. Ei ole pitkä aika siitä kun hammaslääkärin vastaanotolla naureskeltiin hervottomasti hammaslääkärin kanssa, vastaava tapahtunut monta kertaa terveydenhoitajan vastaanotolla.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja. Täydellinen ajatellen lapsiarkea.
Olen nuori opettaja, enkä halua lapsia vaikka lapsista todella paljon pidänkin. Olen varmaan miesten mielestä joku hirviö :D
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei oo mikäänlainen hoitsu eli terveydenhoitaja putoaisi tuosta listasta.
En luokittelisi terveydenhoitajaa perinteiseksi hoitajaksi, onhan heillä toki sairaanhoitajankin pätevyys, mutta se itse terveydenhoitajan työ ei oikein hoitotyötä ole sinänsä, tai on ja ei ole, mutta hyvin erilaista kuitenkin kuin esim lähärin tai sairaanhoitajan työ. Sama juttu esim. Röntgenhoitajassa, Nuo "hoitaja"- sanat tuolla perässä hämää.
88 vastaaja, ettei vaan naiset vastaile?
M43
Vierailija kirjoitti:
88 vastaaja, ettei vaan naiset vastaile?
M43
Viestin 38 kirjoittanut on nainen. Kyllähän näitä naiset käy lukemassa :D
hammaslääkäri. Muut on ura-ammateja tai vasemmiston mädättämiä.