Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako päivää voit vain olla ja kökkiä kotosalla putkeen?

Vierailija
25.01.2017 |

En ole la jälk pistänyt päätäni ovesta ulos, miksi pistäisinkään, olen sairaslomalla kotona ja mies hoitaa kauppa-asiat, roskiksien viemiset aamuisin jne. Tai teinit. Oloni puolesta voisin vaikka lenkkeillä, mutta ei huvita.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilematta en päivääkään. Sekoaisin jos en pääsisi lenkille.

Kotona muuten, no, päiviä.

Vierailija
22/31 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita päiviä. En ehkä pelkästään sisällä, mutta omakotitalomme pihapiirissä. Ellei töissä pitäisi käydä, viihtyisin kotona suurimman osan ajasta. Ehkä kerran pari viikossa haluaisin mennä tapaamaan ystäviä tai kiertelemään kauppoihin yms. Muuten köllöttelisin täällä omassa rauhassani ja mies toisi uutisia ulkomaailmasta. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä elämässäni ei ole mitään, sillä keskeytin opinnot. Tässä on mennyt jo viime kesän lopulta niin, että poistun ulos ehkä kerran viikossa ruokaostoksille. Mitä nyt niiden lisäksi käynyt epäsäännöllisesti lenkeillä.

Suomessa (asun Hgissä) ei vaan kiinnosta mennä mihinkään. Ulkomaille matkustelen useamman kerran vuodessa yhteen samaan kaupunkiin, jossa olen jatkuvasti liikkeellä jossakin.

Vierailija
24/31 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tapaan olla viikosta 3-4 päivää putkeen kotona niin etten astu eteistä pidemmälle. Sitten täytyy lähteä käymään isoäidin luona kylässä, ruokakaupassa tai jollain muulla asialla. Jos voisin oikeasti vain olla unohtuneena kotiin, niin varmaan kävisi. Ei mua enää näkyisi ollenkaan. Olen luonteeltani todella introvertti.

Vierailija
25/31 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Your fired. I said it first.

Vierailija
26/31 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan olla kotona, kunhan telkkari, netti ja netflix toimii. :D Mutta päivääkään ei mene niin etten kävisi ulkona, ainakin postilaatikolla, liiterissä tai lenkillä. Jos on muuten tyhjä päivä kalenterissa niin saatan käydä kävellen kaupassa muutaman kilometrin päässä, mutta muualle ei ole tarvetta mennä, joten hyvin menee montakin päivää kotona kökkien.

Vierailija
27/31 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24.12. olin ulkona ja edellisen kerran  20.9.

Tarkoitus olisi mennä seuraavan kerran ulos 14.2.

Jouluaatto, ystävänpäivä ja minun syntymäpäiväni. Oletkohan joku tuttu?

Vierailija
28/31 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvisi käydä ruokakaupassa eikä lapsia kuskailla, niin olisin aina kotona. En viihdy kotona, olen sosiaalinen ja menevä ihminen, mutta mulla ei ole ollut 15 vuoteen kaveria eikä mitään harrastuksiakaan oikein, niin ei ole mitään mihin mennä.

Jos ei tarvi lapsia kuskata ja jos mies käy kaupassa, niin helposti menee monta päivää, etten käy näiden seinien ulkopuolella ollenkaan.

Ja kyllä, hulluus meinaa iskeä, mutta en osaa enää tehdä asialle mitään. Ilman kaveria on niin vaikea aloittaa mitään uutta harrastustakaan kodin ulkopuolella.

Vierailija
29/31 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lenkillä saa käydä niin vaikka loppuelämän. Viihdyn kotona.

Vierailija
30/31 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut vielä koskaan liian pitkää aikaa kotosalla yhtä kyytiä. Aivan helposti voin olla viikon kaksi käymättä missään. Ja voin olla ihan yksinkin, ei tarvitse jutella kenenkään kanssa tai tavata ketään. 

Vierailija
31/31 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennätys on kaksi ja puoli kuukautta. Ei, en ole masentunut tms. Viihdyn omissa oloissani.

Siis et käynyt kertaakaan ulkona tuona aikana? Pystyitkö ihan normaalisti sen 2,5kk:n jälkeen menemään ulos, vai oliko sulle kehittynyt jotakin pelkotiloja?