Runsas kostuminen seksin aikana
Jo pelkkä ajatus seksistä mieheni kanssa saa pikkarit märäksi. Itse asiaan mennessä oon niin kostee että valun monesti reisiä pitkin lakanoille. Asialle on mahdoton tehdä mitään ja kiihotun vaan ihan hurjasti seksin, etenkin esileikin aikana.
Mieheni ei oo koskaan kommentoinu asiaa pahalla, joskus vaan virnuillen todennu että "ollaanpas sitä taas märkänä".
Mikäköhän tästä on sellanen yleinen mielipide? Voiko jotkut pitää runsasta kostumista miinuksena? Millasia teidän kosteusprosentit ( :D ) on seksin aikana?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Eipä siitä muuta haittaa ole kunhan pitoa vaan löytyy.
Mitä tarkoitat pidolla? Kitkaa ei kyllä pääse niissä olosuhteissa syntymään, mutta tiukkuutta löytyy. Oonkin pohtinut onko toi kropan mekanismi saada homma vaan pelaan kun paikat on aika ahtaat.
Ap
Mäkin kostun kiihottuessani paljon. Välillä on pikkarit aivan märät ja seksin aikana kostuketta on aivan riittävästi... Miehet ovat kyllä tykänneet...
Mun ämmä on kuin kuiva lahna. Aina täytyy puristaa puolituubia RFSU:n liukkaria kehiin, että mä saan mun 23/16 aisan tungettua sisään.
minulla tuo kostuminen on oikeastaan kaksijakoista. Perus pano ja siihen liittyvät esileikit saa kyllä minut kastumaan niin että homma on miellyttävää, mutta silloin harvoin kun saan suuseksiä olan "tulvia" tuntuu oikeasti että valun miehen suuhun, niin että sitä saa miltein juoda.
että näin meillä
Nami! ei missää nimessä miinusta, todella kiihottavaa kun nainen on noin halukas ja valmis! ;)
Kaikkea ne naiset murehtivatkin? Onkohan joku valittanut joskus liiasta kosteudesta?
Vielä kun kerran puristukset on kunnossa niin ei taatusti haittaa liika kosteus. Imartelee miestä että vastaanotto on niin halukas.
Kuiskaa miehen korvaan esim tanssilattialla, märistä pikkupöksyistä, niin näet vaikutuksen.
M34
Kestokysymysaihe..
Olet unelmanainen. Märkää sen pitää olla. Kitka on keskenkasvuisille.
Ole onnellinen kun kosteutta piisaa. Todella hankala kuivana ja liukkaein kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ne naiset murehtivatkin? Onkohan joku valittanut joskus liiasta kosteudesta?
Minulle on aviomies valittanut, että olen liian märkä. Nykyään emme enää harrasta seksiä, osasyynä hänen huomauttelunsa asiasta jolle en voi mitään. Ja ennen kuin joku alkaa vinkua löysyydestä, niin en ole synnyttänyt ja geishakuulat pysyvät ongelmitta sisällä ja niitä saa suorastaan kiskoa ulos.
Miehet jotka täällä väittävät, että nainen ei voi olla liian märkä, eivät vain ole tavanneet minun kaltaisiani. Kuivuus on helpommin hoidettava ongelma, koska liukuvoiteita on helposti saatavilla. Mutta mitäpä teet liialle kosteudelle, paitsi varaat froteepyyhkeen sängyn viereen? Se vasta on kiusallista.
Eipä siitä muuta haittaa ole kunhan pitoa vaan löytyy.